Виховна година «Стежкою добра»

Про матеріал
Виховна година вчить дітей узагальнювати, робити висновки, підвищувати загальну культуру особистості; відчувати толерантності, прищеплювати добрі людські якості; співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення учнів, уяву.
Перегляд файлу

Тема: «Стежкою добра»

Мета:вчити дітей узагальнювати, робити висновки, підвищувати загальну культуру особистості; відчувати толерантності, прищеплювати добрі людські якості; співчуття, милосердя, любов до людей і природи; розширювати кругозір учнів; розвивати мислення, мовлення учнів, уяву.

Обладнання:комп’ютер, екран,проектор, прислів’я, вірші про доброту, «дерево ввічливості», «галявина добрих справ».

Тип уроку: урок-подорож.

Хід уроку

І. Організація класу

Треба всім нам привітатись:

Добрий день!

Дружно весело сказати:

Добрий день!

Вліво-вправо повернемось,

Туди-сюди усміхнемось.

Всіх гостей ми привітаєм:

І здоров’я побажаєм.

ІІ. Ознайомлення з темою і метою уроку (тема і мета висвітлена на екрані проектора)

  • Діти, сьогодні у нас незвичайний урок. Ми з вами вирушаємо у подорож «стежиною добра».

ІІІ. Актуалізація опорних знань

  • Вступна бесіда
  • Що ж таке добро? Де ви його зустрічали?
  • Так, це все світле, прекрасне. Сонце, весна, посмішка, мама. Добро – це коли люди допомагають, піклуються один за одного.
  • А ось і карта подорожі (слайд 2). Ми з вами відвідаємо острів прислів’їв, побуваємо в місті Ввічливості, відпочинемо в Казковій долині, провідаємо жителів Доброї Землі. Але, щоб подорож була вдалою, необхідно не лінуватися,бути уважними, допомагати один одному. Готові? Вирушаємо в подорож!
  • А ось і острів Прислів’їв і приказок (слайд 3). Жителі цього острова Щирість, Повага і Доброзичливість підготували для вас завдання.
  • Творче завдання «Збери прислів’я» (робота в групах).

 Слайд 4 – зібрані прислів’я:

Добре діло твори сміло.

Не одежа красить людину, а добрі діла.

Від доброго слова і лід розмерзає.

Добре слово і залізні ворота відчиняє.

  • Молодці, діти. Жителі цього острова підготували для вас подарунок – «Правила добра», послухайте їх.

Щоб доброю людиною стати

Потрібно правила добра всім знати

Найперше з правил цих чудесних

Уміння бути добрим, чесним.

А друге правило таке:

Шануй ти маму й тата,

Люби сестер, братів, людей,

Добро сам будеш мати.

А третє правило просте,

Щоб мати серце золоте

Зла на людей ти не тримай,

Учителів не забувай.

Ці правила виконувати мусиш, тоді закону доброти  ти не порушиш.

  • Слайд 5 «Місто Ввічливості»

У цій  країні кожен другу рад,

У цій країні ні образ, ні смутку.

Добро і мир шикуються у ряд,

Щоб були добрими у всіх стосунки.

3) Творче завдання «Дерево доброти». Робота з чарівними словами і привітаннями.

- Добрі слова ми говоримо у привітаннях і побажаннях один одному. Згадайте, які «чарівні» слова ви вживаєте у мовленні. (Діти розповідають вірші)

1 учень.

Я слова чарівні знаю,

Вивчила охоче!

Я в розмові їх вживаю

Зранку і до ночі.

2 учень.

Доброго здоров’я, Галю!

Добрий день, Оленко!

Ти до мене, я до тебе

Звернемось гарненько!

3 учень.

З добрим ранком всіх вітаю,

Як іду із хати.

І кажу всім  «На добраніч»,

Як лягаю спати.

4 учень.

І «спасибі», й «дуже прошу»,

«Вдячна вам», «будь ласка» - 

Словом, радість всім приношу,

Світ стає, як казка.

5 учень

«Всім привіт», «Іди здорова»,

«Дякую красненько». –

Ось яка чарівна мова радує серденько.

  • «Дерево ввічливості» (слайд 6). Діти називають чарівні слова, на екрані з’являються сердечка.

Фізкультхвилинка (пісня з мультфільму «Пригоди кота Леопольда»)

  • А ось і казкова долина (слайд 7, 9). Жителі цієї долини – казкові герої. Зараз вони розкажуть про себе, а ви назвіть їх імена.
  • Слайди 11 – 13.
  • Я дуже люблю свою бабусю, яка живе за лісом. Я дбаю про неї і часто ношу їй пиріжки. (Червона Шапочка)
  • Я в скрутну хвилину завжди поруч зі своїм господарем. Заради його щастя мені довелося битись з Людоїдом. (Кіт у чоботях)
  • Я, незважаючи на свій маленький зріст, врятувала ластівку. (Дюймовочка)
  • А які добрі вчинки робили ви у своєму житті?

4) Гра «Добрий – злий»

- Слайди 14 – 20 герої казок – добрі або злі.

5)  Ось ми і дісталися до «Доброї землі» (слайд 21)

6) Виготовлення колажу. Робота в групах.

- Що ж тут сталося! Земля вкрита туманом. Давайте зробимо так, щоб сонце на цій землі засяяло яскраво-яскраво. Не випадково, народна мудрість говорить: «Доброта, що сонце. А добрі люди, як промені цього сонця своєю добротою зігрівають нашу Землю. Доброта дуже потрібна всім людям на землі.»

Перша команда зобразить сонце. На промінчиках будуть написані слова, які відносяться до добрих людей.

Друга команда створить квітку добрих слів.

Третя команда створить квітку добрих думок.

Четверта команда створить квітку добрих вчинків. (Все прикріплюють на «Галявину добра»)

ІV. Підсумок

Сьогодні на уроці ми вчились на прикладах відомих, як гарними вам бути, щоб ввічливі слова ви знали, пам’ятали, людьми старанними і добрими були.  

 

1

 

Завантаження...
docx
Додав(-ла)
Токар Олена
Додано
28 березня 2019
Переглядів
1850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку