ВИХОВНА ГОДИНА: " ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ"

Про матеріал
Здоровий спосіб життя: секрети довголіття та щастя Цілі: Навчальна: Ознайомити учнів з складовими здорового способу життя. Навчити учнів робити свідомий вибір на користь здоров'я. Розширити знання про фактори, що впливають на здоров'я. Розвиваюча: Розвивати критичне мислення, аналітичні здібності. Вміння працювати в команді. Творчі навички. Виховна: Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я. Прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Відповідальність за свої дії.
Перегляд файлу

Цікава розробка уроку "Здоровий спосіб життя"

Тема: Здоровий спосіб життя: секрети довголіття та щастя

Цілі:

Навчальна: Ознайомити учнів з складовими здорового способу життя.

Навчити учнів робити свідомий вибір на користь здоров'я.

Розширити знання про фактори, що впливають на здоров'я.

Розвиваюча: Розвивати критичне мислення, аналітичні здібності.

Вміння працювати в команді. Творчі навички.

Виховна: Виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я. Прагнення до саморозвитку та самовдосконалення. Відповідальність за свої дії.

Тип уроку: урок-дослідження

Методи: Інтерактивні

Творчі

Проблемні

Обладнання:

Презентація

Роздатковий матеріал

Дошка/фліпчарт

Кольорові маркери

Музичний супровід

Хід уроку:

І. Організаційний момент

Привітання,

Емоційне налаштування

Мотивація
Гра «Коло друзів».

Діти стають у коло, передають один одному яблуко і говорять добрі слова:   радий тебе бачити, ти сьогодні, як сонечко, у тебе гарні очі, ти хороший учень, ти добрий товариш і  т.д.

Після цього складають руки у «Пірамідку  добра», говорячи при цьому: «Всім доброго дня».

А зараз ми переходимо до конкурсів . Увага! Найважливіша умова : при першому зауваженні до поведінки учасників команді знімають  журі 1 б.

При другому зауваженні - 3  бали.

Дві команди

1)Вітамінки.

2)Енерджайзери

ІІ. Актуалізація опорних знань

1 конкурс для команд . «Здоров’я – найцінніший скарб» Команди отримують питання,одержують завдання . Час на вирішення всіх питань 1 хв. Вам потрібно відповісти на питання. Умова : відповідають на ці питання 4 учасники команди.

Що таке здоров'я?

Чому воно важливе для людини?

Що впливає на наше здоров'я?

Здоров’я – найцінніший скарб так чи ні.

Молодці, а зараз ми переходимо до 2 конкурсу.

2. конкурс Вправа "Асоціації":

Записати на дошці слово "здоровий учень" і попросити учнів назвати слова, які асоціюються у них з цим поняттям.

Чимбільше слів називає команда,тим більший бал.

1 хв і хто готовий йде до дошки.

1 учасник з команди захищає ,

ІІІ. Подорож до країни Здоров'я

3 конкурс капітанів  : Запропонуйте основні  складові здорового способу життя

(Не менше трьох)

Ознайомлення з основними складовими здорового способу життя:

Правильне харчування

Фізична активність

Загартовування

Режим дня

Відмова від шкідливих звичок

Психологічне благополуччя

Час: 1 хв. Капітанам потрібно пояснити складові здоров’я.

А паралельно учасникам команд завдання:

Питання Вітамінкам: Пояснити вислів «Хворобам- бій»,

Енерджайзерам «Імунітет – наш щит».

Команди відповідають , а тоді капітани пояснюють свої питання.

4. Інтерактивна вправа: Розсортуй їжу

"Корисні та шкідливі продукти": розподілити продукти на дві групи.

На одному столі є корисні і шкідливі продукти по команді розділити

1 команда вибирає тільки корисну їжу і переносить на інший стіл

2 команда – шкідливі.

Умова стають команда 1 і 2 стають в один ряд і можна переносити тільки по одному продукті на стіл .

На швидкість …,

 

Творче завдання для команд

:Скласти пісню про здоровий спосіб життя і заспівати(може бути і реп)

Час: 3 хв.

Поки  команди складають пісню, а зараз завдання для вболівальників

Для вболіваньників

"Розгадайте секрет": розкрити таємниці довголіття та щастя.

Запропонуйте свої ідеї для того щоб прожити 100 р. і бути щасливими.

Ваші бали додаються команді за яку ви вболіваєте.

 Скласти рецепт корисного блюда і пояснити чому воно корисне.

Час: 2хв.

А зараз наступний конкурс :

Фізкультура – шлях до здоров’я.

Команда готує розминку і всі мають синхронно повторити .

Час підготовки 1 хв.(можна і з музикою)

Яка команда краще проведе розминку отримає більше балів.

А зараз ми переходимо до домашнього завдання команд,які мали придумати і відворити сценку «комікс про шкідливі звички».

І як подолати. В сценці має бути відображено.

Чим більше буде задіяно учасників команди, тимбільше балів.

А зараз пограємо в гру "Вірю - не вірю":

Учні по черзі говорять твердження про здоров'я, інші повинні визначити, чи воно вірне.
1. Вірю: Щодня рекомендується випивати 2 літри води.

2. Не вірю: Сніданок - найважливіший прийом їжі протягом дня.

3. Вірю: Регулярні фізичні вправи протягом 30 хвилин щодня роблять людину здоровішою.

4. Не вірю: Для схуднення потрібно повністю відмовитися від цукру.

5. Вірю: Засмага на сонці корисна для здоров'я.

6. Не вірю: Щоб добре висипатися, потрібно спати 8 годин щодня.

7. Вірю: Стрес негативно впливає на здоров'я.

8. Не вірю: Вживання вітамінних добавок може повністю замінити здорове харчування.

9. Вірю: Алкоголь у помірних кількостях корисний для здоров'я.

10. Не вірю: Щоб бути здоровим, потрібно повністю відмовитися від м'яса.

11. Вірю: Регулярне медичне обстеження - важливий фактор для збереження здоров'я.

12. Не вірю: Всі люди повинні дотримуватися однієї і тієї ж дієти для збереження здоров'я.

13. Вірю: Здоровий спосіб життя може допомогти людині жити довше.

14. Не вірю: Люди, які ведуть здоровий спосіб життя, ніколи не хворіють.

15. Вірю: Здоровий спосіб життя робить людину щасливішою.

16.Не вірю: Дуже корисно пити холодні газовані напої.

Молодці!А зараз у нас конкурс :

Конкурс «релакс»

3 учасники команди

  1.     Стрибки на одній нозі через клас.
  2.     5 присідань
  3.     Пройти по класу з книжкою на голові,щоб не впала.

Дві команди починають виконувати вправи одночасно.

На старт.Увага.Почали

Відеоролик «Я дбаю про своє здоров’я» (Захист відеороликів)

Вправа «Розвідник»

3 учасники з кожної команди отримують маршрут для знаходження предмету,який не має бути в школі і є шкідливим для здоров’я.

Якщо знайдете предмети,то маєте зразу зателефонувати за номером:

095757787.

А іншим 3 учасникам надається питання : Як надати першу допомогу

«Перша допомога»

1.при забої коліна ,

2.при порізі вказівного пальця.

Пояснити надання першої допомоги в правильній послідовності.

Поки команди готуються

ДЗ:

Створити плакат про здоровий спосіб життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправа "Моя формула здоров'я":

Учні записують, що вони можуть зробити для збереження та зміцнення свого здоров'я.

V. Підсумок уроку

Рефлексія:

Що нового ви дізналися на уроці?

Що вам сподобалося найбільше?

Які висновки ви для себе зробили?

А зараз до слова запрошуємо журі для озвучення результатів команд.

 

docx
Додано
24 березня
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку