Виховний захід " Легко вогник запалити та не легко загасити"

Про матеріал

Знайомити дітей з поняттям «вогонь»; формувати уявлення про причини виникнення пожеж та її наслідки; вчити правильно діяти у випадку виявлення пожежі вдома та на інших об'єктах; розвивати навички самозахисту, логічне мислення; виховувати обережність, розсудливість, пильність, почуття відповідальності за свої вчинки, інтерес і повагу до професії пожежних.


Перегляд файлу

Орільська філія Орільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів

Лозівської районної ради

Харківської області

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід у 2 класі

 

«Легко вогник запалити та не легко загасити»

 

 

 

 

 

 

                                                                           вчитель початкових класів

                                                                                      Співак Марина Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2018

ТЕМА:  Легко вогник запалити та не легко загасити.

МЕТА: продовжувати знайомити дітей з поняттям «вогонь»;                                        формувати уявлення про причини виникнення пожеж та її наслідки; вчити правильно діяти у випадку виявлення  пожежі  вдома та на інших об’єктах; розвивати навички самозахисту, логічне мислення; виховувати  обережність, розсудливість, пильність, почуття відповідальності за свої вчинки, інтерес і повагу до професії пожежних.

ОБЛАДНАННЯ : ілюстрації-пазли, пам’ятки, предметні малюнки    вогників, малюнки для роботи в групах, презентація «Правила пожежної безпеки», мультфільм «Фіксики. Вогнегасник», комп’ютер, проектор, пожежна машина.

 

ХІД  ЗАХОДУ

 

                                                              Девіз: Хай дитина знає кожна-

                                                               Жартувать з вогнем не можна !

І. Організаційний момент.

    Всіх у класі вітаємо щиро,

    Зичимо щастя, здоров’я і миру!

ІІ. Основна частина.

    За традицією кожна наша виховна година починається з чарівної скриньки . От і сьогодні ми з вами  постараємося відгадати, що ж знаходиться в цій незвичайній скриньці, щоб дізнатись тему нашої зустрічі.

  1. Гра «Упізнай предмет»( у скриньці сірники).
  2. Загадки.

Шипить, злиться, води боїться.(вогонь)

Без крил, без рук, без ніг, а вгору піднімається.(дим)

Він завжди на гвіздочку, має червону сорочку

І вогонь блокує вміло в білій і пухнастій піні.(вогнегасник)

Із піщинок наш дружок, а зовуть його…(пісок)

Буває хмаркою вона, сніжинкою буває.

Бува як скло крихка й тверда,

Та більш рідка буває.

Найважливіша в  пожежного зброя

З нею завжди він іде до бою.(вода)

Вчитель: Якою спільною темою об’єднані слова, що ми назвали? Так, це вогонь. І тема нашої зустрічі звучить так: «Легко вогник запалити, та не легко загасити». А що ви знаєте про вогонь, який він буває?

  1. Гра «Асоціативний кущ» (вибирають і розміщують слова та словосполучення)

 

ВОГОНЬ ДОБРИЙ

ВОГОНЬ ЗЛИЙ

приготування їжі

пожежа в лісі

обігрів помешкання                                                         

феєрверки, бенгальські вогні

вічний вогонь

гра з сірниками

освітлення

покинуте вогнище

пече хліб

гинуть люди і тварини

ріже сталь

 

  1. Бесіда.

Вчитель: Вогонь нам служить з давніх часів, коли первісні люди чекали блискавки з небес і вогню. Без вогню неможливе життя на землі. Він потрібен всюди: вдома, в школі, на заводах і фабриках.   Навіть польоти реактивних лайнерів і космічних кораблів стали можливими лише тоді, коли людина освоїла і уміло стала використовувати могутню силу вогню. А ще вогонь може стати символом. З гордістю і шаною дивляться люди на Вічний вогонь біля пам’ятників  героям, які віддали своє життя за Батьківщину. Вогонь запалений від променів сонця в далекій Олімпії несуть у факельній естафеті, віддаючи шану мирним традиціям. Маленькі свічечки, запалені від Пасхальної свічки символізують надію на вічне життя. Ось яку користь приносить вогонь.

1 учень    Знають всі- без вогню людині

                 Не прожить ні єдиної днини!

                 При вогні все довкола нам видно,

                 Гріє він нас і взимку і влітку.

                 Подивіться-но, друзі, навкруг:

                 Нам вогонь- найнадійніший друг!

2 учень    Та коли обережність забудем,

                 Він стає тоді ворогом людям!

                 Хоч вогонь нам друг- дивись,

                 Коли будеш пустувати, недалеко до біди

                 Від вогню добра не жди!

  1. Перегляд презентації «Правила пожежної безпеки (причини виникнення пожеж та правила поведінки при пожежі)»

УЧИТЕЛЬ: Щоб переконати вас, шановні діти, в тому, що з вогнем треба бути обережним я пропоную переглянути дуже цікаві слайди.

Я думаю що тепер ви знаєте як треба діяти коли у вас загориться електроприлад, чи на вас загориться одяг.

  1. Робота в групах «Ситуативні завдання»

Розмістити малюнки в порядку послідовності виконання дій у надзвичайній ситуації.

1 група      У вас загорівся телевізор. Ваші дії.

2 група       Ви побачили людину в палаючому одязі. Ваші дії.

Презентація дитячих робіт.

УЧИТЕЛЬ: Так, діти, пожежа-це лихо. А що ж означає слово «пожежа»? Звернемося до нашого Всезнайки.

ВСЕЗНАЙКО: Пожежа- стихійне лихо, під час якого вогонь виходить з-під контролю людини і призводить до матеріальної шкоди, а часто й до загибелі людей. Щоб не виникла пожежа, треба знати і виконувати правила пожежної безпеки.

УЧИТЕЛЬ:  Дякуємо Всезнайці. ЦІ правила знаємо ми, люди, а також їх знають герої наших улюблених мультфільмів.

  1. Перегляд навчального мультфільму «Фіксики. Вогнегасник.»

УЧИТЕЛЬ: Хто був уважним, той помітив, що номер для виклику пожежних прозвучав не зовсім точно. Давайте назвемо за яким номером треба телефонувати до пожежної частини.

У житті місце для подвигу є завжди: хтось витягнув з ополонки дівчинку, хтось виніс з палаючого будинку дітей. Ми називаємо таких людей-героями.

Є така професія- пожежник. Значення цього слова нам допоможе з’ясувати  наш Всезнайко.

ВСЕЗНАЙКО: Пожежні- професія героїчна. Це мужні, безстрашні бійці. Кожного дня вони готуються до героїчного вчинку. Їх називають бійцями вогняного фронту, адже щоразу їм загрожує смертельна небезпека.

УЧИТЕЛЬ: Дякуємо нашому Всезнайці. У випадку пожежі кожен з вас повинен зуміти викликати пожежних. Для цього ми познайомимося з дуже важливою пам’яткою.

  1. Набери номер 101.
  2. Чітко назви своє прізвище.
  3. Чітко скажи адресу.
  4. Повідом швидко і конкретно що горить.
  1. Гра «Виклич пожежних» (2 учні: один з сільської місцевості, один з міської)

УЧИТЕЛЬ: Молодці! Я впевнена, що викликати пожежних ви вже зумієте.

  1. Гра «Склади пазли і прочитай правило»

ІІІ. Заключна частина.

УЧИТЕЛЬ: Ми сьогодні плідно попрацювали. Я впевнена, що у випадку пожежі ви знаєте як треба діяти. Головне- пам’ятайте: ні в якому разі не піддавайтеся паніці, не втрачайте голови,  не стрибайте з вікна в багатоповерхівці! І знайте, що вогник легко запалити та не легко загасити!

УЧНІ:

  1. Сірники, всі мусять знати, не іграшка для маляти!
  2. Дим побачив- не тікай, вогнеборців викликай!
  3. Телевізор почав тліти- то не можна воду лити!
  4. Із бенгальськими вогнями до ялинки не підходь,
  5. Краще неприємність прикру якнайдалі ти обходь!
  6. Всім завжди пожежний щит біля хати треба мати
  7. Вогнегасник тут, відро, і пісочок, і лопата.

ХОРОМ: Правила запам’ятайте,

Їх в житті не забувайте!

Всезнайко роздає всім учасникам заходу «Пам’ятки».               

docx
Пов’язані теми
Основи здоров’я, Сценарії
Додано
13 травня 2018
Переглядів
1506
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку