Виховна система класу.

Про матеріал
В презентації представлено уявлення про виховну систему класу, її завдання, шість напрямків ( ціннісне ставлення до суспільства і держави; ціннісне ставлення до праці; ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей; ціннісне ставлення до природи; ціннісне ставлення до мистецтва; ціннісне ставлення до себе), шляхи їх реалізації та модель випускника-патріота.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Батьки і діти — це любов і сльози,Це вічне щастя і одвічний біль. Це сонце і тепло, сніги й морози,Мед на вуста й на вічні рани сіль.

Номер слайду 2

В народі кажуть : « Якщо твої наміри розраховані на рік- сій жито,на десятиліття –саджай дерева , на віки- виховуй дітей»

Номер слайду 3

Батьки-діти -школа

Номер слайду 4

Очікування

Номер слайду 5

Правила роботи Активність;Не перебивати, хто говорить , ні словом ,ні жестом, ні мімікою. Не критикувати : кожен має право на власну думку;Бути доброзичливим ;Говорити тільки від свого імені. Я+ви =ми. 

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Називаєте своє ім’я та ім’я дитини, пояснюючи, чому ви її так назвали Знайомство

Номер слайду 9

Чи готові ви бути батьками першокласниками?

Номер слайду 10

Ваше завдання — закреслити номери тих запитань, на які ви даєте позитивну відповідь. Тест1. Мені здається, що моя дитина вчитиметься гірше за інших.2. Я вважаю, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.3. На мою думку, чотири уроки — непосильне навантаження для маленької дитини.4. Важко бути впевненим у тому, що учителі молодших класів добре розуміють дітей.5. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися писати, лічити і читати.6. Моя дитина губиться, коли до неї звертається незнайома доросла дитина.7. Початкова школа, на мою думку, неспроможна чого-небудь навчити дитину.8. Я турбуюся, що однокласники дражнитимуть мою дитину.9. Мій малюк, по-моєму, значно слабший за своїх однолітків.10. Ввважаю, що вчителька немає можливості оцінювати успіхи кожної дитини.

Номер слайду 11

. а) Якщо кількість закреслених відповідей 4 або менше, то у вас є всі підстави оптимістично зустрі­ти перше вересня, ви готові бути батьками першокласника.б) Якщо кількість закреслених цифр 5-8, то вам бажано краще підготуватися до можливих труднощів.в) Якщо кількість закреслених цифр 8-10, то подумайте над своїми відповідями ще раз, можли­во, вам варто порадитися з психологом. Для цього ще маєте час. Скільки у вас закреслених цифр?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

привчайте дитину до праці;формуйте самоповагу; будьте вимогливими; стимулюйте інтелект дитини;навчіть дитину шанувати сім’ю;живіть у хорошому оточенні; навчіть дитину спілкуватися; не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самостійно;виховуйте відповідальність і порядність. Поради батькам

Номер слайду 14

„ Якось один чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і знервований та побачив, що на порозі його чекає п’ятирічний син.- Тату, можна в тебе щось спитати?- Звичайно, що сталося?- Тату, а яка в тебе зарплатня?- Це не твоя справа! - обурився батько. - І навіщо це тобі?- Будь ласка, ну скажи, скільки ти отримуєш за годину?- Ну, взагалі, 50. А що?- Тату, - син подивився на нього знизу вверх дуже серйозними очима.- Тату, ти можеш мені позичити 30?- Ти запитував лише для того, щоб я дав тобі грошей на якусь дурну іграшку? – закричав той. - Негайно йди до себе в кімнату і лягай спати! Не можна ж бути таким егоїстом! Я працюю цілий день, страшенно втомлююсь, а ти себе так поводиш. Малюк тихо пішов до себе в кімнату і закрив за собою двері.

Номер слайду 15

А його батько продовжував стояти на порозі та обурюватися проханням сина: „Та як він сміє питати мене про зарплатню, щоб потім попросити грошей?”Згодом він заспокоївся і почав роздумувати: „Може йому й дійсно щось дуже важливе потрібно купити. Та грець з ними, з тими трьома сотнями, адже він у мене ще ні разу не просив грошей”. Коли батько зайшов у дитячу кімнату, його син уже був у ліжку.- Ти не спиш, синку, - запитав батько.- Ні, тату, - відповів хлопчик.- Я, здається, тобі дуже грубо відповів, у мене був важкий день, просто зірвався. Пробач мені. Ось тримай гроші, які ти просив. Хлопчик сів на ліжку та посміхнувся. Ой, тату, дякую! – радісно вигукнув він. Потім хлопчик заліз під подушку і дістав декілька зім’ятих банкнот. Його батько, побачивши, що в дитини вже є гроші, знову обурився. А малюк склав всі гроші разом, ретельно перерахував купюри і подивився на батька.- Навіщо ти в мене просив грошей, якщо вони в тебе вже є? – пробурмотів той.- Тому що в мене було недостатньо. Але тепер мені як раз вистачить, - відповів хлопчик. - Тату, тут рівно 50. Можна я куплю годину твого часу? Будь-ласка, прийди завтра з роботи раніше. Я хочу, щоб ти повечеряв разом з нами”. 

Номер слайду 16

Подарунки

Номер слайду 17

Купити те, що хоче дитина

Номер слайду 18

Купити по можливості

Номер слайду 19

Універсальні подарунки

Номер слайду 20

Необхідні подарунки

Номер слайду 21

Подарунки на виріст

Номер слайду 22

Подарунки-відкупи

Номер слайду 23

Допомога

Номер слайду 24

1. Важливою умовою успiшного виконання домашнiх завдань є визначений сталий час для цiєї роботи: дитина швидше входить в роботу, легше засвоює навчальний матерiал. Тому доцiльно починати виконувати їх в один i той самий час. Виникає питання: коли? Фiзiологи стверджують, що в другiй половинi дня, приблизно з 16.00, знову пiдвищується працездатність дитини. 2. В початкових класах, як правило, рекомендуємо дітям починати підготовку до занять з письмових завдань, а потім переходити до усних. Справа в тому, що діти цього віку не звикли до значних навчальних навантажень і порівняно швидко втомлюються. Тому і починати треба з найважчих завдань, а для них, як правило, такими є письмові уроки.

Номер слайду 25

Більшість з вас не має можливості бути присутнім тоді, коли учень готує уроки. Тому перш ніж перевірити, чи правильно виконана робота, запитайте, з чого дитина розпочинала її, що було зроблено потім, як можна перевірити. Повторюючи ці прості запитання з дня в день, можна привчити школяра до організованості, виробити звичку планувати роботу і перевіряти зроблене.3. Щоб молодші школярі менше стомлювались, безперервна тривалість розумової праці має становити 30-35 хв., після чого обов’язкова 10-хвилинна перерва, а за науково обґрунтованими нормами, максимально допустима тривалість виконання домашніх завдань становить для учнів 3-4 класи – 1,5-2 год.. Якість самостійної роботи в значній мірі залежить від уміння перевірити ви

Номер слайду 26

На аркуші паперу кожен обводить свою ліву руку. Кожен палець – це певна позиція, з приводу якої необхідно висловити свою думку. Великий – для мене було важливим і цікавим…Вказівний – з цього питання я отримав конкретну рекомендацію…Середній – мені було важко (мені не сподобалось)…Безіменний – я б хотіла більше дізнатися…Мізинець – для мене було недостатньо…

Номер слайду 27

Додавайте більше яскравих фарб у своє життя!Побажання

Номер слайду 28

Любов варта того, щоб чекати, життя варте , щоб жити. 

Номер слайду 29

pptx
Додано
17 березня 2023
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку