виховна година " Здоровим бути - модно!"

Про матеріал
виховна година, яка містить матеріал, що допоможе вчителю поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя.
Перегляд файлу

Комунальний заклад

« Кривоносівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів»

 

 

 

 

 

 

 

 

заняття для учнів початкової школи:

 

«Здоровим бути – модно!»

 

Пов’язане зображенняРезультат пошуку зображень за запитом "діти тримаються за руки"

 

 

 

 

Вчитель: Коваленко Т.М.

 

Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.

Обладнання: аркуші паперу, малюнки, картки.

І. Організація класу

- Діти, подаруємо один одному посмішку,адже сміх – це ліки від усіх хвороб. Та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве, пізнавальне заняття на тему «Здоровим бути модно».

ІІ. Дискусія «Яка дорога краща»

Учитель об’єднує учнів у три групи і пропонує учням уявити, що вони заблукали в густому непрохідному лісі. І перед ними з’явилися три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.

  1. Сюди підеш – велике багатство знайдеш, та здоров’я загубиш.
  2. Цією дорогою підеш – половину багатства знайдеш і половину здоров’я загубиш.
  3. Сюди підеш – нічого не знайдеш, але здоров’я збережеш.

Учні в групах обирають одну з доріг. Потім висловлюють  свої міркування, роблять відповідні висновки.

ІІІ. Мотиваційна хвилинка

У вас на столиках  лежать аркуші чистого,гарненького паперу. Коли народжується дитина вона також чистенька,гарненька як ці листочки.

А тепер візьміть їх в руки і будемо його деформувати,руйнувати як ми це робимо в житті зі своїм здоров’ям. Беремо в руки і згинаємо неохайно.

-Не слідкуємо за особистою гігієною;

-не слідкуємо за охайністю одягу;

-шкідливо харчуємось;

-не дотримуємось режиму дня;

-маємо шкідливі звички.

 А тепер уявімо,що ми зрозуміли згубність шкідливих звичок і захотіли повернути своє здоров'я. Кладемо листочки на робочий стіл і ручками вирівнюємо його.

- Діти, став листочок  таким як був на початку нашого заняття? Відповідь дітей-Ні!!!

 Для того,щоб ми не були такими як ці папірці і залишалися здоровими впродовж всього життя ми маємо пам’ятати,що здоров'я треба берегти змалку,та піклуватись про нього!

ІV. Робота над темою заняття

  1. гра « Додай словечко»

Відновимо рядки вірша і з’ясуємо,що допомагає дітям зростати здоровими.

 Із водичкою дружити,без хвороб у світі жити,

 В нагороду за старання подарує…(умивання)

   Сила,спритність і постава – це її хороша справа.

   За струнку й гнучку статуру люблять діти…(фізкультуру).  

   Щоб здоровими зростати і щороку підростати,   

   То смачну,корисну й свіжу споживати варто…(їжу).

               Допоможе відпочити,працездатність відновити,

  Як захопить у полон повноцінний тихий…(сон).

Молодці!   

  1. гра «Режим дня»

Учні обєднуються в групи з допомогою малюнків. Кожна група учнів обирає малюнки. які підходять до їхнього часу. Тобто вранці я прокидаюсь, вмиваюсь, чищу зуби, снідаю, іду до школи.

Чи дотримання розпорядку дня корисно для здоров'я? (відповіді дітей).

Якщо я дотримуюсь режиму дня,то:

*почуваюся веселим та бадьорим;

*усе виконую вчасно;

*встигаю усе зробити.

     3. торбинка гігієни

Учні з торбинки обирають по черзі предмети гігієни і розказують для чого той чи інший предмет потрібен.

4. моє «меню»

А скажіть чи зможете ви приготувати смачний сніданок, обід та вечерю?

На уявних столиках діти накривають на сніданок,обід та вечерю. Кожна команда розповідає чому обрала саме ці страви.(шкідливу їжу відкладають в сторону,пояснюють чому?)

Почувши вашу  відповідь,стало зрозуміло,що усі дітки дотримуються здорового та корисного харчування.

V. Рефлесія

- Сподіваюсь,що із сьогоднішнього заняття кожен виніс для себе щось пізнавальне,корисне та цікаве. Я знаю,що всі учні нашого класу завжди пам’ятатимуть про те,як важливо бути охайним і дбайливим до власного здоров’я.

Я бажаю вам, малята,

Буть здоровими завжди.

Зуби чистити, вмиватись,

Щоб уникнути біди.

Фізкультурою займайтесь,

На повітрі більше грайтесь.

Загартовуйтесь, купайтесь.

Не сумуйте, посміхайтесь.

Назавжди запам'ятайте:

Більше немає скарбу, як здоров'я ваше.

На радість всім – і тату й мамі

Ростіть усі здорові й гарні.

Бо здоров'я дитини – то багатство родини.

А здоров'я народу – то багатство країни.

 

 

doc
Додано
20 січня 2020
Переглядів
1312
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку