Тема: «Здорове харчування»
Мета: формувати у школярів явлення про здорове харчування, виховувати прагнення берегти своє здоров’я, вести здоровий спосіб життя, поглибити знайомство з резервами здоров'я людини, вернути увагу на неприпустимість споживання неякісних або зіпсованих продуктів; розвивати вміння правильно харчуватися; виховувати відповідальність за власне здоров'я,
Тип заняття: виховна година.
Методи і види роботи: бесіда, відгадування загадок, проходження вебквесту, гра Kahoot, розповідь вчителя.
Посилання на презентацію https://www.canva.com/design/DAFxDPsKnbY/c_5dspPr-f_QqE6bi6gNNA/view?utm_content=DAFxDPsKnbY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
Використана література:
1.Джерело загадок https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kurku-pivnya-tsiplyat
Перебіг уроку
1.Організаційна частина.
1.1.Привітання.
-Добрий ранок діти! Як ваш настрій ? Як пройшли ваші вихідні дні ?
Готові розпочати ?
2.Основна частина.
-Послухайте уважно вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу: « Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того щоб жити».
-Діти скажіть, як ви розумієте цей вислів ?
(Людина харчується для того, щоб жити. Їжа – це джерело енергії. Завдяки їй наш організм підтримує постійну температуру. Їжа потрібна організму і як будівельний матеріал, тому що завдяки їжі ми ростемо і розвиваємося.)
- А чи знаєте ви, що 16 жовтня це Всесвітній день здорового харчування. Отже тема нашої сьогоднішньої виховної години це «Здорове харчування»
- А зараз я пропоную вам пройти вебквест. Ми відправимось до овочевої лавки Петра.
-Діти, а скажіть мені будь ласка, що об’єднує овочі та фрукти, в них дуже багато, чого? (вітамінів)
-А хто знає, що таке вітамін ? Слово «вітамін походить від латинського слова «vita» - життя. Назва ця – не випадкова. Якщо вітамінів не вистачає, людина тяжко хворіє. Вітаміни потрібні для нормального росту і розвитку організму.
-Я – вітамін А, сприяю росту, допомагаю нормальному зору. Мене багато в моркві, маслі, сирі, яйцях, печінці, помідорах, зеленій цибулі, гарбузі, риб’ячому жирі.
-А я – вітамін В, дуже потрібний для розумової і фізичної праці, поліпшення травлення. Міщусь в житньому хлібі, вівсяній та гречаній крупах, у горосі, квасолі, жовтку яєць, печінці, м’ясі.
-А я – вітамін С, запобігаю простуді, поліпшую кровообіг, сприяю росту, лікую цингу. Багата мною капуста, картопля, помідори, цибуля, щавель, шипшина,часник, лимони, чорна смородина.
-А я — вітамін D, зміцнюю кістки, живу в молоці, печінці, риб’ячому жирі, житньому хлібі. Діти а можливо хтось знає, ще від чого ми можемо взяти вітамін Д. (від сонця)
-Отже, діти, потрібно вживати різноманітну їжу, щоб збагатити свій організм вітамінами, необхідними для нормального розвитку і росту вашого організму.
«Корисна і шкідлива їжа».
- А зараз нам потрібно зібрати кошик з корисною їжею.
Я буду читати набір слів, а ви повинні уважно слухати і знайти зайве слово. Коли я буду зупинятися ви повинні хором його промовити. Отож уважно слухайте:
- морква, диня, макарони, яблука, чіпси, масло;
- картопля, солодка вода, хліб, сік;
- м’ясо, вода, майонез, апельсин, буряк;
- огірок, цибуля,картопля фрі ,ананас, гречана каша.
- сухарики, лимон, пластівці, абрикос, яблуко.
Гра Kahoot.
3.Підсумок. Рефлексія.
-Сьогодні на уроці я дізналась (вся) ?
-Мені сподобалось ?
-16 жовтня це день, який присвячено ? (здоровому харчуванню) А чи тільки в цей день ми потрібні правильно харчуватись ? (Ні)
-А для чого нам потрібно їсти здорову, корисну їжу ?