Рекомендую список «100 gute Bücher für Ihren Unterricht Deutschlehrer – Info | DW». У старших класах виховний потенціал учня формується в певній мірі також через позакласне читання. Розгляд запропонованої книжки та обмін думками можна провести в нетрадиційному форматі уроку з горнятком чаю тощо. Можна запропонувати учням урок зразкового читання в різноманітних формах:літературні ранкизаочні екскурсії в літературні музеївідвідування місцевості творчості великих людей. Можна провести урок-змагання на вміння виразно читати уривки з незнайомих книжок, відстоюючи особисту думку про те, що саме подобається і чому.
K. FUND та його канал K. Fund. Media представляє велику низку відео сюжетів рівня А1 –А2 для швидкого та прогресивного оволодіння німецькою мовою. Є підбірка німецькомовних фільмів Катерини Куськал за рівнями (А1-С1) «Urmel aus dem Eis», «Hänsel und Gretel», «Der kleine Eisbär», «Das Tagebuch der Anne Frank», «Die verlorene Zeit», «Türkisch für Anfänger» u.a. Гетте інститут пропонує також фільми німецькою за рівнями – Студвей. studway.com.ua > filmi-nimeckoyu , широко відомий Nicos Weg A1 та інше.
Спілкування. Учні повинні мати можливість для обміну думками. Як результат – вони можуть бачити свою значущість і свій внесок у розв’язання проблеми. Цінування думок інших. Учні повинні вміти слухати і цінувати думки інших. При цьому вони мають усвідомлювати, що для знаходження оптимального розв’язання проблеми дуже важливо вислухати всі думки зацікавлених людей, щоб мати можливість остаточно сформулювати власну думку з проблеми, яку можна скоригувати за допомогою «колективної мудрості». Умови здатні спонукати і стимулювати учнів для формування морально-етичних цінностей: Час. Учні повинні мати достатньо часу для збирання інформації за заданою проблемою, її обробки, обрання оптимального способу презентації свого рішення. Учні повинні усвідомлювати, що вчитель від них очікує висловлення думок та ідей у будь-якій формі, діапазони яких можуть бути необмеженими, ідеї можуть бути різноманітними, нетривіальними.