Виховний захід на групі продовженого дня

Про матеріал
Виховний захід для 3 класу групи продовженого дня "Світ взаємин". Спрямований на навчання дітей навичок взаємодії з соціумом та розвитку адекватної самооцінки. Розвиває комунікативні здібності, вміння налагоджувати стосунки з однолітками та здатність до емпатії. Виховує позитивні особистісні якості та адекватно- оціночне мислення.
Перегляд файлу

 

Виховний захід для учнів 3 класу : «Світ взаємин»

Мета: вчити цінувати товариські стосунки з оточуючими, налагоджувати дружбу, взаємодіяти в колективі однолітків. Розвивати позитивну самооцінку,комунікативні здібності, навички запобігання конфліктів та пошуку компромісу.

Учитель Писаренко А.А.

Клас 3-А

Тип уроку: виховний захід

Тема: «Світ взаємин»

Результати навчання:

  • учні аналізують причини і наслідки конфліктів між друзями, однолітками, однокласниками;
  • пояснюють, як і чому важливо мати друзів;
  • демонструють алгоритм примирення з другом;
  • наводять приклади варіантів примирення;
  • мають адекватну позитивну самооцінку;
  • вміють поважати думку кожного.

Обладнання:

Комп ютер, мультимедійний проектор, картки з прислів ями, картки з мирилками.

 

Хід уроку

 

Вступна частина

Ритуал привітання.

 Діти, станьте в коло, подивіться один-одному в очі, обміняйтесь посмішкою і скажіть : «Вітаємо усіх. Будьте здорові»

Тема уроку сьогодні: «Світ взаємин»

Ви дізнаєтеся,що таке взаємини, як їх будувати та налагоджувати. Поміркуєте про причини виникнення конфліктів з товаришами. Дізнаєтесь про важливість дружби та на чому вона будується. Вивчите цікаві мирилки.

 

 

 

 

Основна частина

Вступне слово вчителя.

  Яке чудове слово - «взаємини». Вимовляєш його – і відразу ж згадуєш багатьох людей, що оточують тебе щодня де б ти не був. Як же це чудово, коли зустріч з оточуючими приємна та бажана. Що ж таке взаємини і якими вони бувають: давайте послухаєм: хто,як міркує?

 Справді, взаємини – це невід ємна складова щоденного життя. Це стосунки, завдяки яким кожен відчуває себе невід ємною частинкою цілого світу.

Вправа «З ким ти сьогодні взаємодіяв».(Мікрофон)

Я хочу почути, з ким і як ви сьогодні встигли взаємодіяти». По черзі, по колу, передаючи мікрофон  перезвіть всіх людей, з якими ви взаємодіяли сьогодні. «Я сьогодні взаємодіяв з … де?»(відповіді дітей)

Актуалізація теми.

Як бачите, взаємодія з багатьма людьми необхідна скрізь! А чи завжди ця взаємодія приємна? Хто хоче нам розказати де і з ким вам подобається взаємодіяти найбільше?(відповіді дітей)

Вправа «Причини і наслідки неприємних відносин» (аналіз взаємовідносин в художньо-літературних прикладах)

Пропоную переглянути фрагмент мультфільму «Маша та ведмідь»  . Дивіться уважно, щоб потім могли відповісти на питання : « Як взаємодіють звірі з Машою і на чому базуються їх відносини»

Обговорення мультфільму:

  • Що було причиною обурення Маші?
  • До яких наслідків призвела  неуважність ?
  • Як почувається ведмідь в цій ситуації?
  • Чому доводиться поступатися

Підсумуємо: «Варто поважати всіх, щоб заслужити повагу оточуючих-основний і простий засіб приємної взаємодії з оточуючими»

Робота над віршем  М. Пригари «Сварка»

Інсценування вірша підготовленими учнями.

Питання для обговорення:

  • Чому посварилися дівчатка?
  • А чому засумували потім?
  • Що їх помирило?

 

Руханка «Струмочок»(2хв)

 

Вправа « Як стати сміливішим»

 

 Уявіть собі, що вам потрібна допомога незнайомої людини, а ви не маєте сміливості про це попросити у неї. Наприклад, у вашому телефоні сіла батарея, а зателефонувати необхідно негайно. Тому ми зараз вивчимо кроки для набуття навичок  взаємодії:

  • Підійди до товариша.
  • Щиро усміхнись і впевнено скажи: «Дозволь, будь-ласка, скористатися твоїм пристроєм, бо мій поки що заряджається»
  • Якщо цей товариш не може тобі допомогти - звернись так само до іншого.
  • Не забувай про слова вдячності.

 

Практична робота . Демонстрація взаємодії.(робота в парах)

 

  Вправа «Комплімент»(Складання та обмін компліментами для кожного)

 

  Зараз я розіб ю вас на групи: кожна група отримає  завдання скласти речення - комплімент для кожного учасника і прочитати його.

 Заключна частина

Підсумок заняття

  Отже ,який висновок ви зробили? (Потрібно сміливіше взаємодіяти з оточуючими, поважати кожного, цінувати добро і теплі стосунки між людьми, завжди миритися.)

 

 Ритуал завершення заходу. Вправа « Коло дружби»

  Діти, зараз ви по-колу будете передавати рукостискання сусіду І казати : «Дякую, що ти був  поруч»

А тепер встаньте,за руки візьміться, один-одному посміхніться і дружно скажіть: « Кожне слово і погляд мають значення- ми кажем «На все добре! Допобачення»!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Виховна робота
НУШ
Додано
24 квітня 2020
Переглядів
419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку