Виховний захід "Ми - майбутнє твоє, Україно!" профорієнтаційний фестиваль з трудового навчання для учнів 8-11 класів

Про матеріал

Сценарій виховного заходу "Ми майбутнє твоє, Україно!" рекомендується для використання під час проведення тижня трудового навчання для учнів 8-11 класів з метою профорієнтаціїї

Перегляд файлу

 

XH8KaEGS1m 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Мета. Виховувати любов до праці, розвивати у дітей розумові та творчі здібності, уміння, навички з метою орієнтації їх на свідомий вибір майбутньої професії.

Попередньо проведена робота: учні разом із батьками підготувалися до конкурсу танцю, спортивного шоу, демонстрації зачісок, конкурсу модельєрів, підготували вірші і  малюнки із зображенням людей різних професій, приготували кондитерські вироби, розподілили ролі для виконання сценок. Під час виступу використовується мелодія до пісень «Цвіте терен», «Ой, дівчино, шумить гай», «Дивлюсь я на небо», «Вместе весело шагать», «Хрещатик», «Виростеш ти, сину».

Учитель. Шановні батьки, учні, гості! Сьогодні ми проводимо фестиваль з трудового виховання і професійної орієнтації з теми «Ми –  майбутнє твоє, Україно!». Ця проблема актуальна, тому що праця завжди була, є і буде основою життя. І від того, як людина працюватиме, буде залежати майбутнє не тільки сім'ї, а й держави. Отже, основним завданням і вчителів, і батьків є підготовка дітей до свідомого вибору майбутньої професії. Запрошуємо вас на професійний шоу – концерт за участю учнів 8 – 11 класів. Ми поведемо вас казковими шляхами у світ прекрасного і корисного. (Звучить музика).

1-й  ведучий.

Не за глибокими морями.

Не за дрімучими лісами.

Не в якомусь чужоземному царстві,

А в нашій рідній Білоусівці,

Споконвіку живуть – поживають

І горя не знають

Дуже працьовиті українці.

2-й  ведучий.

Професіоналів серед них багато.

Вони –  майстри своєї справи.

На роботу ідуть, як на свято.

Шанують люди їх талант і славу.

1-й ведучий.

Батьки і діти – сім'я єдина.

Шанувати будемо рідну Україну,

Працювати будемо завзято,

Щоб життя у нас було, як свято.

2-й ведучий.

Тож сьогодні ми вас усіх вітаємо

І від серця щирого успіхів бажаємо.

Хай щастя й радість завітає в кожен дім.

І від порога й до порога, мов рушником,

Хай м'яко стелиться життєва дорога...

Учитель. Здавна відомо, що батьки для дітей є взірцем у житті, еталоном чистоти, доброти, порядності. Вони намагаються бути схожими на них. Адже від батьків діти успадковують все найкраще: характер, здібності і  талант. Талановиті батьки –  талановиті діти! Переконайтеся у цьому самі.

(Танець «Вальс» у виконанні батьків і дітей).

Учитель. А зараз ми помандруємо у світ професій і познайомимо вас із класифікацією спеціальностей за п'ятьма типами, а саме:

Людина –  людина.

Людина –  техніка.

Людина –  природа.

Людина –  знакова система.

Людина –  художній образ.

 

1-й  учень.  До першого типу належать такі професії: педагог, лікар, продавець, мерчандайзер...  Той, хто хоче обрати професію такого типу, повинен розвивати свої організаторські здібності, уміння спілкуватися з людьми, мати терпіння, врівноваженість.

2-й  учень.  До другого типу можна віднести такі професії: інженер, водій, електрик, слюсар...  Щоб оволодіти цими професіями, треба серйозну увагу приділяти геометрії, фізиці, урокам трудового навчання, технічній праці.

3-й  учень.  Третій тип об'єднує професії ветеринара, агронома, геолога.

4-й  учень.  Четвертий тип включає такі, наприклад, професії, як програміст, економіст, коректор, менеджер, бухгалтер.

5-й  учень.  І нарешті, до п'ятого типу вчені відносять професії музиканта, актора, письменника, художника, архітектора, дизайнера, модельєра, косметолога...

Учитель.  Діти, професій поганих не буває. І яку б ви не обрали, скажу вам, що глибоку вдячність і пошану викликає завжди той, хто чесно працює.

Хай летить, як птах крилатий.

Мрія з краю в край.

Час спливе, і життя скаже:

«Шлях свій вибирай».

Тож, шановні, не лінуйтесь:

До вибору життєвого вже зараз готуйтесь.

(Слово надається восьмикласникам).

1-й  учень.

Професій безліч є цікавих.

Але свою обрати як,

Щоб добре діло й добра слава?

І ми міркуємо ось так.

2-й  учень.

Я хочу бути космонавтом,

У космос кораблі водити.

3-й  учень.

А  яучителем, щоб научати

 Маленьких діток в світі жити.

4-й  учень.

Почесно сіяти, орати,

І трактори ремонтувати.

5-й  учень.

Артистом точно буду я,

Про це мріє вся сім'я.

6-й  учень.

Людей я буду лікувати,

Промінчик сонця дарувати.

7-й  учень.

А я скажу вам, друзі, чесно:

Всі в нас професії –  почесні!

 


Вправа «Кореспондент»

 (Інтерв'ю з учнями 11 класу).

  • Чи пам'ятаєте ви, чим займалися на своєму першому уроці?
  • Чи любите свою школу?
  • Ким мрієте стати?
  • Яким повинен бути професіонал?
  • Що для цього треба робити?

 

Учитель. Якщо випускники уже більш конкретно говорять про свою

майбутню професію, то учням 8 класу хочеться бути і лікарями, і артистами, і космонавтами, а ще – в'язати, читати книги, допомагати батькам по господарству.

А це – світ дитячих захоплень, який приведе їх у країну Професії. І стануть вони справжніми громадянами України.

Україна рідна, мила,

Знаєш, звідки в тебе сила?

Чому впевненість ти маєш?

З чого розум ти черпаєш?

Тим міцне твоє коріння,

Що розумнеє насіння

В душі молоді поклали

Урожай талантів мали!

Малюють діти і співають,

Танцюють гарно й вишивають,

Історію Батьківщини

 Залюбки вивчають!

А наші Наталки і Катерини

 Живуть з любов'ю до України,

До Батьківщини, рідної неньки,

Схилили гаряче своє серденько.

І поки у їхнім серці

 Любов ця палає.

Нашу рідну Україну

 Ворог не здолає.

Школа й родина –  сім'я єдина!

Шанувати будемо рідну Україну.

Нехай вона квітне, сяє – не згасає,

її голос солов'їний

На весь світ лунає.

1-й ведучий. А зараз ми запрошуємо до перукарні вищого класу майбутніх перукарів.

(Виходять учні, починають роботу в перукарні; поки вони робитимуть зачіски клієнтам, розпочинається спортивне шоу).

Вправа «Спортивне шоу»

 «Спорт – це здоров'я, спорт – це життя».

Звучить музика, на сцені – спортивні снаряди. Виходять учні, демонструють силу, спритність. Закінчують виступ словами: «Від маленьких розваг –  до спортивного захоплення, від захоплення –  до великого спорту, до професії».

(На сцені перукарі з клієнтами).

«Демонстрація зачісок»

Учениця. Перукар. Таке коротке слово, а скільки бажання дарувати людям красу. Сідаєш в крісло, зручно вмощуєшся перед дзеркалом, заплющуєш очі – й поринаєш у світ фантазій. Ти немов зачарований. Розкриваєш очі – і  не впізнаєш себе! Чудова зачіска, усмішка на вустах, здивований погляд. І світ такий прекрасний... (Учні демонструють зачіски).

«У поетичній майстерні»

 Учитель. Не секрет, що діти наші дуже талановиті. Серед них знаходяться майбутні поети і письменники. Тож надаємо їм слово.

Учениця.

Дарує сонечко ласкаве Тобі тепло своє ясне.

День добрий, Сокирянщино мила!

Стрічаєш сонцем ти мене.

Люблю красу твою я зранку,

Коли ще трави у прозорих росах,

Вклоняюся рожевому світанку,

Ромашка заховала листячко у косах...

Стрункі тополі задивилися у вись.

Блакитна хмара в небі пропливає.

Тихенько річка Дністер гомонить,

Щоб не сполохати цей сон, я знаю.

День добрий, Сокирянщино мила!

День добрий, рідна сторона!

День добрий, люба Україно,

Для мене в світі тиодна!

 

Прийшов ваш рідний син

Учень.

Спішу додому. Двір, старенький тин.

І серце щось забилося сильніше...

 Голубку – неньку хочу відшукати,

Щоб обійнять її, розцілувати

Й сказати лагідно: «Добридень Вам,

 Прийшов Ваш рідний син».

Так, мати вже стоїть переді мною,

 З'явившись несподівано.

І я, неначе в землю вріс,

Схиливши низько голову, –

 В моїх очах з'явилася сльоза.

Ми стоїмо, нас обдуває вітер,

Запахло травами, береза заплела

Всі свої коси. І матуся, обійнявши сина,

До рідної хатини повела.

Учениця.

Ми – найщасливіші діти,

Наша планета – Земля.

Людям даруйте квіти,

Хай буде вічним життя.

І дай, Боже, усім жити

Мирно в світі, не тужити.

Щоб не знали сліз і горя,

Щастя щобвід гір до моря,

Щоб прийшло у кожен дім,

Щоб купались люди в нім.

Хай на полі колоситься

Жито і овес, й пшениця.

Нехай хлопцеві насниться

Дівчинонька білолиця.

Хай шумить тихо тополя,

Хай вертають люди з поля.

В хаті –  сміх дітей лунає,

Соловей в гаю співає.

Учитель. Давайте подякуємо дітям за прекрасні вірші та побажаємо творчої наснаги.

Ведуча. Серед тисячі професій є професія вчителя, і вона – одна з найголовніших. Бо немає України без рідної неньки,

 А без вчителя-людини збідніє серденько.

Тож нехай кожен у нас пам'ятає,

 Що вчитель – найвищу посаду займає.

 І перш, ніж у роль Президента вступити,

 Учитель повинен його научити.

 Учениця. Я хочу бути вчителем, так як мама і тато. Хочу працювати в школі, щодня дарувати дітям радість пізнання.

Учителю! Тобі я подарую небо,

Спів солов'я, зелені трави,

І тихий шум ріки, вербову гілочку.

Й ранкові сонячні заграви.

На п'єдесталі світової слави,

Учителю, тебе я пізнаю.

Вклоняюся тобі доземно

За мудрість і за вічну молодість твою.

 

Міні – сценка «До школи»

Дійові особи: вчитель, учениця, учні. (Звучить мелодія пісні «Цвіте терен», дівчина співає).

Учениця.

Цвіте терен, цвіте терен,

А цвіт опадає.

Хто до школи ще не ходить,

Той горя не знає.

А я молода дівчина,

Та й горя зазнала.

В школу мати мене послала,

Щоб науки знала.

Сиджу в класі я за партою,

Сиджу та й дрімаю,

Що питає мене вчитель.

Нічого не знаю.

Учитель (Слова покладені на мелодію пісні «Ой, дівчино, шумить гай»).

Ой, дівчино, шумить гай,

Про гулянку забувай, забувай,

Свій підручник відкривай.

Та читати починай.

Виконай вправу та йди сюди,

А дрімати не ходи, не ходи.

Учениця

(Звучить мелодія пісні «Дивлюсь я на небо». Дівчина співає).

Дивлюсь я в підручник

Та й думку гадаю: 

Я ж славна дівчина,

Чудово читаю.

То ж добре давайте

Разом працювати,

До вибору життєвого

Себе готувати.

(Всі разом співають останні 4рядки пісні).

Конкурс «Я - художник»

(Аналіз членами журі малюнків, поданих на конкурс. Визначення переможців та нагородження їх).

Конкурс «Модельєри»

(Проходить демонстрація мод. Учасники – учні 8—11 класів).

Сценка «Муха й Бджола»

(Виконують учні 8 класу).

Мета. Показати, що результат своєї праці – найсолодший.

Автор. Як тільки сонечко пригріло, Муха вмостилася на красивій розкішній квітці й ліниво стала потирати лапками живіт. Ось до квітки прилетіла Бджола і почала швидко всмоктувати нектар.

Муха.

Чого ти мені спати заважаєш?

Мою квіточку гойдаєш.

Бджола.

Я тобі не заважаю,

З квітки я нектар збираю.

Муха.

Дурна Бджола!

Чого так посміхаєшся?

Бджола.

Бо мушу облетіти тисячі квіток,

Зібрати мед, нагодувати діточок.

Муха.

Хе-хе. Погано ти працюєш.!

Либонь і вдома не ночуєш?

Не буду я збирать по краплі мед,

Не хочу знати я такої моди,

Бо для мого здоров'я ця робота шкодить.

Автор.

І Муха шмигнула у нашу хату.

Де не було ні мами, ні тата.

Муха.

Ой, скільки меду, з'їм я ложку!

Ой, ще одну. І ще одну.

Ой, мабуть, кину ложку:

Візьму весь мед я на дорожку.

Автор.

І Муха в банку ту влетіла,

Сіла в мед і утопилась.

Недарма в народі кажуть:

«Потрошку дбай, але своєю працею».

 

Ведучий. У народі говорять: людина живе не для того, щоб їсти, а їсть для того, щоб жити».

А щоб життя було цікавим, змістовним, а люди – здоровими, розумними, енергійними, працездатними, треба подумати про повноцінний раціон харчування. Про це успішно дбають кухарі.

Учениця. Добре годувати людей не менш важливо, ніж будувати машини, лікувати хворих, навчати дітей. Від якості їжі залежить настрій, працездатність людей усіх професій.

Кулінарія — це ціла наука, яку треба глибоко вивчати для того, щоб дарувати людям радість життя.

Учень. А врешті, якщо ми і не станемо професійними артистами, лікарями, спортсменами, кулінарами, то обов'язково будемо справжніми громадянами, адже ми – майбутнє твоє, Україно! (Учні пригощають кондитерськими виробами гостей свята).

(Звучить пісня «Ми - майбутнє України» на мелодію пісні «Вместе весело шагать» ).

Україну рідну матір, величаємо,

Білоусівкою свій край ми називаємо.

Хай вона в віках прославиться ділами,

Заспівай веселу пісню разом з нами.

Приспів:

Нам щодня веселий дзвоник лунає,

Хай лунає, хай лунає,

До роботи школярів закликає,

Закликає, закликає.

Тепле сонечко ми з радістю вітаємо,

Білоусівку нашу славну величаємо.

Будем з друзями ми жити і творити,

Рідну землю українськую любити.

Приспів (той самий)

Ми –  майбутнє України, цим пишаємось.

І на символах державних добре знаємось.

Ми готові зароблять дванадцять балів

 І учасниками бути фестивалів.

Приспів:

Простелився у майбутнє шлях просторий,

Шлях просторий, шлях просторий.

І життя у мандри кличе, наче море,

Наче море, наче море.

Учитель.

Любі друзі!

Доріг на світі є багато.

Але яку б ти не обрав,

Хотіла б я тобі сказати.

Щоб все життя ти пам'ятав:

«Іди в країну Знань охоче,

Працюй, твори і пізнавай.

Тоді душа твоя захоче

Розкрить для тебе справжній рай.

Іди вперед і підкоряй вершину.

Нехай почнеться мрій політ

В щасливу, світлую годину!

(Учні виконують пісню «Мандруйте країною Знань». Слова, покладені на мелодію пісні «Хрещатик»)

Мандруйте країною Знань

Учіться, шановні, учіться.

Знання – це скарб дорогий.

Не треба ніколи ліниться,

Час не марнуй золотий.

Хто хоче цей скарб відшукати,

Мандруйте країною знань,

І прагніть найбільше пізнати,

Пливіть у країну Бажань.

Приспів:

Ми і друзів розумієм.

Вчителів ми поважаєм,

Наша школа  зразкова,

Це в районі добре знають.

Знання на собі не носити,

Вони поведуть вас у життя,

Навчать і покажуть, як жити,

Відкриється вам майбуття.

Як будеш цей скарб зневажати,

Життя не пробачить тобі.

І підеш стежками блукати,

Почнеш докоряти собі.

Приспів:

Тож шануйтесь, любі друзі,

І учіться ви на славу.

Вам ділами прославляти

Нашу рідную державу.

Вчитель.

Життя прожитьне поле перейти.

Від труднощів не можна заховатись.

Свою стежину слід в житті знайти,

Щоб в щасті й радості купатись.

(На сцену виходить учениця з мамою і татом).

Учениця.

Професій на світі різних багато,

У мене йде обертом голова.

Та поряд зі мною мама і тато,

Запали в душу їхні слова.

Тато.

Діти мої, завжди щасливі будьте,

Учіться на славу, шануйте батьків,

Україну й рідну мову не забудьте,

Нехай лунає в серці солов'їний спів.


«Пісня – настанова»

 (на мелодію пісні «Виростеш ти, сину», виконують тато і мама).

Виростайте, діти, наші соколята.

Вас життя чекає нове і багате.

З вами завжди будуть поряд мандрувати

Любі батьки ваші та рідная  хата.

А якщо спіткає горе і невдача,

І серденько ваше в розпачі заплаче,

Рук не опускайте, знайдіть в собі сили

На ноги піднятись, труднощі осилить.

(Слово надається директору школи, батькам).

 

Ведучий.

Шановні вчителі, батьки, учні!

Ми тепло тут зустрілися з вами,

І ще зустрінемось не раз.

Хай буде вогник наш родинний,

Як добра пам'ятка для вас.

А на прощання побажаю

                  Хороших успіхів в труді,

         В навчанні, у праці та в дерзанні,

         І в особистому житті.

         Нехай боронить мати Божа

         Від злих людей і різних бід.

        Хай дасть здоров'я і поможе

        Прожити в щасті сотні літ!

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 74
Оцінки та відгуки
  1. Данко Наталія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пихтіна Лілія
    Цікавий сценарій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лучинський Михайло
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Балабанова Наталя
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  5. Бойкова Тетяна Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Ревенко Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Радченко Зоя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Пономаренко Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Сташук Валентина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Жаннусик Жанна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  11. Гладких Галина
    Дякую за сценарій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  12. Zhadan Nastya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  13. Shumelchuk Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  14. Гриценко Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  15. Казак Валеріан
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  16. Khonor Lady
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  17. Осокіна Кіра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  18. Тупало Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  19. Shumelchuk Alla
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  20. Плугарь Максим
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  21. Яким Давид Петрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  22. Князьков Олександр Сергійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  23. Фурсова Анна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  24. Морозова Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  25. Казак Ольга Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  26. Фодеева Виктория
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  27. Lazareva Julia
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  28. Недильска Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  29. Кузьменко Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  30. Валовая Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  31. franchuk misha
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  32. Прудченко Иван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  33. ИЛЬИН ДИНИС
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  34. Тернова Карина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  35. Tarasov Anton
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  36. Абрамян Артём
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  37. гав гав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  38. Cat Vika
    Дякую! Дуже допомогло! Обов'язково користуватимуся!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  39. Шелудько Ніна Степанівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  40. Фурсова Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  41. Чекалова Оксана Едуардівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  42. Морозов Владислав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  43. Лапченко Юля Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  44. Фаст Бодя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  45. Kazak Dashulya
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  46. Васильєва Ірина Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  47. Вінницька Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  48. Дранова Александра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  49. Мешков Виталик
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  50. Яким Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  51. Сєдова Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  52. Konina Katerina
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  53. Глоба Олексій Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  54. лапченко игорь
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  55. Василь Лєсак
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  56. Паша Титаренко
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  57. Корабльова Людмила Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  58. Назаров Вітя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  59. Шведова Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  60. Сагайдак Яна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  61. Бакум Людмила Миколаївна
    дякую!!! дуже цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  62. Шумельчук Ирина
    Дякую!!! Чудова робота...
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  63. Тітова Анастасія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  64. Бас Олена Леонідівна
    Дуже добре!!! Дякую!!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  65. Лагутіна Ольга Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  66. Василенко Тетяна Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  67. Качуровский Костя
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  68. Качуровский Олег
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  69. Качуровська Ірина Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  70. Осокина Валерия
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  71. Никифоренко Володимир Віталійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  72. Шевченко Наталя Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  73. Гужеля Олександра Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  74. Жук Валентина Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 71 відгук
docx
Додано
16 березня 2018
Переглядів
2999
Оцінка розробки
5.0 (74 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку