ВЕРЕСЕНЬ
Напрямок роботи: Формування здорового способу життя.
Мета: пропагування здорового способу життя, формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвитку особистості.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
Урочиста лінійка «Кличе дзвоник до шкільної ниви» |
Перший урок «Україна – це ти.» |
|
Участь у фестивалі «Гуцульська бринза» |
Класні учнівські збори: самоврядування і розподіл обов’язків |
Ігри та змагання на місцевості з техніки туризму |
Відвідування кожної дитини вдома |
2 |
ГКК «Що є запорукою міцного здоров’я?» |
|
Виставка квітів «Квітів дивовижна краса» |
|
Анкетування учнів: «Що заважає вчитися»
|
«Протидія коронавірусу» |
Зустріч з батьками-активістами та батьками окремих учнів |
3 |
Усний журнал «Книга скаржиться! Книга дякує!» |
Бесіда: «Цінуйте здоров’я – оберіть безпечну поведінку» |
|
|
Анкетування з вивчення рівня знань учнів у питаннях формування здорового способу життя |
ГКК «Ні шкідливим звичкам» |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень |
4 |
|
ГКК «Трагедія Бабиного яру» |
Бесіда «Секрети довголіття» |
250 річниця з дня народження Сухомлинського |
Усний журнал «Як правильно організувати свою працю» |
Бесіда «безпека на дорозі – безпека життя» |
Батьківські збори. «Індивідуальні особливості і здібності» |
ЖОВТЕНЬ
Напрямок роботи: Громадянське виховання.
Мета: виховання школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, формування інтелектуально розвиненої, духовно багатої, національно-свідомої цілісної особистості.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
Година спілкування «Символи моєї держави» |
ГКК «Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави» |
|
Свято працівників освіти «Спасибі вчителю» |
Аналіз запису учнів у гуртки, факультативи, творчі об’єднання |
|
Засідання батьківського комітету: а) поведінка учнів у школі; б) успішність учнів у навчанні. |
2 |
Міжнародний день людей похилого віку. |
ГКК «Національні символи України»
|
|
Флешмоб «Покрова» |
Акція «Допоможи» (збір овочів і фруктів) |
|
Бесіда з батьками учнів, які пропускають уроки без поважних причин |
3 |
День Захисника України. День визволення села. Урочиста лінійка |
Диспут «Як стати сильним, сміливим, спритним» |
Екологічна акція «Ми – в природі, природа – в нас» |
|
Упорядкування могил і обелісків |
ГКК «герої для нас як приклад» |
Організація робіт по підготовці шкільних приміщень до зими. |
4 |
Операція «прибери» |
Бесіда «Учень і вчитель: стиль взаємостосунків» |
Конкурс композицій з природного матеріалу |
|
Бесіда «Бережи свій час і час інших» |
ГКК «У колективі нема чужої справи» |
Рейд батьківського активу в мікрорайоні школа: виявлення підлітків, які порушують рішення про перебування неповнолітніх на вулиці після 21-ої години |
ЛИСТОПАД
Напрямок роботи: Морально-правове виховання.
Мета: прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання ними Закону України.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
|
Бесіда «Як треба поводитись у школі, вдома, навулиці» |
|
Конкурс виразного читання віршів про мову |
Операція «Турбота» (догляд за могилами ветеранів). День пам’яті та надії |
ГКК «Краса рідної мови» |
Зустріч з деякими батьками – аналіз поведінки дітей у школі |
2 |
Дискусія «Конституція України – логічне продовження розвитку українського державотворення. |
Диспут «Усі діти мають право на любов та піклування» |
Розробка сценарію фільму: «Мальовнича моя Україна» |
Народознавчий ринок. День Святого Михаїла |
Ярмарка-продаж Учнівських виробів. |
ГКК «Права і свободи людтни» |
Зустріч з батьками (перевірка домашніх завдань з окремих уроків) |
3 |
Річниця з дня проголошення УНР ІІІ універсалом УЦР |
ГКК «День гідності і свободи» |
|
|
Аналіз перевірки домашніх завдань. Індивідуальні бесіди і поради |
Дискусія «Дисципліна і культура» |
Завдання для дітей та батьків: згадати в колі сім’ї про права та обов’язки дітей та дорослих |
4
|
ГКК «Про голодомор 1932-1933 років в Україні» |
Лінійка пам’яті «Чорна сповідь моєї Вітчизни» |
|
|
Акція «Засвіти свічку». Панахида, присвячена Дню пам’яті жертв Голодомору |
Година спілкування «Режим мовчання» або «Велика розмова» |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів, які порушують дисципліну |
ГРУДЕНЬ
Напрямок роботи: Сприяння творчому розвитку особистості.
Мета: виховувати гармонійний розвиток дитини, формування в дітей моральних цінностей, розуміння пріоритету виховання дітей у сім’ї та взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї в житті суспільства, створення сприятливої атмосфери в сім’ї, залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних сімейних святах.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
ГКК «Що ми знаємо про СНІД» |
Година спілкування «Міжнародний день інвалідів» |
|
Випуск стіннівки |
|
Бесіда «СНІД – чума ХХ-го століття» |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають із різних предметів |
2 |
Урочиста лінійка, присвячена Дню збройних сил України |
ГКК «Мужність випадковою не буває» |
Конкурс «Замість ялинки– зимовий букет» |
Свято «На Андрія дівчата гадали» |
Акція «Діти - дітям». Рейд-перевірка класного приміщення, шкільних посібників – необхідний ремонт |
Година спілкування «Громадянське виховання у світлі й конституції» |
Засідання батьківського комітету: святкування новорічних та різдвяних свят. |
3 |
Тематична година «Героїчне життя – не кануло в забуття» |
Бесіда «Людство під знаком біди» |
|
Конкурс «Козацькому роду нема переводу» |
Акція «Діти –дітям» «Різдвяний подарунок» – виготовлення новорічних прикрас |
ГКК «Шкідливі звички – які вони» |
Батьківські збори. |
4
|
«Історія моєї родини – в історії мого краю» – проект |
Родинна вітальня«Родина від батька до сина» |
|
Новорічна вистава та Різдвяні комедії |
Робота з активом класу «Як ми працювали у першому семестрі» |
ГКК «Світ твоїх захоплень» Бесіда «Правила поведінки під час новорічних та різдвяних свят» |
Організація спільного відпочинку дітей і батьків на новорічному бал-маскараді |
СІЧЕНЬ
Напрямок роботи: Родинне виховання.
Мета: виховувати гармонійний розвиток дитини, формування в дітей моральних цінностей, розуміння пріоритету виховання дітей у сім’ї та взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї в житті суспільства, створення сприятливої атмосфери в сім’ї, залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних сімейних святах.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
ГКК «Ріде наш красний» |
|
Конкурс композицій «Зимова фантазія» |
Класний вернісаж фотографій «Зима і її принади» |
|
Звіт комісій класного самоврядування |
Зустріч з батьками учнів, які мали низькі показники успішності у І семестрі |
2 |
Стіннівка до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту |
|
Диспут «Світ природи в народному епосі» |
Свято «З Різдвом Христовим». Конкурс колядок і щедрівок |
Ярмарок професій «Трудова біографія моєї родини» |
ГКК «День Соборності України» |
Анкетування батьків та дітей «що для мене означає слово «родина» |
3 |
ГКК «Трагедія Крутів» |
Бесіда «Взаєморозуміння в родині. На чому воно ґрунтується?» |
|
Конкурс пісні – це моя Україна. Декламування віршів «Безмежна і свята моя рідна Україна» |
Бесіда «Мої обов’язки в родині» |
Творчий портрет «Я – частина Всесвіту» |
Індивідуальні бесіди з батьками дітей, що порушують дисципліну |
ЛЮТИЙ
Напрямок роботи: Сприяння творчому розвитку особистості.
Мета: виховувати гармонійний розвиток дитини, формування в дітей моральних цінностей, розуміння пріоритету виховання дітей у сім’ї та взаємин між членами кожної родини, важливості ролі сім’ї в житті суспільства, створення сприятливої атмосфери в сім’ї, залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у всенародних сімейних святах.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
ГКК «Якби шкіл не було» |
|
Бесіда «Вплив канцерогенів у продуктах харчування на організм людини» |
|
Збір комісії «Дисципліни і порядку |
«Містер -2019» |
Бесіда з батьками «В чому соціальне зло п’нства» |
2 |
Флешмоб до Дня героїв Небесної Сотні |
|
|
Розважальна програма «Сила плюс грація» |
Звіт роботи комісії «Знання» |
ГКК «Афганістан через роки» Бесіда «Мої досягнення» |
Зустріч з батьківським комітетом щодо святкування Дня святого Валентина в класі |
3 |
Лінійка-пам’ять «Афганістан болить в моїй душі» |
ГКК «Не забудемо подвиг Небесної сотні» Свято «Мово моя калинова» |
|
Свято «Зима з весною зустрічаються |
|
Дебати «Право, обов’язок, свобода та відповідальність» |
Вивчення особливостей впливу сімей на їх дітей – корекція негативних явищ: індивідуальні бесіди |
4 |
Виховне заняття «Життя заради майбутнього» |
Лінійка-пам’ять героїв Небесної Сотні «Минуть роки, минуть віки, а подвиг житиме завжди» Вшанування учасників бойових дій на території інших держав |
Конкурс прислів’їв «Вітамінна скарбниця» |
Свято «Благослови мати Весну зустрічати» |
|
ГКК «Ким я хочу стати» |
Робота батьківського активу. |
БЕРЕЗЕНЬ
Напрямок роботи: Художньо-естетичне виховання, професійна орієнтація та допрофільна підготовка.
Мета: формування творчої працелюбної особистості, виховання цивілізованого господаря, свідомого ставлення до праці як вищої цінності людини і суспільства, основ естетичної культури, естетичних норм і принципів, естетичного сприймання та емоційного ставлення до прекрасного, духовне збагачення учнів, виховання художнього смаку, бажання вносити прекрасне в життя, примножувати культурно-мистецькі надбання народу.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
ГКК «Використовуй свій час раціонально» |
|
Народознавчий ярмарок «Світ природи в народному епосі» |
Конкурс інсценізацій «Української народної пісні» |
Збір комісії «Робота з молодшими школярами» |
Бесіда «Світ моїх захоплень» Свято іменинника. Таємниця твого імені. |
Робота батьківського комітету: святкування 8 березня в класі та школі |
2 |
«Збережемо нам скарб – рідну мову» – народознавчий ярмарок |
Міжнародний жіночий день. Свято «Жінка одвічна загадка природи» |
|
ГКК «Мистецтво навчання» Виставка малюнків «Ілюстрації до творів Т.Г. Шевченка»
|
Свято 8 березня «Найрідніша, наймиліша». Бесіда «Виконуй кожну справу добре сьогодні і можеш не турбуватися про завтра» |
Літературно-музична композиція присвячена творчості Т. Г. Шевченка «Слава Кобзарю» |
Батьківські збори «Почуйте серцем голос вашої дитини» |
3 |
Інтелектуальний конкурс «Зоряний олімп». Виконую кодекс класу (школи). Відверта розмова |
Бесіда: «Уроки добрих справ» |
Участь у операції «джерело». Вода – джерело життя» - диспут. Випуск стінгазети. |
Оформлення куточка патріотичного виховання. Турнір художників |
|
ГКК «Вибір професії – планування свого майбутнього» Вечір «Пісня буде поміж нас» |
Анкетування батьків: «Як організувати роботу школяра вома» |
КВІТЕНЬ
Напрямок роботи: Екологічне виховання.
Мета: формування наукового знання про взаємозв’язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства, в цілому і кожної людини окремо, сформувати розуміння, що природа – це першооснова існування людини, а людина – частина природи; виховувати свідоме добре ставлення до неї, почуття відповідальності за навколишнє середовище, як національну і загальнолюдську цінність; розвивати творчу актуальність щодо охорони та перетворення оточуючого середовища, виховувати любов до рідної природи.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
Фото вернісаж «Світ, що оточує нас. Який він?» |
Диспут «Ти живеш серед людей» |
Позакласний захід «Смійтеся на здоров’я» |
|
Збір комісії «Милосердя». Звіт про роботу Операція «Земля» |
ГКК «Проблема екології» День здоров’я. Бесіда «Шкідливі звички» |
Зустріч з батьками: підсумки за ІІІ чверть |
2 |
День Землі. Урочиста лінійка. Випуск плакатів «Встаньмо на захист природи»
|
ГКК «Бережіть колиску нашого життя – нашу планету» Лінійка, присвячена Дню землі. |
Благодійна акція «Давайте, друзі, разом природу берегти» |
День космонавтики |
Екологічний турнір «Знай, люби, бережи»
|
|
Зустріч з батьками тих учнів, які погано вчаться |
3 |
Лінійка-пам’ять «Уроки Чорнобиля». ГКК «Чорнобиль – біда нашої землі» |
|
|
«Краса природи у творах образотворчого мистецтва» |
Операція «Прибери» (трудові десанти, впорядкування території школи, берегів річки». Ярмарка-продаж |
Бесіда «Життя чудове тому, що можна подорожувати» |
Індивідуальні бесіди з батьками тих учнів, які без поважних причин пропускають уроки |
4 |
ГКК «Кольоровими сторінками Червоної Книги» |
«Що внутрішня, що зовнішня краса тобі одній дарована людино» – турнір ораторів |
Бесіда «Екологічні катастрофи». |
Конкурс віршів на великодню тематику |
Конкурс «Воскресни писанко» |
Бесіда «Екологія душі» |
Засідання батьківського комітету |
ТРАВЕНЬ
Напрямок роботи: Громадянське виховання.
Мета: виховання школярів у дусі пізнання, збереження і розвитку національних традицій, формування інтелектуально розвиненої, духовно багатої, національно-свідомої цілісної особистості.
№ з/п |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе |
Робота з батьками |
1 |
День пам’яті та примирення |
ГКК «День пам’яті та примирення» |
|
|
Операція «Забуті могоили» догляд за могилами Ветеранів |
Бесіда «Вміння слухати, необхідність говорити компліменти». |
Зустріч з батьками учнів, які мали низькі показники успішності у І семестрі |
2 |
Урочиста лінійка «А пам’ять жива…» |
Конкурс малюнків до Дня матері Година спілкування «Я громадянин і патріот своєї держави» |
|
Свято «Вплетемо у вінок обереги рідної землі» |
Комісія «Дозвілля» випустити стінгазету «Пам’ятаймо минуле» |
ГКК «Мати моя рідна» |
Індивідуальні бесіди з батьками дітей, що порушують дисципліну |
3 |
Народознавчий ярмарок «Історія моєї родини– в історії мого краю» |
Спортивно-розважальна програма «Козацькі забави» |
Диспут «Світ природи в народному епосі» |
Огляд художньої самодіяльності |
Ярмарок професій «Трудова біографія моєї родини» |
ГКК «Не роби зла, якщо не робиш добро» |
Бесіда «Чи вміємо ми слухати своїх дітей» |
4 |
ГКК «Якого ти роду–племені» Урочиста лінійка «Дзвінок Останній кличе у дорогу» |
Бесіда «Взаєморозуміння в родині. На чому воно ґрунтується?» |
|
Конкурс пісні і строю |
Бесіда «Мої обов’язки в родині» |
Творчий портрет «Я – частина Всесвіту» |
Засідання батьківського комітету – ремонт класного приміщення. |