Виховна година «Не роби іншому того,чого не бажаєш для себе»
Мета.
-
З'ясувати зв'язок культури поведінки з правами людини;
-
Розвивати уміння аналізувати й узагальнювати, порівнювати, доказово міркувати;
-
Зміцнювати самоповагу учнів;
-
Вчити поважати права людей, бути толерантними
-
Сприяти моральному та правовому вихованню.
Обладнання. Сигнальні картки (зелені, червоні) за кількістю учасників, слова з народних приказок, картки-«кроки», дерево мудрості, листочки для гри.
Хід виховної години.
Учитель. Протягом багатьох років складалися правила про те, як людина повинна жити поряд з іншими людьми, щоб усім було добре.
Запитання до учнів
Які ви знаєте прислів‘я про культуру поведінки?
(Чого в іншому не любиш, того і сам не роби.)
(Посієш вчинок – виросте звичка
Добра слава на печі спить , а погана на вулиці гуляє
Який твій друг такий і ти сам
Малий тілом та великий ділом)
Про це народ складав прислів’я.
Пропоную вам гру «Розсипанки».
Складіть з розсипаних слів речення – народну приказку.
Посієш вчинок – виросте звичка.
Добро далеко розходиться, а лихо ще далі.
А як називають людину, яка дотримується правил доброї поведінки?
Які риси повинна мати така людина?
Гра «Скажи одним словом»
І сам не гам, і другому не дам. (скупий)
Замилює очі. (обманює)
Лізе в очі. (набридає)
Розпустив хвіст, мов павич.(вихваляється)
Бути вихованою людиною – значить уміти жити серед людей. Треба дотримуватись правил, що склались у стосунках між людьми за багато років. Одні з них записані як закони і надають нам певні права і обов’язки, інші - як правила поведінки.
Правила поведінки – це неписані закони, за невиконання яких не судять, але, коли їх не дотримуватись, то при цьому можуть порушуватись певні права людини.
Хочу звернути увагу на слова В.С.Сухомлинського «Ніколи не забувай, що поряд із тобою думки і почуття інших людей» .( на дошці)
Гра «Сходинки ввічливої дитини»
( Питання записані на паперових стрічках, на звороті - відповідь. Крок робить дитина , яка називає правильну відповідь. )(8 дітей беруть участь у кроках)
-
Ти прийшов до школи. Яке перше слово ти маєш сказати?
-
Тобі допомогли роздягтись і повісити одяг. Що ти скажеш?
-
Ти йшов коридором і випадково штовхнув дівчинку? Що ти скажеш?
-
Щоб тобі із задоволенням допомогли, не слід забувати одне слово. Яке?
-
Людина зробила тобі добре діло, їй треба віддячити. Яким словом?
-
Які слова ти не забуваєш сказати своїм рідним перед сном?
-
Вся родина сідає обідати до столу? Які слова ви кажете один одному?
-
Ти був у гостях, вже зібрався додому? Що ти скажеш господарям?
Гра «Доповни речення»
(за приклад взяла реальних дітей – учнів нашого класу)
Наш Іра ввічлива, бо…
Наш Сірьожа Балог відповідальний , бо…
Наш Сірьожа Стусь чуйний, бо…
Так яку ж людину ми вважаємо вихованою.
Вихована людина постійно контролює себе, зажди оцінює свої вчинки, адже саме за поведінкою ми оцінюємо людину. Різні вчинки ми схвалюємо, вважаємо культурними, інші – засуджуємо.
Гра «Світлофор ввічливості»
Обміркуйте запропоновані ситуації і позначте зеленим кольором «ввічливо», а червоним – «неввічливо» ( діти мають сигнальні картки)
-
У шкільному коридорі розмовляють вчителі. Серед них Олег побачив свого вихователя. «Доброго ранку, Тамара Василівна!» - привітався хлопчик.
-
(розмова в тролейбусі) Я штовхнула Вас ненавмисне. Пробачте будь ласка.
-
Коридором йде вчителька. В руках у неї зошити, книжки, портфель. Назустріч їй іде її учень. «Добрий день!». І пішов собі далі.
-
Ти йдеш з товаришем вулицею. Він привітався з незнайомою тобі людиною. Ти теж сказав «Добрий день!»
-
Хлопчик звертається до продавця: «Ось ту хлібину дайте мені.»
-
Після обіду: «Дякую, бабуся. Борщ дуже смачний.»
Сценка. «Лісоруби»
Двоє лісорубів рубали дерева. Обидва працювали з неабиякою вправністю, проте кожен робив це у свій спосіб. Перший рубав дерево вперто і завзято, зупинявся лише на якусь хвилинку аби передихнути!
Другий же щогодини робив собі тривалу перерву. Коли почало смеркати, перший зробив тільки половину справи, а другий таки зрубав своє дерево.
Перший не повірив своїм очам:
-
«Як тобі вдалося закінчити так швидко?»
Другий усміхнувся й відповів:
-
-«Ти бачив, що я кожної години робив собі перерву. Проте ти не помітив, що перепочинок я використовував для того, аби підгострити сокиру».
Мораль. Твоя душа – мов гостра сокира. Не дозволяй, щоб вона затупилася. Щодня гостри її потроху.
Учитель. Що значить «гострити душу»?
-
Отже, гострити душу – значить збагачувати свою духовну силу добрими справами, хорошою поведінкою, моральними поступками. А що таке духовна сила? Це вміння приймати рішення. Кожна хвилина нашого життя – це вибір. Вибір як повестися, що зробити, як сказати. І все починається з малого: чому надати перевагу – перегляду фільму чи вивчити уроки, зробити комплімент однокласниці чи мовчки обманювати сусіда по парті?
Духовна сила – це вміння ставити мету і докладати зусилля для її досягнення. Без духовної сили людина не може жити повноцінним гармонійним життям.
Тому важливо, щоб кожна дитина докладала зусиль для формування своєї духовної сили, свого розуму, бо саме розум людини є тим «директором», який керує кожним із нас.
Гра «Дерево мудрості і добра»
Учням пропоную «виростити» на Дереві мудрості і добра тільки ті листочки, які вони вважають за потрібне. До кожного листочка додають коментар - «Це добре!», «Це погано!». Листочки без надписів заповнити своїми висловами.
-
Всі разом прочитаємо заповіді мудрості та добра.
Ви знаєте, що ми вже не перший раз звертаємося до теми про доброту, дружні почуття, прагнення до взаємодопомоги
Ми сьогодні розв’язували непрості моральні задачі, розмірковували над проблемами нашого життя, грали в ігри, що допомагали нам визначити свою позицію людяності, порядності, вихованості. Все це допоможе нам товаришувати, зробити нас дружним. Як підсумок, пропоную провести «мозковий штурм» на тему «Як ти хотів (хотіла) би, щоб до тебе ставились однокласники?» пропоную всім вносити свої пропозиції, які буду записувати на дошці короткими фразами. (Припинити «мозковий штурм», коли всі пропозиції вичерпані.) Всі разом читаємо запис на дошці.
Перегляд відео презентації добрі вчинки від моїх друзів.
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Заключне слово
Стався до іншого так, як ти хотів би, щоб ставилися до тебе самого. Кожний потребує захисту і піклування. Це право ми всі маємо!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина.
5- 6 позначок - Ти - молодець!
4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!
Робота з індивідуальними картками.
(Позначити правила, які завжди виконуєш.)
-
Я чемний і люб’язний завжди і за будь - яких ситуацій.
-
Я не поводжусь брутально.
-
Я не бешкетую.
-
Я допомагаю у справах молодшим і дорослим.
-
Я не накопичую образ, не дуюсь.
-
Я не ставлю себе і свої бажання на перше місце.
-
Я рахуюсь з бажаннями і настроєм інших людей, будь то дорослі, однолітки або молодші.
-
Завжди пам’ятаю про шкільні речі, майно.
Самоконтроль.
7 - 8 позначок - Ти - чемна людина. 4-3 позначки – Добре, але може бути ще краще.
5- 6 позначок - Ти - молодець! 1-2 позначки - Тобі треба поміркувати!