Виховна зустріч з батьками
з використанням прийомів фасилітації
Горшкова Світлана Андріївна
учитель початкових класів
НВК»Ліцей-школа№48»
Тема .« Діти та інтернет:медіабезпека в соціальних мережах»
Мета: сприяти залученню дітей до безпечного користування мережею Інтернет.
• Ознайомити із основними проблемами захисту інформації та безпеки в Інтернеті.;
• розвивати вміння, аналізувати, робити висновки, узагальнювати;
• виховувати дисциплінованість при роботі в мережі.
Задачі:
1.Яка користь від мережі Інтернет?
2.Правила безпечного Інтернету для дітей.
3.Спілкуючись в інтернеті ти,заради своєї безпеки,не повинен ніколи…
4. Кібербулінг – психологічне насильство в мережі.
Обладнання: аркуші паперу формату А4, листи ватману/фліпчарту, фломастери/маркери,
мультимедійний проектор, ноутбук, роздатковий інформаційний матеріал.
Вступне слово.
Інтернет – це цікавий та захоплюючий світ, який дозволяє вам дізнаватись про світ цікавого, спілкуватись з людьми в різних кінцях світу, грати в цікаві ігри та ділитись з іншими своїми думками та захопленнями.
Але як і в любому іншому світі,в Інтернеті є свої правила, яких треба суворо дотримуватись, для того, щоб уникнути неприємних та небезпечних ситуацій.
6 лютого 2018 року у світі відзначається День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів.
Як працює «Світове кафе»
1 етап. Представлення учасників дискусії та господарів/хранителів столів – 5 хв.
2 етап. Ознайомлення із правилами проведення дискусії «Світове кафе». – 15 хв.
3 етап. Робота в групах за визначеними темами - за одним столом обговорюється одна тема – 20 хв.
4 етап. Обмін столами (1-й перехід учасників) – 20 хв.
5 етап. Обмін столами (2-й перехід учасників) – 20 хв.
Кількість столів відповідає кількості тем та кількості обмінів/переходів учасників між столами. Всі присутні мають можливість висловитись на кожну із запропонованих тем. Рекомендована кількість переходів -15 хвилин.
6 етап. Презентації результатів хранителями по 3-7 хв.
7 етап «Напрацювання плану дій», в якому фіксують ціль та відповідальних
8 етап. Підведення підсумків – 15 хв.
Практичне опрацювання
1група. Яка користь від мережі Інтернет?
|
2група. Правила безпечного Інтернету для дітей.
|
3 група. Спілкуючись в інтернеті ти,заради своєї безпеки,не повинен ніколи…
|
4 група. Кібербулінг – психологічне насильство в мережі.
|
Заключне слово.
Інтернет – дуже потужний ресурс, який значно полегшує життя людини та відкриває майже необмежені можливості для самореалізації та саморозвитку юної особистості, спілкування, навчання, дозвілля. Але, разом з тим, в Інтернеті досить багато небезпек як для дітей, так і для дорослих. Знання цих небезпек дозволить їх уникнути.
Я сподіваюся, що сьогоднішня розмова навчила вас багатьом правилам поведінки в Інтернеті, познайомила із загрозами, що несе Інтернет та відзначила позитивні моменти користування мережею.
Джерела:
https://pon.org.ua/novyny/5427-bezpeka-v-nternet-scho-potrbno-znati.html
https://www.rl.kiev.ua/poleznaya-informatsiya/bezopasnost-v-internete/
https://www.kaspersky.ua/internet-security-center/internet-safety/
https://habr.com/ru/company/mailru/blog/252091/