Виховна година "Ти лишився вдома сам"

Про матеріал
Мета виховного заходу - формування у молодших школярів здоров'язбережувальної компетентності.
Перегляд файлу

 

Година спілкування

       

«Ти лишився

вдома

сам»

                                 

 

          

 

        

     Іршанський НВК «Гімназія - ДНЗ»

                                                              Класний керівник

                    Волинчук Т.М.                                                             

                        Ти лишився вдома сам

Мета: формувати в учнів безпечну для особистого здоров’я і здоров’я                                                    оточуючих, поведінку вдома.

Обладнання:  сюжетні  та  предметні малюнки, маски для інсценізації казки, пам’ятки з   правилами безпечної поведінки вдома.

                                                 Хід заняття

І.  Оголошення теми і мети.

   - Сьогодні, діти, ми поговоримо з вами на дуже важливу  тему і всі  разом складемо правила безпечної поведінки вдома.

II.  Основна частина.

1. Бесіда.

    - Діти, хто з вас лишається вдома сам?

    - Як треба поводитися вдома, коли ви залишились без дорослих?

2. Колективне складання правил безпечної поведінки.

 

        Перше правило

  • Які ви знаєте казки, де б персонажі залишалися самі вдома?  (« Вовк і семеро  козенят», «Котик і півник» , «Троє поросят» та інші).

  - Що з ними трапилося? (Розповіді за сюжетними малюнками.)

  - Чому з ними це траплялося?

      - Яке правило можна скласти?  

                   НЕ ВІДЧИНЯЙ ДВЕРІ НЕЗНАЙОМИМ ЛЮДЯМ

 

 Правило друге

  • Наступне  правило, як поводитися вдома, ви спробуйте назвати самі,

прослухавши    вірш!

    Ліфт відкрився, як завжди.             Посміхається тобі:

    Ти хотів зайти туди                        - Гей малюк, заходь сюди!

    Та побачив, молодчина,                 - Ні, - кажи, - я почекаю,

    Там стоїть чужий мужчина,           Тато слідом поспішає.

    - Чому не можна заходити в ліфт з незнайомими людьми?

    - Яке правило поведінки потрібно пам’ятати?

НЕ ЗАХОДЬ У ЛІФТ РАЗОМ ІЗ НЕЗНАЙОМИМИ ТОБІ ЛЮДЬМИ

 

Правило третє

В ч и т е л ь.

-    Діти! Чи багато у вас друзів?

-   Чи бувають вони у вас в гостях?

-   Чи знають їх ваші батьки?

-   А чи можна запрошувати додому незнайомих дітей?

Ви з товаришем спочатку

Познайомте маму й татка,

І тоді, будь ласка, в гості

Кожен день його приводьте…

Тільки друзів й знайомих

Ви запрошуйте додому.

- Отже, кого можна запрошувати додому?

  • Який висновок ми зробимо?

 НІКОЛИ НЕ ПРИВОДЬ ДОДОМУ НЕЗНАЙОМИХ ДІТЕЙ

 

Правило четверте

- Хто з вас знає казку «Колобок»?

 Інсценування казки «Колобок»

- Який був Колобок за характером? (Зухвалий)

- Чому ж його з’їла Лисичка? (Колобок всім звірам розповідав, який  він смачний.)

- Діти, а чи можна про все розповідати незнайомим людям?

       Дуже рада наша Ната,

                                  Що її рідненький тато

                                        Вже купив магнітофон,

                                       «Відік», супертелефон…

                                       Телевізор і годинник,

                                       Ще й новенький холодильник.

                                       Дівчинка до подруг милих

                                        Полетіла як на крилах.

                                        Щоб швиденько у дворі

                                        Розповісти дітворі,

                                        І дорослим і малечі

                                        Про такі чудові речі.

                                        Злодії не зволікали:

                                        Того ж дня їх обікрали.

  • Тож який висновок з цього всього ми можемо зробити для себе?

         НЕ РОЗПОВІДАЙ, ЩО ВДОМА Є ЦІННІ РЕЧІ І ГРОШІ

 

 Правило п’яте

  • У кого вдома є телефон?
  • Які номери телефонів люди повинні пам’ятати постійно?
  • Які номери телефонів треба набрати, щоб викликати пожежників? Міліцію? Швидку допомогу? Службу газу?

У ч е н ь.             Діти, телефон завжди

                             Гарний засіб від біди.

                          Ці важливі номери

                             Добре вивчи й повтори

101 - пожежна охорона

102 –міліція

103 – швидка допомога

104 – аварійна служба газу

Гра «Телефон».

- То ж яке правило ми складемо?

                     ЗАПАМ’ЯТАЙ НЕОБХІДНІ НОМЕРИ ТЕЛЕФОНІВ

                                    ТА  СВОЮ ДОМАШНЮ АДРЕСУ

III  Підсумок

Гра «Доповни речення».                                      

 ЗАПАМ’ЯТАЙ

1. Не … (відчиняй) двері … (незнайомим) людям.

2. (Не заходь) … у ліфт разом із … (незнайомими) людьми.

3. Ніколи не приводь додому … (незнайомих) дітей.

4 …. (Не розповідай), що вдома є цінні  речі і гроші.

5. Запам’ятай необхідні номери … (телефонів) і свою … (домашню адресу).

-  Щоб ви краще їх запам’ятали, кожному я дарую ці  правила (вчитель роздає кожному   учню аркуш паперу, на якому надруковано правила безпечної поведінки  вдома).

 

doc
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
2963
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку