Виховна година " Їжа - друг чи ворог"

Про матеріал
Короткі тези проведення виховної години, які вчитель, при бажанні, може доповнити ще чимось своїм - презентацією, мультфільмом, відеоуроком тощо.
Перегляд файлу

Виховна година . 5 клас.                 Їжа – друг чи ворог?

Мета:

  • привернути увагу школярів до проблем харчування 
  • розширити  уявлення дітей про корисну та здорову їжу
  •  ознайомити з принципами здорового харчування
  •  виховати культуру споживання їжі: неприпустимість вживання неякісних та зіпсованих продуктів
  •  відповідальність за власне здоров’я та фізичний стан
  •  розвивати прагнення вести здоровий спосіб життя
  •  сформувати навички правильного харчування
  •  розвинути творчу активність дітей у колективі та групах

Обладнання: презентації, відеоролик, таблички для читання, ілюстрації про здорові та шкідливі продукти, кросворди про їжу,  мультфільм.

Хід заняття

Робота у групах. Поділити учнів на три групи. Завдання : написати на листках ватману маркером складові здоров’я ( 5 хвилин).

  • Заняття спортом
  • Режим харчування
  • Корисне харчування
  • Спокійне спілкування
  • Бережливе ставлення до природи
  • Відмова від шкідливих звичок
  • Режим дня

(можуть бути, як варіанти).

Отже, однією із складових гарного здоров’я є корисне харчування. Про що ми сьогодні і поговоримо.

Правильне харчування – це основа усього життя. Це гарантія того, що у майбутньому не виникне проблем із здоров’ям. Гарний зір, постава, міцність кісток та вправність у рухах, міцний імунітет до різноманітних хвороб – це результат правильного та вчасного харчування.

А що є основою харчування людини? Страви. А з чого вони складаються? Із продуктів. А якими продукти можуть бути? Корисними і не дуже. Точніше, тими, які допомагають бути здоровими та шкодять саме цьому.

Харчування дуже впливає на розумовий розвиток сучасного школяра. Адже дуже велике навантаження: розумове та фізичне  - виснажує та забирає сили. Тому, важливо харчуватися правильно та корисно. Наприклад, перед важливими підсумковими опитуваннями потрібно вживати молочні продукти, в яких міститься молочна лактоза, яка сприяє виробленню вітаміну D, кальцію для кісткового мозку. На сніданок необхідно їсти продукти, багаті на клітковину та білки. Наприклад, вівсянка, мюслі, каші з  додаванням меду та фруктів. Це забезпечить гарну роботу серця школярика та запобігатиме втомі при фізичних навантаженнях. Дуже важливо пити багато води. Тому , що вода доставляє кисень до кліти мозку і допомагає гарно думати, допомагає доставляти кисень у кров, чим запобігає тромбозам (згущенням крові).

Гра – змагання. Показником здоров’я людини є гарна робота легень. А як перевірити роботу легень? Звичайно, надуванням кульок. Бажаючі надувають кульки – хто перший ( і дівчатки, і хлопчики).

Створення «Карти здоров’я”.  Вчитель пропонує вирізки зі старих журналів різного жанрового направлення : спорт, їжа, відпочинок, дозвілля тощо. Учні мають скласти з них карту  складових здоров’я. Цей коллаж можна розмістити надалі у класі та використовувати для унаочнення .

Гра «Нагодуй свій мозок». Вчитель пропонує учням кросворди на тему здорової їжі.

Гра «Шкідливе сонечко».  Вчитель малює коло серединки сонечка. А учні виходять по черзі та домальовують до нього пром інці шкідливих продуктів.

(можуть бути : фаст – фуд, чіпси, газовані напої, цукерки, майонез, кетчуп, смажені продукти, картопля фрі, тістечка, усі продукти із яскравими барвниками, сосиски, шоколадні батончики, локшина швидка тощо).

Гра «Загадкова  скринька».  Вчитель проходить між рядами столів, за якими сидять діти та пропонує усім бажаючим спробувати щось із скриньки смачненьке. І визначити – що це? Корисне чи ні?

Рефлексія. Я не знав, а тепер знаю, що …  Я не вмів, а тепер вмію… Я не робив, а тепер буду робити …

Висновок. Пам’ятайте, що ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо, для того, що жити : цікаво, насичено, змістовно, весело, вкладаючи у життя свої інтереси, зацікавлення, захоплення!

docx
Додано
16 листопада 2021
Переглядів
321
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку