Виховна година "Сім чудес України"

Про матеріал
Методична розробка виховної години метою якої є поглиблювати уявлення учнів про Батьківщину; розвивати громадянські якості школярів.
Перегляд файлу

МЕТОДИЧНА РОЗРОБКА

виховної години

Тема:Сім чудес України

Мета:

Навчальна – поглиблювати уявлення учнів про Батьківщину; розвивати громадянські якості школярів.

Розвиваюча – ознайомити з різноманіттям культурної спадщини українців;

Виховна – виховувати повагу до сучасного України.

Обладнання: технічні засоби (проектор, комп’ютер), призи.

Форма проведення: мультимедійна гра

План проведення виховного заходу

І. Організаційний етап         3 хв

1. Перевірка учнів за списком.

2. Стимулювання та мотивація пізнавальної діяльності. Оголошення плану гри.

ІІ. Повідомлення теми і очікуваних результатів     1 хв

1. Повідомлення теми і мети заходу

2. Очікувані результати: привити почуття патріотизму, толерантності, національної свідомості та гордості за свою Батьківщину. Розширити кругозір учнів.

ІІІ. Основний етап         38 хв

1. Вступне слово.

2. Показ презентації.

3. Мультимедійна  вікторина.

ІV. Заключний етап         3 хв

1. Підбиття підсумків (оголошення і нагорода переможців)

2. Обговорення теми наступного виховного заходу. 

Хід заходу

СЛАЙД 1(додаток 12)

Перевірка учнів за списком

Тема сьогоднішньої класної години: “Сім чудес України”

Сім найкрасивіших пам'яток України, найцінніших історико-культурних пам'яток України були визначені в ході масштабного конкурсу з однойменною назвою "7 чудес України"

Про переможців цього конкурсу ми дізнаємося найближчім часом!

Сьогодні я прагну показати вам історично значиме, архітектурно витончене, туристично привабливе, одним словом – красиве та унікальне обличчя держави, в якій ми живемо. Я не хочу згадувати традиційних пояснень сумних сторінок історії нашої країни, а навпаки, на цій класній годині, хочу продемонструвати велич української історії не лише у формі гіпотез і казкових легенд, а й по факту.

За результатами акції країна визначила «7 історико-архітектурних чудес України», якими стали: Національний історико-архітектурний заповідник «Кам’янець», Києво-Печерська Лавра, Державний історико-архітектурний заповідник «Хотинська фортеця», Національний дендрологічний парк «Софіївка», Херсонес Таврійський, Софія Київська та Національний заповідник-острів «Хортиця».

Прошу Азаріна Максима докладніше повідомити про ці дивовижні місця!

Учень виступає з презентацією. (додаток 12)

Дуже цікава інформація! Дивовижні, історико-культурні пам’ятки, які потрапили до переліку Сіми чудес України являють собою об’єкти державної цінності, які викликають живий інтерес не тільки у в українців, а й у туристів, що приїздять подивитися на них з інших далеких країн. І це досить природно, тому що багато в Україні чудових місць, краса яких здається вічно, величною та якоюсь нерукотворною.

А тепер давайте перевіримо, як ви запам’ятали надану інформацію!

Давайте пограємось!

МУЛЬТИМЕДІЙНА ГРА (додаток 13)

Заключний етап         

Підбиття підсумків (оголошення і нагорода переможців)

Обговорення теми наступного виховного заходу. 


 

docx
Додано
26 серпня
Переглядів
451
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку