Виховна година на тему : " Булінг у шкільному середовищі"

Про матеріал
Виховувати у дітей почуття толерантності, бути небайдужим до чужого горя; запобігати дитячому насиллю; виховувати культуру спілкування.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання

Номер слайду 2

Що таке булінг? Булінг– це агрессивна поведінка, що зазвичай повторюється. Вона має за мету завдати шкоду, викликати страх або тривогу, або ж створити негативне середовище у школі для іншої особи. Булінг виникає у ситуації, в якій існує реальний чи уявний дисбаланс сил.

Номер слайду 3

Чи конфлікт є те ж саме, що і булінг? Конфлікт виникає, коли між двома чи кількома особами існує незгода, розбіжність думок або різні погляди. При конфлікті кожна особа вільно висловлює свої погляди і дисбалансу сил немає. Кожна особа відчуває, що може вільно заявити свою точку зору. Конфлікт стає булінгом, лише коли він повторюється знову і знову, і існує дисбаланс сил. З часом може з’явитися схема поведінки, за якої особа, що поводиться агресивно у конфлікті загострює конфлікт. Особа, на яку спрямований агресивний конфлікт, може почуватися все менше здатною висловити свою думку і все більше безсилою. Саме тоді негативний конфлікт може перейти у булінг.

Номер слайду 4

Типи булінгу та його форми Фізичний – завдання ударів, штовхання, пошкодження або крадіжка власності; Психологічний– виключення інших із групи чи розповсюдження пліток або чуток Усна (словесна)– обзивання, глузування або висловлювання, якими ображається стать, раса Письмова– написання записок або знаків, що є болючими чи образливими Електронна (загальновідома як кібербулінг) – розповсюдження чуток та образливих коментарів з використанням електронної пошти, мобільних телефонів (наприклад, надсилання СМС) і сайтів соціальних мереж.

Номер слайду 5

Зберігай спокій. Розкажи дорослому, якому довіряєш: Батькам. Класному керівнику. Вчителю Директору Водію шкільного автобуса Завідувачці їдальні про те, що трапилося. Звернися до шкільного психолога. Напиши про свою проблему та вкинь до скриньки довіри, яка є у школіПоговори про це із своїми братами чи сестрами, або з друзями, щоб тобі не здавалося, що ти самотній. Поради дітям, які стали жертвам булінгу

Номер слайду 6

Що можна зробити, щоб зупинити явища булінгу у дитячому середовищіВиховання здорових стосунків. Не залишатися байдужими. Сприймати людину такою яка вона єСоціальний стан не є приводом для цькування. Заздрість - негативна риса людини. Сильніший- не означає розумніший. Особистий приклад. Поважати думки та погляди інших. Доброзичливість. Милосердність Повага. Підтримка одне одного. Поважати право кожного бути самим собою. Фізичні вади (це не вина дитини)Готовність до примирення. Визнання своїх помилок. Вміння вибачатися та вибачати. Комунікабельність. Привернути до себе увагу можна гарними вчинками. Підвищувати свою самооцінку

Номер слайду 7

Зупинимо булінг разом

Номер слайду 8

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A:\класний керівник\stopbullying (1).jpg

 

 

 

 

 

Тема: Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання

Мета:виховувати у дітей почуття толерантності, бути небайдужим до чужого горя; запобігати дитячому насиллю; виховувати культуру спілкування.

  1. Привітання
  2. Оголошення плану роботи (Робота у вигляді зупинок на станціях: Ситуативна,Життєва,Повчальна,Психологічна, Прогнозуюча, Толерантна)
  3. Об’єднання дітей у групи (2 групи «Булі», «Жертви»)

І Мотивація

Перегляд відеоролику «Насилля у школі»

Прокоментуйте будь ласка видео

Слово вчителя:Отож як ви зрозуміли, діти, сьогодні будемо говорити про насилля, а саме тема нашої виховної години звучить так: « Булінг у дитячому середовищі: причини наслідки та шляхи його подолання».

З яким явищем іще пов’язана така ситуація? (Станція ситуативна) (Конфлікт)

Конфлікт виникає, коли між двома чи кількома особами існує незгода, розбіжність думок або різні погляди.

При конфлікті кожна особа вільно висловлює свої погляди і дисбалансу сил немає. Кожна особа відчуває, що може вільно заявити свою точку зору.

Конфлікт стає булінгом, лише коли він повторюється знову і знову, і існує дисбаланс сил. З часом може з’явитися схема поведінки, за якої особа, що поводиться агресивно у конфлікті загострює конфлікт. Особа, на яку спрямований агресивний конфлікт, може почуватися все менше здатною висловити свою думку і все більше  безсилою. Саме тоді негативний конфлікт може перейти у булінг.

Отож дамо визначення: Що ж таке Булінг?

Учень :

 Булінг– це агрессивна поведінка, що зазвичай повторюється. Вона має за мету завдати шкоду, викликати страх або тривогу, або ж створити негативне середовище у школі для іншої особи. Булінг виникає у ситуації, в якій існує реальний чи уявний дисбаланс сил.

Слово вчителя: Як ви вважаєте, з яких причин учні стають жертвами знущань з боку інших школярів?

Ваше завдання написати причини, через які учні стають жертвами (Команда Жертви)

А ви напишіть причини, через які учні стають булі(Булі)?

Чи серед учнів нашої школи бувають випадки булінгу?(Станція життєва)

 

Слово вчителя: Як ви вважаєте, які можуть бути типи, форми булінгу

 (Станція повчальна) Фізичний – завдання ударів, штовхання, пошкодження або крадіжка власності;

    Психологічний– виключення інших із групи чи розповсюдження пліток або чуток

  • Усна (словесна)– обзивання, глузування або висловлювання, якими ображається стать, раса
  • Письмова– написання записок або знаків, що є болючими чи образливими
  • Електронна (загальновідома як кібербулінг) – розповсюдження чуток та образливих коментарів з використанням електронної пошти, мобільних телефонів (наприклад, надсилання СМС) і сайтів соціальних мереж.

 

Слово вчителя: А зараз, ваше завдання розіграти ситуацію булінгу.

 (Одна команда форму фізичну, а інша - словесну). Охарактеризуйте стан людини, яка є жертвою булінгу і булі на аркушах із людиною(Станція психологічна)

 

Слово вчителя: Уявіть, що ви створюєте прогнози майбутнього людей, спрогнозуйте образ булі і жертви через 15 років(  Прикріпити аркуш А4 по середині ватмана)(Станція прогнозуюча)

Слово вчителя: Так які ж наслідки булінгу? Позитивні чи негативні?

(Станція толерантна) 

Діти, як ви вважаєте що ми можемо зробити, щоб зупинити явища боулінгу. (Діти виходять до дошки і говорять, що можна зробити, а вчитель їм вручає

 «Поради дітям, які стали жертвою боулінгу», де зі зворотнього боку наклеєні букви , і стають по порядку. Врезультаті отримуємо надпис «ЗУПИНИМО БУЛІНГ РАЗОМ»

  • Виховувати в собі культуру спілкування
  • Не залишатися байдужими
  • Сприймати людину такою яка вона є
  • Соціальний стан не є приводом для цькування
  • Заздрість - негативна риса людини
  • Сильніший- не означає розумніший
  • Особистий приклад
  • Поважати думки та погляди інших
  • Доброзичливість
  • Милосердність
  • Повага
  • Підтримка одне одного
  • Поважати право кожного бути самим собою
  • Фізичні вади (це не вина дитини)
  • Готовність до примирення
  • Визнання  своїх помилок
  • Вміння вибачатися та вибачати
  • Комунікабельність
  • Привернути до себе увагу можна  гарними вчинками
  • Підвищувати свою самооцінку

Слово вчителя: я дуже вам вдячна за вашу роботу  і сподіваюсь, що ми зупинимо булінг разом.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Андрієнко Катерина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Андрієнко Катерина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
10 лютого 2019
Переглядів
1057
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку