Метою виховної години є ознайомити учнів з поняттям «хобі», з видами та різновидами захоплень; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання, свою родину; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання; розширювати кругозір учнів; виховувати поважливе ставлення до захоплень інших; виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності.
Тема: «Що таке хобі?»
Мета: ознайомити учнів з поняттям «хобі», з видами та різновидами захоплень; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання, свою родину; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання; розширювати кругозір учнів; виховувати поважливе ставлення до захоплень інших; виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності.
Обладнання: роздатковий матеріал, пазли, папір, олівці.
Хід заняття
І. Організація дітей.
1.Привітання.
2.Вступне слово вчителя.
- Сьогодні ми поговоримо про вас. А саме про ваші захоплення, про ваші хобі.
Перш ніж ми з вами розпочнемо роботу, давайте згадаємо про хобі деяких казкових героїв.
ІІ. Основна частина.
1.Бесіда за темою.
-Давайте тепер з’ясуємо, що ж таке «хобі»? У слова «хобі» досить цікава історія. Багато хто вважає, що воно походить з англійської мови, однак коріння у нього німецьке. Так у 18 столітті селяни називали дитячу іграшкову конячку. А от своїм сучасним значенням слово «хобі» зобов'язане англійському письменнику Лоренсу Стерну, який в кінці 18 століття опублікував свій роман «Життя і думки Тристама Шенді». Саме там слово «хобі» використовувалося в значенні «захоплення».
У житті кожної людини є захоплення, яке допомагає скрасити важкі хвилини життя, зближує з світом науки, мистецтва, природи і світом людей, допомагає обійти сенс життя. Це заняття для душі.
В кожній країні вони свої, тематичні, символічні, і Україна, звісно ж, теж має чим себе зайняти. Варто зазначити, що є хобі жіночі і чоловічі. Щоправда, у сучасному світі можна зустріти чоловіка, який вишиває сорочку, та жінку, яка рубає дрова. Так що тут все відносно.
Український народ дуже любить співати. Хтось робить це своєю професією, а хтось задоволений тим, що просто бере участь у багатьох конкурсах.
Полюбляє український люд і архітектуру, тому майструє різноманітні замки та фортеці, наприклад, із сірників.
Вишивка гладдю і хрестиком, то є наш козир. Згадайте наші вишиті сорочки і рушники. Майстрині, які виготовляють такі речі, своїми, до того ж, руками, заслуговують на уклін. Енергетика у таких вишитих речах надзвичайна.
2. Визначення слів – назв захоплень у таблиці.
(діти об’єднуються в групи.)
И |
М |
А |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
П |
Т |
О |
Д |
А |
В |
І |
В |
О |
Д |
С |
І |
Е |
Ф |
О |
К |
У |
С |
І |
Д |
І |
П |
Л |
А |
І |
С |
О |
С |
Л |
Р |
И |
М |
О |
Е |
Т |
С |
Л |
О |
К |
О |
Ш |
Н |
В |
Р |
Т |
Р |
Б |
І |
М |
У |
З |
И |
К |
А |
Т |
У |
М |
О |
Д |
Е |
Л |
Ю |
В |
А |
Н |
Н |
Я |
О |
Д |
И |
У |
Т |
Н |
І |
С |
П |
О |
А |
3.Розповідь дітей про своє хобі.
4.Робота в групах. Складання пазлів.
(Діти, об’єднавшись у групи складають пазли).
5. Яке спільне захоплення є у всіх дітей нашого класу? (Малюванння).
ІІІ. Заключна частина.
1.Бесіда з дітьми.
1