Виховний план на пів року.

Про матеріал
В цьому документі ви побачите виховну роботу, з дітьми упродовж пів року навчання. Також ви зможете корегувати за своїми потребами готовий план.
Перегляд файлу

 

 

 

 

   

 

 

 

 

    Погоджено:

 

    Заступник директора з ВР

   _______________

  «        »________2021р.

Головні та другорядні члени речення 

 

 

 

 

Виховний план

класного керівника

 класу

Русанової Кристини Олександрівни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021

Головні та другорядні члени речення 

 

Мета і завдання виховної роботи

  • гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб;
  • формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму;
  • розвиток самостійності, творчості та допитливості;
  • виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій;
  • утвердження в свідомості й почуттях особистості патріотичних цінностей, переконань і поваги до культурного та історичного минулого України;
  • виховання поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки;
  • культивування кращих рис української ментальності – працелюбності, свободи, справедливості, доброти, чесності, бережливого ставлення до природи;
  • формування толерантного ставлення до інших народів, культур і традицій;
  • усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю;
  • підвищення престижу військової служби, а звідси – культивування ставлення до солдата як до захисника Вітчизни, героя тощо.

 

Принципи реалізації завдань виховної роботи

  • Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.
  • Цінність дитинства.
  • Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.
  • Розвиток вільної особистості.
  • Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
  • Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство­рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій­ного розвитку.
  • Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
  • Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.
  • Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
  • Плекання любові до рідного краю, української куль­тури.
  • Формування активної громадянської позиції та шанобли­вого ставлення до Української держави.

 

 

 

Проблеми та завдання виховної

роботи в класі

 План виховної роботи в класі побудований на основі    принципі реалізації завдань виховної роботи у початкових класах за  Концепцією Нової української школи.

 Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.

 Цінність дитинства.

 Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.

 Розвиток вільної особистості.

 Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.

 Здоров'я. Формування здорового способу життя і створення умов для гармонійного фізичного та психоемоційного розвитку.

 Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.

 Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.

 Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.

 Плекання любові до рідного краю, української культури.

 Формування активної громадянської позиції та шанобливого ставлення до Української держави.

За Концепцією Нової української школи

 

 Завдання і принципи виховної роботи спрямовані на забезпечення умов для гармонійного розвитку школяра, реалізації та вдосконалення морального, творчого й фізичного потенціалу особистості учня, формування загальної культури, адаптації до життя в суспільстві.

 Основні завдання виховної роботи в класі:

організація виховного процесу у класному колективі та з батьками на засадах сучасних досягнень педагогіки й психології;

забезпечення умов для самореалізації особистості відповідно до  її здібностей, інтересів;

формування любові до рідної землі, родини, свого народу;

 виховання правової культури;

 забезпечення поваги до батьків, духовної єдності поколінь;

забезпечення повноцінного розвитку особистості, охорона й зміцнення її фізичного здоров’я;

забезпечення високої художньо-естетичної культури, розвиток естетичних почуттів.

               

 

  • Основні напрямки виховної роботи з класним колективом:

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМЇ, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ

виявляється у моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совісті, терпимості до іншого, миролюбності, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. Показник моральної вихованості особистості - це єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла, наявність активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції.

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА

 формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиве це ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, прагне та вміє здійснювати творчу діяльність у мистецькій сфері. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів - здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва. Важливим є сприймання об'єктів довкілля як естетичної цінності, ерудиція у галузі мистецтва (володіння системою елементарних мистецьких знань, понять, термінів, адекватне сприйняття художніх творів, творча діяльність в мистецькій сфері), власний погляд на світ, здатність радіти за інших як ознака духовної зрілості.

Виховні досягнення

  • здатність цілеспрямовано сприймати,відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  • здатність висловлювати власне ставлення до мистецтва, творча діяльність у мистецькій сфері;
  • потреба у спілкуванні з мистецтвом;
  • система мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень.

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ

Є важливою складовою змісту виховання особистості. Воно передбачає усвідомлення дітьми та учнівською молоддю соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність, схильність до підприємництва; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, готовність до творчої діяльності, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості. Трудове виховання є системою виховних впливів, мета яких полягає у морально-психологічній підготовці учнів до майбутньої професійної діяльності.

 

Виховні досягнення

  • позитивно-емоційне ставлення до праці як до форми буття і способу самореалізації особистості;
  • здатність до усвідомленого вибору майбутньої професії в ім’я національного державного інтересу;
  • соціальна значимість праці в житті людини, естетика та культура праці в традиціях українського народу;
  • вмотивованість, цілеспрямованість, організованість, кмітливість, працьовитість;
  • проектування професійного становлення.

 

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ

формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини, самоцінності природи; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечній; критичній оцінці споживацько-утилітарного ставлення до природи, яке призводить до порушення природної рівноваги, появи екологічної кризи; вмінні протистояти проявам такого ставлення доступними способами; активній участі у практичних природоохоронних заходах: здійсненні природоохоронної діяльності з власної ініціативи; посильному екологічному просвітництві.

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ

Ціннісне ставлення до свого фізичного "Я"  - це  вміння  особистості оцінювати свою зовнішність, тілобудову, поставу, розвиток рухових здібностей, фізичну витривалість, високу працездатність, функціональну спроможність, здатність відновлювати силу після фізичного навантаження, вольові риси, статеву належність, гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я та турбуватися про безпеку власної життєдіяльності, здоровий спосіб життя, активний відпочинок.

Ціннісне ставлення до свого психічного "Я" передбачає вихованість у дітей та учнівської молоді культури пізнання власного внутрішнього світу -думок, переживань, станів, намірів, прагнень, цілей, життєвих перспектив, ідеалів, цінностей, ставлень. Важливо навчити зростаючу особистість сприймати себе такою, якою вона є, знати свої позитивні і негативні якості, сприяти формуванню з неї реалістичної Я-концепції, готовності та здатності до самовдосконалення, конструктивної самокритичності.

Ціннісне ставлення, до свого соціального "Я" виявляється у таких ознаках: здатності орієнтуватися та пристосовуватися до нових умов життя, конструктивно на них впливати; визначенні свого статусу в соціальній групі, налагодженні спільної праці з дорослими та однолітками; вмінні запобігати конфліктам, справедливому і шляхетному ставленні до інших людей.

 

ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ

 виявляється у патріотизмі, національній самосвідомості, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.

Патріотизм виявляється в любові до свого народу, повазі до українських звичаїв і обрядів, відчутті своєї належності до України, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою. Національна самосвідомість - це особиста ідентифікація із своєю нацією, віра в духовні сили та майбутнє; воля до праці на користь народу; усвідомлення моральних та культурних цінностей, знання історії, звичаїв, обрядів, символіки: система вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, осмисленням відповідальності перед своєю нацією. Розвинена правосвідомість виявляється в усвідомленні особистістю своїх прав, свобод, обов'язків, свідомому ставленні до законів та державної влади. Політична культура - це політична компетентність (наявність знань про типи держав, політичні організації та інституції, принципи, процедури й регламенти суспільної взаємодії, виборчу систему), а також лояльне й водночас вимогливе ставлення громадян до держави, її установ, органів влади, здатність брати активну участь в ухваленні політичних рішень.

 

 

 

 

 

 

 

План

виховної роботи


Дата

Зміст виховної діяльності

Тема

02.09.21

Ціннісне ставлення до природи

Діалог спостереження «Чи все у природі змінюється?»

09.09.21

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Конкурс дитячих робіт з правил дорожнього руху «Твій друг- безпечний рух!»

16.09.21

Самоврядування

Круглий стіл «Мої доручення»

23.09.21

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда «Який я товариш»

31.09.21

Заходи щодо запобігання дитячого травматизму

Ознайомлення з інструкцією з техніки безпеки учнів під час проведення навчальних занять

07.10.21

Ціннісне ставлення до себе

Обмін думками  «Що   таке інформація?»

21.10.21

Самоврядування

Інтегрована бесіда «Що таке порядність»

04.11.21

Заходи щодо запобігання дитячого травматизму

Бесіда-інструктаж «Що треба робити при знаходженні вибухонебезпечного предмету»

11.11.21

Ціннісне ставлення до себе

Анкета думок

«Справжня дружба. Яка вона?»

18.11.21

Індивідуальна робота

Робота з учнями «Як стати хорошим другом?»

25.11.21

Заходи щодо запобігання дитячого травматизму

Навчальні відео

«Безпечна поведінка в побутових умовах»  https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY&feature=emb_logo

«Як поводитись при виявлені невідомих предметів»

https://www.youtube.com/watch?v=DmtnGFlEgwo

 

02.12.21

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Фотогалерея «Зима в Україні»

09.12.21

Індивідуальна робота

Щира розмова «Як виникає приязнь?» ( приклади привітного ставлення, відкритого спілкування, взаємоповаги)

16.12.21

Ціннісне ставлення до себе

Ранкове коло «Які є спільноти? Що може об’єднати спільноту?»

23.12.21

Заходи щодо запобігання дитячого травматизму

Бесіда-інструктаж «Правила поведінки з безпритульними   собаками»

 

 

docx
Додано
5 листопада 2021
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку