Виховний захід День Землі

Про матеріал
Конкурсна програма де класи представляють свої проекти, вироби , костюми, приймають участь у вікториназ і т.і.
Перегляд файлу

Програма

 

 

 « Ми діти Землі»

  

             Тематика: День Землі

 

                   Педагог – організатор

             Шевчук Олена Олександрівна

 

 

 

                    Жміївська ЗОШ І-ІІ ст.

 

 

Мета:

         розвивати смислову та образну пам'ять, вміння узагальнювати; розвивати      кмітливість, швидкість мислення, творчі можливості учнів; виховувати любов до природи, турботливе ставлення до неї; прищеплювати уміння культурно поводитися на природі.

Обладнання:

         Емблеми, секундомір, «чорний ящик», бали

Командам потрібно підготуватися:

          1 Назва команди ( повинна бути окремо оформлена)

          2 Девіз команди ( можна показувати та розказувати)

          3Форма команди (емблеми, пов’язки, костюми і т.і.)

          4 Еко- костюм. Та презентація його.

          5 Плакат від команди на тему: « Збережем життя Землі»

          6 Екологічний виріб на тему: « Не потрібні речі мають друге життя»

          7 Проект на тему: « Що ми можемо зробити щоб врятувати життя Землі?» Захист проекту

          Наприклад:

            - Проблема чистоти водойм. Як вирішити цю проблему?

            - Проблема забруднення та вирубки лісів.

            - Проблема сміття. Сортування  відходів.

            - Проблема шкідливих газів в атмосфері.

            -Проблема зберегти зникаючі види тварин. Заповідні зони.

            - Проблема зникаючих рослин. Червона книга

         Та багато інших актуальних тем на вибір, для проекту.

           

                                          ХІД РОБОТИ

І. Організаційна частина.

Ведучий.

Людина – це частина природи. І саме природі ми зобов’язані своїм існуванням, своєю досконалістю, своєю могутністю.

Ведучий.

 Забруднення атмосфери діє на людину поступово і мало помітно. І ми, люди, часто не задумуємося над тим, що саме ми є винуватцями цього. І що все це може привести до великої катастрофи.
   Наші предки знали таємниці землі. Називаючи її матірю-годувальницею, вони свято ставилися до її краси й оберігали все що їх оточувало.

   І як же сьогодні ми віддячуємо за це все? Людство бере, а точніше, відбирає в природи щорічно десятки мільярдів тонн речовин і матеріалів на свої потреби, повертаючи їй 20 мільярдів тонн відходів, які забруднюють Землю.

 

 

 

 

Ведучий

Класи презентуються за таким планом.

          1 Назва команди ( повинна бути окремо оформлена)

          2 Девіз команди ( можна показувати та розказувати)

          3Форма команди (емблеми, пов’язки, костюми і т.і.)

          4 Плакат від команди на тему: « Збережем життя Землі»

          5 Екологічний виріб на тему: « Не потрібні речі мають друге життя» 

          6 Проект на тему: « Що ми можемо зробити щоб врятувати життя Землі?»     

          7 Еко- костюм. Та презентація його.

 

           Тур І. «Що ми викидаємо, або золоті розсипи смітників»

 

 

Команди отримують таблички-вказівки з буквами А, Б, В. На кожне запитання ведучий дає три варіанти відповідей. За сигналом ведучого команди піднімають відповідну табличку.

                                                                            (За правильну відповідь 1 бал)

Запитання

1. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становить:

а) пластмаса;     б) скло;       в) метал.

2. Рекордсменами за кількістю побутових відходів є мешканці:

а) Москви;                

б) Лондона;     

в) Нью-Йорка.

3. Яка галузь промисловості у Франції вважається найактивні­шою і прибутковою:

а) виробництво пакувальних матеріалів;

б) переробка сміття;

в) виробництво автомобілів?

4. Перед початком утилізації відходів їх необхідно:

а) розсортувати;

б) зібрати в одному місці;

в) подрібнити.

     Команда яка набрала менше всіх очок залишає турнір.

 

 

5. Найстрашніший «додаток» до води:

а) побутове сміття;

б) пестициди;

в) мінеральні добрива.

6. Яку країну називають «смітником Європи»:

а) Британію;

б) Росію;

в) Польщу?

 

 

7. Які з радіоактивних відходів цілеспрямовано розсіюють у нав­колишнє середовище:

а) гази;

б) рідини;

в) тверді речовини?

8. Найефективніший шлях боротьби із все більшою кількістю відходів, які потрапляють у навко­лишнє середовище:

а) їх захоронення;

б) розробка правових ме­ханізмів регулювання процесу;

в) рециркуляція (повторне вико­ристання).

Команда яка набрала менше всіх очок залишає турнір

9. Що таке вирмікультура:

а) систематизована збірка да­них про водні ресурси країни;

б) спеціальне розведення дощо­вих черв яків (для переробки орга­нічних відходів і підвищення родю­чості ґрунту);

в) ступінь визначення чистоти води?

10. Гарбологія – це:

а) наука про дім, місцеперебу­вання;

б) наука, яка вивчає ґрунти;

в) сміттєзнавство.

11. Пляшка чи банка з пласт­маси, залишена в лісі, пролежить без змін:

а) 10 років;

б) 50 років;

в) 100 років і більше.

12. Викинутий папір «з'їдять» невидимки-мікроби за:

а) 1–2 роки;

б) 2–5 років;

в) 20 і більше років.

Ведучий

Та команда яка отримала саме найменше балів залишає сцену

 Конкурс «Анаграми»

Дві команди змагаються за перемогу в конкурсі ерудити.

З переплутаних літер гравці мають зібрати певні терміни з теми «Охорона природи». За правильну відповідь – 1 бал. На ви­конання завдання – 1 хв, але якщо команда не в змозі скласти це слово, то надається підказка і додаткові 30 с. Але тоді команда отримує лише 0,5 бала.

Завдання

Для команди

П, І, Н, Д, К, И, З, О, В, А.

Підказка: природоохоронна територія.

Відповідь. Заповідник.

 

    Ведучий       

Підсумок . Більшість людей сьогодні усвідомлюють, що довкіллю задано багато лиха. Та помилок не меншає і сьогодні: наслідки втручання в природу почасти злочинні, і не тільки перед нинішніми поколіннями, а й перед майбутніми, щоб наші нащадки не дорікали нам за знищену природу і її багатства. В умовах, що склалися сьогодні, обов’язок кожного з нас – берегти мир на планеті, берегти багатства нашого спільного дому, імя якого – Земля !

 

 

            

                    

                    

 

 

              

                    

                

                     

 

        

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Екологія, Виховна робота
Додано
13 травня 2020
Переглядів
758
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку