Виховний план 2клас(2семестр)

Про матеріал
Виховний план 2клас(2семестр).Мета:навчати дітей правил поведінки у колективі.Вчити пізнавати навколишній світ через пізнавальні,розвиваючі вправи.Розвивати зв"язне мовлення,мислення,кмітливість.Закріплювати вміння працювати в парах,групах.Виховувати дружні відносини,повагу один до одного.
Перегляд файлу

 

Планування  виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу  Місяць  січень

Місячники, декади, тижні : Декада народознавства «Від Андрія до Водохреща». Місячник профорієнтаційної роботи

 

Змістовні лінії

Напрями діяльності

Тематичний зміст виховної діяльності

Форми діяльності

Дата проведення

1. Ціннісне ставлення до себе

Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання

  • Година здоров’я « Хочу і мoжу бути здоровим ».

Урок

 

Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання)

  • Інтелектуальна гра « Скарбничка спостережливих і допитливих».
  • Урок – конкурс «Світ професій».

Урок

 

Вільне спілкування (формування класного колективу)

  • Мої доручення

Звіт

 

2. Ціннісне ставлення до праці

Суспільно-корисна діяльність

  • « Виготовлення натюрморту »

 

 

Практична робота

 

3. Ціннісне ставлення до природи

 

Суспільно корисна діяльність

  • Урок  в природі : спостереження за змінами в живій та неживій природі взимку.

Урок- екскурсія

 

4.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Художньо-естетична діяльність

  • Казкова фортеця

Практична робота

 

 

  1. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

 

Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей

* День Соборності України. Утворення шкільного ланцюга єдності. Акція «Об’єднаймося»

 

  • « Моя рідна Україно, я – твоя мала частина ».

 

 

Утворення ланцюжка єдності

Урок бесіда

 

6.  Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування сімейних, морально-етичних цінностей

  • Професії моїх батьків

 

 

 

 

Колаж

 

 

 

 

 

Планування  виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу  Місяць  лютий

Місячники, декади, тижні: Місячник культури поведінки та спілкування; профорієнтаційної робот.

 

Змістовні лінії

Напрями діяльності

Тематичний зміст виховної діяльності

Форми діяльності

Дата проведення

1. Ціннісне ставлення до себе

Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання

  • Ситуативно – рольова гра « Твоя безпека » .

Урок

 

Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання)

  • Опрацювання оповідання  В. Сухомлинського «Усі книжечки  хороші»

Урок-обговорення

 

Вільне спілкування (формування класного колективу)

  • « Абетка ввічливості » (Добрик)

Година спілкування

 

2. Ціннісне ставлення до праці

Суспільно-корисна діяльність

  • « Ось і настав Валентинів день ».

 

 

      Урок конкурс

 

3. Ціннісне ставлення до природи

 

Суспільно корисна діяльність

  • « Моя улюблена пора року .»
  • Як живуть комахи

Конкурс малюнків

Досліджуємо 

 

4.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Художньо-естетична діяльність

  • Народознавство «Зимо, до побачення».
  •   «Рідне слово,материнська мова»

 

Святкування

Конкурс

 

 

5. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей

  • П’ятихвилинка пам’яті Героїв Небесної Сотні
  • «Я  живу в Україні»
  • Моя Батьківщина – Україна
  • Відео-перерва присвячена Дню виведення військ з Афганістану

 

П’ятихвилинка

Урок

Урок

Відео-перерва

 

6.  Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування сімейних, морально-етичних цінностей

  • Виставка-конкурс «Школі з любов’ю»»

 

 

 

 

Виставка- конкурс

 

 

 

 

Планування  виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу  Місяць березень

Місячники, декади, тижні: Місячник культури та спілкування; родинного виховання. Тиждень сім’ї. Шевченківський тиждень.

 

Змістовні лінії

Напрями діяльності

Тематичний зміст виховної діяльності

Форми діяльності

Дата проведення

1. Ціннісне ставлення до себе

Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання

  • Бесіда з правил безпечної поведінки на дорогах, біля водоймищ, в громадських місцях, профілактика інфекційних захворювань  під час  весняних  канікул

Бесіда

 

Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання)

  • Конкурс – кмітливих « Про все на світі»

Конкурс

 

Вільне спілкування (формування класного колективу)

  • Акція «Щирі обійми – ліки від поганого настрою» до дня обіймів

Акція

 

2. Ціннісне ставлення до праці

Суспільно-корисна діяльність

  • «Усі професії важливі »
  • «Бджілка трудівниця»

 

 

Урок

Урок (ліпимо)

 

3. Ціннісне ставлення до природи

 

Суспільно корисна діяльність

  • Природа твого міста

Урок

 

4.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Художньо-естетична діяльність

  • Екскурсія до краєзнавчого музею

Екскурсія

 

 

  1. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей

  • Т. Шевченко «Великий кобзар»

 

 

 

 

Конкурс віршів

 

6.  Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування сімейних, морально-етичних цінностей

 

  • «Сім’я – школа добра»

 

 

 

Урок

Читаємо – міркуємо

 

 

 

 

Планування  виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу  Місяць квітень

Місячники, декади, тижні: Декада Довкілля. Місячник благоустрою шкільної території; героїко-патріотичного виховання; народознавства; правознавства.

 

Змістовні лінії

Напрями діяльності

Тематичний зміст виховної діяльності

Форми діяльності

Дата проведення

1. Ціннісне ставлення до себе

Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання

  • Я – пасажир
  • Всесвітній День здоров’я. Веселі перерви «Моє здоров’я в моїх руках»

Урок

Фізкультхвилинки на прерві

 

Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання)

  • Поважай себе та інших
  • Театралізована пізнавальна казка « Вчись у довкілля час цінувати » ( Добрик )

 

Урок

Конкурс

 

Вільне спілкування (формування класного колективу)

  • «Подорож до країни ввічливості і добра »
  • Вчимося грати
  • «Що означає моє ім’я»

 

Урок

Граємося

Проект

 

2. Ціннісне ставлення до праці

Суспільно-корисна діяльність

 

  • Великодній кошик

 

Практична робота

 

3. Ціннісне ставлення до природи

 

Суспільно корисна діяльність

  • «Збережемо нашу планету»

Виховна година

 

4.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Художньо-естетична діяльність

  • Розважальний калейдоскоп « Першокласна діжка сміху »
  • Акція «Прийди в хатніх капцях»

 

Конкурс

Акція 

 

 

 

  1. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей

  • Конкурс-огляд «Великдень у різних країнах світу»

 

 

 

Конкурс –огляд

 

6.  Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування сімейних, морально-етичних цінностей

 

  • Моя сім’я – моя колиска. Я і моя сім’я.

 

 

 

Малюємо сім’ю

 

 

 

 

Планування  виховної роботи. Основні напрямки діяльності та справи класного колективу  Місяць  травень

Місячники, декади, тижні: Декада Довкілля. Місячник благоустрою шкільної території; героїко-патріотичного виховання; учнівського самоврядування

 

Змістовні лінії

Напрями діяльності

Тематичний зміст виховної діяльності

Форми діяльності

Дата проведення

1. Ціннісне ставлення до себе

Фізично-оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання

  • Корисні та шкідливі звички. (перегляд і обговорення поведінки  героїв мультфільмів)
  • Бесіда з правил безпечної поведінки на дорогах, біля водоймищ, в громадських місцях під час  літніх   канікул

Урок

 

Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання)

  • «Найрозумніший»

Вікторина

 

Вільне спілкування (формування класного колективу)

  • Подорож до країни дружби.

Година спілкування

 

2. Ціннісне ставлення до праці

Суспільно-корисна діяльність

  • Екскурсія до шкільної їдальні

 

 

екскурсія

 

3. Ціннісне ставлення до природи

 

Суспільно корисна діяльність

  • Екскурсія на станцію юних натуралістів

Екскурсія

 

4.  Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Художньо-естетична діяльність

  • Екскурсія до шкільної біблотеки

Екскурсія

 

 

  1. Ціннісне ставлення до суспільства і держави

Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування патріотичних, громадських цінностей

  • Виготовлення листівки до Дня перемоги

 

 

 

 

Практична робота

 

6.  Ціннісне ставлення до сімї, родини, людей

 

Формування сімейних, морально-етичних цінностей

  • Листівка для мами

 

 

 

 

Виготовлення

 

 

 

 

Вивчення стану та ефективності виховного процесу в класі

Питання

Вересень

Жовтень

Листопад

Грудень

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Розвиток особистості учнів

 

 

 

Пед.спос-тереж.

Організ. дітей для участі в конкурсах

Стіна толерантності

Організація куточка «Про що я хочу дізна-тися»

Конкурс

«Щедрівок і колядок»

Моделювання ситуацій повідомлення про небезпеку

Конкурс

кмітливих

Практична

робота «Великодній кошик»

Підведення підсумків

Формування класного колективу

 

 

Колективна

гра «Впізнай за описом»

«Давайте дружити».

Година спілкування

Колективне складання правил дру-жньої гри

Бесіда «Самолюб нікому не люб»

Правила для учнів

Дерево міцне корінням, а людина- друзями

Акція

Щирі обійми-ліки від поганого насторою

Зростай справжньою людиною.

Розгляд сит.

Анкетування

«Мій найкрщий друг»

Рівень задоволеності учнів та батьків життєдіяльністю класу

 

Анкетув. для батьків

Спільні бесіди з батьками та учнями

Індивід. опитування

Тестуваннябатьків

Колаж

«Професії мої батьків»

Конкурс «Мій товариш»

Свято жінок

Практична

робота «Великодній кошик»

Вистава «Ми – люди творчі»

Організація соціально значущої спільної діяльності наявність пріоритетного виду діяльності

Конкурс стріт-арт на асфальті «Хай завжди буде мир»

 

Участь у «Макулатурингу»

Колект. роб. Догляд за кімн. рослинами

Прикрашаємо класс до свята

Урок в природі

Усі книжечки хороші».В.О. Сухомлинський .Читаємо, обговорюємо

Екскурсія до краєзнавчого музею

Конкурс малюнків

«Моя сім'я- моя колиска»

Екскурсія на станцію юних натуралістів

Активність і самореалізація учнів у спільній діяльності

 

Гра « Давайте познайомимось»

Психологічна гра «Хвастунці»

Ігри для формування соціально-комунікативних навичок

 «Посмішка по колу»

Прикрашаємо

клас

Колективна

робота

Виготовлення натюрморта

Конкурс

валентинок

Практична

робота  «Бджола - трудівниця»

Конкурс театральних постановок

Міні - проект

Книга  скарг

Стан емоційно-психологічних відносин

 

Що таке добре, а що погано

Я і школа.

(на малюнку)

Створення

Пед. ситуац.

Настрій на уроках – успіх у навчанні

Інтерв'ю

«Моя сім'я»

Конкурс

«Школі з любов'ю»

Сім'я  -школа добра.

тест

 Веселі перерви

Виготовлення листівки для мами

Наявість зв’язків з іншими групами та окремими індивідами

 

Бесіда «Що означає рівність»

Поради «Я з тобою дружу»

Інтерв ю

«Взаємодопомога»

Анкетув.

«Чи вмію я дружити?»

Акція

«Об'днаймося»

Дослідження

Як живуть комахи

Зустріч з психологом

Урок

«Я – пасажир»

Свято останнього

дзвоника

Розвиток учнівського врядування

 

Розподіл доручень

Спостереж

за викон. доручень

Спостереж

за викон. доручень

Звіт про виконання доручень

Розподіл доручень

Доручення чергового

Рейд –перевірка. «Мій портфелик)

Рейд –перевірка

«Найкращий зошит»

Бесіда «Коли я виросту»

 

У ході діагностичної діяльності вчитель може використовувати різноманітні прийоми та методи: 1-  педагогічне спостереження, 2- cоціологічне опитування (бесіди, інтерв’ю, анкетування),

3- тестування, 4- створення педаго­гічних ситуацій, 5-  методи експертного оцінювання, індивідуального і гру­пового самооцінювання,  6 - вивчення продуктів творчої діяльності учнів тощо

 

 

Індивідуальна робота з учнями

Основні напрямки роботи

Заплановані заходи

 

Січень

Лютий

Березень

Кітень

Травень

Вивчення індивідуальних особливостей учнів

Спостереження за взаєминами між хлопчиками і дівчатками у класі

 

 

Тренінгові вправи для формування волі «Приміряй прислів’я до характеру»

Виконання проективної вправи «Малюнок казкового героя»

Індивідуальні бесіди з сором’язливими дітьми

Експрес – опитування «Що прикрашає людину

Розв’язання питання соціальної  адаптації учнів в умовах дитячого та педагогічного колективів

 

Вправи для подолання дитячих страхів «Незакінчене речення»

 

Тренінг «Ве-ре-да, або як розповісти про свої почуття»

Соціометричне дослідження «Кого б ти запросив до себе в гості»

Діагностика адаптації дитини до шкільного навчання . вивчення самооцінки дитини.   Тест «Сходинки»

Діагностика міжособистісних стосунків у класному колективі. Вправа «Незвичайна планета»

Створення умов для прояву і розвитку можливостей учнів

 

Бесіда   «Як ми виконуємо доручення»

 

Спостереження  за виявленням особистісних якостей дітей під час ігор «Знайди собі пару»

Створення  ігрових ситуацій, організація розумових та сюжетно-рольових ігор для виявлення здібних та обдарованих дітей.

Конкурс «Найкращий гуморист».  Мета: виявлення літературних здібностей

Виготовлення листівки

Профілактична робота з учнями «групи ризику»

 

 

 

Спостереження за поведінкою учнів

Ігри та вправи для позбавлення агресивної енергії дітей  «Ліпимо казку», «На кого я схожий»

Ігри для подолання сором’язливості «Фанти», «Розігрування ситуацій».

Індивідуальна робота з учнями, яким важко спілкуватися з однолітками

Тренінгові вправи для формування волі «Випробування волі»

Діагностика результатів навчання, виховання і розвитку учнів, облік особистих досягнень

 

 Конкурс малюнків «Мій день у школі»

 

 

 

Створення ситуацій, організація сюжетно- рольових ігор для виявлення обдарованих дітей

Малюнковий тест «Я і мій клас»!

Аналіз стану відвідування учнями школи та результатів навчання і виховання

Виставка робіт кращих учнів.

Фото –колаж «Мої досягнення»

 

 

 

 

 

 

 

Робота з батьками

Основні напрямки роботи

Заплановані заходи

Січень

Лютий

Березень

Квітень

Травень

Вивчення сімей учнів

 Вивчення стилю життя родини «Традиції моєї сім’ї»

І

Інтерв’ю «Піклування про здоров’я в сім’ї»

Виконання проективної вправи «Малюю казку»

Формування банку даних «Родина – скарбничка»

Узагальнення банку даних

Педагогічна просвіта батьків

Консультація «Як допомогти дітям добре вчитися у школі?»

Бесіда про роль батька в родині як вихователя

 

 

Бесіда про формування самооцінки у дітей

Консультація для батьків «Інтернет : ворог чи друг вашій родині»

Виховання культури поведінки

Забезпечення участі батьків у життєдіяльності класного колективу

Планування  творчих конкурсів, екскурсій, свят

Екскурсія до краєзнавчого музею

 

Участь у святі до 8 - березня

Великодній кошик

Екскурсія на станцію юних натуралістів

Педагогічне керівництво діяльністю батьківської ради

Індивідуальні педагогічні доручення окремим батькам з підготовки до  обміну досвідом на батьківських зборах

 

Індивідуальні бесіди

Огляд літератури для батьків «Домашня бібліотечка»

Батьківські збори

«Підсумки навчального року та орієнтири розвитку дитини»

Благоустрій класної кімнати

Індивідуальна робота з батьками

Індивідуальна бесіда «Чи варто використовувати покарання з виховною метою?»

 

Бесіди про організацію вільного часу дитини»

Індивідуальні бесіди

«Формуємо творчу особистість»

Індивідуальні бесіди «попередження правопорушень у дитячому колективі»

Індивідуальні  бесіди про необхідність загартовувати дітей та роль  особистого прикладу батьків.

Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання і розвитку учнів

 

Індивідуальні бесіди

 

 

 

 

Індивідуальні бесіди

 

Індивідуальні бесіди

 

про успіхи їх дітей

Індивідуальні бесіди

 

Підготовка листів подяки

 

 

docx
Додав(-ла)
Гаркава Тетяна
Додано
27 березня 2020
Переглядів
483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку