Ваше завдання — закреслити номери тих запитань, на які ви даєте позитивну відповідь. Тест1. Мені здається, що моя дитина вчитиметься гірше за інших.2. Я вважаю, що моя дитина часто кривдитиме інших дітей.3. На мою думку, чотири уроки — непосильне навантаження для маленької дитини.4. Важко бути впевненим у тому, що учителі молодших класів добре розуміють дітей.5. Важко уявити, що першокласник може швидко навчитися писати, лічити і читати.6. Моя дитина губиться, коли до неї звертається незнайома доросла дитина.7. Початкова школа, на мою думку, неспроможна чого-небудь навчити дитину.8. Я турбуюся, що однокласники дражнитимуть мою дитину.9. Мій малюк, по-моєму, значно слабший за своїх однолітків.10. Ввважаю, що вчителька немає можливості оцінювати успіхи кожної дитини.
. а) Якщо кількість закреслених відповідей 4 або менше, то у вас є всі підстави оптимістично зустріти перше вересня, ви готові бути батьками першокласника.б) Якщо кількість закреслених цифр 5-8, то вам бажано краще підготуватися до можливих труднощів.в) Якщо кількість закреслених цифр 8-10, то подумайте над своїми відповідями ще раз, можливо, вам варто порадитися з психологом. Для цього ще маєте час. Скільки у вас закреслених цифр?
привчайте дитину до праці;формуйте самоповагу; будьте вимогливими; стимулюйте інтелект дитини;навчіть дитину шанувати сім’ю;живіть у хорошому оточенні; навчіть дитину спілкуватися; не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самостійно;виховуйте відповідальність і порядність. Поради батькам
„ Якось один чоловік повернувся пізно додому з роботи, як завжди втомлений і знервований та побачив, що на порозі його чекає п’ятирічний син.- Тату, можна в тебе щось спитати?- Звичайно, що сталося?- Тату, а яка в тебе зарплатня?- Це не твоя справа! - обурився батько. - І навіщо це тобі?- Будь ласка, ну скажи, скільки ти отримуєш за годину?- Ну, взагалі, 50. А що?- Тату, - син подивився на нього знизу вверх дуже серйозними очима.- Тату, ти можеш мені позичити 30?- Ти запитував лише для того, щоб я дав тобі грошей на якусь дурну іграшку? – закричав той. - Негайно йди до себе в кімнату і лягай спати! Не можна ж бути таким егоїстом! Я працюю цілий день, страшенно втомлююсь, а ти себе так поводиш. Малюк тихо пішов до себе в кімнату і закрив за собою двері.
А його батько продовжував стояти на порозі та обурюватися проханням сина: „Та як він сміє питати мене про зарплатню, щоб потім попросити грошей?”Згодом він заспокоївся і почав роздумувати: „Може йому й дійсно щось дуже важливе потрібно купити. Та грець з ними, з тими трьома сотнями, адже він у мене ще ні разу не просив грошей”. Коли батько зайшов у дитячу кімнату, його син уже був у ліжку.- Ти не спиш, синку, - запитав батько.- Ні, тату, - відповів хлопчик.- Я, здається, тобі дуже грубо відповів, у мене був важкий день, просто зірвався. Пробач мені. Ось тримай гроші, які ти просив. Хлопчик сів на ліжку та посміхнувся. Ой, тату, дякую! – радісно вигукнув він. Потім хлопчик заліз під подушку і дістав декілька зім’ятих банкнот. Його батько, побачивши, що в дитини вже є гроші, знову обурився. А малюк склав всі гроші разом, ретельно перерахував купюри і подивився на батька.- Навіщо ти в мене просив грошей, якщо вони в тебе вже є? – пробурмотів той.- Тому що в мене було недостатньо. Але тепер мені як раз вистачить, - відповів хлопчик. - Тату, тут рівно 50. Можна я куплю годину твого часу? Будь-ласка, прийди завтра з роботи раніше. Я хочу, щоб ти повечеряв разом з нами”.
1. Важливою умовою успiшного виконання домашнiх завдань є визначений сталий час для цiєї роботи: дитина швидше входить в роботу, легше засвоює навчальний матерiал. Тому доцiльно починати виконувати їх в один i той самий час. Виникає питання: коли? Фiзiологи стверджують, що в другiй половинi дня, приблизно з 16.00, знову пiдвищується працездатність дитини. 2. В початкових класах, як правило, рекомендуємо дітям починати підготовку до занять з письмових завдань, а потім переходити до усних. Справа в тому, що діти цього віку не звикли до значних навчальних навантажень і порівняно швидко втомлюються. Тому і починати треба з найважчих завдань, а для них, як правило, такими є письмові уроки.
Більшість з вас не має можливості бути присутнім тоді, коли учень готує уроки. Тому перш ніж перевірити, чи правильно виконана робота, запитайте, з чого дитина розпочинала її, що було зроблено потім, як можна перевірити. Повторюючи ці прості запитання з дня в день, можна привчити школяра до організованості, виробити звичку планувати роботу і перевіряти зроблене.3. Щоб молодші школярі менше стомлювались, безперервна тривалість розумової праці має становити 30-35 хв., після чого обов’язкова 10-хвилинна перерва, а за науково обґрунтованими нормами, максимально допустима тривалість виконання домашніх завдань становить для учнів 3-4 класи – 1,5-2 год.. Якість самостійної роботи в значній мірі залежить від уміння перевірити ви
На аркуші паперу кожен обводить свою ліву руку. Кожен палець – це певна позиція, з приводу якої необхідно висловити свою думку. Великий – для мене було важливим і цікавим…Вказівний – з цього питання я отримав конкретну рекомендацію…Середній – мені було важко (мені не сподобалось)…Безіменний – я б хотіла більше дізнатися…Мізинець – для мене було недостатньо…