Виховна година " Зовнішність і краса людини"

Про матеріал
Виховна година на тему "Зовнішність і краса людини" . Проведення даної виховної години надасть можливість учням зрозуміти поняття "зовнішність", "краса людини", прищепити інтерес до своєї зовнішності, бажання бути акуратним, самовихованим, прагнути працювати над своєю внутрішньою красою, розвивати мислення, уяву. Виховувати бажання бути красивим не тільки зовні, але й розвивати свою внутрішню красу.
Перегляд файлу


 

 ВИХОВНА ГОДИНА НА ТЕМУ «ЗОВНІШНІСТЬ І КРАСА ЛЮДИНИ»

Тема. Зовнішність і краса людини

Мета: формувати в учнів розуміння понять «зовнішність», «краса людини», прищеплювати інтерес до своєї зовнішності, бажання бути акуратним, самовихованим, прагнення працювати над своєю внутрішньою красою; розвивати мислення, увагу, уяву; виховувати бажання бути красивим не тільки ззовні, але й розвивати свою  внутрішню красу.

Обладнання: демонстраційний матеріал: ілюстрації з теми; анаграма, тема заняття, жетончики.

Форма проведення: бесіда з елементами гри

Хід роботи

І. Вступна частина

1. Привітання
2. Перевірка готовності до роботи.

- Нумо гляньте всі швиденько, чи на партах все чистенько? Кожен з вас приготувався, на перерві постарався.

3. Девіз заняття.

- Я хочу, щоб настрій у вас не змінився,  тому девізом нашого уроку будуть такі слова:

Усміхнися всім навколо:
Сонцю, небу, квітам, людям
І тоді обов’язково
День тобі приємним буде.      

4. Оголошення теми заняття

- Щоб дізнатися тему заняття, вам потрібно скласти в правильному порядку слово з поданих букв, тобто анаграму. ЗОВНІШНІСТЬ І КРАСА

- Сьогодні ми з вами поговоримо про зовнішність та красу людини.

- Для повноцінного життя людині потрібна не лише звичайна їжа, але й духовна. Людина завжди прагне до краси і гармонії.

- Відповідаючи на питання «Що таке краса?», люди називають гарне обличчя, модний одяг, а дехто з досвідчених – красу душі, красу мови.

- Що можна вважати красивим? Навряд чи хтось точно зможе відповісте на це запитання. Скільки людей - стільки ж думок. Те, що одна людина вважає красивим, іншій може здаватися потворним, і навпаки.

 

II. Основна частина

1. Розповідь вчителя.

- Зовнішність людини – це те, що ми бачимо, перше, що впадає нам в око: який вигляд має людина, які в неї очі, волосся, як вона одягнена. Охай­но вдягнена, з акуратною зачіскою людина, в якої в порядку взуття, завжди приваблива. З нею приємно говорити, разом кудись іти, сидіти поруч у тролей­бусі, в маршрутці, і, звичайно, за шкільною партою. І, навпаки, хлопчик чи дівчинка, що шмигає носом, бо не носить носович­ка, ховає за спину руки, бо має брудні нігті або виставляє напоказ брудні чере­вики з розв’язаними шнурками, — не викликає симпатії і бажання бути поруч.

Порада: перед тим як вийти з дому, поглянь у дзеркало і переконайся чи подобаєшся собі?

- Зовнішність – це зовнішній вигляд людини.

2. Гра «Люстерко» (описати по черзі свою зовнішність)

- Отже, ви всі красиві ззовні. Красива людина повинна бути обов’язково охайна.

3. Дидактична гра

- До дошки виходить хлопчик із брудними щоками, скуйовдженим чубом, на штанях дірки. Сорочка пом’ята з відірваним ґудзиком, на черевиках розв’язані шнурки, шморгає носом, брудними руками тримає яблуко)

- Діти, у цього хлопчика сьогодні день народження. Щоб ви йому подарували?

- Доведіть цьому хлопчику-імениннику, що ви – охайні діти. Хто може показати чисті черевики, чисту хусточку? Кому не соромно зараз продемонструвати чисте волосся і охайну зачіску? Добре випрасувану сорочку

4. Проблемне запитання.

- Чи можна, оцінюючи зовнішність, сказати, це красива людина?  Чому?

- Яку людину вважають красивою?

- Щоб вам було зрозуміліше. Подивиться на ці портрети

- Ось Сніжна королева з відомої казки Андерсена на вигляд прекрасна, але безсердечна і холодна.
А Чудовисько з казки «Червоненька квіточка» на вигляд страшне, зате добре і співчутливе, чуйне.

- Так хто ж із них красивіший?
- Який можемо зробити висновок? З ким би ви подружилися?

Висновок: Красива людина – добра, талановита, працьовита, турботлива, щедра, милосердна.

5. «Асоціативний кущ»

1. Чуйність (якщо переважає чуйність, то немає кривди і болю)

2. Любов (якщо в світі є любов, то діти ростуть щасливі та радісні)

3. Щедрість (якщо у світі переважає щедрість, то в світі немає голоду, бо щедрий поділиться з усіма.)

4. Щирість (якщо переважає щирість, то немає брехні, є правда і всі серця відкриті і чесні)

5. Прихильність (якщо є прихильність , то всі поважають один одного)

6. Співчуття (люди допомагають один одному, кажуть щирі і добрі слова)

7. Ласка (якщо  переважає ласка, то не буде жодного черствого серця, а буде тепло і затишок).

6. Обговорення проблемних ситуацій

1 ситуація. Вітя приніс до школи альбом з марками. Діти розглядали їх. Раптом підбіг Максим і, схопив альбом, побіг.

- Що ви можете сказати про вчинок Максима?

- Яку дасте йому пораду?

2 ситуація. Йдучи по сходах, Вітя штовхнув Оленку. Оленка впала і заплакала. Тому, що їй було боляче. Вітя обізвав її плаксою.

- Що ви можете сказати про Вітю, його вчинок?

3 ситуація. - Діти, перед вами два портрети одного і того ж самого хлопчика. Який вам більше подобається? Чому?

0008-004-.png(На першому - похмурий, злий. На другому – веселий, з посмішкою)

0008-004-.png

 

 

 

 

 

- Який із цих хлопчиків буде робити достойні для людини вчинок?

7. Гра «Добрі чарівники»

- А зараз я пропоную вам стати добрими чарівниками .У мене є чарівна паличка. Кожен із вас буде передавати паличку іншому і називати тільки хороші вчинки дітей класу або ваших друзів.

- Бачите , як багато в нас гарного, доброго. Намагатимемось і надалі берегти і примножувати ці добрі вчинки. Щоб ваші обличчя були завжди радісні від того, що ви зробили доброго, а на обличчі ніколи не зникла усмішка.

8. Гра «Добрі і погані вчинки»

- Зараз я запропоную запитання, а ви, якщо так вчинить добра людина, плеснете в долоні, а якщо так може вчинити невихована людина, то залишитеся  сидіти спокійно.

• Допомагати мамі мити посуд.

• Робити комусь зле, якщо він цього не бачить .

• Не вмиватись.

• Берегти рідну природу та охороняти її.

• Шанувати працю інших людей.

• Галасувати , коли хтось відпочиває.

• Бути вихованою. Стриманою дитиною.

• Обманювати, хвалитися.

• Насміхатися з чужого горя.

• Добре вчитися, багато читати.

• Не слухати батьків.

• Допомагати друзям у біді.

• Ділитися тим, що є в тебе.

• Ображати інших.

•Захищати слабкого.

• Спати на уроках.

• Красти.

• Любити своїх батьків.

• Ображати тварин.

• Сваритися.

-Молодці, ви дійсно виростете хорошими людьми.

ІІІ. Заключна частина.

1. Підсумкова бесіда

-  Як зробити так, щоб добро на планеті Земля примножувалося?

Можливі відповіді дітей:

• самому робити добрі вчинки (допомагати близьким, друзям);

• вирости гарною, доброю людиною;

• щодня робити хоч маленькі, проте добрі справи.

 ІІІ. ПРОГУЛЯНКА НА СВІЖОМУ ПОВІТРІ АБО ЕКСКУРСІЯ (СПОРТИВНІ ЗАНЯТТЯ НА МАЙДАНЧИКУ, РУХЛИВІ ІГРИ)

Гра «Спритна акула» 

Гра «В домівці»

Гра «Кошки та мишки»
Гра «Крокодил»
Гра «Їстівне-неїстівне»
Гра «Гарячий м’яч»
Гра «Козаки та розбійники»

КОНКУРС МАЛЮНКІВ «Я – НЕПОВТОРНИЙ»

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
612
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку