20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Виховна година " Пташка маленька, а й та серце має".

Про матеріал
Виховна година на тему про пташок, яка виховує почуття відповідальності за братів менших, доброзичливість, емпатію, альтруїзм.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Виховна година у 1 класі на тему :

«Пташка маленька, а й та серце має»

 

 

 

Вчитель : А.В.Музика

 

 

 

Виховна година у 2 класі

Тема.  Пташка маленька, а й та серце має.

Мета:  донести до свідомості дитини необхідність берегти пташок, допомагати їм ; розширити знання учнів про пташок та їх види, розвивати усне зв’язне мовлення; виховувати почуття відповідальності за братів менших, доброзичливості, емпатії, альтруїзму.

Місце проведення: класна кімната.

Час проведення: заняття виховної години

Обладнання : аудіозапис пташиного співу, малюнки, іграшкова клітка з пташками; заготовки для практичної роботи.

Хід уроку:

І.Вступна частина.

(Звучить запис пташиного співу)

1. Вступне слово вчителя. Повідомлення теми і мети .

- Діти ,закрийте на хвилинку очі. Уявіть,що ви в лісі. Чий спів ви почули? А чи можна уявити собі ліс без пташиного співу? Та й взагалі наш світ без пташок? Сьогодні ми поговоримо про пташок та про те, як їх берегти. Прочитайте тему уроку з дошки.

ІІ.Основна частина.

1. Бесіда на тему «Пташка маленька, а й та серце має» за малюнком.

- Погляньте на малюнок. Як врятувати пташеня? Чи можна приносити птахів і тварин із лісу додому? Поміркуйте, чи хочуть вони бути зі своїми мамами і татами, як і ви.

(Відповіді учнів)

 

2. Слухання й обговорення оповідання І.С.Тургенєва «Горобець».

Якось горобчик випав із гнізда ( вітер розгойдав гілки дерева) і сидів нерухомо, безпорадно розчепіривши слабенькі крильця. Раптом перед горобчиком з’явився величезний мисливський пес. Він повільно наближався до пташеняти. Проте старий досвідчений горобець не злякався собаки і кинувся рятувати свого синочка. І собака відійшов . Пес визнав силу і любов батька – горобця.

- Які слова ви хотіли б сказати горобчикові та його батькові?

3. Вправа «Поговоримо».

(Вчитель демонструє іграшкову клітку з пташками)

- Зустрілися дві пташки : пташка у клітці і пташка на волі. Про що вони розмовляють?

 

 

                 Пташки(вих

 

4.Вправа «Спіймай пташку».

- Яким птахам необхідно допомагати від кінця листопада? Я називаю птахів,а ви плескайте в долоньки, якщо пташці потрібна буде допомога.

 

Ластівка, соловей, горобець, ворона, шпак, дятел,голуб, снігур, лелека, папуга, синиця.

- Як ви взимку підгодовували пташок? Як ви думаєте, як вони вам віддячать навесні та влітку?

(Відповіді учнів)

5. Читання та обговорення ситуації з оповідання «Пташина їдальня».

- Діти, послухайте оповідання .

 

- Давайте облаштуємо на балконі зимову пташину їдальню,- попросила Тетянка маму,- нехай пташки прилітають і їдять.

 Спочатку Тетянка насипала у годівничку різного насіннячка, крихіток. Синички й горобці швидко літали біля неї, підживлюючись у короткий зимовий день. Якось дівчинка довго збиралася до школи і забула покласти пташкам їжу у годівничку. Того дня був лютий мороз і  холодний вітер. Голодні й замерзлі пташки прилетіли до годівнички, але нічого там не знайшли. Наступного дня Тетянка насипала у годівничку їжу, але синичок і горобчиків прилетіло набагато менше. Чому?

 

-Чому ж, діти, синичок і горобчиків прилетіло набагато менше?

6.Фізкультхвилинка «Покажи розгадку».

- Відгадайте загадку і покажіть розгадку за допомогою жестів.

 

Уночі гуляє,

А вдень спочиває.

Має круглі очі,

Бачить серед ночі.

Пташки(вих

 

 

7.Вправа «Хто просить про допомогу?»

- Розшифруйте підпис за частинами слів. Скільки птахів просить про допомогу?Яка це пора року? Як ви допоможете пташкам?

 

 

Діти!

Спасіть нас!Допоможіть!

Ми замерзаємо!

Ми голодуємо!

Допоможіть!

( ВорГоГорСин)

8. Практична робота. Прикрашання дерев саморобними пташками з паперу.

 

Пташки(вих

 

 

Пташки(вих

 

 

ІІІ Заключна частина.

 

- Дорогі діти, маю щиру надію, що після сьогоднішнього уроку ви винесете в своїх маленьких сердечках любов до пташок та бажання їм допомагати.

 

Слабким не чиніть і найменшого зла,

Хай вас не боїться пташина мала.

Хай лащаться котики та цуценята,

Метелика з квітки не треба зганяти,

Не ображайте дрібної комашки…

Добрими бути зовсім не важко!

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку