Планування виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу Місяць січень
Місячники, декади, тижні : Декада народознавства «Від Андрія до Водохреща». Місячник профорієнтаційної роботи
Змістовні лінії |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
1. Ціннісне ставлення до себе |
Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
|
Урок |
|
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Урок |
|
|
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Звіт |
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Суспільно-корисна діяльність |
|
Практична робота |
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Суспільно – корисна діяльність |
|
Урок- екскурсія |
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетична діяльність |
|
Практична робота |
|
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей |
* День Соборності України. Утворення шкільного ланцюга єдності. Акція «Об’єднаймося»
|
Утворення ланцюжка єдності Урок ‑ бесіда |
|
6. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Формування сімейних, морально-етичних цінностей |
|
Колаж |
|
Планування виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу Місяць лютий
Місячники, декади, тижні: Місячник культури поведінки та спілкування; профорієнтаційної робот.
Змістовні лінії |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
1. Ціннісне ставлення до себе |
Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
|
Урок |
|
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Урок-обговорення |
|
|
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Година спілкування |
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Суспільно-корисна діяльність |
|
Урок ‑ конкурс |
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Суспільно – корисна діяльність |
|
Конкурс малюнків Досліджуємо |
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетична діяльність |
|
Святкування Конкурс |
|
5. Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей |
|
П’ятихвилинка Урок Урок Відео-перерва |
|
6. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Формування сімейних, морально-етичних цінностей |
|
Виставка- конкурс |
|
Планування виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу Місяць березень
Місячники, декади, тижні: Місячник культури та спілкування; родинного виховання. Тиждень сім’ї. Шевченківський тиждень.
Змістовні лінії |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
1. Ціннісне ставлення до себе |
Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
|
Бесіда |
|
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Конкурс |
|
|
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Акція |
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Суспільно-корисна діяльність |
|
Урок Урок (ліпимо) |
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Суспільно – корисна діяльність |
|
Урок |
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетична діяльність |
|
Екскурсія |
|
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей |
|
Конкурс віршів |
|
6. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Формування сімейних, морально-етичних цінностей |
|
Урок Читаємо – міркуємо |
|
Планування виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу Місяць квітень
Місячники, декади, тижні: Декада Довкілля. Місячник благоустрою шкільної території; героїко-патріотичного виховання; народознавства; правознавства.
Змістовні лінії |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
1. Ціннісне ставлення до себе |
Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
|
Урок Фізкультхвилинки на прерві |
|
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Урок Конкурс |
|
|
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Урок Граємося Проект |
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Суспільно-корисна діяльність |
|
Практична робота |
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Суспільно – корисна діяльність |
|
Виховна година |
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетична діяльність |
|
Конкурс Акція
|
|
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей |
|
Конкурс –огляд |
|
6. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Формування сімейних, морально-етичних цінностей |
|
Малюємо сім’ю |
|
Планування виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу Місяць травень
Місячники, декади, тижні: Декада Довкілля. Місячник благоустрою шкільної території; героїко-патріотичного виховання; учнівського самоврядування
Змістовні лінії |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
1. Ціннісне ставлення до себе |
Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
|
Урок |
|
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
Вікторина |
|
|
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
Година спілкування |
|
|
2. Ціннісне ставлення до праці |
Суспільно-корисна діяльність |
|
екскурсія |
|
3. Ціннісне ставлення до природи |
Суспільно – корисна діяльність |
|
Екскурсія |
|
4. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Художньо-естетична діяльність |
|
Екскурсія |
|
|
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей |
|
Практична робота |
|
6. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Формування сімейних, морально-етичних цінностей |
|
Виготовлення |
|
Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі
Питання |
Вересень |
Жовтень |
Листопад |
Грудень |
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
Розвиток особистості учнів
|
Пед.спос-тереж. |
Організ. дітей для участі в конкурсах |
Стіна толерантності |
Організація куточка «Про що я хочу дізна-тися» |
Конкурс «Щедрівок і колядок» |
Моделювання ситуацій повідомлення про небезпеку |
Конкурс кмітливих |
Практична робота «Великодній кошик» |
Підведення підсумків |
Формування класного колективу
|
Колективна гра «Впізнай за описом» |
«Давайте дружити». Година спілкування |
Колективне складання правил дру-жньої гри |
Бесіда «Самолюб нікому не люб» |
Правила для учнів |
Дерево міцне корінням, а людина- друзями |
Акція Щирі обійми-ліки від поганого насторою |
Зростай справжньою людиною. Розгляд сит. |
Анкетування «Мій найкрщий друг» |
Рівень задоволеності учнів та батьків життєдіяльністю класу
|
Анкетув. для батьків |
Спільні бесіди з батьками та учнями |
Індивід. опитування |
Тестуваннябатьків |
Колаж «Професії мої батьків» |
Конкурс «Мій товариш» |
Свято жінок |
Практична робота «Великодній кошик» |
Вистава «Ми – люди творчі» |
Організація соціально значущої спільної діяльності наявність пріоритетного виду діяльності |
Конкурс стріт-арт на асфальті «Хай завжди буде мир»
|
Участь у «Макулатурингу» |
Колект. роб. Догляд за кімн. рослинами |
Прикрашаємо класс до свята |
Урок в природі |
Усі книжечки хороші».В.О. Сухомлинський .Читаємо, обговорюємо |
Екскурсія до краєзнавчого музею |
Конкурс малюнків «Моя сім'я- моя колиска» |
Екскурсія на станцію юних натуралістів |
Активність і самореалізація учнів у спільній діяльності
|
Гра « Давайте познайомимось» |
Психологічна гра «Хвастунці» |
Ігри для формування соціально-комунікативних навичок «Посмішка по колу» |
Прикрашаємо клас |
Колективна робота Виготовлення натюрморта |
Конкурс валентинок |
Практична робота «Бджола - трудівниця» |
Конкурс театральних постановок |
Міні - проект Книга скарг |
Стан емоційно-психологічних відносин
|
Що таке добре, а що погано |
Я і школа. (на малюнку) |
Створення Пед. ситуац. |
Настрій на уроках – успіх у навчанні |
Інтерв'ю «Моя сім'я» |
Конкурс «Школі з любов'ю» |
Сім'я -школа добра. тест |
Веселі перерви |
Виготовлення листівки для мами |
Наявість зв’язків з іншими групами та окремими індивідами
|
Бесіда «Що означає рівність» |
Поради «Я з тобою дружу» |
Інтерв ю «Взаємодопомога» |
Анкетув. «Чи вмію я дружити?» |
Акція «Об'днаймося» |
Дослідження Як живуть комахи |
Зустріч з психологом |
Урок «Я – пасажир» |
Свято останнього дзвоника |
Розвиток учнівського врядування
|
Розподіл доручень |
Спостереж за викон. доручень |
Спостереж за викон. доручень |
Звіт про виконання доручень |
Розподіл доручень |
Доручення чергового |
Рейд –перевірка. «Мій портфелик) |
Рейд –перевірка «Найкращий зошит» |
Бесіда «Коли я виросту» |
У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різноманітні прийоми та методи: 1- педагогічне спостереження, 2- cоціологічне опитування (бесіди, інтерв’ю, анкетування),
3- тестування, 4- створення педагогічних ситуацій, 5- методи експертного оцінювання, індивідуального і групового самооцінювання, 6 - вивчення продуктів творчої діяльності учнів тощо
Індивідуальна робота з учнями
Основні напрямки роботи |
Заплановані заходи |
|
|||
Січень |
Лютий |
Березень |
Кітень |
Травень |
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів |
Спостереження за взаєминами між хлопчиками і дівчатками у класі
|
Тренінгові вправи для формування волі «Приміряй прислів’я до характеру» |
Виконання проективної вправи «Малюнок казкового героя» |
Індивідуальні бесіди з сором’язливими дітьми |
Експрес – опитування «Що прикрашає людину |
Розв’язання питання соціальної адаптації учнів в умовах дитячого та педагогічного колективів |
Вправи для подолання дитячих страхів «Незакінчене речення»
|
Тренінг «Ве-ре-да, або як розповісти про свої почуття» |
Соціометричне дослідження «Кого б ти запросив до себе в гості» |
Діагностика адаптації дитини до шкільного навчання . вивчення самооцінки дитини. Тест «Сходинки» |
Діагностика міжособистісних стосунків у класному колективі. Вправа «Незвичайна планета» |
Створення умов для прояву і розвитку можливостей учнів |
Бесіда «Як ми виконуємо доручення»
|
Спостереження за виявленням особистісних якостей дітей під час ігор «Знайди собі пару» |
Створення ігрових ситуацій, організація розумових та сюжетно-рольових ігор для виявлення здібних та обдарованих дітей. |
Конкурс «Найкращий гуморист». Мета: виявлення літературних здібностей |
Виготовлення листівки |
Профілактична робота з учнями «групи ризику»
|
Спостереження за поведінкою учнів |
Ігри та вправи для позбавлення агресивної енергії дітей «Ліпимо казку», «На кого я схожий» |
Ігри для подолання сором’язливості «Фанти», «Розігрування ситуацій». |
Індивідуальна робота з учнями, яким важко спілкуватися з однолітками |
Тренінгові вправи для формування волі «Випробування волі» |
Діагностика результатів навчання, виховання і розвитку учнів, облік особистих досягнень |
Конкурс малюнків «Мій день у школі»
|
Створення ситуацій, організація сюжетно- рольових ігор для виявлення обдарованих дітей |
Малюнковий тест «Я і мій клас»! |
Аналіз стану відвідування учнями школи та результатів навчання і виховання |
Виставка робіт кращих учнів. Фото –колаж «Мої досягнення» |
Робота з батьками
Основні напрямки роботи |
Заплановані заходи |
||||
Січень |
Лютий |
Березень |
Квітень |
Травень |
|
Вивчення сімей учнів |
Вивчення стилю життя родини «Традиції моєї сім’ї» |
І Інтерв’ю «Піклування про здоров’я в сім’ї» |
Виконання проективної вправи «Малюю казку» |
Формування банку даних «Родина – скарбничка» |
Узагальнення банку даних |
Педагогічна просвіта батьків |
Консультація «Як допомогти дітям добре вчитися у школі?» |
Бесіда про роль батька в родині як вихователя
|
Бесіда про формування самооцінки у дітей |
Консультація для батьків «Інтернет : ворог чи друг вашій родині» |
Виховання культури поведінки |
Забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу |
Планування творчих конкурсів, екскурсій, свят |
Екскурсія до краєзнавчого музею
|
Участь у святі до 8 - березня |
Великодній кошик |
Екскурсія на станцію юних натуралістів |
Педагогічне керівництво діяльністю батьківської ради |
Індивідуальні педагогічні доручення окремим батькам з підготовки до обміну досвідом на батьківських зборах
|
Індивідуальні бесіди |
Огляд літератури для батьків «Домашня бібліотечка» |
Батьківські збори «Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини» |
Благоустрій класної кімнати |
Індивідуальна робота з батьками |
Індивідуальна бесіда «Чи варто використовувати покарання з виховною метою?»
|
Бесіди про організацію вільного часу дитини» |
Індивідуальні бесіди «Формуємо творчу особистість» |
Індивідуальні бесіди «попередження правопорушень у дитячому колективі» |
Індивідуальні бесіди про необхідність загартовувати дітей та роль особистого прикладу батьків. |
Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання і розвитку учнів |
Індивідуальні бесіди
|
Індивідуальні бесіди
|
Індивідуальні бесіди
про успіхи їх дітей |
Індивідуальні бесіди
|
Підготовка листів подяки |