Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

ВИХОВНИЙ ЗАХІД «Герої живуть вічно»

Про матеріал

ВИХОВНИЙ ЗАХІД «Герої живуть вічно» (можна використовувати 14 жовтня до Дня захисника України)

Перегляд файлу

ВИХОВНИЙ ЗАХІД «Герої живуть вічно»

Мета: узагальнити знання учнів про героїв,  формувати пізнавальний інтерес до української армії, козацтва, патріотів; виховувати доброзичливе ставлення до героїв різних епох ; зміцнити почуття патріотизму.

Обладнання: виставки літераури «Книги  про героїв», відеоролик,  ілюстрації до теми,  кросворд, пазли зі слів, епіграф, поезії, фото.

Епіграф:

Герой – це людина, що у рішучий

момент робить те, що потрібно робити

в інтересах людського суспільства

Ю. Фучик

Вчитель: доброго дня, шановні присутні, сьогодні ми побуваємо у подорожі разом з героями України.

Учень: найперше, що ми зробимо, це дізнаємося тему нашого заходу. На дошці зображений кросворд, зараз ми його розгадаємо.

КРОСВОРД

Учень: ми деяким учням роздали слова на аркушах, давайте же разом складемо тему уроку. Дітки, у кого є аркуші, виходьте до дошки (виходять учні, у яких на аркушах написані слова ЖИВУТЬ і ВІЧНО)

Вчитель: отже,прочитаємо разом «ГЕРОЇ ЖИВУТЬ ВІЧНО»!

Вчитель: Вищий прояв краси людини виражається в турботі про процвітання своєї Батьківщини, у готовності в будь-яку хвилину встати на її захист. Любити Батьківщину - значить пишатися її досягненнями, бути корисним для свого народу, боротися з тим, що заважає нам жити.

Учень: Від того, якими інтересами живе людина, як бере участь у рішенні, нехай навіть маленьких, але суспільно корисних завдань, залежить готовність до подвигу. А подвиг неможливо здійснити без любові до рідної землі.

Вчитель: У кожної епохи є свої герої. Всі вони проявляють любов до своєї землі та патріотизм.

Учень: Діти, а що ж для вас патріотизм?(запитує учнів)

Вчитель: так, молодці, дякуємо за відповіді. Патріотизм відповідно до любові, керує людською свідомістю. Це вияв нескінченної любові до рідної землі.

Учень: патріот живе в єдності зі своїм народом, бо народ – і є його життя.

Вчитель: історія будь-якого народу  має певні дати, періоди, які є вирішальними в його житті.

Учень:кожна епоха має своїх героїв, героїв  Батьківщини.

Вчитель: я знаю, що наші учні готували вірші про героїв, і зараз ми їх послухаємо.

А сотню вже зустріли небеса..

Летіли легко, хоч Майдан ридав…

І з кров´ю перемішана сльоза….

А батько сина ще не відпускав..

Й заплакав Бог,побачивши загін:

Спереду — сотник ,молодий,вродливий

І юний хлопчик в касці голубій,

І вчитель літній-сивий-сивий..

І рани їхні вже не їм болять..

Жовто-блакитний стяг покрив їм тіло..

Як крила ангела, злітаючи назад,

Небесна сотня в вирій полетіла…

Людмила Максимлюк (21.02 2014)

***

Зачинившись на сто замків

Від народу — чи від тюрми? —

Через спини силовиків

Розкажи, за який ти мир.

 

Вже вмирають — і ще помруть

В найкрасивішому із міст?

Вимиваючи кров із рук,

Розкажи нам про компроміс

Ти собі себе залишив.

Зупиняєш війну? Якби ж.

А під запах горілих шин

Ти, напевне, спокійно спиш?

Не пече тобі та межа,

Що розділює нас — і «їх»?

Ми не чуєм, як тобі жаль,

Бо відспівуємо своїх.

Ріки крові уже течуть.

На країні — вогненний шов.

Дзвони дзвонять — щоб ти почув.

Дзвони дзвонять — щоб ти пішов.

Тетяна Власова (19.02.2014)

***

Казав чоловік: мені не бачити сонця,

І дітей зустріну лиш біля могили.

У тілі моєму — свинець і стронцій¸

Але смерть мене не зупинила.

Його питали: якого чорта?!

Чому тобі не сиділось вдома?

Ти ж ніби людина другого сорту,

Тебе ж роками борола втома?

А він на це: страх пече і душить,

І від безсилля мене все боліло.

Крім зброї, у нас є мрії і душі.

Людина складається не тільки з тіла.

Режим стріляє в потилиці й спини,

Убивають людей мисливські гвинтівки.

А все, що ми можем — палити шини.

Україна бере початок з бруківки.

Цвітуть на Майдані смерті тюльпани,

Тріпочуть на вітрі криваві знамена,

Вогонь облизує трупи і рани.

Україна бере початок із мене.

І знов питали: як снайпер поцілив,

Як куля знайшла тебе в тьмі вечоровій?

Він відповідав: Я приїхав із Сміли.

В мене серце світиться від любові.

Я не був героєм і хотів лише жити,

Але пульс зупинився від пострілу ката.

Навіть мертвим я не покину битву,

Я й з неба вам буду допомагати.

Лиш не зупиняйтесь, вставайте, боріться,

Не може тривати вічно облога!

Нас не зупинить жодна міліція,

Єдиний наш вихід — це перемога!

 

Андрій Любка (20.02.14)

 

Учень: Герої завжди була в Україні. Відомо вам слово «козак»?Хто це?

(учні відовідають)

Вчитель: так, молодці. Це вільні люди, що над усе любили волю, свободу, рідну мову, землю. Козаки - це воїни, хлібороби, господарі, поборники вільної України. Вони були героями України.

Учень: а зараз ми подивимося відеоролик, де ви побачите якими ж були справжні козаки – герої України.

Відеоперегляд.

Вчитель: вам сподобалося,діти? Якими ж були козаки?

(учні відповідають)

Учні: Козаки є героями народних – фольклорних творів. Герої багатьох народних дум вчать нас завжди пам’ятати, хто ми і чиї ми діти; любити і шанувати славну історію нашого народу, бути чесними, сміливими і мужніми, безмежно любити свою Вітчизну. І якщо буде в тому потреба – не вагаючись віддати за неї навіть своє життя, як це зробили мужні народні герої, оспівані в думах і піснях.

Вчитель: дітки,зверніть увагу на виставку літератури: «Герої рідної землі». Тут у нас є збірки народних дум та билин, де розповідається про героїв Батьківщини, книги про козаків.

Учні: ви можете завжди знайти в шкільній бібліотеці літературу та дізнатися більше про наших героїв.

Вчитель: минула доба Коззачини, та все ж знову Старше горе – війна ввірвалася на наші землі ще у 1941 році. 70 років тому Україна була звільнена від нацистських окупантів. 70 років тому українську землю перестали топтати чоботи окупантів. 70 років живе в людських серцях пам'ять про тих, хто в далекому 1941 році став на захист своєї Вітчизни. Дорогою ціною заплатив український народ за участь у найстрашнішій за всю світову історію війни 1941-1945 років. Не щезне з пам’яті людської, не піде в забуття великий подвиг нашого народу – його битва і його перемого над фашизмом. Хіба можна забути тих, хто поліг у полях, хто віддав своє життя за щастя інших?

Учень: звичайно, не можна, бо це були герої, які рятували наше майбутнє. І 9 Травня ми святкуємо День Перемоги, та шануємо пам*ять загиблих воїнів.

Вчитель: час змінюється…

Учень: але герої живуть вічно!

Вчитель: вже давно минула доба Козаччини, Великої Вітчизняної війни, та прийшло знову лихо на нашу землю. Сьогодні воїни-учасники війни на Сході України оберігають нашу землю та наше життя. Борються за наше світле майбутнє.

Учень: перегляньмо разом відео про сучасних наших героїв.

Вчитель: зверніть увагу на екран, тут ми бачимо  фото наших захисників.

Вчитель: отже, дітки, що ви зрозуміли із нашого виховного заходу? (учні відповідають)

Учень: ми повинні памятати героїв, бути патріотами, жити для того, наша Україна була незалежна, вільна, щоб над нашими головами було чисте та мирне небо! Щоб на усьому світі панували мир та віра у майбутнє!

Вчитель: дякуємо за увагу!

Тищук Тетяна Миколаївна

Вчитель української мови та літератури

КПЛ №171 «Лідер»

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
3 січня
Переглядів
219
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку