Здоров'я людини – найвища особиста і суспільна цінність.
Бурхливий науково – технічний прогрес, поява нових складних видів трудової діяльності змінюють звичайний ритм і характер життя. Зменшується фізичне навантаження і збільшується нервово – емоційне напруження. Погіршуються екологічні умови, в яких знаходиться сучасна людина.
Людина завжди прагнула до зміцнення свого здоров'я , збільшення сили, спритності, витривалості. Проте, незважаючи на величезні успіхи медицини та поліпшення умов життя, кількість хворих неухильно збільшується, а тривалість життя зменшується.
Людина, поки відчуває себе здоровою, не витрачає сил і часу для підтримки здоров'я.
Наше здоров’я в наших руках ( виховна година)
Здоров’я людини – найвища особиста і суспільна цінність.
Бурхливий науково – технічний прогрес, поява нових складних видів трудової діяльності змінюють звичайний ритм і характер життя. Зменшується фізичне навантаження і збільшується нервово – емоційне напруження. Погіршуються екологічні умови, в яких знаходиться сучасна людина.
Людина завжди прагнула до зміцнення свого здоров’я , збільшення сили, спритності, витривалості. Проте, незважаючи на величезні успіхи медицини та поліпшення умов життя, кількість хворих неухильно збільшується, а тривалість життя зменшується.
Людина, поки відчуває себе здоровою, не витрачає сил і часу для підтримки здоров’я.
Українська мудрість дає деякі рецепти, як бути здоровому. Які прислів’я відомі з цього приводу?
Відповіді учнів:
Спробуємо разом з’ясувати, що сприяє ,а що заважає людині бути здоровою. Наприкінці нашої розмови ми спробуємо разом заповнити цю схему.
(Викладач малює на дошці схему, яку разом з учнями буде заповнювати наприкінці бесіди.
Далі викладач задає запитання, на які учні по черзі відповідають, передаючи уявний мікрофон з рук у руки).
Запитання
Пропозиція вчителя до учнів
Давайте спробуємо оцінити якісний стан вашого здоров’я за деякими критеріями.
I. Чи часто хворієте ви простудні хвороби? Чи турбують вас інфекційні хвороби? Якщо так, прошу підніміть руку.
II. Чи ви завжди врівноважені, життєрадісні, вас не лякають труднощі, ви задоволені своїм життям? Якщо так, прошу підніміть руку.
Це означає, що ваше психічне здоров’я в нормі.
Запитання ( продовження)
Жителі Землі щорічно викурюють 12 трильйонів сигарет. В атмосферу виділяється 720 тонн синильної кислоти, 384 тис. тонн аміаку, 108 тис. тонн нікотину, 500 тис. тонн чадного газу та інших складових тютюнового диму.
А що думаєте ви? Які заходи слід вживати, щоб людство не страждало від звички палити?
Звернення до учнів.
Напередодні нашої розмови ми провели анкетування, під час якого ви відповіли на 10 запитань і спробували розібратися, наскільки здоров’я людини залежить від самої людини.
Я проаналізувала результати анкет. Спробуємо їх систематизувати у такий спосіб: кожний із вас на окремому аркуші напише один фактор, що сприяє здоров’ю людини.
(Учні заповнюють аркуші).
А тепер за допомогою аркушів заповнюємо таблицю «Що сприяє і що заважає здоров’ю людини» (див таблицю).
Здоров’ю людини
Сприяє
Заважає:
Підведення підсумків.
Запитання.
Що таке здоров’я?
Відповідь.
Здоров’я – це правильна нормальна діяльність організму.Наше здоров’я - в наших руках.(Кожному учневі пропонується побажати приємне одногрупнику, що знаходиться поруч).
Анкетування
№ п/п |
Запитання |
так |
ні |
Не знаю |
1 |
Здоров’я людини закладається на генетичному рівні |
|
|
|
2 |
Здоровий спосіб життя значно зміцнює організм людини |
|
|
|
3 |
Людині необхідно раціонально харчуватися |
|
|
|
4 |
Потрібно чергувати режим праці та відпочинку |
|
|
|
5 |
Особиста гігієна – важливий фактор зміцнення здоров’я |
|
|
|
6 |
Рух – основа здорового способу життя |
|
|
|
7 |
Загартовування організму сприяє зміцненню здоров’я |
|
|
|
8 |
Чудовий настрій, міцні нерви – основа здоров’я людини |
|
|
|
9 |
Інтелектуальні навантаження сприяють збільшенню тривалості життя |
|
|
|
10 |
Бажати іншому здоров’я і добра – почуватимеш себе краще |
|
|
|