Виховний захід для учнів 1 класу "У країні Творчості ми побуваємо, усі труднощі здолаємо"

Про матеріал
Виховний захід розроблений для учнів 1 класу в якому поглиблено і доповнено знання учнів про Батьківщину, рідний край, обереги. Розкрито поняття "творчості". У ході виховного заходу учні мають можливість розкрити свої здібності, знання та вміння виконуючи завдання на закріплення вивченого, пригадають державні та народні символи України. Вони грають, розвиваючи самостійність та креативність мислення, творчі здібності, пам'ять, увагу, дружні відносини один до одного. Виховують почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю.
Перегляд файлу

 

Виховний захід для  учнів1 класу

Тема: «У  країні Творчості ми побуваємо, усі труднощі здолаємо»

Мета: доповнити і поглибити знання про учнів про Батьківщину, рідний

край, обереги; ознайомити дітей з поняттям «творчість», дати учням  можливість показати   свої вміння, знання і здібності, створити позитивний емоційний настрій; спонукати учнів до усвідомлення ними необхідності бути корисним своїй державі; розвивати самостійність та креативність мислення, творчі здібності, пам’ять, увагу, повагу, дружні відносини один до одного; виховувати в учнів почуття патріотизму, національної гордості, любові до рідного краю.

Обладнання: картинки до зупинок,   шаблон українського вінка, квіти     

                         українського вінка,  макет України, художнє

                         слово.

 

Хід

І. Організаційний момент

Привітання

    Добрий день, мої малята

    Любі хлопчики й дівчатка

    Вже почули ви дзвінок – він покликав на урок

    Станьте, діти, всі рівненько,

    Усміхнімося гарненько,

    Повернімось до гостей і промовим:

    «Добрий день!»

          А тепер сідайте тихо,

          домовляймось не шуміти.

Руки гарно піднімайте,

          чітко влад відповідайте.

Щоб усім попрацювати

Все, що вмієм показати,

Про що знаєм – не мовчати

Свої таланти показати

ІІ. Оголошення теми та завдань уроку

-         На нашій землі є одна країна. Вона гарна, чудова і для нас єдина . І зветься вона?  – (Україна). Живемо в ній і ми з вами, отже ми? (українці).

      Ви всі діти українські

      Хлопці і дівчата

      Рідний край наш, Україна,-

      Щедра і багата

      Присягайте край наш рідний

      Над усе любити,

      Рідний народ шанувати

      І для нього жити.

-         Діти, а як ви розумієте слово «Рідний край», що для вас означають ці слова?

Вправа «Асоціативний кущ»

 

 

                                                              

 БАТЬКИ

             РОДИНА                                                                    БАТЬКІВЩИНА

ДІМ

                                                      РІДНИЙ

                                                         КРАЙ

                                                                                         ШКОЛА

ДРУЗІ

 

РІЧКА

 

-         Молодці!

-         Рідний край – це дійсно наша велика Батьківщина. Це місце, де ми з вами народилися, де живемо, навчаємось, працюємо. Де живуть ваші батьки, рідні та друзі. Для кожного з нас маленька батьківщина – це рідний дім, це наш куточок землі, де пройдуть найкращі роки нашого життя. Це місто, де ми народилися і живемо, це наш чудовий край.  Україна – батьківщина багатьох відомих письменників, художників, громадських і державних діячів,  і лікарів.

-         Діти, а як ще можна назвати цих людей, які прославляють наш край? (Талановитими, творчими)

Читання  вірша.

В мальовничій Україні

Проживаєм ти і я

Ми живем в різних куточках

Але ми  одна сім’я

Ми всі любимо країну

Прославляємо її

Вона в нас одна єдина

Іншої і не знайти

Наш  народ часу не гає

Україну прославляє

Люди  тут таланти мають

Це в секреті не тримають.

Хтось малює, вишиває

І пісні гарні співає.

А хтось любить танцювати

У футбола поганяти

Хтось загадки полюбляє

Швидко  всі їх відгадає

Хтось вірші вміє писати

Пазли швидко поскладає

Гуморески хтось читає

Хтось  про все на світі знає,

Часу маю небагато

Щоб  про  все це розказати.

-         Сьогодні ми вирушимо у подорож  до чудової країни, виконаємо декілька завдань і розкриємо свої здібності.  А щоб дізнатися як вона називається  потрібно виконати завдання. Подивіться  усі букви переплуталися, а нам потрібно їх зібрати  по порядку.

(Діти виконують завдання)

 

 

Т

 

 

Р

 

О

 

 

Ч

 

В

 

І

 

Ь

 

С

 

Т

   1

 

     4

3

5

2

6

9

7

8

 

 

Т

В

О

Р

Ч

І

С

Т

Ь

1

 

2

3

4

5

6

7

8

9

-              Так яка назва країни в яку ми вирушаємо? (Творчість)

-                          Тема нашої виховної години звучить так: «У країні Творчості ми побуваємо, усі  труднощі здолаємо»

-                              Перш ніж ми вирушимо у подорож давайте скажемо, що ж таке творчість?

-                     Творчість – це діяльність, що породжує дещо якісно нове, що відрізняється неповторністю, оригінальністю та унікальністю. Відомо, що  музична, художня  і  літературна творчість часом виявляється вже в ранньому дитинстві. Моцарт від чотирьох років  грав на клавесті, у п’ять уже писав музику, у вісім – створив першу сонату й симфонію, в одинадцять – першу оперу. Шевченко малював з раннього дитинства. Першу поезію Леся Українка написала у дев’ять років, Максим Рильський – у сім.  

-                       Отже, творчість можна проявити в різних сферах людської діяльності в галузях музики, літератури, природничих наук, техніки, спорту, в різноманітних видах виробництва. А ви вже в такому віці, що настав час творити. Це справді не легко. Але, у нас все вийде.

Творча країна чарівна –

У гості вас чека вона.

Тому часу не гаєм

Подорож розпочинаєм

Зупинка 1.  «ЗАГАДКОВА»

-                     Діти, подивіться на малюнок можливо хтось скаже як  називається цей кущ? Щоб дізнатися як він називається потрібно відгадати загадки на її плодах. Ну що спробуємо? (Діти відгадують загадки, за правильну відповідь, прикріплюють кетяги калини  на  загадковий  кущик)

Загадки на гронах калини

Коли звучить він – всі встають,

До серця руку прикладають,

І вголос, й подумки співають,

І Україну прославляють….. (Гімн)

 

Синє небо,

Жовте жито-

Цю святиню

Знають діти …. (Прапор)

 

Знак держави головний –

Всі його повинні знати.

Воля, слава, сила в нім.

То ж ти спробуй відгадати….. (Герб)

 

В мене є великий хист:

Я співаю, як артист,

Спів той радісний усюди

Дуже люблять слухать  люди…(Соловей)

 

Людей він майже не боїться,

На  даху будинку в’є гніздо.

І де вирішить він оселитися –

Навіки в будинок увійде добро… (Лелека)

 

Гарненька сорочка в узорах,

В орнаментах кольорових.

Її я гордо буду носити,

Як оберіг мені буде служити …..(Вишиванка)

 

У вінку зеленолистім,

У червоному намисті,

Видивляється у воду

На свою хорошу вроду …. (Калина)

-         Так який кущик був загадковим? (Калина)

-         Молодці, справились з завданням. Вирушаємо далі і нас чекає друга зупинка.

Зупинка 2. «КАЗКОВА»

- А як же наш народ без української казки.  З давніх-давен український народ складав казки. Казка – це один із найдавніших видів усної народної творчості. Ось деякі сховалися на зупинці Казковій. Давайте ми з вами зараз впізнаємо головних героїв казок і визначимо, які предмети їм притаманні. (Діти відгадують слова героїв казок, вибирають на картинках речі, які їм відповідають і прикріплюють на дошці)

   

  1. Мій котику, мій братику!

     Несе мене лисиця

     За кленові ліси

За круті гори,

          За швидкії води… (Котик і Півник) бандура і мішок

  1. Ні дідусю, я не  пила, я й  не їла:

 тільки бігла через місточок

 та вхопила  кленовий листочок,

 тільки бігла через гребельку

 та вхопила водиці крапельку, -

 тільки пила, тільки й їла!….. (Коза Дереза)  чоботи

  1.  – Пустіть  і мене, я вам у пригоді стану…. (Рукавичка)  рукавичка
  2.      Не полечу я з вами:

Як була я в лужку,

Виломила ніжку,

А ви полинули,

Мене покинули!…..   (Кривенька качечка) пір’я

  1. Бабуся, бабуся, а чому в тебе такі великі зуби?.... (Червона Шапочка) червона шапочка
  2. Нізащо таких ледарів пирогами пригощати?… (Колосок) колосок або борошно
  3. –   Гуси, гуси, гусенята!

Візьміть мене на крилята

Та понесіть до батенька,

А в батенька – їсти й пити

Ще й хороше  походити!.... (Івасик-Телесик) човник

  1. – Приходь, - каже, - журавлику, приходь, лебедику! Я для тебе – як для себе.    (Лисичка і Журавель)  глечик

Молодці, і з цим завданням ви також справилися.

Час прийшов для відпочинку

Проведем фізкультхвилинку

Фізкультхвилинка «Україна»

Встаньте, діти, посміхніться,

Землі нашій уклоніться

І до сонця потягніться,

В різні боки нахиліться.

Веретеном покрутіться.

Раз – присядьте, два – присядьте,

І на місце тихо сядьте.

Добре нам тут танцювати

Але треба поспішати

 

Зупинка  3 . «МАТЕМАТИЧНА»

-                        Діти, а тепер ми вами перевіримо, як ми вміємо рахувати. Спробуємо показати свою кмітливість та гнучкість  мислення.

-                     Подивіться на картинці намальовані цеглинки Lego. На кожній із них є число. І у вас на столах лежать такі ж цеглинки. Це  ті цеглинки якими ви полюбляєте гратися. Зараз розв’яжемо задачі за допомогою цих чарівних цеглинок. Яка буде відповідь у задачі,  таким кольором буде цеглинка. (Діти розв’язують віршовані задачки  за допомогою Lego)

             Веселі задачі

     Ось до класу на урок

Прилетіло шість сорок,

Та із них лиш п’ять сорок добре вивчили урок.

Скільки   ледарів сорок завітало на урок?.... (одна) 6 -5=1

 

Три веселі киці

Грались у травиці.

Враз одна сховалась.

Скільки киць зосталось…? (Дві) 3-1=2   

 

Горобець і три синиці

Швидко мчать до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Поспішають на обід?... (Чотири) 1+3=4    

 

Дві синиці гарні птиці,

На вербі сиділи,

Три подружки-щебетушки

До  них прилетіли.

Скільки на вербі синиць?

Полічіть  швиденько птиць…. (П’ять) 2+3=5  

 

П’ять фломастерів у Жені,

Взяв він жовтий і зелений.

А в коробці на столі

Залишилось тільки?…. (Три) 5-2=3     

 

Піймав Василько 8 риб,

А дві з них у воду – стриб!

Хто швиденько порахував:

Скільки Василько риб піймав

І в кульок поклав?.... (Шість) 8-2=6

(Перевірка побудови цеглинок по кольорам)

-         Молодці і з цим завданням впорались. І нас зустрічає остання зупинка.

 

Зупинка 4. «ТВОРЧА»

-                     Діти, на цій зупинці ми з вами будемо творити, будемо справжніми творцями, адже недарма ми прийшли до країни Творчості. Але перш ніж ми приступимо до роботи, скажіть, які ви знаєте народні символи України?

(Вишиванка, калина, рушник, вінок)

-             Діти, які бувають вінки?

-        Вони бувають різних видів. Є вінок лавровий. Його одягали на переможців. Терновий вінок завжди був символом страждання. Весільний вінок одягають тільки раз – на весілля.  Український вінок - його одягають дівчата на свята.

-     Український вінок є не тільки прикрасою, а ще й оберегом. Оберіг – це така річ, яка оберігає людей від чогось поганого і кожна квітка і стрічка яка вплітається до віночка має своє значення та й оберігає людину. Зазвичай до українського віночка вплітають такі квіти: чорнобривці, маки, ромашки, фіалки, барвінок, безсмертний та незабудки. Квіти у віночку вплітають в певній послідовності. Першими ідуть соняшники за ним іде барвінок, потім маки, ромашки,  а за ними незабудки.

-                     Кожна стрічка  у вінку має своє значення. Коричневий колір означає землю, жовтий - сонце, зелений - молодість, красу, синій – небо або воду, оранжевий символізує хліб, фіолетовий – мудрість, малиновий – душевність та щирість, рожевий – достаток. Давайте ми з вами зробимо цей чудовий український віночок. Адже важко уявити Україну без народного символу – вінка. Хай оберігає вінок  її від негараздів і бід і все у нашій країні буде добре. А ще я пропоную вирізати чудових птахів, які приносять мир. Можливо хтось уже здогадався, що це за пташки? Звичайно зце голуби. Прикріпимо їх, ось сюди по куточках. Хай ці чудові птахи принесуть в Україну мир, злагоду і добро.  (Колективна робота учнів під музичний супровід)

ІV. Підсумок

-                     Ось і закінчилась наша подорож країною Творчості. Ви всі сьогодні молодці. Багата буде наша земля, коли на ній ростуть такі розумні і творчі діти.

-              Зростайте на втіху батькам і нашій Україні.

     Майбутнє країни у наших руках.

Таланти людські хай живуть у віках.

Нехай буде звичай завжди між людьми –

Плекати дитячі таланти.

Бо ви усі талановиті,

Ви кращі в світі діти.

 

 

docx
Додано
5 березня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку