Виховний захід "Хто проти білявок?"

Про матеріал
Рекомендуємо провести цей виховний захід у кінці навчального року, поєднавши два травневих свята - День вишиванки та День білявок. Цей захід - свято вишуканості, гумору, інтелекту та винахідливості - допоможе зблизити між собою вчителів та учнів, відновити в памяті та поглибити знання з різних навчальних дисциплін.
Перегляд файлу

Хто проти білявок

Відеозапис пісні О.Винника «Вишиванка». Заставка 1. Вихід ведучої

Ведуча.  Вітаємо вас, друзі, на святі краси та вишуканості. Ми недарма поєднали дві, здавалось би, непоєднані події – День вишиванки, що відзначається щотретього четверга травня, та День білявок, який святкуватиметься 31 травня. Але так видається лише на перший погляд. На три речі можна зачудовано дивитися: на зорі, які мерехтять у небі, на воду, яка спадає, і на білявок у вишиванках. Тож насолоджуйтесь!

Музичний програш. Заставка 2. Вихід ведучої

Ведуча. Кажуть, справжні блондинки на вагу золота. Отож, якщо ви бажаєте 65 кг золота найвищої проби, будь ласка, молода, красива, амбітна ведуча шоу «Хто проти білявок» пані Оксана. І ми починаємо!

Заставка гри

Ведуча. Зараз до цієї зали залетить молодий, теж красивий, правда, жонатий юнак. Він спеціально одружився з блондинкою, аби мати фору в цій грі. Зустрічайте – наш сміливець пан Дмитро!

Вихід гравця під музику

Ведуча. Ой, важко Вам буде, Дмитре Анатолійовичу, у цій грі. Зараз я познайомлю Вас із дванадцятьма богинями краси та інтелекту. Якщо Ви виграєте в них, у чому я сумніваюсь, то виграш, звісно, буде Ваш. Але якщо програєте, то мені навіть страшно уявити, яке покарання чекає на Вас. Але не буду довго інтригувати: у разі виграшу Ви, пане Дмитре, освідчитеся нашим білявочкам. Ви згодні? Так, звичайно. Ви не маєте вибору. Отже, колібрі мої білокрилі, вилітайте!

Вихід 12 учасниць під музику.

Ведуча. О богині інтелекту! Чия буде перемога?

Учасниці. Наша!

Ведуча. Дмитре Анатолійовичу, Ви зрозуміли, що дівчата налаштовані рішуче, тому, вибачте, шансів у Вас нуль. А зараз Ви просто осліпнете, бо вийде головна, топ-блондинка. Зустрічайте – панна Ірина!

Вихід топ-блондинки під музику.

Ведуча. Якби Олег Винник хотів обрати, на кого бути схожим, то вибрав би нашу топ-блондинку.

Топ-блондинка. Мої вітання всім! Дмитре Анатолійовичу, Ви прийшли на цю гру боротися і вигравати, а чи дозволять Вам це зробити блондинки, дізнаємося під час гри. Дівчатка, перемоги нам!

Учасниці гри займають місце в залі.

Ведуча. Дмитре Анатолійовичу, Ви підрахували, скільки учасниць гри? Містикою повіяло. Не страшно? Готові до бою? Я б на Вашому місці не була б такою самовпевненою. Гаразд,  оголошую правила гри. Вона складається з трьох етапів. Умови першого. Ви по черзі граєте з учасницями 9, 10 та 11 класів. Вам усім ставитимуться питання з чотирма варіантами відповіді на кожне. Дівчата пишуть їх у себе на аркуші паперу, а Ви через 10 секунд маєте назвати, на вашу думку, правильний варіант. За Вашої правильної відповіді ми перевіряємо, що написали учасниці. Ті, що дали правильну відповідь, переходять до другого туру, а хто відповів неправильно, на жаль, покидає нашу гру.  За Вашої неправильної відповіді всі учасниці переходять до наступного етапу. У ході гри нам допомагатимуть асистенти  Інна та Вікторія під керівництвом пані Валентини.   Друзі, привітаймо їх. То що, починаймо? Дівчатка -дев’ятикласниці, прошу до нас.

Вихід дев’ятикласниць. Ведуча знайомить глядачів з кожною з них.

Ведуча. Зустрічайте, № 1 – Сніжана -  загадкова, № 2 – Уляна - непередбачувана,        № 3 – Ганна - наполеглива, № 4 – Аліна - цілеспрямована.

А тепер до справи. Усі дівчата полюбляють відпочивати, і найулюбленішим днем для них є вихідний. Отже, питання: назва якого дня тижня перекладається як «відпочинок»? Варіанти відповіді: п’ятниця, субота, неділя, понеділок. Час пішов!

Відповідь гравця. Перевірка відповідей дівчат. Перехід до другого туру.

Ведуча. То як, пане Дмитре, вражають Вас знання наших учасниць? Мушу сказати, що й Ви непогано виконали це завдання. А тепер черга другої групи блондинок. Зустрічайте!  

Вихід десятикласниць. Ведуча знайомить глядачів з кожною з них.

Ведуча. № 5 – Евеліна - скромна, № 6 – Дар’я - привітна , № 7 – Анастасія - пластична, № 8 – Катерина – дівчина з перчинкою.

Наші учасниці не тільки красиві, а ще й юридично обізнані. Не вірите? Перевірмо. Питання: яке державне свято закріплено Конституцією України? Варіанти відповіді: День Незалежності; День Державного Прапора; День Перемоги; День Конституції. Дівчатка, у вас 10 секунд. Дмитре Анатолійовичу, тепер Ваша черга.

Відповідь гравця. Перевірка відповідей дівчат. Перехід до другого туру.

Ведуча. Ого-го, пристрасті розгораються! Ще й не таке буде, я вам обіцяю. Отож, запрошуємо третю групу учасниць, дівчат 11 класу.

Вихід одинадцятикласниць. Ведуча знайомить глядачів з кожною з них.

Ведуча. № 9 – Анжеліка - працьовита, № 10- Даяна - співуча, № 11 – Анастасія - виважена, № 12 – Тамара - оригінальна.

Наші дівчата – ще ті модниці. І сьогодні саме гарний привід поговорити на тему моди. 16 травня в Україні святкується День вишиванки. Питання таке: хто з українців першим увів у моду носити вишиванку під костюм? Варіанти відповіді: Іван Котляревський, Тарас Шевченко, Іван Франко, Леся Українка. Дівчатка, час пішов. Дмитре Анатолійовичу, Ваша відповідь.

 Відповідь гравця. Перевірка відповідей дівчат. Перехід до другого туру.

Ведуча. Результат непоганий, як на мене. А зараз вишенька на торті – гра з топ-блондинкою. Запитання буде не дитяче, а для дорослих. Запрошуємо королеву білявок панну Ірину!

Вихід топ-блондинки. Ведуча знайомить із нею.

Ведуча. Наша топ-блондинка чудово знає англійську мову, але картопельку вона любить по-французьки. От і це питання буде пов’язане з Францією.

Ми, дівчатка, мріємо про подорож до Парижа, міста закоханих, бо він овіяний ореолом кохання. І однією з гарних візитівок цього міста є Ейфелева вежа, на тлі якої туристи роблять багато селфі.  Та не всі французи так вважали. Отже, питання: французький письменник Гі де Мопассан вважав Ейфелеву вежу потворною, але все одно щодня обідав у ресторані на ній, бо це єдине місце в Парижі, де… Варіанти відповіді: вежу не видно; був найкращий ресторан; його навідувала муза; його годували безкоштовно. Час пішов! Дмитре Анатолійовичу, ваша відповідь.

Відповідь гравця та топ-блондинки. Перехід до другого туру.

Ведуча. Вітаю учасників у другому турі нашої гри. Дівчата, тримайтеся, я з вами. А зараз умови другого туру. Вони дещо ускладнюються. Питань буде п’ять з чотирма варіантами відповіді на кожне, але, дівчатка, ви ці варіанти не знатимете. Ви зразу відповідатимете на поставлені запитання, і лише після цього Дмитро Анатолійович отримає підказки - варіанти відповіді. Якщо Ви, пане Дмитре, оберете правильний варіант, то вибиратимете учасниць, які показуватимуть свої відповіді. Якщо відповідь неправильна, учасниця покидає гру, якщо ж правильна – усі продовжують далі грати. Єдине питання, на яке дівчата матимуть варіанти відповіді, - це інстапитання: опитування серед учениць 9-11 класів нашої школи. Умови зрозумілі? Отже, граймо далі.

Питання перше: автором слів «Світ ловив мене, та не спіймав» є…(Гай Юлій Цезар; Сократ; Григорій Сковорода; Михайло Ломоносов)

Питання друге: ансамбль із чотирьох осіб має назву…(квартет, секстет, октет, нонет)

Питання третє: найглибше озеро у світі…(Світязь, Синевир, Ейр, Байкал)

Питання четверте: назва тварини, що перекладається, як «річковий кінь»…(кенгуру, крокодил, гіпопотам, носоріг)

Питання п’яте (інстапитання): який вид діяльності можна вважати суто чоловічим? (робота у сфері краси; кулінарія; водіння транспорту;  будівельні роботи)

Отже, Дмитре Анатолійовичу, вибирайте питання.

Гравець вибирає питання. Дівчата пишуть відповідь, потім відповідає гравець і «вибиває» учасниць із гри.

Ведуча. Вражає, вражає. Вітаю тих, хто дожив до третього туру гри - фіналу. Дівчата, ще один ривок – і приз буде наш. Оголошую умови фінального конкурсу. У ньому гра йтиме один проти одного. Дівчатка, виберіть учасницю, яка змагатиметься з Дмитром Анатолійовичем. Обирайте зважено, бо на кону серйозний приз.

Дівчата вибирають фіналістку-гравця. Іде підготування до гри.

Ведуча. А поки учасники готуються до участі у фіналі, вашій увазі декілька фактів про білявок.  (Демонстрація на екрані)

Фіналісти готові, отже, умови третього туру. Ви звернули увагу, що обидва гравці мають на собі папірці, на яких написано різні цифри. Граємо у гру «Я знаю п’ять…». Поки один із фіналістів відповідає на поставлене питання, суперник має зірвати з нього якомога більше папірців. Увага: зриваємо по одному папірцю, а не жмутками! Потім відповідає другий фіналіст, а суперник, у свою чергу, зриває з нього папірці. Виграє той, хто, за підрахунками наших асистентів, зібрав більшу суму.

Отже, гра почалася.

Я знаю п’ять пісень з іменами.

Я знаю п’ять видів спорту.

Я знаю п’ять назв солодощів.

Я знаю п’ять відомих людей України.

Ведуча. Третій  тур добіг кінця. Найцікавіший момент – яка ж сума у кожного  з фіналістів? Хто сьогодні переміг – чоловічий розум чи жіночий інтелект? Розумна білявка чи чоловік білявки? Леді чи джентльмен? Надайте нам результати, будь ласка. 

Ведуча оголошує результати.

Отже, вітаємо ……….. з гідною перемогою. Ви заслуговуєте на приз, до якого йшли довгих три тури, виборювали його у тяжкій нерівній боротьбі. Повірте, він вартий того. Це чудовий, корисний, а головне, цінний, я навіть скажу,  дорогоцінний борщовий набір. Отримуйте і ні в чому собі не відмовляйте!

Дякуємо всім учасникам гри за чудовий настрій та бажаємо ніколи не втрачати почуття гумору, дивитися на світ із позитивом. А глядачам дякуємо за увагу! На все  добре, до нових зустрічей!

 

 

                                                        ЗАСТАВКА 1

C:\Users\User\Desktop\Хто проти\Заставка 1.jpg

 

 

 

 

                                                          ЗАСТАВКА 2

C:\Users\User\Desktop\Хто проти\Заставка 2.jpg

ФАКТ № 1

C:\Users\User\Desktop\Хто проти\Факт 1.jpg

ФАКТ № 2

C:\Users\User\Desktop\Хто проти\Факт 2.jpg

 

 

ФАКТ № 3

C:\Users\User\Desktop\Хто проти\Факт 3.jpg

docx
Додано
20 серпня 2019
Переглядів
791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку