Виховна година "Нащо їсти?"

Про матеріал
Виховна година "Нащо їсти?" дати уявлення дітям про корисні поживні речовини, які містяться у продуктах; формувати вміння правильно обирати продукти; виховувати навики культури і гігієни харчування.
Перегляд файлу

Виховна година:

« НАВІЩО ЇСТИ?

 

Мета: дати уявлення про корисні поживні речовини, які містяться у продуктах; вчити  установлювати взаємозв'язок між користю продукту і розвитком; розвивати критичне мислення дітей, вміння вчитися, вміння спостерігати, робити висновки ; продовжувати формувати вміння правильно обирати продукти; виховувати навики культури і гігі­єни  харчування.

Обладнання : малюнки ово­чів , фруктів, кошик.

Хід

І Вступна частина

  1. Вітання

- Доброго дня, дітки.  Сьогодні привітаємося словами вірша Петра Бихова, який підкаже вам, про що йтиме мова сьогодні.

Не вгадала

Ой ти, Петре-вередій,

Чому замурзаний такий?

По твоєму бачу личку:

                Ти учора їв порічку,

                  А сьогодні з’їв яєчню, полуниці і черешню.

Помилилась, люба Алло!

І що їв я – не вгадала:

Я в суботу їв яєчню,

У неділю їв черешню,

А сьогодні рано-зранку

– Полуниці і сметанку!

П. Бихов

- Дітки, скажіть будь ласка:

  •   Чому  віршик викликає посмішку?
  •   Як Алла дізналася, що Петрик їв?
  •   А що на снідали  ви?

2, Обмін інформацією

  •   Скажіть, що ви їли сьогодні на сніданок?(Дітки висловлюють свої думки)

3, Новини дня

  •        Дітки, скажіть:
  •        Який зараз місяць? (Жовтень)
  •        Який за порядком день місяця? (10)
  •        Яких сусідів має це число? (9 і 11)
  •        Який за порядком місяць жовтень у осені? А у році?
  •        Молодці.

 ІІ .Повідомлення теми та мети уроку

 -  Сьогодні ми на уроці  поговоримо навіщо людині їжа, вияснимо, яку їжу корисно вживати у своєму харчуванні.

-  Що ви очікуєте від уроку? ( Дітки будуть малювати свої очікування від уроку на папері  і прикріплюють до символічного кошика. Якщо очікування  дітей справдяться,  то діти покладуть свої малюнки в кошик).

Картинки по запросу малюнок кошика пустого

1. Вправа «Продовж речення»

  •           Дітки,  а зараз ми з вами по черзі продовжуватимемо речення: Моя улюблена страва - це…

ІІІ. Основна частина

  1. Розповідь вчителя.

Їжа необхідна  нашому організму як паливо.

Не  попливе річкою човен, не поїде авто, не приїде до хворої людини «Швидка допомога», якщо двигун не отримає своєї сили.

Для того , щоб рости, вчити уроки, працювати батькам, бігати, стрибати, сміятися, спати, необхідна  сила.

Як ви думаєте, звідки в людини береться ця сила? Вона «виготовляється» організмом з їжі, що ми споживаємо. Також їжа необхідна як будівельний матеріал. Щоб рости, необхідно їсти.

Давньогрецький філософ сказав: «Ми живемо не для того, щоб їсти, але їмо для того, щоб жити».

Харчування — обов'язкова умова для нашого життя. Без їжі людина не може жити. З їжею ми отримуємо необхідні речовини, для ро­боти мозку, серця, легенів, м'язів та інших органів. А також здоров'я зале­жить від того, наскільки ретельно ми пережовуємо їжу. Отже,можна зробити висновок, щоб бути здоровим, не­обхідно знати правила харчування. Раціональне харчування — одна з го­ловних складових здорового спосо­бу життя. «Хто до ста років хоче жити, той пра­вильно їсти повинен вміти»,— гово­рить народне прислів'я.

2. Питання для обговорення.

— Давайте пригадаємо все, що знаємо про харчування.

  •                  Скільки разів на день потрібно їсти?
  •                  Як ви думаєте, якою повинна бути їжа?
  •                  Скажіть, чи важливо дотримуватись режиму в харчуванні?
  •                  Як необхідно їсти?

3  Створення ментальної карти « Що їжа дає людині»

  • Що їжа дає людині?

Додаток 1

Картинки по запросу малюнок дитини          

 

    

 

 

                                              

                                                          Ріст

 

 

Силу        Енергію                                                                       здоров’я   

                                   Вітаміни   Гарний настрій      

 

4. Вправа руханка

 Поміняйтеся місцями, хто сьогодні:

  • Їв сьогодні  яєчню
  • В кого світле волосся
  • Хто в спідниці
  • Хто в темному одязі
  • Пив зранку чай
  • Любить класичну музику
  • Отримав сьогодні хорошу оцінку
  • Любить борщ
  • Любить читати
  • Доглядає за квітами
  • Має молодшого брата тощо.

5 . Перегляд фрагмента мультфільму «Вінні-Пух у гостях у кролика»

https://www.youtube.com/watch?v=SxrucMs12KY

Чому з Вінні трапилася неприємна історія? (Відповіді дітей)

Висновок: Отже, ми можемо зробити висновок, що ми живемо не для того,щоб їсти, а їмо, щоб жити. Тому для того,щоб їжа не стала ворогом, харчуватися необхідно в міру і правильно.

  1.         . Вправа «Читання з передбаченням»
  •           Дітки, а зараз прочитаємо заголовок вірша Анатолія Бортняка «Нагодую тварин».
  •           Як ви думаєте, про що йтиметься у вірші? Якими мають стати тварини, коли їх нагодувати? (ситими)

Нагодую тварин

Доручила мені мати рано-вранці на  зорі всіх тварин нагодувати, що у нашому дворі.

Тим травиці, тому каші… Пояснила, що і як.

Хай домашні друзі наші наїдаються усмак

 

                          Тільки вийде мама з дому,  

                          Закачаю руавви          

                          Наношу коту рудому  

                          оберемками трави.

                  

                         Зачекалася корова.

                        Тож мерщій із баняка

                        з побажанням: «Будь здорова!

                       я  наллю їй молока.

             

                       Кину курям у клітці     

                      костомаху ось таку.

                      Ну, а кроликам у клітці

                      буде каша до смаку.

 

                   Дам собаці три морквини

                  Всиплю проса для свині.

                   Як гадаєте, тварини будуть

                      ситими, чи ні?

 

 

  •           Чи справдилось ваше передбачення? Чи наситились тварини? Чому ні?
  •           Дітки, різні тварини харчуються по-різному. Тварини бувають травоїдні. Вони харчуються рослинами. М’ясоїдні – харчуються іншими тваринами. Та всеїдні – і рослинами, і тваринами.

Користь приносить лише та їжа, яку «приготувала» їм природа

 

  1. Колективна робота . Створення леп бука «Навіщо їсти»

Я вам зараз роздам малюнки, фотографії, на яких зображено різну їжу. Вам буде потрібно малюнки наклеїти на плакат.


 


Додаток 2

 

Картинки по запросу лепбук навіщо їстиКартинки по запросу малюнки продуктів харчування

Похожее изображение

  •          Молодці!

ІІІ. Заключна частина

  1. Релаксація. Вправа « Кошик здорового харчування»

На початку нашого уроку кожен з вас написав свої очікування від нашого уроку, якщо вони  справдилися , покладіть свій малюнок до кошика, якщо ні – то він залишається на своєму місці.

ДОДАТОК 1

 

 

 

 

Картинки по запросу малюнок дитини 

    

 

 

                                              

                                                          Ріст

 

 

Силу        Енергію                                                                       здоров’я   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 2

Картинки по запросу лепбук навіщо їстиКартинки по запросу малюнки продуктів харчування

Похожее изображение

docx
Додав(-ла)
Нашкольна Інна
Додано
5 листопада
Переглядів
34
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку