Казкова карусель «Сторінками українських казок»
Мета: ознайомити дітей з жанрами – народної та авторської казки; працювати над виразним, правильним читанням казки; розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні інтереси, мислення, артистичні здібності учнів; розвивати вміння самостійно мислити; виховувати естетичні почуття, позитивне відношення до героїв казки
- Ви любите казки? Сьогодні ми зібралися з вами, щоб потрапити в гості до казки, зустрітися з улюбленими казковими героями. Ми будемо виконувати різні завдання і навіть станемо самі героями однієї казки.
Коли ми слухаємо казки, то стаємо добрішими, мудрішими, сильнішими, милосерднішими. Адже в казках завжди добро премагає зло. Є таке прислів`я : «Казки маленькі, а розуму в них багато». Як ви розумієте цей вислів?
Завдання «Казкові речі»
Гостя (дівчинка) принесла кошик з речами, які знайшла по дорозі до нас. Давайте відгадаємо, з яких казок ці речі.
1. Золоте яйце (Курочка ряба)
2. Тарілка (Лисичка і журавель)
3. Черевичок (Попелюшка)
4. Рукавиця (Рукавичка)
5. Червона шапка (Червона Шапочка)
Завдання «Впізнай з якої казки»
Презентація «Вікторина»
Завдання «Лист»
Назвати героїв.
Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.
Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.
Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.
Завдання «Виправ помилки»
Презентація «Виправ помилки»
Завдання «Відтвори казку»
Хто кругленький і смачненький,
Ізвіконцяскік та скік.
Втіквідбаби та віддіда
До лисички на язик?(Колобок)
Слухання пісеньки (до 55 с)
Інсценізація казки «Колобок»
Вправа «Інша кінцівка»
Слухання кінцівки пісні
Любі хлопчики і дівчата!
Закінчилось наше свято!
Я вам хочем побажати
Казок багато прочитати! Рефлексія (показуємо настрій).