Мета рингу: Ознайомити вчителів із сучасними інноваційними педагогічними технологіями. Актуалізувати та розширити понятійний апарат педагогів, поглибити їх теоретичні та практичні знання з даної проблеми. Показати необхідність науково обґрунтованого впровадження сучасних технологій у практику роботи. Стимулювати прагнення вчителів до пошуку, творчості. Створити умови для обміну досвідом роботи, педагогічних знахідок. Методичний ринг„Сучасні педагогічні технології”
Номер слайду 2
І раунд. Психологічний портрет сучасного вчителя. Завдання : створити модель психологічного портрету сучасного вчителя, вказавши риси:інтелектуальні,моральні,вольові. Час на підготовку – 5 хв. Час на захист – 2 хв.
Номер слайду 3
ІІ раунд„Мозковий штурм”Кожна команда одержує великий аркуш паперу із заданою темою:Інновація Завдання: Записати слова, які мають будь-яке відношення до заданого терміну. Через 3 хв. Лідер команди проводить звіт по „мозковому штурму”.
Номер слайду 4
ІІІ раунд. Естафета. Перевірка теоретичних знань з питань сучасних педагогічних технологій. Ведучий пропонує закриті картки, на яких написано терміни:Інновація. Педагогічна технологія. Концепція. Метод навчання. Оптимізація. Гуманізм. Прийом навчання. Диференціація. Завдання: Лідер групи витягає картку. Через 1 хвилину один з учасників команди дає відповідь визначення заданого поняття. Журі оцінює відповіді команд.
Номер слайду 5
ІV раунд. Педагогічні технології у вашій практиці Цей конкурс проводиться у вигляді міні – захистів технологій навчання, які використовують вчителі викладання своїх предметів. Кожна група пропонує не більше двох сучасних та найрезультативніших технологій.
Номер слайду 6
V раунд. Команди отримують картки з завданням розв’язати конфліктні ситуації. час 5 хвилин. Етапи вирішення конфліктної ситуаціїВстановити дійсних учасників. Проаналізувати не тільки зовнішню проблему, а й глибину, (потреби, мету, побоювання). Розглянути стосунки, що існували між учасниками до конфлікту. Визначити істину, глибинну причину конфлікту. З’ясувати ставлення до конфлікту осіб, що з ним не пов’язані. Відзначити варіанти імовірних розв’язувань . Визначити способи за допомогою яких ви особисто можете роз’язати проблему.
Номер слайду 7
Медіаграмотність - це спроможність відповідно взаємодіяти з інформаційними потоками: виконувати пошук, критично оцінювати, аналізувати і створювати медіатексти, які поширюються різними ЗМІ та комунікаціями
Номер слайду 8
Найважливіший результат – бажання вчителів втілити ту чи іншу технологію