19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Виховна година "Що таке хобі?"

Про матеріал

Метою виховної години є ознайомити учнів з поняттям «хобі», з видами та різновидами захоплень; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання, свою родину; вчити дітей розповідати про себе, свої уподобання; розширювати кругозір учнів; виховувати поважливе ставлення до захоплень інших; виховувати бажання дізнаватися щось нове, пробувати свої сили у різних сферах діяльності.

Перегляд файлу

Тема: «Що таке хобі?»

Мета: ознайомити  учнів  з  поняттям  «хобі», з  видами  та  різновидами  захоплень; вчити   дітей  розповідати  про  себе,  свої  уподобання,  свою родину; вчити   дітей  розповідати  про  себе,  свої  уподобання; розширювати  кругозір  учнів; виховувати  поважливе  ставлення  до  захоплень  інших; виховувати  бажання  дізнаватися  щось  нове,  пробувати  свої  сили  у  різних  сферах  діяльності.

Обладнання: роздатковий матеріал, пазли, папір, олівці.

 

Хід заняття

І. Організація дітей.

1.Привітання.

2.Вступне слово вчителя.

- Сьогодні ми поговоримо про вас. А саме про ваші захоплення, про ваші хобі.

Перш ніж ми  з вами розпочнемо роботу, давайте згадаємо про хобі деяких казкових героїв.

  • Казка «Ріпка». Яке хобі було в дідуся? (дід захоплювався огородництвом ,садівництвом)
  • Казка «Колобок». Яке було хобі у Колобка? (співати пісню)

 

ІІ. Основна частина.

1.Бесіда за темою.

-Давайте тепер з’ясуємо, що ж таке «хобі»? У слова «хобі» досить цікава історія. Багато хто вважає, що воно походить з англійської мови, однак коріння у нього німецьке. Так у 18 столітті селяни називали дитячу іграшкову конячку. А от своїм сучасним значенням слово «хобі» зобов'язане англійському письменнику Лоренсу Стерну, який в кінці 18 століття опублікував свій роман «Життя і думки Тристама Шенді». Саме там слово «хобі» використовувалося в значенні «захоплення».

У житті кожної людини є захоплення, яке допомагає скрасити важкі хвилини життя, зближує з світом науки, мистецтва, природи і світом людей, допомагає обійти сенс життя. Це заняття для душі.

В кожній країні вони свої, тематичні, символічні, і Україна, звісно ж, теж має чим себе зайняти. Варто зазначити, що є хобі жіночі і чоловічі. Щоправда, у сучасному світі можна зустріти чоловіка, який вишиває сорочку, та жінку, яка рубає дрова. Так що тут все відносно.

Український народ дуже любить співати. Хтось робить це своєю професією, а хтось задоволений тим, що просто бере участь у багатьох конкурсах.

Полюбляє український люд і архітектуру, тому майструє різноманітні замки та фортеці, наприклад, із сірників.

Вишивка гладдю і хрестиком, то є наш козир. Згадайте наші вишиті сорочки і рушники. Майстрині, які виготовляють такі речі, своїми, до того ж, руками, заслуговують на уклін. Енергетика у таких вишитих речах надзвичайна.

 

2. Визначення слів – назв захоплень у таблиці.

(діти об’єднуються в групи.)

И

М

А

Л

Ю

В

А

Н

Н

Я

П

Т

О

Д

А

В

І

В

О

Д

С

І

Е

Ф

О

К

У

С

І

Д

І

П

Л

А

І

С

О

С

Л

Р

И

М

О

Е

Т

С

Л

О

К

О

Ш

Н

В

Р

Т

Р

Б

І

М

У

З

И

К

А

Т

У

М

О

Д

Е

Л

Ю

В

А

Н

Н

Я

О

Д

И

У

Т

Н

І

С

П

О

А

3.Розповідь дітей про своє хобі.

 

4.Робота в групах. Складання пазлів.

  • Ви любите складати пазли? Тож об’єднайтеся в групи та складіть картинки пазлів.

(Діти, об’єднавшись у групи складають пазли).

 

5. Яке спільне захоплення є у всіх дітей нашого класу? (Малюванння).

  • Хто з вас відвідує гуртки з малювання?
  • Чим найбільше любите малювати: фарбами, олівцями, фломастерами?
  • У всіх нас також є захоплення. Ми дуже любимо малювати. У тих, хто захоплюється малюванням, розширюється кругозір. Бо можна побачити світ сірим, буденним, а можна – у всіх кольорах веселки. Треба лише вчитися бачити і відчувати справжню красу, і тільки тоді можна збагнути, наскільки змістовнішим стає наше життя. Як приємно дивитися виставки картин різних художників, а особливо, якщо картини створено для дітей.
  • Вашим останнім завданням на сьогодні буде намалювати своє хобі.

 

ІІІ. Заключна частина.

1.Бесіда з дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
13 січня
Переглядів
526
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку