Виховний захід "День народження нашої школи"

Про матеріал
Даний матеріал сприяє мотивуванню учнів на навчання; зародженню дружніх стосунків; продовжити формування дружнього колективу; розвивати усне мовлення; виховувати почуття поваги до школи, оточуючих
Перегляд файлу

 

Тема: Перший урок

«День народження нашої школи»

                                                            Учитель початкових класів

                                                           Воронова Лариса Володимирівна

Мета: мотивувати учнів на навчання; сприяти зародженню дружніх стосунків;  продовжити формування дружнього колективу; розвивати усне мовлення; виховувати почуття поваги до школи, оточуючих.

Обладнання:  музичний супровід; паперовий торт , сердечка, цукерки, пластикові камінці, олівці, паперові сонечка, святкові ковпачки.

Хід уроку:

I Організаційна частина

(Діти входять до класу під музичний супровід)

 І Організація класу

Знову лунає шкільний наш дзвінок,

Кличе всіх нас на перший урок.

В класі сьогодні гостей є багато.

Усі ми зібралися наче на свято.

Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

На урок в 3-а клас!

Вітання

  • Доброго дня любі діти! Радо вітаю Вас у школі! Сьогодні перед Вами знову відкриються двері чарівної країни Знань! Багато цікавого Ви дізнаєтесь навчаючись. А розпочнете Ви своє навчання в 3-а класі. В цьому чарівному та затишному місці взаємодіючі разом Ви будете оволодівати новими знаннями.

 (лунає святкова музика , діти одягають святкові ковпачки)

-Чи готові ви до навчання я зараз перевірю. З нами буде працювати вчитель Іван Анатолійович та новий учень Богдан. Привітаємо їх оплесками!

  • Гра-розминка «Це мій кращий друг і я!»
  • Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:
  • «Це все я, це все я, це  мій кращий друг і я»
  • Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.
  • А тепер давайте грати – треба вам відповідати.
  • Рано – вранці хто піднявся?
  • А хто сонечку всміхався?
  • Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?
  • Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?
  • Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?
  •  Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?
  • А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?
  • Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

 

  • Вчитель.  Відповіли ви чудово, отже, вирушаємо в дорогу.

II Основна частина

ОГОЛОШЕННЯ ТЕМИ УРОКУ

 Учитель. Сьогодні на уроці ми з вами будемо говорити про… Щоб дізнатися про що, вам потрібно відгадати слово, склавши його з  букв, які розсипалися … (школа)

(Слайд 1)

 

 

 

Учитель. Молодці!  Це дійсно – школа. Про неї ми і будемо говорити сьогодні на уроці.

 

ІІІ. СПРИЙНЯТТЯ ТА ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ

Гра «Гарячий стілець»

(Діти по черзі сідають на стілець і діляться своїми думками, що означає для вас  

школа?)

Учитель.  А хто знає, чого навчає школа? (Виступ дітей)

  Школа – це не лише приміщення, де навчають дітей. Це і велика Країна Знань. Вона подарує вам нові знання, розкриє багато секретів. Ви пройдете багатьма стежинами цієї країни, і я думаю, вам це сподобається.

  • Чому потрібно вчитися?

Асоціативний кущ до слова ЗНАННЯ

  • Як навчатися протягом життя? Де здобувати знання?
  •  (Родина, школа, учитель, книга, радіо, телебачення, комп1ютер, інтернет)
  • Напишіть свої мрії, що ви чекаєте від школи в цьому році?

(В колі друзів розкажіть про це)

  • Ось і опинились ми на святі. Ми прийшли вітати нашу школу зі святом.

Гра “Моя школа. Чи знаєте ви?»

Чи знаєте ви:

  • Який номер має наша школа?
  • На якій вулиці знаходиться наша школа?
  • Скільки поверхів у нашій школі?
  • Підніміть руку ті учні, чиї братики чи сестрички вчаться у нашій школі або закінчили її.
  • Чиї мама чи тато навчалися у цій школі?
  • Скільки років нашій школі?

 

Запитання для учнів:

  •   30 років — це багато чи мало?
  •   А скільки вам років?
  •   А скільки років вашим батькам та рідним?
  • Гра  «Побажання»
  •   А що ми зазвичай робимо, коли вітаємо їх із днем народження?

 ( Дарують подарунки та промовляють побажання.)

  • Пропоную і Вам подарувати сердечко вимовляючи побажання всім нам.

        Давайте разом привітаємо нашу школу!

        Погляньте, у центрі нашої дошки знаходиться « школа». Вона сьогодні   

          імениниця.

  • Давайте на сердечках напишемо побажання для нашої школи і прикріпимо їх навколо неї.

 

Рекомендуємо написати побажання і по черзі говорити привітання.

(Якщо у когось із дітей в класі влітку або й сьогодні теж день народження, згадайте про це.)

 

  • Ось який гарний вийшов у нас букетик сердечок в подарунок.
  • А ще на кожному Дні народження є розваги. Які розваги можуть бути на цьому святі? (ігри)

3 Гра « Вгадай слово»

Букви розсипалися.

(Діти вгадують назви шкільних предметів)

ВЕСЕЛА ВІКТОРИНА (з цеглинками лего)

                https://www.youtube.com/watch?v=5vQDWkCU50g

 

Ознайомлення з правилами поведінки на уроці

Учитель заходить – треба вставати,

Сісти дозволить – треба сідати.

Якщо захочеш – відповідай,

Тихо, без галасу руку тримай.

Щоб не сутулилась спина –

Сядемо рівно неодмінно.

Уважно вчителя ти слухай

І не поводься, як папуга.

 

Перегляд відеоматеріалу : https://www.youtube.com/watch?v=JYjjpmPIf64

 

4 Гра «Торт»

  • Діти, а без чого не проходить свято День народження? (Без подарунків, без святкового торту).

 

  • Так, діти, на кожному Дні народження гостей пригощають тортом.
  • У мене для Вас теж приготований торт. Тільки він не звичайний , а торт-сюрприз. В кожному шматочку  заховався сюрприз для вас.
  • Діти! Що ви знайшли ?
  • Цукерку золотий ключик- ці цукерки незвичні. Вони чарівні. Їх чарівна сила допоможе вам стати гарними школярами, відкрити двері до Країни знань.
  • Серце – означає, що Вас тут люблять.
  • Алмаз – що кожен з Вас це унікальна коштовність.
  • Чупачупс – щоб знання були солодкі.
  • Сонечко – кожен з Вас найкращий.
  • Олівець – все , чого навчишся ти напишеш в книгу свого життя.
  • Закладку- ти навчишся гарно читати

 

 

 

 

 

 

 

III Заключна частина

  • Наш День народження добігає кінця. Давайте привітаємо наш клас із третім Днем народження бурхливими оплесками . 

1. Рефлексія

  1. Плещуть в долоньки  всі присутні;
  2. Тільки дівчатка;
  3. Тільки ті, хто любить смачно поїсти;
  4. Тільки ті, хто запізнюється на уроки;
  5. Тільки ті, хто  добре  навчається;
  6. Тільки ті, хто не любить канікули;
  7. Тільки ті,  хто любить солодощі;
  8. Тільки ті, кому подобається грати в футбол;
  9. Тільки ті, у кого чудовий настрій.

Підсумок уроку.

Учитель. Ось і закінчується нас урок.

- Про що йшлося на уроці?

- Що ви запам’ятали?

- Що вам сподобалося?

Про що можете розповісти батькам?

 

  • До побачення!
  1. Робота із «Щоденником вражень»
  • Кожен з вас має на парті незвичайний зошит. Це ваш «Щоденник вражень» . У ньому ми будемо спочатку малювати , а пізніше писати свої думки. Сьогодні я пропоную вам зробити в ньому свої перші малюнки.

Пропоную вам такі теми:

  • Мій перший день у школі.
  • Мій друг Портфелик»
  • Школа, що мені подобається
  • Мої однокласники
  • Підсумок уроку.
  • Учитель. Ось і закінчується нас урок.
  • - Про що йшлося на уроці?
  • - Що ви запам’ятали?
  • - Що вам сподобалося?
  • Про що можете розповісти батькам?

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Гольдфельд Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 вересня 2021
Переглядів
961
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку