Бал Попелюшок
Свято для однокласниць, присвячене 8 Березню
Підготовка до свята:парти розставлені буквою «П»; перед партами стоять лавки; на лавках сидять конкурсантки у стальних платтях, але в чобітках; за ними на партах лежать фартушки, хусточки, чашки, блюдця; хлопчики сидять за партами по боках; на дошці напис «Бал Попелюшок»; клас прекрашений повітряними кульками; біля дошки стоять столи для проведення конкурсів.
Звучить тиха мелодія. Хлопчики шикуються біля дошки.
Привітання хлопчиків.
2.Тепло стало надворі,
Синє небо угорі.
Сонце промінь шле землі,
Прилетіли журавлі.
З.Це куди подівся сніг
З гірки біля дому?
Він струмочками побіг,
Не догнати нікому.
4.3 ним втекла сама зима
На одній дорозі.
Гляньте, льоду вже нема
і нема морозів.
5.Вже у лісі там і тут
Перші проліски цвітуть.
Кучерява, запашна,
В гості йде до нас весна!
Звучить пісня про весну «Дівчина-весна»
7.Ну а разом із весною
Свято ще одне квітує.
8 Березня з собою
Радість всім жінкам дарує.
8.День чарівний, справжнє диво,
В класі посмішок багато.
Чогось людно і красиво,
Бо у нас сьогодні свято!
9.Свято сяє квіточками.
Гріє сонечко весни.
І усі ми разом з вами
В день чарівний і ясний.
10.Про дівчаток в таке свято
Ми не можемо мовчати.
Кращих за таких, як ви
Ми не хочем мати.
11.Якщо дражнили ми вас недавно,
Чесне слово, нам соромно стало.
і не від злості, а від звички,
Смикаєм вас за розкішні косички.
12.Дуже просимо вас, вибачайте,
І привітання наше приймайте.
13.Хай для вас всіх розцвітає
Квітів тут багато.
Ми своїх дівчат вітаєм
З Березневим святом!
14.Дорогі однокласниці! Прийміть від нас щирі поздоровлення із святом 8 Березня, наші побажання і подарунки.
Хлопчини вручають дівчаткам подарунки.
15.Будьте здоровими,
Будьте щасливими,
Будьте, як сонечко, всі ви красивими.
Будьте, як струмочок, гомінкі,
І як соловеєчко, дзвінкі,
І як бджілка - трудівниці.
Всі. Мамі вірні помічниці!
16.По травичці зелененькій я біжу, біжу.
І промінчик сонечка я в руках несу.
Подарую кіточкам - хай цвітуть завжди!
Подарую пташечкам - хай цвітуть сади!
Нашим однокласницям і усій землі
Подаруєм промінець і спів наш голосний!
17.3 подарунками й квітками
Всі зібрались сюди ми.
Щоб погратись, посміятись в конкурсах позмагатись.
Хлопчики сідають.
І конкурс
Вчитель. Перший наш конкурс називається «Відгадай, хто я».
Хлопчики виходять з малюнками, на яких зображені дівчатка. Всі дівчатка розглядають малюнки одночасно.
Вчитель пояснює, як оцінюється конкурс. Хто першим догадався - отримує 4 бали; хто другим - З бали, а всім іншим, хто вгадав - 2 бали, а хто не вгадав -1 бал.
Вчитель. А тепер розвага для всіх. Я пропоную вам зіграти у цікаву гру «Так чи ні?».
Так чи ні
Зіграти хочеться мені
Із вами, друзі, в «Так чи ні?».
Я вам питання задаю,
Готуйте ж відповідь свою.
Відвідайте, як мастак,
Єдиним словом «ні» чи «так».
Якщо кмітливі, друзі, ви,
То може й рима помогти.
Але вона хитрюща в нас -
Аби не збила з толку враз!
Тягнути час навіщо нам,
Почнімо гру - побачиш сам.
Скажи, співає сом пісні,
Не гайся з відповіддю? (Ні)
Чи вміє плавати гусак?
Ну, що на це ти скажеш? (Так)
Чи може стати у вогні
Вода холодним льодом? (Ні)
Скажи мені, червоний мак
в січневу пору квітне? (Ні)
А крокодил букет на дні
З лілей зібрати зможе? (Ні)
Чи може вище гір літак
У вишину злетіти? (Так)
А візерунки на вікні
Мороз малює взимку? (Так)
Чи правда, друже мій, що рак,
Коли повзе, то задки? (Так)
Якщо не їстиме три дні,
Верблюд ходити зможе? (Так)
До забіяк і розбишак
к Чи є в людей повага? (Ні)
Чи достигають навесні
Пшениця й жито в полі? (Ні)
Ріка біжить удалині.
Чи є у неї ноги? (Ні)
Росте у морі пастернак?
Відповідай скоріше!.. (Ні)
А чи буває сон у сні?
Чекаю відповіді?..(Так)
Перекриви синицю шпак.
Таке в житті буває?..(Так)
Скажи, морози крижані
Страшні для мавп тропічних?..(Так)
Чи правда це, що вовк усмак
Наївся груш і яблук?..(Ні)
А під кінець скажи мені,
Цікава гра у «Так чи ні»?
II конкурс
Вчитель. Всі наші дівчатка сьогодні дуже красиві. Вони, ніби Попелюшки, що прийшли на свій перший бал із знаменитої казки Шарля Перро. Ми хочемо переконатися, що вони справжні Попелюшки. Кожна з них отримає запитання за змістом казки.
Вчитель зачитує правила оцінювання конкурсу:якщо відповідь правильна і повна - 3 бали; якщо з неточностями - 2 бали; якщо неправильна -1 бал.
Запитання
1.Як починається казка?
2.Чому головну героїню звали Попелюшкою?
З.На що фея перетворила гарбуз?
4У кого фея перетворила щура?
5. На кого вона перетворила мишей ?
6.У кого фея перетворила 6 ящірок?
7.На що перетворилось лахміття Попелюшки, коли фея доторкнулась до неї чарівною паличкою?
8.Які черевички дала Попелюшці фея?
9.Що наказала на прощання хрещена мама Попелюшці?
10.Якими словами закінчується казка?
29.Вчитель. - Діти, ви знаєте, що перш ніж потрапити на бал, Попелюшка одержала від злої мачухи завдання:
перебрати пшеницю і горох. Це і буде наступний конкурс.
Дівчатко вдягають фартушки і хусточки. На столах
- тарілочки з зерном, а поряд дві порожні.Учасниці
змагаються одночасно. Враховується швидкість
роботи. За якістй додається 1 бал.
Вчитель зачитує правила оцінювання конкурсу: хто
закінчив першим - отримує 4 бали; хто другим - З
бали; хто третім - 2 бали; всім іншим -1 бал.
.Вчитель. - Для відпочинку пропонуємо загадки про
казки.
І.Що втекло від баби з дідом,
Не сиділось на вікні.
А зустрілось з зайченятком
Й ну співать йому пісні. («Колобок»)
2.Що за хатка на узліссі
Вся ворушиться, дрижить.
Де не взявсь, кабан біжить.
Тут і вовк іде й ведмідь,
Й кожен в хатці хоче жить.
Там вже тісно їм усім -
Ось-ось-ось порветься дім!
Що за дім такий лежить,
І ворушиться й дрижить? («Рукавичка»)
3.Сидить півник на печі,
їсть смачненькі калачі.
Тут лисичка прибігає,
Мерщій півника хапає.
Біжить котик рятувати,
В лисиці півника забрати. («Котик і Півник»)
4.3найшов Півник колосок,
Змолов борошна мішок.
Спік негайно у печі
Пиріжки та калачі.
Мишенят не пригощав,
Бо жоден з них не помагав. («Колосок»)
5.Я Бичок-третячок,
Солом'яний в мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. («Солом'яний бичок»)
6.Вигнав дід козу із хати.
Та й пішла вона блукати.
В зайця хатку відібрала.
Всі козу ту виганяли.
Рак козуню ущипнув -
Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)
7.Виріс цей хлопчина
З малої деревини.
У печі зміючку спік,
Сам на дерево утік.
Його гусятко врятувало,
На крилечка свої взяло.
Принесло до тата й мами
Частуватись пирогами. («Івасик-Телесик»)
8.Виросла вона велика,
Не під силу чоловіку.
Ще коли він старий дід.
Тут покликать бабу слід.
Потім внучку.
Жучку, кішку, мишку. –
Пройшов день, настала ніч,
А вони все тягнуть річ. («Ріпка»)
IV конкурс
Вчитель. - Фея запропонувала Попелюшкам ще один цікавий конкурс-кулінарний. Ваше завдання: відділити у яйці жовток від білка.
На столі 2 тарілочки, яйце, ніж. Завдання виконується учасницями по черзі. Вчитель зачитує правила оцінювання конкурсу:якщо завдання виконане
правильно - 2 бали, якщо ні -1 бал.
Для наших учасниць звучать частівки «Про дівчаток» у виконанні хлопчиків.
Про дівчаток 1.Заспіваєм вам частівки
І веселі і смішні.
Ви послухайте уважно
Наші успіхи шкільні.
2.»Добрий день!» казати треба,
Знаєм добре ми це всі.
Одні кажуть це аж зайве,
Інші ходять, мов німі.
З У дівчаток гарні кіски,
Але надто же малі.
А щоб більші підростали,
Ми їх тягнем до землі.
А.Джентельмени ми всі справжні,
Коли треба чергувать.
Для дівчат звільняєм місце
І не будем заважать.
5. Ми частівки заспівали,
Може в чомусь не праві.
Неодмінно станем кращі,
Адже ми іще малі.
V конкурс
Вчитель. - Щоб потрапити на бал, нашим Попелюшкам не вистачає кришталевих черевичків. Їм треба перевзутися. В цьому вони позмагаються на швидкість.
Швидкість визначається за секундоміром по черзі. Вчитель зачитує правила оцінювання:хто затратив найменше часу, той отримує найбільше балів. Вчитель. - До вашої уваги смішинки для доброго настрою (в додатку).
VI конкурс
Вчитель. - Кожна Попелюшка приготувала для нас сюрприз-художній номер: пісню чи вірш.
Вчитель зачитує правила оцінювання:( враховується чистота інтонування, поведінка на сцені, вміння поводитись з мікрофоном) найкраще виконання - З
бали, ненайкраще - 2 бали. Вчитель оголошує назву пісні.
Для відпочинку пропонуємо гру «Ланцюжок слів».
Діти стають у коло. Гру починає вчитель словом «школа» і вказує на одного з учнів. Він придумує слово, що починається з останньої букви слова «школа», наприклад «аґрус». Наступний учень придумує слово на букву «с» і так далі. Хто не може придумати, той вибуває. Кілька учнів, що залишаться в кінці гри, отримують призи (цукерки, пряники, яблука, тощо).
VII конкурс
«Міс лічилочка»
Завданя: обчислити приклади.(Виконується на час.)
А тепер завдання для хлопчиків: вибрати міс глядацьких симпатій. Хлопчикам роздаються листочки з іменами дівчаток. Ім'я учасниці, яка найбільше вам подобається, треба підкреслити.
Хлопчикам роздаються листочки, на яких написані імена учасниць. Хлопчики підкреслюють лише одне ім'я. Учасниця, ім'я якої підкреслене найбільше разів, стає « Міс глядацьких симпатій».
9 конкурс
Завдання: створити зачіску, макіяж для мами.
Оцінюється конкурс максимум у 5 балів.
Танці
10-конкурс
Завдання: розв’язати кросворд.
Підсумки конкурсу. Нагородження учасниць дипломами.