День туризму у школі
Сценарій
Програма та умови проведення
Підготувала учитель географії,
керівник гуртка
КЗ «Жмеринський ліцей №6»
Самелюк В.М.
2024 р.
Етапи підготовки до проведення Дня туризму у школі
1. Потрібно двоє ведучих
2. Надрукувати назви станцій (у файлах закріпити на локаціях)
3. Визначити по школі МІСЦЕ локації СТАНЦІЙ та відповідальних
|
Назва станції |
Місце облаштування |
Відповідальний працівник школи та учні-помічники |
1 |
Станція «Доброго ранку, ми зі …» (представлення команд) |
|
|
2 |
Станція «Осіння фотозона» - «А за вікном осінь!!!!» |
|
|
3 |
Станція «Туристична вікторина» |
|
|
4 |
Станція «Вузлова» |
|
|
5 |
Станція «Наплічник» |
|
|
6 |
Станція «Багаття» |
|
|
7 |
Станція «Намет» |
|
|
8 |
Станція «Медична» |
|
|
|
Бліц!!! (без підготовки) |
|
|
9 |
Метеостанція |
|
|
10 |
Станція «Дешифратор» |
|
|
11 |
Станція «Топографічна» |
|
|
ПРОГРАМА «ДНЯ ТУРИЗМУ»
Мета: · пропаганда туризму серед учнів школи.
згуртувати дітей в єдиний колектив, об'єднавши всіх її учасників спільною творчою діяльністю;
пропаганда здорового способу життя;
залучати дітей у творчу діяльність, впливати на особистість дитини;
підвищити рівень фізичного виховання учнів;
розвинути навички спілкування і поведінки;
Місце проведення: МСМ (малий спортивний майданчик), задній та внутрішній двір школи
9.30 Лінійка – відкриття «Дня туризму» на малому спортивному майданчику
(учні вишукувались на святкову лінійку – відкриття)
Ведучий 1. Вітаю всіх учасників нашого спортивого свята та в умовах сьогодення ми одразу приступаємо до роботи!
Ведучий 2. – Ми рушаємо і І-ша станція нашого маршруту. Станція «БЕЗПЕКОВА» ( надається слово заступнику з виховної роботи ….)
1. Інструктаж щодо техніки безпеки під час проведення спортивного свята (попередження травмування та правила поведінки під час оголошення повітряної тривоги)
Ведучий 1. Сьогодні у нас прекрасне свято - День туризму.
Ведучий 2. День туризму воістину чудове свято, яке однією лише своєю назвою, інтригує, піднімає настрій та спонукає подорожувати.
Ведучий 1. Всесвітній день туризму всі любителі подорожей відзначають 27 вересня. В силу різних обставин, ми відзначаємо його сьогодні.
Ведучий 2. Це свято започаткували члени Всесвітньої туристичної організації. Ведучий 1. Дата заснування Всесвітнього дня туризму — 27 вересня 1979 року.
Ведучий 2. Адже саме цього дня було прийнято Статут Всесвітньої туристської організації.
Ведучий 1. Також символічним є той факт , що саме в кінці вересня закінчується туристичний сезон в північній півкулі Землі і розпочинається в південній.
Ведучий 2. Всесвітній день туризму традиційно відзначають вже 45 років поспіль, проводячи в цей день спеціальні злети туристів, різні заходи і туристичні фестивалі.
Ведучий 1. Бо хто такий турист?
Ведучий 2. Це людина, яка любить подорожувати, відкривати нові далі.
Ведучий 1. Це людина, яка понад усе любить свій рідний край, свою землю.
Ведучий 2. Яка надає перевагу голубому шатру неба над тіснявою будинків.
Ведучий 1. Біля туристичного вогнища створювалися найкращі пісні, біля нього зароджувалася найміцніша справжня дружба.
Ведучий 2. Туристи - найщасливіші люди, адже вони чують мелодію сосни, знайомий голос вогнища, біля якого живе дзвінка юність. Вимірюють життя кілометрами, а не квадратними метрами.
Ведучий 1. Туризм – це життя, це захоплююче заняття. У цьому ми сьогодні ще раз переконаємося.
Ведучий 2. Увага, наш святковий потяг наближається до ІІ станції !
Ведучий 1. ІІ-га станція – ІНФОРМАЦІЙНА (надається слово ….)
(1. Інструктаж щодо правил проведення
2. Маршрутний лист та його призначення)
Щоб наш день сьогодні був вдалий, необхідно дотримуватись певних правил:
(додатково класи отримують надруковані і Інформаційний лист і Маршрутний лист для роботи та виконання завдань)
Ведучий 2. Журі у повному складі. Можемо приступати до виконання поставлених перед нами завдань з нагоди відзначення Дня туризму у нашій школі.
Ведучий 1. Надаємо слово …. вона представить нам членів журі нашого святкового маршруту
1. Станція «Доброго ранку, ми зі …» (представлення команд) -
2. Станція «Осіння фотозона» - «А за вікном осінь!!!!» -
3. Станція «Туристична вікторина» - …
4. Станція «Вузлова» - …
5. Станція «Наплічник» - …
6. Станція «Багаття» - …
7. Станція «Медична» - …
8. Станція «Намет» - …
9. Метеостанція – …
10. Станція «Дешифратор» - …
11. Станція «Топографічна» - …
Ведучий 1. Оголошуємо ІІІ-ю станцію на нашому маршруті «Доброго ранку, ми зі Жмеринки» - вас вітає ліцей №6 . За три хвилини командам необхідно представити свою візитну картку: назва, девіз, емблема.
Ведучий 1. Запрошується команда 8-А класу
Ведучий 2. Запрошується команда 8-Б класу
Ведучий 1. Запрошується команда 8-В класу
Ведучий 2. А зараз надаємо слово…
Ведучий 1. А далі наш потяг прибуває н а IV станцію. Станція Осіння фотозона «А за вікном осінь!
Зупинка на станції «Осіння фотозона» (додаток 3)
Група учнів приступає до виконання завдання (класний керівник за потреби може допомагати) .
Можна зробити заготовки завчасно.
Тематика – осінь, спорт, туризм!
Місце оформлення – вестибюль школи або шкільний двір , але:
1. Можна використовувати для фотографування особисто, чи групами.
2. Фотозона безпечна для руху по двору школи на перервах та уроках фізкультури
Ведучий 1. Наш потяг рушає далі…
Прибули на V-ту станцію! «Туристична вікторина» - група учнів (3) залучається до відповідей на запитання вікторини…
Ведучий 2. А далі, а далі ми працюємо за маршрутним листком! Ми прибули на ключову VI-ту станцію! Станція ТУРИСТИЧНА.
Далі працюємо за маршрутним листком!
Команди покидають місце шикування на лінійці і працюють самостійно за маршрутним листом
БАЖАЮ ВСІМ УСПІВ У ПРОХОДЖЕННІ МАРШРУТУ.
№ |
Назва станції |
Місце знаходження, відповідальний |
Додаток № |
Час на етапі |
Кількість учасників |
1 |
«Доброго ранку, ми зі Жмеринки» |
|
-- |
|
Всі |
2 |
«Осіння фотозона» |
|
3 |
|
Довільно |
3 |
«Туристична вікторина» |
|
4 |
За умов проведення, але до 30хв |
3 |
4 |
«ВУЗЛОВА» |
|
5 |
10 хв |
5 |
5 |
«НАПЛІЧНИК» |
|
6 |
15 хв |
2 |
6 |
«БАГАТТЯ» |
|
7 |
10 хв |
2 |
7 |
«МЕДИЧНА» |
|
8 |
5 хв |
3 |
8 |
«НАМЕТ» |
|
9 |
10 хв |
4 |
9 |
«МЕТЕОСТАНЦІЯ» |
|
--- |
10 хв |
4 |
10 |
«ДЕШИФРАТОР» |
|
--- |
10хв |
4 |
11 |
«ТОПОГРАФІЯ» |
|
--- |
10 хв |
4 |
Час на етапі може бути змінено (по ситуації)
12.30 – 13.30 Обід
13.30 – 13.45 Екологічний десант (прибираємо територію можливого забруднення)
13.45 – 14.00 Закриття та підсумки „Дня туризму”
Ведучий 1. Осінній день такий барвистий
Спинився в нашому краю
Змагались весело туристи
І вправність довели свою.
Ведучий 2. Закінчилось свято,
Закінчилась зустріч.
Настав прощавання час,
Та ви не сумуйте,
Ви всі зрозумійте,
Що свято ще буде не раз!
Станція «ПЕРЕМОЖНА» Закриття свята-змагань. Підсумки. Нагородження
Ведучий 1 А зараз голова журі оголосить результати проходження станцій …
Ведучий 1 А зараз слово для привітання та нагородження надається …
Ведучий 2 Наша гра наближається до кінця. І хочеться побажати нашим учасникам, щоб завжди цінували братство і згоду!
Ведучий 1 Добре ви всі змагались і нарешті довели,
Що ви юні туристи,
Всі – герої молодці!
Ведучий 2 Отже, переможцями змагань між юними туристами є учні… класу. Вітаємо переможців!
Додаток 1. (видається на змаганнях)
МАРШРУТНИЙ ЛИСТ
Команди 8 ____ класу
№ |
Назва станції |
Місце знаходження і суддя |
Кількість учасників |
Набрано балів |
Час виконання |
Місце |
Підпис судді |
1 |
«Доброго ранку, ми зі Жмеринки» |
|
Всі |
|
|
|
|
2 |
«Осіння фотозона» |
|
Довільно |
|
|
|
|
3 |
«Туристична вікторина» |
|
3 |
|
|
|
|
4 |
«ВУЗЛОВА» |
|
5 |
|
|
|
|
5 |
«НАПЛІЧНИК» |
|
2 |
|
|
|
|
6 |
«БАГАТТЯ» |
|
2 |
|
|
|
|
7 |
«МЕДИЧНА» |
|
3 |
|
|
|
|
8 |
«НАМЕТ» |
|
4 |
|
|
|
|
9 |
«МЕТЕОСТАНЦІЯ |
|
4 |
|
|
|
|
10 |
«ДЕШИФРАТОР» |
|
4 |
|
|
|
|
11 |
«ТОПОГРАФІЯ» |
|
4 |
|
|
|
|
Всього балів_______ Зайняте місце_________
Додаток 2 (видається на змаганнях)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
Додаток 2 (видається на змаганнях)
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
Додаток 3 (видається попередньо для ознайомлення)
Станція «Осіння фотозона» - «А за вікном осінь!»
Умови
1. Вашу фотозону можна використовувати для фотографування особисто, чи групами.
2. Ваша фотозона безпечна для руху по двору школи на перервах та уроках фізкультури
Додаток 4 (умови проведення вікторини) (видається попередньо для ознайомлення та підготовки)
Станція «Туристична вікторина» - «Коротко про туризм та чи знаєш ти свій край»
1. До відповіді залучаються не більше 3 учні з класу
2. Під час виконання завдань не можна використовувати будь які технічні засоби, літературу, карти тощо.
3. Відповіді на запитання даються коротко, без детальних пояснень, якщо запитання будуть у письмовій формі
4. Конкурс може проводитися у вигляді тестів з можливими варіантами відповіді, кожне питання має лише одну вірну відповідь.
5. Підбір питань відповідно до наступних тем:
7. Результат команди визначається сумою балів, нарахованих за вірні відповіді, при рівності даного показника перевага надається команді, яка швидше здала роботу.
8. Конкурс може бути проведений як у письмовому тестовому варіанті, так і у формі гугл-опитування. Організатори змагань залишають за собою право самостійно визначати форму проведення.
Додаток 5. Станція «ВУЗЛОВА» (видається попередньо для підготовки)
До спецзавдання допускаються 5 учасників, незалежно від статі. Мотузки для виконання конкурсу – суддівські.
Перелік групи вузлів:
№ |
Група та назва вузлів |
Кількість контрольних |
«Вузли для зав'язування мотузок однакового діаметру» |
||
1 |
Прямий |
2 контрольних |
2 |
Грепвайн |
|
«Вузли для зв'язування мотузки різного діаметру» |
||
3 |
Академічний |
2 контрольних |
«Провідники» |
||
4 |
Середній провідник |
|
«Вузли для кріплення мотузки до опори» |
||
5 |
Булінь |
1 контрольний |
«Схоплюючі вузли» |
||
6 |
Схоплюючий |
|
Довжина кінця, що виходить з вузла (в т.ч. контрольного), повинна бути не меншою 5 см. До початку конкурсу суддя вивішує зразки вузлів, які зберігаються під час проведення змагань. Черговість в'язання вузлів та підбір мотузок відповідно до груп та вузлів довільна, відповідно до Технічного регламенту з проведенням змагань із пішохідного туризму
Вузли в'яжуться відповідно до їх призначення:
Секундомір вмикається за командою судді, зупиняється – за командою учасників при наявності 5 звязаних вузлів або суддею після виходу контрольного часу – 10 хв. Місце учасника визначається за сумою часу, затраченого на в’язання вузлів та штрафним часом: 1 бал = 15 сек.
- відсутність контрольного вузла - 1 бал – 15 сек.
- відсутність 2х контрольних вузлів - 2 бали – 30 сек.
- несформований вузол - 1 бал – 15 сек.
- перекручення мотузки у вузлу - 1 бал – 15 сек.
- неправильний вибір діаметрів мотузок - 1 бал – 15 сек.
- не зав’язаний вузол - 3 бал – 45 сек.
Результат команд фіксуємо в часі – хвилини та секунди!
ОПИС ВУЗЛІВ
(в дужках указана кількість контрольних вузлів)
Вузли для зав'язування мотузок однакового діаметру
Вузол 1. Прямий (2)
Вузол повинен бути симетричний, не навантажені кінці виходять з однієї сторони вузла.
Вузол 2. Грепвайн (0)
Вузол повинен бути симетричний, обидві половини повинні розташовуватись в одному напрямі. Ненавантажені кінці виходять з вузла в діагональній протилежності. Перехрещення мотузок повинні знаходитись з однієї сторони.
Вузли для зав'язування мотузок різного діаметру
Вузол 4. Академічний (2)
Вузол повинен бути симетричний. Не навантажені кінці виходять з однієї сторони вузла. Вантажний кінець тонкої мотузки повинен перетискати не навантажений кінець в місці їх перехрещення. Може застосовуватись для мотузок однакового діаметру.
Провідники
Вузол 6. Середній провідник (батерфляй, австрійський провідник) (0)
Вузол повинен бути симетричний і розтягнутий (розправлений) в сторони. Відстань від вузла до крайньої точки петлі не повинна перевищувати 20 см.
Вузли для кріплення мотузки до опори
Вузол 7. Булінь (1)
Ненавантажений кінець може знаходитись з внутрішньої або зовнішньої сторони вузла.
Схоплюючі вузли
Вузол 8. Схоплюючий (Прусік) (0)
Повинно бути 2 оберти петлею допоміжної мотузки навколо основної. Може в'язатись одним кінцем.
Додаток 6 (видається попередньо для підготовки)
СКЛАДАННЯ НАПЛІЧНИКА
Приймає участь 2 учасники від команди не залежно від статі. (один складає другий допомагає при потребі)
Набір одягу, речей продуктів харчування орієнтовно такі:
Тверді речі: взуття, банки консерви, кружка, ложка, миска.
М'які речі: килимок, спальний мішок, дощовик, куртка.
Інші речі та засоби гігієни: рушник, мило, зубна паста, щітка, бинт, сірники, записна книжка, олівець або ручка.
Продукти харчування: 1 буханка хліба, 1 кг. Круп.
Всі перераховані предмети та продукти включаючи наплічник – суддівські.
Учасники повинні дотримуватись таких правил:
Речі в наплічнику вкладаються щільно, лямки та пояс регулюються, щоб не стискували пояс та плечі, розміщення твердих речей судиться; Наплічник повинен бути надітий на плечі учасника
А якщо коротко, то при укладанні рюкзака є загальне правило:
Досвідчені туристи спочатку ставлять в рюкзак згорнутий килимок, щоб надати йому форму, і великий поліетиленовий пакет (дешево і зручно використовувати пакет для сміття), щоб захистити речі від вологи. Після цього вони до спини укладають спальник або ковдру, інші великі і м'які предмети, потім - важкі консерви, цукор, крупи. Зверху рюкзака і в його кишені кладуть те, що може знадобитися в дорозі. Особисті речі потрібно додатково ховати в водонепроникні мішки.
Додаток 7 (видається попередньо для підготовки)
РОЗПАЛЮВАННЯ БАГАТТЯ
1. У спеціально відведеному місці команда у кількості 2-х учасників розпалює вогнище за допомогою раніше заготовлених матеріалів. Використання дров, оброблених легкозаймистими речовинами, штучних матеріалів, та кори окремо від деревини забороняється.
2. Забороняється використання нестандартних сірників.
3. Кількість сірників не обмежена, але одночасне використання двох і більше сірників забороняється.
4. Конкурс полягає у перепалюванні нитки, яка натягнута на висоті 60 см. Висота дров – 30 см.
Техніка безпеки:
Додаток 8 (видається попередньо для ознайомлення та підготовки)
Станція «МЕДИЧНА»
Треба чим скоріш надати допомогу (пошкоджена нога (голіностоп)
Ваше завдання – швидко, але якісно перебинтувати товаришеві пошкоджену кінцівку (бинт свій)
Додаткові питання
Додаток 9
Станція «НАМЕТ» (видається попередньо для ознайомлення)
Додаток МЕТЕОСТАНЦІЯ - "Прогноз погоди". (видається на станції)
Яка буде погода? Це суддівська таблиця з відповідями
|
Ясно, сонячно |
Можливо буде дощ |
Примітка |
Сума набраних балів |
Вечірній вітер стих. |
+ |
|
|
|
Вітер, зазвичай стихають до вечора, посилюється. До чого б це? |
|
+ |
|
|
Дим від багаття піднімається стовпом. |
+ |
|
|
|
Ластівки і стрижі літають низько над землею. До чого б це? |
|
+ |
|
|
До вечора на траві з'явилася роса. |
+ |
|
|
|
Біля річки стало холодніше. |
+ |
|
|
|
Квіти сильно пахнуть. До чого б це? |
|
+ |
|
|
Навколо місяця з'явився великий білий круг, а зірки на небі починають мерехтіти. До чого б це? |
|
+ |
|
|
Витягнуті довгими вузькими смужками із заходу швидко рухаються хмари. До чого б це? |
|
+ |
|
|
Додаток МЕТЕОСТАНЦІЯ - "Прогноз погоди". (видається на станції)
Яка буде погода?
|
Ясно, сонячно |
Можливо буде дощ |
Примітка |
Сума набраних балів |
Вечірній вітер стих. |
|
|
|
|
Вітер, зазвичай стихають до вечора, посилюється. До чого б це? |
|
|
|
|
Дим від багаття піднімається стовпом. |
|
|
|
|
Ластівки і стрижі літають низько над землею. До чого б це? |
|
|
|
|
До вечора на траві з'явилася роса. |
|
|
|
|
Біля річки стало холодніше. |
|
|
|
|
Квіти сильно пахнуть. До чого б це? |
|
|
|
|
Навколо місяця з'явився великий білий круг, а зірки на небі починають мерехтіти. До чого б це? |
|
|
|
|
Витягнуті довгими вузькими смужками із заходу швидко рухаються хмари. До чого б це? |
|
|
|
|
..
Додаток ДЕШИФРАТОР (знайди 10 слів) (видається на етапі)
п |
а |
л |
а |
т |
к |
а |
о |
м |
к |
л |
к |
к |
а |
р |
а |
б |
і |
н |
о |
к |
а |
р |
е |
п |
у |
р |
и |
с |
т |
ф |
х |
ц |
о |
у |
м |
о |
т |
а |
а |
к |
о |
м |
п |
а |
с |
м |
а |
в |
о |
п |
х |
б |
ш |
ю |
у |
е |
ф |
п |
т |
о |
х |
і |
б |
р |
ю |
б |
щ |
в |
є |
е |
г |
г |
і |
ь |
ц |
и |
к |
з |
а |
к |
н |
р |
о |
н |
и |
щ |
е |
д |
м |
н |
п |
ж |
с |
е |
я |
я |
у |
в |
б |
к |
а |
р |
т |
а |
є |
к |
в |
ь |
п |
р |
и |
в |
а |
л |
г |
щ |
м |
у |
с |
Знайди та виділи олівцем (маркером) знайдені слова .Випиши в стовпчик
1_____________________________
2_____________________________
3_____________________________
4_____________________________
5_____________________________
6_____________________________
7_____________________________
8_____________________________
9_____________________________
10_____________________________
п |
а |
л |
а |
т |
к |
а |
о |
м |
к |
л |
к |
к |
а |
р |
а |
б |
і |
н |
о |
к |
а |
р |
е |
п |
у |
р |
и |
с |
т |
ф |
х |
ц |
о |
у |
м |
о |
т |
а |
а |
к |
о |
м |
п |
а |
с |
м |
а |
в |
о |
п |
х |
б |
ш |
ю |
у |
е |
ф |
п |
т |
о |
х |
і |
б |
р |
ю |
б |
щ |
в |
є |
е |
г |
г |
і |
ь |
ц |
и |
к |
з |
а |
к |
н |
р |
о |
н |
и |
щ |
е |
д |
м |
н |
п |
ж |
с |
е |
я |
|
|
|
|
к |
а |
р |
т |
а |
|
к |
|
|
п |
р |
и |
в |
а |
л |
|
|
|
у |
с |
Додаток ДЕШИФРАТОР (знайди 10 слів) (видається на етапі)
Палатка
Карабін
Каремат
Турист
Компас
Вогнище
Рюкзак
Перекус
Карта
Привал
Додаток 11 Станція ТОПОГРАФІЯ – знання умовних знаків (видається на етапі)
Завдання по топографічній карті на визначення умовних знаків
Станція «Доброго ранку, ми зі Жмеринки» (представлення команд) -
клас |
Назва команди |
Зовнішній вигляд |
Девіз |
Емблема |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
Станція «Осіння фотозона» - «А за вікном осінь!!!!» -
клас |
Сума балів |
Місце |
||||||
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
Станція «Туристична вікторина» -
Правильна відповідь – 1 бал
клас |
Назва команди |
Витрачений час |
Правильні відповіді |
Примітка |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
5 Станція «Наплічник» -
клас |
Назва команди |
Зовнішній вигляд |
Правильність |
Час витрачений |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
Станція «Вузлова» -
1 вузол - 1 бал
клас |
Назва команди |
Сума балів |
Місце |
||||||
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
7 Станція «Медична»
клас |
Назва команди |
|
|
|
|
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
8 Станція «Намет»
клас |
Назва команди |
Зовнішній вигляд |
|
|
|
|
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
9. Метеостанція
1 правильна відповідь – 1 бал
клас |
Назва команди |
Примітка |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
10 Станція «Дешифратор»
1 слово – 1 бал
клас |
Назва команди |
Примітка |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
Відповідальний _____________________
11 Станція «Топографічна»
1 повна характеристика знаку – 1 бал
клас |
Назва команди |
Кількість знаків |
Примітка |
Витрачений час |
Сума балів |
Місце |
8-А |
|
|
|
|
|
|
8-Б |
|
|
|
|
|
|
8-В |
|
|
|
|
|
|
Відповідальний _____________________