Завдання періоду:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
|
Класні справи
|
|||||
1 |
Інструктаж з правил поведінки під час навчання Завдання класного колективу на ІІ семестр, ставлення учнів до виконання доручень |
Соціальна та громадянська компетентності Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови уміння працювати з різними Інтернет-ресурсами; – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації;
Ціннісне ставлення до суспільства та держави
Ціннісне ставлення до суспільства та держави Ціннісне ставлення до себе |
|
|
2 |
Година спілкування «Зимові свята, традиції, обряди» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
3 |
Година спілкування « Суспільство та я» Година спілкування :»День Соборності» |
Уміння вчитися Соціальна та громадянська компетентності впродовж життя |
|
||
4 |
Вивчення правил ігор « Яскраві барви України» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
|
|||||
Загальношкільні справи
|
|||||
1 |
Участь учнів школи в екологічній акції : «Подаруй дім птахам» (підгодівля птах) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення ло себе Ціннісне ставлення особистості до природи |
|
|
2 |
Бесіда «Подивись на себе уважно» |
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до праці, до мистецтва |
|
|
3 |
Тренінг «Переваги і ризики Інтернету» ( До Дня безпечного Інтернету |
Екологічна грамотність та здорове життя
|
Формування здорового способу життя, визначення пріоритетів сидячи в Інтернеті |
|
|
Робота з батьками
|
|||||
1 |
Індивідуальні бесіди з батьками та учнями які порушують дисципліну |
Інформаційно – цифрова компетентність Вміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
2 |
Батьківські збори |
Вміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів під час навчального року |
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
||
2 |
Організація чергування у класі з метою підтримання чистоти і порядку. |
Ціннісне ставлення до людей та до праці |
|
||
3 |
Бесіди з учнями про їх участь у громадському житті класу і відвідування гуртків і секцій
|
Ціннісне ставлення до людей та до праці |
|
||
Тема преіоду : «Як втілювати ідеї в життя?»
Завдання періоду:
вчити жити в соціумі, дотримуючись моральних цінностей
|
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
|
Класні справи
|
|||||
1 |
Бесіда : «Як все всигати?» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення до людей, до себе
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення до людей, до себе
|
|
|
2 |
Година спілкування «Т.Г. Шевченко – співець краси рідного краю» |
Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
3 |
Створення анаграм : «Зашифровані місця» |
Спілкування державною мовою |
|
||
4 |
Тренінг ««Чи вмієш ти прощати?» |
Обізнаність та здатність до самовираження у житті |
|
||
5 |
Дидактична гра: « Моя книжкова полиця» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
|
|||||
Загальношкільні справи
|
|||||
1 |
День сміху. Веселі спортивні перерви |
Спілкування державною мовою Інформаційно – цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
2 |
Відверта розмова з учнями «Вчимося слухати один одного» |
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до праці, до мистецтва |
|
|
3 |
Інструктаж з БЖД на канікули. «Абетка безпеки життя ».
|
Екологічна грамотність та здорове життя
|
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
|
Робота з батьками
|
|||||
1 |
Тренінги з батьками, які працюють за вибраними професіями. Наведення життєвого прикладу батьків : « Як втілювати ідеї в життя?» |
Інформаційно – цифрова компетентність Вміння вчитися впродовж життя Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1 |
Бесіди з учнями які порушують дисципліну на уроках і перервах |
Ціннісне ставлення до людей та до праці |
|
||
2 |
Бесіди з учнями, у яких є проблеми в навчанні |
Ціннісне ставлення до людей та до праці |
|
||
Тема преіоду : «Людина – частина природи»
Завдання періоду:
Сформувати готовності до продуктивної праці:
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
|
Класні справи
|
|||||
1 |
Година спілкування : «Дав обіцянку – виконуй !»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення:
– усвідомлення ролі рідної (державної) мови
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до праці, до мистецтваї=
Ціннісне ставлення до культури |
|
|
2 |
Медіа дослідження: « Українці за кордоном» |
Соціальна та громадянська компетентності Спілкування державною мовою Екологічна грамотність та здорове життя |
|
||
3
|
Вікторина : «Я і природа» |
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
4 |
Година спілкування: «Свято Пасхи. Духовне очищення і відродження.»
|
Спілкування державною мовою Соціальна та громадянська компетентності
|
|
||
|
|||||
5 |
Бесіда: «Щастя – це не дар Богів - це бажання жити!». |
Соціальна та громадянська компетентності Ініціативність та підприємливість |
|||
6 |
Громадянска позиція Всесвітній День вишиванки |
Обізнаність та здатність до самовираження у сфері культури
|
|
||
Загальношкільні справи
|
|||||
1 |
Палітра художника : « Травневі барви весни» |
Спілкування державною мовою Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до праці, до мистецтва |
|
|
2 |
День ЗДОРОВ’Я |
Екологічна грамотність та здорове життя
|
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
|
Робота з батьками
|
|||||
1 |
Бесіди з батьками та учнями про проблеми в навчанні
|
Інформаційно – цифрова компетентність Вміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
2 |
Батьківські збори |
Вміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Організаційна робота
|
|||||
1 |
Акція Залучити учнів до роботи у "Книжковій лікарні ”.
|
Формування здорового способу життя та ОБЖД |
|
||
2 |
Організація чергування у класі з метою підтримання чистоти і порядку. |
Ціннісне ставлення до людей та до праці |
|
||