Праця 1 клас Тема: Предметна аплікація.

Про матеріал

Мета уроку :вчити учнів виготовляти аплікацію з рослинних форм; розвивати мислення, спостережливість, фантазію; виховувати любов і бережне ставлення до природи.

Перегляд файлу

Праця 1 клас

Тема: Предметна аплікація. Послідовність створення предметних аплікацій  з природного матеріалу.
Мета:  вчити   учнів    виготовляти     аплікацію      з      рослинних       форм;   розвивати   мислення,  спостережливість,     фантазію;     виховувати     любов   і   бережне ставлення до природи.

 Обладнання: природні матеріали (рослинні форми),   ножиці,   клей,   зразки готових виробів, таблиця "Аплікаційні композиції", панно.

Література:

1. Бабовал Т.І., Янусь С.В. Уроки трудового навчання. 2 клас. Посібник для вчителя. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2004. – 128 с.

2. Чекіна О.Ю. Інтегровані уроки в початковій школі. – 2-ге вид. – Х. : Вид. група «Основа», 2008. – 193 с.

3. І. М. Веремейчик. Трудове навчання  2 клас. -  Педагогічна думка. 2002 р.

Хід уроку

 I. Організація початку уроку.
           1. Привітання

Вже дзвінок нам дав сигнал, працювати час настав!

Тож і ти часу не гай, працювати починай.

 2. Перевірка готовності до уроку

II. Повідомлення теми і мети уроку.   
         -  Сьогодні ми  вирушимо  на  лісову  галявину.  (На  дошці  прикріплене панно "Галявина").

Золота красуня  - осінь-чарівниця!
По землі ступає, золотом іскриться.
В жовте і червоне листячко фарбує,
І картини дивні, чарівні малює.
Небо синє-синє, листя кольорове,
А яке довкілля радісне, чудове!

  - Діти, подобається вам осінь? Чим саме?
   Так, осінь щедра на подарунки. Але водночас разом з подарунками вона приносить багато клопотів, особливо тваринам. Сьогодні на лісовій галявині збираються птахи та звірі на збори, щоб вирішити, як краще підготуватися до зими.
    - Першим прилетів горобчик. (Вчитель приклеює зразок аплікації).
        - Послухайте загадки і скажіть, хто ж іще прийшов на збори.

Не ходжу я, а скакаю, бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання перегнав би я коня.

Я - страшенний боягуз, всіх на світі я боюсь
Часом лізу я у шкоду, їм капусту по городах,
Моркву, ріпу, буряки. Відгадайте, хто такий? (Заєць)

 Влітку - наїдається,
Взимку - висипається. (Ведмідь)

По полю і лісу гасає,
Овечок хапає та всіх лякає. (Вовк)

 Хто в лісі живе,
Кури в селі краде,
Має шубку золоту,
А вдачу хитку? (Лисиця)

- А це хто прийшов?

 Хвіст трубою, спритні ніжки -
Плиг із гілки на сучок!

В неї очі, як горішки,
Кожушина хутряна,
Гострі вушка, наче ріжки,
Носить все собі горішки. (Білка)

 Котиться клубочок
Зовсім без ниточок.
Замість ниточок -
Триста голочок. (їжачок)

   (Після кожної загадки вчитель приклеює на панно зразки аплікацій тварин). Ось таке панно ми повинні виготовити з вами на уроці.
         - Звідки походить ця назва, нам допоможуть дізнатися чергові "Довідковогобюро".
             Учень. Панно - французьке слово, означає частину архітектури, стіни або стелі, прикрашених живописом або скульптурними зображеннями.
             Вчитель. Мудра природа навчає нас у будь-яку пору року і за будь-яких обставин.

Птахи нас навчають співу.
Бджолиний рій навчає жити в праці і по-справедливості.
А весь лісовий рід вчить нас міцної дружби.

   З маленької краплинки ніколи не буде моря-океану, а з одного деревця - лісу. Тому складається краплинка до краплинки, деревце до деревця. Одній людині таке панно виготовити важко, але ж нас багато, кожен буде виготовляти якусь окрему деталь.

  IІІ. Вивчення нового матеріалу

 1. Розгляд зразків виробів.

 2. Технологія виготовлення виробу.

 - Розгляд таблиці "Аплікаційні композиції".
           - Наші звірі та птахи незвичайні. З чого вони виготовлені? (З листочків).
           - Хто спостережливий, той помітив, що кожен листочок щось нагадує: той голівку тварини, той лапку, інший тулуб, хвостик чи вушко.

   3. Планування наступних трудових дій. Відбір матеріалів та інструментів. Закріплення нового матеріалу.

   З круглих та овальних листочків можна виготовити тулуб. Продовгуваті листочки - вушка, лапки. Маленькі листочки - хвостики.

    4. Повторення правил техніки безпеки
Слово надається інженеру з техніки безпеки.

- Клей не брати в рот, багато не наносити на виріб, слідкувати, щоб не потрапив в очі.

     5.  Самостійна робота.

     6. Фізкультхвилинка.

Раз, два, три - з нами на галявину іди.
Раз, два, три, чотири, п'ять -
Будем в лісі крокувать.
Там пташок ми пострічаєм.
Разом з ними політаєм.
Разом з зайцем пострибаєм,
А від вовка - повтікаєм.
Як лисичка, до зайчат підкрадемось,
Як ведмедик клишоногий потанцюєм,
Ледве чутно галявиною помандруєм.

   7. Продовження самостійної роботи

   ІV. Підсумок уроку

1. Оцінювання виробів, прикріплювання до панно

2. Узагальнююча бесіда

- Чи сподобався вам урок? Чим саме?

- Я думаю, що птахи і звірята на лісовій галявині обов'язково вирішать, як їм краще підготуватися до зими, адже їх стало так багато.

  3.  Прибирання робочих місць.

 

docx
Додав(-ла)
Ульяненко Анна
Додано
18 квітня 2018
Переглядів
1028
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку