Виховний захід на тему "Я люблю хімію"

Про матеріал
Змагання двох команд по темах: розчини, класи неорганічних сполук, валентність, періодичний закон і періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Хімічні загадки Я отруйний газ зелений Дивні звички є у мене: Всім задуху дарувати І мікробів убивати. Різнокольоровий килим Після мене стане білим. Родичів відомих маю: Сіль, що миттю вибухає, П’ять кислот, вапна доволі Я живу в кухонній солі. Чую відповідей хор, Що моє ім’я….. Я – метал м’який. Та знайте й до води не підпускайте: Бо у неї опущуся, до поверхні піднімуся, Пробіжуся і зникаю – газ доверху випускаю. А ще чую звідусіль: “Поклади у страву сіль!” Сіль кухонну,бо із нею Здавна ми були ріднею. Раунд І

Номер слайду 2

Хімічні загадки Я в сполуках органічних І у газах вулканічних; Утворив найлегший газ, Що є горючим водночас. У небесну блакить Зонд зі мною полетить. Як зустрінусь з киснем, враз Вибух- це гримучий газ. Потекло щось? Не біда, Це з’явилася вода. Я –відновник добрий теж Може, ти мене назвеш. Я срібляста, я рухлива, Та, по правді, нещаслива. З киснем стрінусь – червонію Й дуже я ніяковію. Незлюбили мене люди: Зло в мені вбачають всюди. Розіллюсь – зберусь ущерть, Бо мої пари – то смерть, Їм я не стану докоряти, А намагаюсь допомагати: Добру маю я натуру, Бо міряю температуру.

Номер слайду 3

Бліц-турнір Дайте якомога більше правильних відповідей . Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Команда І 1. Як звали Арреніуса? 2. Як називають речовини, розчини або розплави яких проводять електричний струм? 3. Закінчіть речення: «Хімія — наука про...». 4. Якого кольору набуває фенолфталеїн у лугах? 5. Речовини яких класів належать до електролітів? 6. Якого кольору набуває лакмус у кислотах? 7. Яка формула сульфатної кислоти? 8. Хто відкрив періодичний закон. 9. Як називаються речовини, що прискорюють хімічну реакцію? 10.Назвіть прізвище вченого, що склав витискувальний ряд металів? 11. Як називаються солі нітратної кислоти? 12. Який заряд мають катіони? 13. Яку валентність має Кальцій? 14. Як називається родина елементів І групи головної підгрупи? 15. Які речовина утворюються в результаті взаємодії води з кислотними оксидами? 16. За яких умов реакції йонного обміну відбуваються до кінця? 17. Закінчіть речення: «Кислоти — це електроліти, які...». 18. Як позначається ступінь дисоціації? 19. До яких електролітів належить сульфатна кислота? 20. Які є ознаки перебігу реакції між хлоридною кислотою і крейдою? Раунд ІІ

Номер слайду 4

Команда ІІ 1.Що називається оксидом? 2.Назвіть формулу основного оксиду. 3.Молекулярна маса води. 4.Кисень-це проста речовина чи хімічний елемент? 5.Валентність оксигену. 6.Нітрати – це солі якої кислоти? 7.Назвіть сіль – BaSO4 . 8.З чого складаються солі? 9.N2 - проста чи складна речовина? 10.Яку валентність проявляє Al в Al2O3? 11.Як називаються розчинні у воді основи? 12.Назвіть амфотерний гідроксид. 13.Яка валентність гідроксильної групи? 14.Формула барій гідроксиду. 15.Назвати оксигеновмісну кислоту. 16.Формула сульфітної кислоти. 17.Назвіть трьохосновну кислоту. 18.Чому дорівнює відносна атомна маса гідрогену? 19.Як називаються речовини, утворені двома елементами, одним з яких є оксиген? 20.Які реакції називаються реакціями сполучення?

Номер слайду 5

Розділи нас. Впізнай мене Команда 1 Команда 2 Суміш (залізо, глина, сіль) Суміш (кухонна сіль, пісок) Купрум сульфат Барій хлорид Раунд ІІІ

Номер слайду 6

СМС - повідомлення СМС: 7/2, 4/1, 5/1, 4/1, 9/4 – 5/2, 1/1, 6/4 4/3, 2/1, 5/4, 6/1, 5/3,6/1,3/2, 7/4, 5/3, 2/3, 8/4, 5/2, 6/4. СМС: 8/1, 8/3, 6/1, 5/3, 4/3, 5/3 5/4, 6/1, 5/3, 6/2, 6/3, 9/4, 2/4, 2/1, 9/2 , 7/2, 4/1, 5/1, 4/1, 9/4, 6/1 6/4, 4/3, 8/3, 6/2, 2/3, 5/3, 8/4 6/4, 6/2, 5/4, 6/1, 2/1, 2/3, 8/3, 4/4, 9/3, 3/1, 6/2, 9/1, 4/3, 4/1. 2 А, Б, В, Г 3 Д, Е, Ж, З 4 І, Й, К, Л 5 М, Н, О, П 6 Р, С, Т, У 7 Ф, Х, Ц, Ч 8 Ш, Щ, И, Ї 9 Ь, Є, Ю, Я Раунд ІV

Номер слайду 7

Перекладіть прислів’я та афоризми українською мовою 1.Слово – Аргентум, а мовчання – Аурум. 2.Багато з тих пір аш два о утекло. 3.Перший день гість- Аурум, другий день – Аргентум, а третій день-Купрум, хоч бери сумку та їдь. 4.Ферумний характер. 5.За купрумний гріш продався. 6.Білий як кальцій карбонат. 7.Щоб людину пізнати, треба з нею пуд натрій хлориду з’їсти. 8.Аурумні руки. 9.Каламутити аш два о. 10.І за холодну аш два о не береться. 11.Під лежачий камінь і аш два о не тече. 12.Не брудни криниці, бо схочеш аш два о. Раунд V

Номер слайду 8

Н N O2 Na3 H2 S О H3 O4 P C O4 Li P O4 H2 O2 H O4 C O O Na O S Mg O3 Al2 Ca C O3 S Na2 N H3 O3 Кросворд “Класи неорганічних сполук” Раунд VІ

Номер слайду 9

Раунд VІІ Фоторобот Складіть із букв, яким відповідають правильні формули речовин,прізвище амереканського вченого. Який відкрив 9 хімічних елементів. 1.Бертолетова сіль. KlСlО КСlО2 КСlО3 КСlО4 Д Ф С Р 2.Цинкове білило. ZnO Zn (ОН)2 ZnСl2 ZnSO4 І Е А О 3. Сухий лід. СО Н2СО3 СО2 NН3 В М Б К 4.Крейда. CaSO4 Ca3 (PO4)2 СаСО3 СаSO3 І С О Л 5. Сода Na2CO3 NaNO3 NaHCO3 NaOH Ш П Р Н 6.Жовта кров’яна сіль K3(Fе(CN)6) К4(Fе(CN)6 NН4 NO3 С2Н5ОН Й Г Н С Раунд VІІ

Номер слайду 10

Казка-загадка «Це був...» Учень зібрався виконувати домашнє завдання з хімії про властивості одного елемента.Раптом у репродукторі диктор сказав, що будуть передавати розповідь Г. Уелса про людину, яка що не забажає, усе збувається. «От, — подумав учень, — якби зник цей елемент, то і вчити про нього не довелося б». Раптом із репродуктора донеслося: «Твої думки прийнято на відстані. Цей елемент зникає». «Гаразд, — подумав учень, — піду пити чай». Підходить до шафи, а там немає ні склянок, ні чашок. Учень відчуває холод та вітер. Ніби ж зачинив вікно? Підходить до нього, а в шибках немає скла. Раптом він чує страшний гуркіт. — Що це? — лякається учень. І чує голос із репродуктора: — Елемент, який ти не хотів вивчати, зник. Руйнується земна кора, зараз зруйнується твій дім. — Ні! — закричав учень. — Я все вивчу про цей елемент. Я знаю, що його іменем називають людей міцних, які відстоюють свої справи і думки. Цей елемент був необхідним ще для первісної людини. Цей елемент... — Добре, — обізвався репродуктор твоє бажання є помилковим і поспішним, тому не будемо його виконувати. Учень видихнув з радістю і подумав: «Не можна, щоб із Землі зникав хоч один елемент. Землю потрібно берегти, якщо ми цього не робитимемо, то буде велика біда». Запитання. Про який хімічний елемент ішла мова?

ppt
Додано
5 грудня 2020
Переглядів
1115
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку