Виховна година "Ми обираємо здоровий спосіб життя"

Про матеріал
Виховний захід до Всеукраїнського дня фізкультури та спорту. Тема: Ми обираємо здоровий спосіб життя. Фізичні вправи і здоров’я.
Перегляд файлу

Виховний  захід

 до Всеукраїнського дня фізкультури та спорту

Клас: 2-3

Тема: Ми обираємо здоровий спосіб життя. Фізичні вправи і здоров’я.  

Мета:

  • формування у дітей поняття про здоровий спосіб життя,  необхідність  фізичних вправ та їх плив на   здоров’я;
  • заохочувати дітей  займатися фізичними вправами;
  • виховувати любов до здорового способу життя;
  • розвивати комунікацію та уміння працювати в колективі.

                                            

Хід заходу

І . Вступ.

  1. Привітання: Добрий день діти, сьогодні ми з вами трошечки пограємо та дещо пригадаємо. А для початку давайте швиденько всі встанемо та цікаву вправу виконаємо!
  2. Вступна руханка.

Раз, два, три, чотири, п'ять!

Будемо стрибати! (стрибки на місці)

Нахилився правий бік. (нахили тулуба вліво-вправо)

Раз, два, три.

Нахилився лівий бік.

Раз, два, три.

А зараз піднімемо ручки (руки вгору)

І дотягнемося до хмаринки.

Сядемо на доріжку, (присіли)

Розімніть всі ніжки.

Зігнемо праву ніжку, (згинаємо ноги в коліні)

Раз, два, три!

Зігнемо ліву ніжку,

Раз, два, три.

Головою похитали (рухи головою)

І всі дружно разом встали. (встали)

  1. Поділ класу на групи.

ІІ. Актуалізація опорних знань (бесіда).

  • Діти, скажіть, а що ми тільки що робили? Так рухались, займались фізкультурою.
  • А хто з вас уже здогадався, яка у нас тема уроку?

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку

Тема нашого уроку «Ми обираємо здоровий спосіб життя. Фізичні вправи і здоров’я» , тому сьогодні ви розширите свої знання про те, як фізичні вправи впливають на здоров’я і чому корисно займатись спортом.

 

ІV. Основна частина

Перед тим як ми з вами почнемо гру. Давайте пригадаємо правила яких необхідно дотримуватись:

  • Говорити по черзі.
  • Критикувати ідеї, а не особу, яка їх висловила.
  • Слухати і чути.
  • Бути активним і доброзичливим.
  • Дотримуватися правила піднятої руки.
  •  

1. Вправа «Дивись і пригадуй» (пантоміма). За певними рухами необхідно здогадатись про який вид спорту іде мова. (Баскетбол, настільний теніс, бокс, плавання, стрільба із луку).

 

2. Вправа «Про що йдеться?». Зачитуються правила одного із видів спорту, а діти повинні здогадатись, про що йдеться. Після відповіді дітей на дошку вішають малюнок або фото відповіді.

 

  1. Гра ведеться на прямокутному майданчику розміром 18х9 метрів. Майданчик розділений посередині сіткою. Гра ведеться сферичним м'ячем колом 65-67 см вагою 260-280 г. Кожна з двох команд складається максимум з 12 гравців, а на полі одночасно знаходяться 6. Мета гри — ударом добити м'яч до ігрової поверхні майданчика половини супротивника або примусити його помилитися. (Волейбол)
  2. В цю гру грають дві команди, зазвичай по дванадцять осіб (як чоловіки, так і жінки), від кожної з яких на майданчику одночасно діють п'ять гравців. Мета кожної команди – закинути  м'яч у кошик суперника і перешкодити іншій команді опанувати м'ячем і закинути його в кошик своєї команди. М'ячем грають тільки руками. Бігти з м'ячем, не ударяючи їм в підлогу, навмисно бити по ньому ногою, блокувати будь-якою частиною ноги або бити по ньому кулаком – ​​це порушення . (Баскетбол)
  3. Це  складно-координаційний вид спорту, одна із найбільш видовищних та витончених спортивних дисциплін. Індивідуальні виступи або команда із 5 осіб виконують вправи під музичний супровід з одним або кількома предметами: скакалкою, обручем, м’ячем, булавами та стрічкою. (Художня гімнастика)

3. Перегляд мультфільму. Казка для дітей «Спортивні змагання. Хрюнчик і Хрянчик» https://www.youtube.com/watch?v=Pb4AIYhE-p8

4. Мозковий штурм. Запитання за мультфільмом. На картках зображені  види спорту, виберіть ті про які розповідалось у мутфільмі. (Біг, важка атлетика, велогонка, футбол, стрибки із жердиною).

5. Вправа «Пазл». Команди на швидкість збирають пазл із зашифрованим видом спорту.

6. Вправа «Пригадай та поєднай». Команди отримують бланки із розрізаними прислів’ями, їх необхідно швидко і правильно поєднати.

Здоров’я в порядку – дякуй зарядці.

Як дитина бігає і грається, так і їй здоров`я усміхається

Хто спортом займається, той сили набирається.

Хто любить спорт, той здоровий і бадьорий.

У здоровому тілі здоровий дух.

7. Конкурс капітанів «Влучний кидок». Капітани повинні п’ять разів влучити у кошик паперовими кульками.

8. Конкурс «Дихай та поспішай» - передування стаканчика. Змагаються по одному учаснику від команди. Необхідно якомога швидше передути стаканчик по нитці.

 

V. Підсумок уроку.

1. Кожна команда пояснює, чому потрібно займатись спортом.

2. Підрахунок балів та визначення команди переможця.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Здоров’я в порядку

– дякуй зарядці.

Як дитина бігає і грається,

так і їй здоров`я усміхається

Хто спортом займається,

той сили набирається.

Хто любить спорт,

той здоровий і бадьорий.

У здоровому тілі

здоровий дух.

 

Здоров’я в порядку

– дякуй зарядці.

Як дитина бігає і грається,

так і їй здоров`я усміхається

Хто спортом займається,

той сили набирається.

Хто любить спорт,

той здоровий і бадьорий.

У здоровому тілі

здоровий дух.

 

docx
Додано
22 липня 2020
Переглядів
1147
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку