Комунальний заклад
« Кривоносівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів»
заняття для учнів початкової школи:
«Здоровим бути – модно!»
Вчитель: Коваленко Т.М.
Мета: поглибити поняття про те, що для людини головне – це здоров'я. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє. Розширити знання дітей про особисту гігієну, виникнення різних хвороб. Формувати здоров’язберігаючу компетентність, санітарно-гігієнічні навички догляду за тілом; сприяти зміцненню здоров'я дітей, покращенню настрою. Розвивати вміння берегти здоров'я, слідкувати за собою, дотримуватися правил безпечної поведінки. Виховувати життєву потребу – бути завжди здоровим.
Обладнання: аркуші паперу, малюнки, картки.
І. Організація класу
- Діти, подаруємо один одному посмішку,адже сміх – це ліки від усіх хвороб. Та з гарним настроєм розпочнемо наше цікаве, пізнавальне заняття на тему «Здоровим бути модно».
ІІ. Дискусія «Яка дорога краща»
Учитель об’єднує учнів у три групи і пропонує учням уявити, що вони заблукали в густому непрохідному лісі. І перед ними з’явилися три дороги. Кожна може вивести з лісу за певних умов.
Учні в групах обирають одну з доріг. Потім висловлюють свої міркування, роблять відповідні висновки.
ІІІ. Мотиваційна хвилинка
У вас на столиках лежать аркуші чистого,гарненького паперу. Коли народжується дитина вона також чистенька,гарненька як ці листочки.
А тепер візьміть їх в руки і будемо його деформувати,руйнувати як ми це робимо в житті зі своїм здоров’ям. Беремо в руки і згинаємо неохайно.
-Не слідкуємо за особистою гігієною;
-не слідкуємо за охайністю одягу;
-шкідливо харчуємось;
-не дотримуємось режиму дня;
-маємо шкідливі звички.
А тепер уявімо,що ми зрозуміли згубність шкідливих звичок і захотіли повернути своє здоров'я. Кладемо листочки на робочий стіл і ручками вирівнюємо його.
- Діти, став листочок таким як був на початку нашого заняття? Відповідь дітей-Ні!!!
Для того,щоб ми не були такими як ці папірці і залишалися здоровими впродовж всього життя ми маємо пам’ятати,що здоров'я треба берегти змалку,та піклуватись про нього!
ІV. Робота над темою заняття
Відновимо рядки вірша і з’ясуємо,що допомагає дітям зростати здоровими.
Із водичкою дружити,без хвороб у світі жити,
В нагороду за старання подарує…(умивання)
Сила,спритність і постава – це її хороша справа.
За струнку й гнучку статуру люблять діти…(фізкультуру).
Щоб здоровими зростати і щороку підростати,
То смачну,корисну й свіжу споживати варто…(їжу).
Допоможе відпочити,працездатність відновити,
Як захопить у полон повноцінний тихий…(сон).
Молодці!
Учні обєднуються в групи з допомогою малюнків. Кожна група учнів обирає малюнки. які підходять до їхнього часу. Тобто вранці я прокидаюсь, вмиваюсь, чищу зуби, снідаю, іду до школи.
Чи дотримання розпорядку дня корисно для здоров'я? (відповіді дітей).
Якщо я дотримуюсь режиму дня,то:
*почуваюся веселим та бадьорим;
*усе виконую вчасно;
*встигаю усе зробити.
3. торбинка гігієни
Учні з торбинки обирають по черзі предмети гігієни і розказують для чого той чи інший предмет потрібен.
4. моє «меню»
А скажіть чи зможете ви приготувати смачний сніданок, обід та вечерю?
На уявних столиках діти накривають на сніданок,обід та вечерю. Кожна команда розповідає чому обрала саме ці страви.(шкідливу їжу відкладають в сторону,пояснюють чому?)
Почувши вашу відповідь,стало зрозуміло,що усі дітки дотримуються здорового та корисного харчування.
V. Рефлесія
- Сподіваюсь,що із сьогоднішнього заняття кожен виніс для себе щось пізнавальне,корисне та цікаве. Я знаю,що всі учні нашого класу завжди пам’ятатимуть про те,як важливо бути охайним і дбайливим до власного здоров’я.
Я бажаю вам, малята,
Буть здоровими завжди.
Зуби чистити, вмиватись,
Щоб уникнути біди.
Фізкультурою займайтесь,
На повітрі більше грайтесь.
Загартовуйтесь, купайтесь.
Не сумуйте, посміхайтесь.
Назавжди запам'ятайте:
Більше немає скарбу, як здоров'я ваше.
На радість всім – і тату й мамі
Ростіть усі здорові й гарні.
Бо здоров'я дитини – то багатство родини.
А здоров'я народу – то багатство країни.