Виховна година "У гостях у казки" для учнів початкової школи

Про матеріал
Даний матеріал допоможе учителю початкових класів привити любов до кники. а саме до читання казок у цікавій формі.
Перегляд файлу

Класна година для учнів початкової школи

«У гостях у Казки»

(Клас прикрашений виставкою дитячих малюнків до улюблених казок)

Учитель. Добрий день, мої любі діти! У нас з вами незвичайна класна година, адже сьогодні у нас в гостях буде Казка. Зачекайте трішки. Скоро вона прийде і поведе з вами розмову.

Казок на світі дуже багато. І в книжках, і в житті. Немає жодного народу, який би не складав своїх казок.

Сьогодні у нас в гостях будуть герої казок, як українських, так і тих, які живуть далеко від нас.

А поки вони добираються до нас, послухайте вірш Ліни Костенко.

Щасливий час, коли у казці кожній

Домовики й чорти, і духи всі,

Готові помогти душі побожній!

Їх люди слухали у млі тривожній

Край вогнища, дивуючись красі.

Дочка і син, батьки і діти,

Уся сім’я і всі сусіди

Слів дослухалися дзвінких

Казок цікавих, байок чарівних.

Коли ж зникли демони і феї,

Втрачаючи весь чар краси своєї,

Звільнялися від марення серця,

Змовкав оповідач у тій хвилині, -

Все правда розкривала до кінця,

Чим чарував він душу в безгомінні.

(Заходить Казка)

Казка:

Добрий день, діти! Я рада сьогодні з вами зустрітися і бачу серед вас багато своїх добрих друзів. Зараз ви почуєте і побачите прекрасні казки. Слухайте і дивіться уважно.

Казка-це мудрість народу. Її складає сам народ. Вона прийшла до нас через віки, ще до того часу, коли люди не вміли писати. Тому вона і називається казка,бо кажеться, розказується. І завжди у казках перемагає правда, тому що народ – завжди за правду.

Зараз ми з вами пограємо у вікторину «З якої я казки?»

  1. Битий небиту везе!
  2. Я Коза-Дереза за три копи куплена, півбока луплена…
  3. Ніколи не треба сміятися зі слабшого.
  4. Котику-Братику, несе мене Лиска до каменю-мосту на своєму хвосту. Порятуй мене!
  5. Ну, з цією булавою можна шукати братів та сестру. Печіть, мамо, буханці та сушіть сухарці,— піду.
  6. Люлі-люлі, Телесику,
    Наварила кулешику,
    Буду тебе годувати.

 

А чи уважно ви читаєте казки?. Зараз ми перевіримо. Ви помітили,що у казках часто повторюються епізоди. Це сприяє запам’ятовуванню казок. Слухайте гарненько, відповідайте швиденько.

1.У якій казці і скільки днів Лисичка бігала на горище по мед?

                                                                       (Лисичка-кума. Три дні)

2.Хто побіг за Білим Кроликом та опинився в каїні чудес?

                                                                       (Аліса)

3.У якій казці і скільки разів баран дістає одну і ту ж вовчу голову?

                                                                       (Цап та Баран. Три рази)

4. Хто три дні і три ночі літав, зачепившись за бороду Карлика-чаклуна?

                                                                        (Руслан)

5. Скільки разів Лисичка викрадає Курочку у казці «Кіт, Кріт, Курочка та Лисиця»?

                                                                          (Три рази)

6.Хто змагався з директором лялькового театру Карабасом - Барабасом?

                                                                          (Буратіно)

 

Молодці, дітки, я бачу, що ви дуже уважно читаєте казки і запам’ятовуєте їх зміст.

А зараз погляньте, хто це до нас прийшов.

(Заходить Зайчик –листоноша)

Зайчик –листоноша:

Добрий день, дітки! Я –Зайчик –листоноша, приніс вам телеграми.

Казка:

Цікаво, хто ж нам їх надіслав?

Зайчик –листоноша:

Я не знаю, бо вони без підписів.

Казка:

Давайте, я буду читати, а ви будете відгадувати, від кого ці телеграми.

ТЕЛЕГРАМА 1

Дуже засмучена. Мишка випадково розбила яєчко, прийти не зможу.

                                                                      (Курочка Ряба)

ТЕЛЕГРАМА 2

З’їв семеро козенят, болить живіт.

                                                                                            (Вовк)

ТЕЛЕГРАМА 3

Від Дідуся утік, від Бабусі утік, а Лисичка відпускати не хоче.

                                                                (Колобок)

ТЕЛЕГРАМА 4

Ніяк не витягнемо ріпку. Тому прибути не зможемо.

                                                                                            (Дід, баба, онучка)

Казка:

Що ж, причини поважні, тому і не змогли герої казок з’явитися до нас. Нічого, у мене є багато чарівних книжок, а в них – багато казочок.

(демонструє виставку «У світі чарівних казок).

Учитель:

Дорогі діти, настав час повертатися із чарівної казкової країни.Я знаю і вірю,що ви всі любите читати казки.

Якби не казка,

Хто б і знав,

Що скільки є чудес на світі.

І хто б завісу відкривав

У світ в якому грають діти.

Отже, до нових зустрічей у світі чарівних і неповторних казок.

docx
Додано
17 жовтня 2023
Переглядів
527
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку