"Виховна робота Інноваційна модель педагогічної діяльності вчителя з формування громадянськісних ціннісних орієнтацій у старшокласників"

Про матеріал

Головний акцент ставиться на інноваційну стратегію в організації навчально-виховного процесу. Відбір, теоретичне осмислення, класифікація моделей передових досягнень в галузі формування особистості школярів та особистісних науково-практичних досліджень лягли в основу моделі інноваційної педагогічної діяльності вчителя і формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників. Вона складається з чотирьох компонентів.

Перегляд файлу

Вчитель української мови та літератури

                                                                  Сліпченко Світлана Броніславівна

 

Інноваційна модель педагогічної діяльності вчителя з формування громадянськісних ціннісних орієнтацій у старшокласників

 

Визначення інноваційної моделі педагогічної діяльності вчителя з питань формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників здійснювалося в контексті сучасного змісту шкільної освіти, а саме з урахуванням:

  •             Концептуальних документів, що зафіксували методологічні основи формування системи  громадянської освіти;
  •             соціогуманітарного напрямку  навчальних програм, що враховують завдання формування громадянської компетенції;
  •             програм і навчально-методичних матеріалів з викладання громадянської освіти  уведених як факультативи за вибором;
  •             узагальнення досягнень науковців в галузі громадянської освіти і практичної діяльності кращих вчителів з викладання громадянської освіти.

Головний акцент ставиться на інноваційну стратегію в організації навчально-виховного процесу. Відбір, теоретичне осмислення, класифікація моделей передових досягнень в галузі формування особистості школярів та особистісних науково-практичних досліджень лягли в основу моделі інноваційної педагогічної діяльності вчителя  і формування громадянських ціннісних орієнтацій у старшокласників. Вона складається з чотирьох компонентів:

1 компонент – «Теоретико-методична компетентність вчителя», характеризується психолого-педагогічною підготовкою вчителя до формування громадянських ціннісних орієнтацій старшокласників.

2 компонент – «Готовність старшокласників  до інноваційних технологій» з формування громадянськості», ознаки якого визначаються соціально-психологічною готовністю школярів до сприйняття змісту громадянських ціннісних орієнтацій.

3 компонент – «Сумісна інноваційна  діяльність усіх учасників навчального процесу з формування громадянських ціннісних орієнтацій» характеризується злагодженою структурою педагогічного управління процесом формування громадянськості і гнучкістю старшокласників до сприйняття усвідомлення та особистістю сприйняття значимості  саморозвитку позиції активного громадянина.

4 компонент – «Практично-дієве використання  знань  старшокласників з громадянськості». Особливість цього етапу полягає у відповідності світоглядної позиції учнів щодо активної громадянської позиції і дієвості її втілення в соціальне його оточення.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
28 жовтня 2018
Переглядів
442
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку