Актуальність проєкту
Національно-патріотичне виховання займає провідну роль у вихованні молодого покоління. Мета сучасного освітнього процесу - не тільки надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість.
Головним суб’єктом проєкту є учні початкової школи. Завдання педагога – допомогти дітям зрозуміти, що в кожної людини є свій рідний край. Поступово переходити від малого до великого: від рідного села або міста, з яким пов’язані спогади та тепло дитинства, до гордості за рідну землю та різні досягнення співвітчизників. І кожному з нас треба вміти бути корисним для України, а для цього треба багато знати та вміти, з дитинства здійснювати такі справи, які були б на благо свого дому, школи, міста, всієї держави, тому ця тема є актуальною сьогодні.
Мета проєкту: розширювати і поглиблювати знання про Батьківщину, її річки, міста; пробуджувати інтерес до вивчення історії своєї країни; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати вміння правильно висловлювати свої думки, доводити їх; розвивати кругозір, мислення, пам'ять; виховувати патріотичні почуття, любов до Батьківщини.
Завдання проєкту:
Тип проєкту: груповий, інтегрований.
Вид проєкту: інформаційно-дослідницький.
Провідна проблема: дослідження рідного краю, традицій та звичаїв українського народу.
Тривалість проєкту: 1 рік.
Кінцевий продукт:
Створення лепбука «Куточками моєї Батьківщини», створення карти подорожі, екскурсія.
Проєкт зв’язаний з інтегрованим курсом «Я досліджую світ» та складається з п’ятьох тем: «Світ невідомий», «Світ невидимий», «Приховані можливості речей», «Погода», «Я-людина» та реалізовується у позакласній виховній роботі.
Очікувані результати:
Програма заходів щодо реалізації проєкту
Напрямок |
Зміст заходу |
Термін проведення |
Очікувані результати |
Світ невідомий Подорожі навчають більше, ніж будь-що інше. Іноді один день, проведений в інших місцях, дає більше, ніж десять років життя вдома. |
|||
«Чому дещо нам невідоме?»
|
січень |
Виявлення та подальший розвиток пізнавальних здібностей учнів. Розвиток особистісних інтересів дітей в дослідницькій роботі.
|
|
Зупинка «Різдвяна». «Львів – місто митців, місто культури, місто романтики».
|
січень |
||
Зупинка «Львівські замки».
|
січень |
||
Зупинка «Морські розваги». Миколаїв.
|
січень |
||
Українські «Мальдіви» – Кінбурнська коса. Заповідник «Єланецький степ».
|
січень |
||
Світ невидимий
|
|||
Зупинка «Приморська». «Одеса – перлина моря».
|
лютий |
Залучення учнів до дослідження історичного минулого рідного краю. Використання здобутих знань на практиці і в повсякденному житті.
|
|
«Вилкове – українська Венеція». Аккерманська фортеця.
|
лютий |
||
Зупинка «Ярмаркова». Полтавщина.
|
лютий |
||
Зупинка «Бурштинна». Рівненщина.
|
лютий |
||
Приховані можливості речей
|
|||
Зупинка «Лісова». «Сумщина – мальовничий край».
|
березень |
Залучення до активної читацької діяльності. Дослідження мальовничих куточків рідної України.
|
|
Зупинка «Кобзарська». Тернопіль.
|
березень |
||
Зупинка «Студентська». «Харків – місто студентів».
|
березень |
||
Харківщина. «Зелені тераси».
|
березень |
||
Погода |
|||
Зупинка «Таврійська». Херсон.
|
квітень |
Зростання патріотичного, інтелектуального, культурного, духовно-морального потенціалу.
|
|
Зупинка «Асканія - Нова». Заповідник. Арабатська стрілка.
|
квітень |
||
Хмельницький.
|
квітень |
||
Зупинка «Рідний край». Черкаси.
|
квітень |
||
Я - людина |
|||
Зупинка «Музична». Чернівці.
|
травень |
Розширення кругозору, підвищення рівня знань про культуру і традиції рідного краю. Підвищення рівня розвитку комунікаційних можливостей.
|
|
Хотинська фортеця.
|
травень |
||
Зупинка «Історична». Чернігів.
|
травень |
||
Зупинка «Веселка щастя». Моя Батьківщина - Україна.
|
червень |
Профілактика правопорушень
№ |
Зміст |
Дата |
Відмітка про виконання |
1. |
День профілактики правопорушень Гра моделювання ситуації «Як би мене образили…», «Як би образив Я…». |
18.01 |
|
2. |
День профілактики правопорушень Психологічний тренінг «Протидія БУЛІНГУ». |
15.02 |
|
3. |
День профілактики правопорушень Круглого стіл «Я проти шкідливих звичок!». |
15.03 |
|
4. |
День профілактики правопорушень «Вмій говорити НІ!» |
19.04 |
|
5. |
День профілактики правопорушень Правова хвилинка «Знай свої права – обов’язки». |
17.05 |
|
Робота з безпеки життєдіяльності
№ |
Зміст |
Дата |
Відмінка про виконання |
|
Виховна година: «Дитяча абетка безпеки». |
12.01.2023 |
|
|
Бесіда «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів». |
26.01.2023 |
|
|
Тренінг. Рух пішоходів на вулицях і дорогах. |
02.02.2023 |
|
|
Колективна робота. «Рух – запорука здоров’я». |
16.02.2023 |
|
|
Бесіда. . |
02.03.2023 |
|
|
Бесіда. Правила безпечної поведінки на канікулах. |
16.03.2023 |
|
|
Інструктаж. Дії населення в надзвичайних ситуаціях. |
30.03.2023 |
|
|
Круглий стіл. Чистота-запорука здоров’я. |
06.04.2023 |
|
|
Інструктаж. Як вберегти себе від травм. |
20.04.2023 |
|
|
Вікторина. Щоб не сталася дорожньо-транспортна пригода. |
04. 05.2023 |
|
|
Бесіда. Захист населення в надзвичайних ситуаціях. |
18.05.2023 |
|
|
Інструктаж з правил безпечної поведінки на літніх канікулах. |
29.05.2023 |
|
Робота з батьківською громадськістю
№ |
Зміст |
Дата |
Відмінка про виконання |
1. |
Надання методичної допомоги – групова робота. |
постійно |
|
3. |
День телефонного зв’язку вчителів з батьками. |
27.01.2023 |
|
4. |
Батьківський консиліум (збори) 3: «Нова українська школа. Оцінювання. Виховання самостійності, відповідальності». |
17.03.2023 |
|
5. |
Педагогічні поради батькам. |
постійно |
|
6. |
Батьківський консиліум (збори) 4: «Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри». |
19.05.2023 |
|
7. |
Індивідуальні бесіди з батьками з метою корегування поведінки їхньої дитини та її взаємин з колективом. |
системно |
|