Виховний захід "Енергозбереження"

Про матеріал
Розробка виховного заходу для розвитку у дітей початкової школи енергозберігальних звичок
Перегляд файлу

Хрестищенська ЗОШ I-IIIст.

 

 

Виховний захід

На тему:

«Енергозбереження»

1-4 класи

 

 

 

                                              Підготувала і провела:

                                                    Класний керівник 4 класу

                             Попова С.П.

 

 

 

2015-2016 н.р.

 

 

Ведучий1:

Добрий день дівчата та хлопчики. До нас прийшов дивний відео лист. І ми вирішили звернутися до вас за допомогою. Треба вирішити важливе питання. Ви допоможете нам?

Ведучий 2:

Спочатку треба відповісти на питання. Кого люди вважають хазяїном північного полюсу? Вірно-Білого ведмедя. І саме від маленького білого ведмедика прийшов цей лист. Давайте подивемось на екран.

(Перегляд презентації. Ведучі читають те,що написано на слайдах.)

Ведучий1: (слайд 1)

Добрий день діти. Мене звуть Умка. Я маленьке біле ведмежа.

Ведучий 2: (слайд 2)

Разом з татом і мамою я мешкаю на далекій півночі. Ці фото з нашого сімейного альбому

Ведучий1: (слайд 3)

В мене густа біла шуба, вона захищає мене від холоду. Холод я люблю понад усе, тому

що не уявляю собі життя в теплі.

Ведучий 2: (слайд 4)

До того ж дуже люблю поласувати рибою, яку виловлюю з океану, плавати та мандрувати на кригах .

Ведучий1: (слайд 5)

Тисячі років сім’ї білих ведмедів жили у полярних широтах півночі. Так виглядала місцевість , в якій багато років жили білі ведмеді Але сьогодні нашому існуванню загрожує небезпека – глобальне потепління. Так вона виглядає сьогодні наша рідна

Домівка Подивіться уважно які зміни відбулись?

 (відповіді дітей)

Ведучий 2: (слайд 6)

Я благаю Вас розберіться в чому справа. І як можна нам допомогти?

Ведучий1:

Ну, що допоможемо маленькому ведмежаті?

Ведучий 2:

Тим паче, що дещо зробити для цього ми зможемо. І так почнемо розбиратись.

Ведучий1: (слайд 7)

Однією з причин глобального потепління та змін клімату, є робота електростанцій, на яких виробляють дуже необхідну людям електроенергію. Де людина використовує електроенергію? ( відповіді дітей)

Ведучий 2: (слайд 8)

Її виробництво спричиняє викиди в атмосферу великої кількості газів та пилу, які утеплюють землю, та нищать крижані простори, де мешкають білі ведмеді та інші , не менш цікаві тварини. Ми не розумно витрачаємо електрику, виробництво якої забирає у тварин їх домівку. Та в ваших силах запобігти цьому. Врятувати білому ведмежаті

домівку, та продовжити існування їх виду.

Ведучий1:

Це можна зробити виконуючи звичайні дії, які б економили електричний струм, а значить його виробництво було б менше вразливим для Землі - домівки тварин, рослин та нас, людей.

Ведучий 2:

Чи хочете ви навчитися цим важливим правилам? Тоді ми запрошуємо вас на цікаву вікторину , де ви отримаєте інформацію, як раціонально споживати енергію, щоб врятувати планету від теплової загрози.

(Діти будуть виконувати завдання, відповідати на запитання, робити

висновки, висновки вивішуються на дошку)

Ведучий1: Завдання № 1(слайд 9)

Перелічіть прибори, які в вашому домі працюють використовуючи електрику?

Холодильник, телевізор, комп’ютер, електрочайник, електрична піч, пилосос,

праска, пральна машина, міксер і т.п.

В чому вони допомагають людині?

Визначте, які з них працюють постійно, а які періодично.

Висновок : Слідкуй, щоб прилади які повинні працювати періодично –

вчасно вимикались

Ведучий 2: Завдання № 2(слайд 10)

Порахуйте:

Одна лампочка споживає 60 кВт енергії за годину. Скільки споживає

5 лампочок в люстрі на стелі кімнати за 3 години ? (Розрахунки)

1) Чи потрібні вам одразу 5 лампочок, коли ви дивитись телевізор?

2) Що допоможе зекономити електрику в будинку? ( Використання однієї-двох

лампочок, замість 5)

3) Розрахунки : 5 х60 =300 кВт – споживають 5 лампочок за 1 годину

Висновок : Вимикай зайве світло

Ведучий 1: Завдання № 3(слайд 11)

Вирішіть проблему раціонально використовуючи енергію:

Вдень не треба використовувати освітлення робочого місця настільним вітильником, тому домашнє завдання треба робити ….. .Охайно складений після школи одяг, не

потребує частого прасування ,тому …. .

Висновок :Використовуй з користю денне світло;Будь охайним.

Ведучий 2: Завдання № 4 (слайд 12)

Розгляньте та поясніть

Жовтий колір свідчить про найбільші втрати. - Через що будинок втрачає тепло найбільше?

( Вікна, …)

Якими діями цьому можна запобігти ?

Висновок : Подбай про свою оселю

Ведучий 1: Завдання № 5 (слайд 13)

(на екрані зображення пластикових пляшок, газет, пластмасової посуди, куски

поліетилену)

Поміркуй, чому так кажуть :

.. Сміття - це ресурс, що лежить не на своєму місці

Висновок :

Навчись сортувати сміття

Ведучий 2: (слайд 14)

Ось і розібралися в тому, як кожен з нас може допомогти вирішенню страшної проблеми

Мультфільм  Добре світло.

1Учень:

Зібрались усі ви тут не спроста:

Енергозбереження – наша мета.

Запам’ятайте назавжди, люди:

Невичерпних ресурсів на Землі не буде

Багато залежить від нашого вміння!

Що ми залишимо новим поколінням?

Хочемо їм зберегти тепла,

Щоб наша Земля яскраво розквітла,

Щоб у віконце у нашій оселі

Веселка дивилась весело-весело!

2Учень:

Здавалося, що буде  так завжди –

Зеленелистя і блакитне небо,

І чистота джерельної води –

Всьогодоволі, стільки, скільки треба.

Здавалось людям, що ось так весь час

Земля ділитись щедро буде з ними

Всімтим, щовідкладала про запас –

Скарбами невичерпнимисвоїми.

Та час минає, все яснішстає:

Робити треба висновкиналежні.

Земля своїбагатствавіддає,

Вони ж, хоч і великі, не безмежні.

І треба вірні нам шляхи знайти,

Щоб те, що є у людства, зберегти.

3Учень:

Струм електричний – чарівний він  гном.

З ним ми стикаємось знову і знов:

Ліфт піднімає на поверх найвищий

І в пилососі він весело свище.

Світлом наповнює завжди наш дім,

Тепло і затишно жити у нім.

Пральна машина в нас є у квартирі,

Фен, телевізор живуть з нами в мирі.

4Учень

Є холодильник на службі у нас,

Магнітофон я включаю щораз.

Знаю, що струм швидко миє нам одяг,

Тягне вагони, важкий з ними потяг.

Борошно меле і масло збива –

Струм на заводі всьому голова.

Ходить тролейбус на струмі й трамвай.

Струм електричний на службі  повсюди,

Вдячні за це йому  всі наші люди.

5 Учень

Щоб сади цвіли,

Щоб літали журавлі,

Щоб пташки у нас співали,

І дерева підростали,

Щоб земля була у квітах,

Бережіть природу, діти!

На Землі у домі вселюдському

Протиріч і негараздів тьма

Люди, будьте обережні в ньому-

Іншої домівки в нас нема.

Ми будемо берегти свою планету,

Ми не дозволимо загинути Землі.

Із рук Природи візьмемо естафету-

Щасливо щоб жилося всім: тобі й мені!

6 Учень«...А ще можна економити воду, збираючи дощову воду у бочку і потім використовувати її для поливу рослин на городі».

7Учень «Для економії газу потрібно розігрівати лише ту кількість їжі, яку з’їш, а для економії води посуд мити не під проточної водою».

8Учень «...Ми не хочемо визнати, що шкодимо нашій землі, ми хочемо, щоб хтось за нас все зробив – перестав кидати сміття на вулиці і почав закривати кран, коли чистимо зуби. А насправді ми маємо зрозуміти, що все залежить від нас і почати краще ставитися до природи».

9Учень «Можна дати друге життя пластиковій пляшці, використавши нижню її частину для вирощування розсади, а на сучасних принтерах можна друкувати на папері з 2-х сторін, що дає змогу зекономити папір, а відтак і зберегти частину дерев від вирубування». 

 

docx
Додано
8 березня 2019
Переглядів
661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку