Мета:навчити дітей бути згуртованими,виховати любов до спорту,повагу один до одного,розвинути увагу,здібності,мислення,знання про Олімпійські ігри.
Тема: «Олімпійські ігри»
Мета:навчити дітей бути згуртованими,виховати любов до спорту,повагу один до одного,розвинути увагу,здібності,мислення,знання про Олімпійські ігри.
Обладнання:призи,фішки,казковий герой,наочні матеріали.
Вид заняття:змагання.
Хід роботи
I. Організаційна частина
Вже дзвінок сигнал нам дав
Працювати час настав
Тож і ми часу не гаймо
Працювати починаємо
Тож сідайте тихо діти
Домовляймось не шуміти
З вами ми часу не гаймо
Виховну розпочинаймо!
3.Повідомлення теми заняття
Давайте дізнаємось тему заняття. А для цього вам потрібно відгадати анаграму:
ІЙОМІПСЛЬІК ИІРГ (ОЛІМПІЙСЬКІ ІГРИ)
-Правильно діти, тож наше заняття буде присвячене Олімпійським іграм. -А чи знаєте ви,що засновником сучасних Олімпійських ігор є француз барон П’єр де Кубертен .Ще у вересні 1883 року він писав: “Те, що поховано там, у темній глибині, - це життя нашого життя. Не для себе, для майбутніх поколінь елліни виявили ту істину, що не власність і насолода, а боротьба і прагнення до кінця життя повинні бути покликанням людини і витоком його радощів. Тому Олімпія залишиться для нас священним місцем..." -Також,П’єр де Кубертен відобразив суть і мету величних спортивних дійств: “Олімпійські Ігри проводяться раз на чотири роки. Вони об’єднують спортсменів-любителів усіх країн у чесних і рівноправних змаганнях. По відношенню до країн і окремих осіб не допускається ніякої дискримінації за расовими, релігійними або політичними мотивами... Мета олімпійського руху полягає у сприянні розвитку тих прекрасних фізичних і моральних якостей, яких набувають у змаганнях на дружніх полях любительського спорту та об’єднанні молоді всього світу раз в чотири роки на величному спортивному святі, що сприяє міжнародній довірі і добрій волі й створенню кращого і більш спокійного миру...”.
Сукупність ідеалів і цінностей, які є засадами Ігор, відомі як олімпізм. Олімпізм - життєва філософія, що звеличує та об’єднує в гармонійне ціле якості тіла, волі й розуму. Поєднуючи спорт з культурою та освітою, олімпізм прагне створити такий спосіб життя, який базувався б на радощах, здобутих через зусилля, освітніх цінностях доброго прикладу та повазі універсальних етичних принципів
II. Основна частина
1.Введеня казкового героя
-Діти, а чи знаєте ви, що є символом Олімпійських ігор?
-Так,правильно-це Олімпійський ведмедик,який і завітав сьогодні до нас. Але він прийшов не просто так, він так до вас поспішав, що дорогою розгубив усі свої Олімпійські кільця, без яких не зможуть відбутись жодні Олімпійські ігри. Тому наш гість просить у вас допомоги.
-Допоможемо?(Так) -Тож для того,щоб допомогти зібрати всі кільця,потрібно виконати завдання,а для цього я об’єднаю вас у команди: першей ряд-команда………другий ряд-………третій ряд-……Виконуючи завдання ви будете отримувати жетони, а в кінці нашого заняття ми підрахуємо фішки кожного ряду і переможці отримають нагороду від нашого гостя.
1.Прислівя.
–Тож, перше завдання буде вам доповнити прислів’я про спорт та здоров’я.Уважно слухайте кожне прислів’я і хто знає,підіймате руку.
1.Без уміння і сила……………….. ні при чому.
2.Здоров’я в порядку - дякуй ……………….зарядці.
3.Здоров’я маємо - не дбаємо, а втративши –……….. плачемо.
4.Хто міцний плечем, тому й ноша ……………….ніпочім.
5.Бережи сукню знову, а здоров’я - ………………змалку.
6.Ліків тисячі, а здоров’я …………………………………одне.
7.Хто спортом займається, той сили …………………..набирається.
8.Ніхто не потурбується за тебе краще, ніж………….. ти сам.
9.Не бігаєш здоровим, побіжиш, коли ………………..захворієш.
10.Рухайся більше - проживеш ……………………………довше.
11.Здоров’ю ціни ………………………………немає.
12.Здоров’я не…………………………. купиш.
13.Тримай голову у холоді, живіт у голоді - будеш …………..здоровий.
14.Здоров’я всього …………………………дорожче.
15.Як дитина бігає і грається, так і їй здоров’я ………..усміхається.
-Молодці,ви знаєте багато прислів’їв.
2.Гра«Збий кеглі»
-Уважно слухайте умови другого конкурсу. Я запрошую сюди капітанів команд. Перед вами стоять кеглі, вам потрібно їх збити ось цим м’ячем. Хто скільки зіб’є, той скільки і отримає фішок для своєї команди. 3.Загадки. –А зараз ябуду вам зачитувати загадки на спортивну тематику і вам потрібно іх відгадати.За кожну правильну відповідь ви отримаєте по одному жетону.
1.Ясним ранком повз дороги
На траві блищить роса
По дорозі їдуть ноги
Та біжать два колеса
У загадки є секрет
Що-це мій……(велосипед)
2.Кинеш в річку- не тоне
Бєш об стіну-не стогне…………(м’яч)
3.Ніг від радощів не чую
З гірки сніжної лечу я
Став для мене спорт рідніше
В цьому допомогли………..(лижі)
4.Він вогонь в собі тримає І його оберігає
І завжди спортивні ігри Олімпійські відкриває……….(факел)
5.Як лежали в темній скрині
То були вони безсилі
Як на дошку вони стали
Грізним військом вмить постали……….(шахи)
-Молодці ви відгадали всі загадки. 4.Фізкультхвилинка
Ну що ж є час для відпочинку
Тож проведем фізкульт хвилинку
Встаньте діти посміхніться
Землі нашій поклоніться
За щасливий зимний день
І до неба потягніться
В різні боки похиліться
Веретеном покрутіться
Раз присядьте два присядьте
І за парти тихо сядьте.
5.Гра «Попади в кільце».
–Молодці діти,ми зібрали уже чотири кільця,але у ведмедика їх було п’ять.Тож для того,щоб знайти ще одне кільце,мені потрібно з кожної команди по три учні,але я обиратиму лише тих,хто гарно себе поводив. Отже, для того,щоб ви отримали якомога більше фішок для своїх команд, вам потрібно попасти в кільце м’ячем.У кожного з вас є три спроби.Тож починаємо.
III. Заключна частина
1.Нагородження
–Отже,ми допомогли ведмедику зібрати всі Олімпійські кільця, і тепер Олімпіада відбудеться! А зараз давайте порахуємо ваші фішки,і найактивніша команда буде нагороджена призом,який приніс ведмедик.
2.Підсумок
- Хто був засновником Олімпійських ігор?
–Скільки разів проводяться Олімпійські ігри?
–У чому полягає мета Олімпійських ігор?
–Що таке олімпізм?
–Що вам найбільше сподобалося?
3.Прощання.
-На цьому наше заняття закінчено,до побачення!