Виховний захід "Нумо, дівчата!"

Про матеріал
Оформлення. На передній стіні на тлі українсь¬ких рушників вісімка, утворена паперовими кві¬тами. На стінах актового залу вивішені математичні газети, вислови матема¬тиків про математику, малюнки на математичну тему, виготовлені учнями. На сцені прикріплено магнітну дошку (табло), над якою висить велика підко¬ва з картону, обмотаного фольгою, ліво¬руч і праворуч від неї напис: «Нумо , дівчата». У центрі, за столиком біля мікрофо¬на — місце ведучого. По обидва боки від нього по 6 місць для гравців двох команд. У залі учні , гості. Звучить весела музика, на сцену виходить ведучий. Ведучий : Здрастуйте, гості дорогі, веселощів вам та радості! Проходьте, не соромтеся. Скоріше зручні місця займайте.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оформлення.

На передній стіні на тлі українсь­ких рушників вісімка,

утворена паперовими кві­тами.  На стінах актового залу вивішені

математичні газети, вислови матема­тиків  про математику, малюнки на

математичну тему, виготовлені учнями. На сцені прикріплено магнітну дошку

(табло), над якою висить велика підко­ва з картону, обмотаного фольгою,

ліво­руч і праворуч від неї напис: «Нумо , дівчата».

У центрі, за столиком біля мікрофо­на — місце ведучого. По обидва боки

від нього по 6 місць для гравців двох команд. У залі учні , гості.

Звучить весела музика, на сцену виходить ведучий.
Ведучий :
Здрастуйте, гості дорогі, веселощів вам та радості!
Проходьте, не соромтеся. Скоріше зручні місця займайте.
Ведуча

Ось і прийшла весна, ось і настав березень.
А березень - це пісня!
А березень - це казка!
А березень - це суцільно чудеса і весна!
А березень - це свіжість,
А березень - це свято
Добрих і милих мам!
Ведучий

8 Березня - це коли сонце починає пригрівати землю, коли на лісових

галявинах розквітають проліски і прилітають граки. Всі люблять це свято.

Адже це свято наших мам, бабусь, сестричок та однокласниць. Усіх, кого ми знаємо і яких не знаємо. Всіх, хто живе поруч з нами і далеко від нас.

 

Ведуча. Дивний і прекрасний збіг - Міжнарод­ний жіночий день і весна.

І це справедливо — на­весні дівчата, жінки сповнені надії, краса їх

осяяна променями березневого сонця.

А започатковано це свято було в 1910 р. на II Міжна­родній конференції

жінок-соціалісток у Копенга­гені на пропозицію Клари Цеткін. Його було

вирі­шено проводити щорічно як день солідарності жінок усіх країн у боротьбі

за свої права. Вперше цей день відзначили у 1911 р. у Німеччині, Австрії,

Швейцарії та Данії. Вшануємо і ми яскраве свято, що приходить до нас із

першим співом пташок, першими весняними квітами, чарівними веснянка­ми

та усмішками на обличчях наших мам та ба­бусь.

 

Учень (читає вірш):

Ви в молитвах Божих бережете світло,

Щоб життя у мирі і в надії квітло,

Щоб світило сонце нашій Україні,

І всміхалось дітям небо синє-синє.

Дякую Вам, мамо, за високу долю,

За зелене жито на веснянім полі.

Дякую Вам, мамо, за прожиті роки,

За турботи серця, за родинний спокій.

Параска Кубаєвич

 

Ведуча. Сьогодні, напередодні свята, ми проводимо конкурс

«Нумо, дівчата» між двома командами дівчат за звання

«Краща господиня  року». Дівчата продемонструють свої вміння

куховарити, шити, прибирати, а ще й добрі знання з математики.  

Вдома вони придумали назви своїм командам і виконали завдання.

Оці­нювати їх старанність буде журі, яке складається з викладачів 

та ваших матусь.

Ведучий  (представля­ють журі).

Ведуча: А зараз команди запрошуємо на сцену.

Перша команда «Медіана», друга команда «Невгамовні»

 

Ведучий .

І напевне уже час

Починати нам змагання

Приготуйтеся команди

Конкурс перший – привітання!

 

До слова запрошується команда « Невгамовні» у складі:………

Привітання команди «Невгамовні»

 

1.Сьогодні на сцені веселість і сміх

Сьогодні у нас змагання для усіх

Ми щиро вітаєм болільники вас

І знайте, що наша команда –це клас

2. Ми- найкращі , енергійні, найсміливіші

І найголовніше ми від самого початку хотіли сказати разом:

Вітайте, ми команда «невгамовні»

3.Ми всі веселі і чудові,

Як депутати галасливі

Ми всі надіємось на силу

Щоб нам по балу присудили

4. Наш девіз: Хоча ми любим веселитись

Але ми знаєм треба вчитись

Якщо ти вчитись будеш дуже

Розумником ти станеш друже

5. Суперників наших ми щиро вітаєм,

Перемогти сильнішому звичайно бажаєм

Грати сьогодні чудово старайтесь

З математикою дружіть та гарно навчайтесь

6. Журі дорогому вітання шлемо

Ми настрою гарного вам додамо

Нехай зацікавлять вас конкурси наші

Віддайте нам бали сповна усі ваші

7. Ми веселі і смішні

Красиві і гарні

Вірим все що ми покажем

Не піде на марно

8. Емблема нашої команди

Ведуча

До слова запрошується команда « Медіана» у складі:………

Привітання команди «Медіани»

 

1. Ми команда Медіана

Метка, вміла і старанна,

Математику ми знаємо, -

І завжди перемагаємо.

2. Наш девіз: Шукай, дерзай, відповідай

На друга зла ніколи не тримай

3.Змагання ми починаємо

Команду суперників щиро вітаємо.

Їм бажаємо все перемагати

Але нас не подолати

4.Ну, супернику, тримайся

Дуже сильно не старайся,

Ліпше швидко утікай,

Перемогу нам віддай.

5. Журі , ти моє прекрасне

Ти для нас як сонце ясне,

Не жалій нам бали,

Щоб ми не програли.

6. Серце наше не сумує

Нам болільник аплодує,

А ми бали здобуваємо

І ніколи не програємо.

7.Емблема нашої команди

Ведучий  Кожній команді було дано домашнє завдання. Послухаємо їх.

2 Конкурс :Домашнє завдання «Хто швидше»

 Як правило кулінарні рецепти містять кількість продуктів в грамах. Що робити, якщо ви знайшли цікавий рецепт і немає ваг, щоб зважити 100 г  борошна, 350 г цукру, 100 г тертих сухарів?

 

Кожній команді треба дати якомога більше пра­вильних відповідей.

Відповідає команда, капітан якої першим підніме руку. Правильна

відповідь — 1 бал, неправильна — 0 балів.

Запитання

1. Скільки грамів борошна вмішається в одній столовій ложці? (25гр)

2. Скільки грамів цукру вміщається в одному стакані? (200гр)

3. Скільки грамів рису вмішається в одній столовій ложці? (25гр)

4. Скільки грамів вершкового масла вмішається в одній столовій ложці? (40гр)

5. Скільки грамів солі вмішається в одній столовій ложці? (30гр)

6. Скільки грамів оцту вміщається в одній столовій ложці? (15гр.)

7. Скільки грамів масла вміщається в одній столовій ложці?(40гр)

8. Скільки грамів води вміщається в одній столовій ложці? (15гр)

9. Скільки грамів молока вміщається в одній столовій ложці? (20гр)

10. Скільки грамів тертих сухарів вміщається в одній столовій ложці? (15гр)

 

Ведуча  3.  Конкурс «Кулінарний»

Потрібно розв'язати задачу і дізнатися, скільки оцту, солі і цукру

необхідно  для консервування  огірків. Команда, яка першою

правильно розв'яже  задачу, одержує 3 бали.

 

Задача. Для консервування літрової   банки  огірків потрібно взяти оцту,

солі і цукру у співвідно­шенні 3:4:3. Скільки грамів оцту, солі і

цукру  необхідно, якщо їх маса в сумі дорівнює 50 г? (15г,20г,15г)

 

Ведучий. Поки дівчата розв'язують задачу, пропонуємо вам гумореску

П.Глазового. Виконує учень...

 

ЧОМ НЕМА У НАС ОХОТИ ДО ДОМАШНЬОЇ РОБОТИ

Жінки наші нарікають - це вже звичним стало –

Що ми дома по хазяйству помагаєм мало.

Любі наші! Ми охоче б вам допомагали,

Якби за це нас хвалили газети й журнали.

Та не тільки, щоб журнали, не самі газети, -

Щоб славили художники, скульптори, поети.

От якби намалював хтось велику картину:

Сидить дядько серед кухні — чистить картоплину,

Або стоїть біля крана, обмива редиску,

Чи цеглиною картоплю натира до блиску.

Або якби якийсь скульптор виліпив фігурку:

Стоїть дядько над плитою, общипує курку.

Чи ще краще: на коні він скаче проти вітру,

В одній руці друшляк трима, а в другій макітру.

Якби так нас прославляли, я б прибіг з роботи

І пірнув би з головою в домашні турботи.

Швидко виправ би білизну, наварив би супу,

Заштопав би всі панчохи, отакенну купу.

Обмів би скрізь павутиння, витер би пиляку,

натомість отримав би велику подяку.

 

Ведуча  4. Конкурс «Чи вмієш ти кроїти»

Команди розв'язують задачу на аркушах папе­ру. Команда, яка першою

здала правильне розв'я­зання журі, одержує -  3 бали, друга — 2 бали.

Задача. Щоб пошити спідницю правильної трапецевидної форми

(тобто у вигляді рівнобічної трапеції), необхідно дві деталі. Скільки

тканини шириною 120 см потрібно, щоб викроїти ці деталі, якщо

половина довжини талії дорівнює 24 см, ши­рина низу 56 см, а довжина

виробу (висота) дорів­нює 34 см? Знайти площу деталей.

Ведуча:  Дівчата наші працюють. Проведемо гру з уболівальниками.

Гра з уболівальниками

Кілограм борошна коштує 5 грн 10 к. Скільки кілограмів борошна

можна купити на 25 грн 50 к?

Одна коробка цукерок коштує 88 грн 70 к. Скільки коштує  10 коробок   таких цукерок?

Ведучий  5. Літературний конкурс

Із слова «тригонометрія» скласти якнайбільшу кількість слів (іменників).

Одна хвилина на обдумування.

Ведуча. Поки дівчата працюють, ще одна усміш­ка П.Глазового,

 

ОТ КОЛИСЬ БУЛИ ДІВЧАТА!

Дорікає дід онуці: 

—Дивні нині діти.

Вже дівчата розучились

Навіть червоніти.

А колись були, голубко,

Дуже соромливі,

Скажеш слово — червоніли,

Як той мак на ниві.

Тут онука аж руками

Вдарила об поли: 

Я дідусю, уявляю,

Що ви їм мололи!

Ведучий  6.  Конкурс «Як поділити?»

Команда, яка першою дає правильну відповідь, одержує 2 бали.

Задача (усно). Уявіть, що ви маєте двох молод­ших братиків і вам

потрібно поділити між собою 5 яблук. Скільки частин отримає кожний?

Ведучий   7 конкурс   «Весела лічба»

Змагаються дві команди. Потрібно назвати підряд числа від 1 до 40.

Але замість тих чисел, що діляться на 3, треба підстрибнути і сказати:

«Не зіб'юся».

Хто помилився, вибуває з гри, і лічба починається спочатку. Яка команда

більше чисел назве, та і ви­грає.

 

 

Ведучий. Поки журі підбиває підсумки кон­курсів, пропонуємо

послухати частівки від двох подружок.

Дві подружки разом.

Ми веселі дві подружки

І з баяном — братиком

Заспіваємо частівки

Вам про математику.

 

1-ша подружка.                                                                                                                                 Розв'язав Петрусь задачу,

Тільки мінус    не побачив,                                                                                                       Ось і сталось, що лимон                                                                                                  Важить майже 8 тонн.

2-га подружка.                                                                                                                                                  На контрольній ловив гав —

Одиницю упіймав.                                                                                                                              Підглядав у всі книжки,                                                                                      Переплутав сторінки.

1-ша подружка.                                                                                                                                                    Біля дошки він стояв                                                                                                        І придумав чудо —                                                                                                                          В теоремі прирівняв

До квадрата куба

2-га подружка.

Хто задач не полюбляє,

Тим така і дяка —

Весь рік двійки заробляє

Й вийде лобуряка.

Дві подружки разом.

Ми веселі дві подружки

І з баяном — братиком

Заспівали вам частівки

Всі про математику.

 

Ведуча :Слово журі. Журі оголошує бали за два конкурси.

 

Ведуча  8.Конкурс «Розгадайте ребус»

Ребуси написані на плакатах, кожна команда одержує по 4 ребуси.

Кожен правильно розв'яза­ний ребус оцінюється в 1 бал. Виграє команда,

яка   швидше виконає завдання.

7 ' я             ко, ко, ко              100 " ворона                 с 3 же
 

                                       100 рож                             і 100 рія

 

(Сім’я, трико, сторона, стриже, сторож , історія)

Пісня «Задача» (на мотив пісні «Смерека»).

Юнак.

Усі задачі розв'язали

І зошити поздавали.

Я сиджу і ледь не плачу —

Не зміг розв'язати задачу.

Приспів.

Ой, задачо!

Розв'яжись мені, задачу!

Чом я над тобою плачу?

Ох, важка ж оця задача!(2 рази)

Дівчина.

Чи у хлопців запитати,

Чи в дівчат її списати.

Як же мені з нею бути,

Ви порадьте мені, люди.

Приспів.

Ой, юначе!

Розв'яжи мені задачу!

Я сиджу і ледь не плачу,

Ох, важка ж оця задача(2 рази).

Юнак.

Свого лоба я нахмурив,

В голові усе там збурив.

І мені тут прояснилось,

Чом раніше не ділилось.

Приспів.

Ой, задачо!

Розв'язав я цю задачу.

I тепер я вже не плачу,

Бо це зовсім легка задача (3 рази)

 

Ведучий  9. Завдання з діжки.

Спо­чатку команда, яка програє. Якщо ко­манда не знає відповіді, то

запитують глядачів.

На обдумування    дається 15 с. Кож­на правильна відповідь оцінюється 1 балом.

Завдання

1.Хто вона, гідна поваги?

2.Рибалка ловив рибу. На запитан­ня: «Скільки ти впіймав риби?

відповів: «Половину восьми, шість без голови і дев'ять без хвоста».

Скільки  риби впіймав рибалка? (О)

3.Для чого використовують решето Ератосфена?

(Для виділення множини простих чисел.)

4.Що спільного між теоремою і те­атром?

(Слово «теорема» походить від грецького, що означає

спостерігаю,  розглядаю.)

5.Про що йдеться: «Над ним мож­на довго-довго ламати голову.

Як його не повернеш — всюди однаковий. За його допомогою міряють

та будують»                                 (Куб.)

6.Математичне поняття, яке в пе­рекладі з грецької означає «пишу».

Не має нічого спільного з аристократами.

(Граф.)

7.Про що йдеться: «Вона є тільки в правильному многокутнику.

Це ра­діус кола, вписаного в правильний многокутник. Вона

перпендикулярна до сторони правильного многокутни­ка і проведена

з центра вписаного кола до середини сторони.

(Апофема.)

8.Буває і великий, і малий і пов­ний. Ним карають у дитинстві. Іноді він

буває дуже прямий, досить часто тупий, але переважно гострий. Що це?

(Кут.)

9.Він буває мисливський і бара­банний. Дуже мало відрізняється від дроту.

А ще є десятковий і звичайний. Що це?

(Дріб.)

10.Є в рослини, є у слові,і в рівнянні також є.

І стержневий, й мичкуватий, і кубічний, і квадратний. Що це таке?

(Корінь.)

11.Які числа називають числами-близнятами?

(Пара простих чисел, різниця між якими дорівнює 2.)

12.Назвіть прізвище людини, яку вважають батьком сучасної алгебри.

(Франсуа Вієт.)

13.Як з трьох нулів зробити два, не закреслюючи жодного?

( два)

    

Ведучий. Зараз ми проведемо конкурс на краще ви­конання бального танцю

а оскільки наш вечір — математичний, то партнери, перед тим як

почати змагання, повинні розв'язати невеличку вправу. Отже, всіх хто

бажає взяти участь у танцювальному кон­курсі, прошу вийти на сцену.

(Виходять учасники.)

Ведуча. Зараз ви отримуєте картки. У хлопців буде картка з лівою

стороною формули, а у дівчат — з правою. Ви повинні знайти собі пару

для участі у конкурсі,

(Танець учасників конкурсу.)

Ведучий . Перед вами текст. Потрібно виписати всі числа з тексту і знайти їх суму.

«НАША СІМЯ ЖИВЕ В СТОЛИЦІ. ПРІЗВИЩЕ ОДИНАК. БАТЬКО – СТОРОЖ, МАТИ ПРАЦЮЄ НА ТРИКОТАЖНІЙ ФАБРИЦІ , СЕСТРИ- В СТОЛОВІЙ, Я – УЧЕНЬ СТОЛЯРА. ЧАСТО ЗА СТОЛОМ ДІД РОЗПОВІДАЄ НАМ ІСТОРІЮ УКРАЇНИ , ЗА НЕЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОЇ ВІН БОРОВСЯ В МОЛОДОСТІ.»

( 7+100+1+100+3+3+100+100+100+100+100=714)

 

 

Журі підбиває підсумки конкурсів та нагоро­джує переможців.

Ведуча.

Скінчився час випробувань,

Нам до душі ваш рівень знань.

Та ще багато треба знати,

І ще багато треба вчити.

Ми врахували всі ваші старання,

Ви достойно пройшли всі випробування.

Настав вже час усіх вас привітати.

До побачення, до нових зустрічей.

Ведучий. Ось і закінчилося наше свято! Хочу ще раз привітати переможців,

а також усіх мам і ба­б  з Міжнародним жіночим днем   8 березня.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
16 березня
Переглядів
129
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку