Головний акцент ставиться на інноваційну стратегію в організації навчально-виховного процесу. Відбір, теоретичне осмислення, класифікація моделей передових досягнень в галузі формування особистості школярів та особистісних науково-практичних досліджень лягли в основу моделі інноваційної педагогічної діяльності вчителя і формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників. Вона складається з чотирьох компонентів.
Вчитель української мови та літератури
Сліпченко Світлана Броніславівна
Інноваційна модель педагогічної діяльності вчителя з формування громадянськісних ціннісних орієнтацій у старшокласників
Визначення інноваційної моделі педагогічної діяльності вчителя з питань формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників здійснювалося в контексті сучасного змісту шкільної освіти, а саме з урахуванням:
Головний акцент ставиться на інноваційну стратегію в організації навчально-виховного процесу. Відбір, теоретичне осмислення, класифікація моделей передових досягнень в галузі формування особистості школярів та особистісних науково-практичних досліджень лягли в основу моделі інноваційної педагогічної діяльності вчителя і формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників. Вона складається з чотирьох компонентів:
1 компонент – «Теоретико-методична компетентність вчителя», характеризується психолого-педагогічною підготовкою вчителя до формування громадянських ціннісних орієнтацій старшокласників.
2 компонент – «Готовність старшокласників до інноваційних технологій» з формування громадянськості», ознаки якого визначаються соціально-психологічною готовністю школярів до сприйняття змісту громадянських ціннісних орієнтацій.
3 компонент – «Сумісна інноваційна діяльність усіх учасників навчального процесу з формування громадянських ціннісних орієнтацій» характеризується злагодженою структурою педагогічного управління процесом формування громадянськості і гнучкістю старшокласників до сприйняття усвідомлення та особистістю сприйняття значимості саморозвитку позиції активного громадянина.
4 компонент – «Практично-дієве використання знань старшокласників з громадянськості». Особливість цього етапу полягає у відповідності світоглядної позиції учнів щодо активної громадянської позиції і дієвості її втілення в соціальне його оточення.