Виховний захід "Казкова карусель "Сторінками українських казок""

Про матеріал
Матеріал для наймолодших школярів. Допоможе вчителю створити казкову атмосферу. В цікавій формі познайомить учнів із героями українських казок.
Перегляд файлу

Казкова карусель «Сторінками українських казок»

Мета: ознайомити дітей з жанрами – народної та авторської  казки; працювати над виразним, правильним читанням казки; розвивати зв’язне мовлення, пізнавальні інтереси, мислення, артистичні здібності учнів; розвивати вміння самостійно мислити; виховувати естетичні почуття, позитивне відношення до героїв казки

- Ви любите казки? Сьогодні ми зібралися з вами, щоб потрапити в гості до казки, зустрітися з улюбленими казковими героями. Ми будемо виконувати різні завдання і навіть станемо самі героями однієї казки.

Коли ми слухаємо казки, то стаємо добрішими, мудрішими, сильнішими, милосерднішими. Адже в казках завжди добро премагає зло. Є таке прислів`я : «Казки маленькі, а розуму в них багато». Як ви розумієте цей вислів?

Завдання «Казкові речі»

Гостя (дівчинка) принесла кошик з речами, які знайшла по дорозі до нас. Давайте відгадаємо, з яких казок ці речі.

1. Золоте яйце (Курочка ряба)

2. Тарілка (Лисичка і журавель)

3. Черевичок (Попелюшка)

4. Рукавиця (Рукавичка)

5. Червона шапка (Червона Шапочка)

Завдання «Впізнай з якої казки»

Презентація «Вікторина»

Завдання «Лист»

  •          А ще наша гостя отримала листа, з казковим математичним завданням. Але вона ще не ходить до школи, і просить нашої допомоги. Допоможемо?
  •          Скільки звірів помістилося в рукавичці, яку загубив дід? (7)

Назвати героїв.

Відповідь. Сім героїв: мишка - шкряботушка, жабка-скрекотушка, зайчик-побігайчик, лисичка-сестричка, вовчик-братик, кабан - іклан, ведмідь - набрід.

  •          Скільки звірів зустрів по дорозі Колобок? (4)

Відповідь. Четверо звірят: зайчик, лисичка - сестричка, вовчик-братик, ведмедик.

  •          Скільки героїв-персонажів витягують ріпку? (6)

Відповідь. Шість героїв: дід, баба, внучка, собачка, котик, мишка.

  •          Скільки  у Кози було козенят? (7)
  •          Скільки мишенят не хотіли допомагати Півнику? (2)

Завдання «Виправ помилки»

Презентація «Виправ помилки»

  •          Разом з нашою гостею до нас поспішали і казки. Вони так хотіли швидше з нами зустрітися, що в них переплуталися всі назви. Давайте допоможемо їх відновити.

Завдання «Відтвори казку»

  •          Ось і настав час стати героями казки. Відгадайте загадку.

 Хто кругленький і смачненький,

Ізвіконцяскік та скік.

Втіквідбаби та віддіда

До лисички на язик?(Колобок)

  •          Отже, всі ви будете Колобками, а я буду виконувати ролі інших героїв. Зараз ми прослухаємо пісеньку Колобка, ви запам’ятаєте її, і будете разом промовляти, коли потрібно буде.

Слухання пісеньки (до 55 с)

Інсценізація казки «Колобок»

Вправа «Інша кінцівка»

  •          І лисичка з’їла Колобка… А як видумаєте, чи могла б казка якось по-іншомузакінчитися? (Відповіді дітей)

Слухання кінцівки пісні

  •          Ось зараз ми подивимося, як же закінчилася казкова пісенька про Колобка (від 3 хв 12 с)

Любі хлопчики і дівчата!

Закінчилось наше свято!

Я вам хочем побажати

Казок багато прочитати! Рефлексія (показуємо настрій).

 

Всесвітній день казки » Бібліотечна гавань

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку