Виховний захід " Посвята в юних патріотів України з елементами хортінгу."

Про матеріал
Методична розробка виховного заходу " Посвята в юних патріотів України з елементами хортінгу" є сценарієм для проведення масового позашкільного заходу з національно - патріотичного виховання.
Перегляд файлу

Патріотичне свято « Посвята в юних патріотів України» з використанням елементів        хортингу.

 

Мета: Виховувати патріотизм і бажання бути відданим своїй Батьківщині; розвивати фізичні якості; вчити дітей бути активними, свідомими, емоційними та життєрадісними.

Обладнання: компаси, карта – схема, пневматична гвинтівка,мішень, дві булави, 4 гирі (16 кг), футбольний м’яч, дротики, канат,5 плакатів формату А 1, різнокольорові маркери, українські костюми, аудіоапаратура.

Учасники гри: члени гуртка «Юний патріот України» ( 20 школярів  віком – 12-14 років.)

                                                                   Хід заходу

Під звуки « Козацького маршу» гуртківці заходять у спортивний зал. Шикування учасників свята.

Урочисте відкриття. Привітання від запрошеного земляка - воїна АТО. Оголошення програми заходу. Під звуки гімну керівник і староста гуртка піднімають прапор України.

Керівник гуртка. Народна мудрість говорить: « Краще запалити свічку, ніж ганьбити пітьму».

І якщо ці свічки палахкотять, а не ледь жевріють, в кожного з нас у серці, то Україна дійсно стане вільною і незалежною, в Україні запалає вогонь відродження. Сьогодні й назавжди молоде серце повинно берегти пам'ять про всіх, хто відстояв державу в усіх битвах і війнах, бо вони є справжніми патріотами своєї Вітчизни.

Тож, ми запросили вас, дорогі наші гості, на патріотичне свято, переглянути обряд посвяти  учнів школи  в «юних патріотів України», після того, як наші добровольці  пройдуть низку випробувань розумом і фізичною силою, то  будуть зараховані до складу членів гуртка « Юний патріот України», який, вже четвертий рік поспіль, працює в нашій школі,  маючи власні звичаї,  традиції та гарну славу за ії межами.

Староста гуртка. Пропоную нашим учасникам, для початку, виконати вправу « Патріотом має бути кожен, тому що…» ( метод – прес, під час якого кожен повинен продовжити дане речення, аргументуючи власну думку) Учні по черзі висловлюють свої відповіді.

Керівник гуртка. Ваші відповіді були дуже змістовні і переконливі, тому рухаємося далі,  до наступної вправи. Події, що відбуваються в нашій країні на протязі останніх чотирьох років чітко довели той факт, що наша сила в єдності, але гра повинна бути командною. Тому  наступна вправа « Патріотичний кросворд» спонукатиме вас утворити 4 команди, які мають за певний час обрати ії назву, символ та гасло і розробити кросворд з ключовим словом « ПАТРІОТИЗМ» . Наробки команд презентуються у великому колі.

Презентація команд відбувається у формі театралізованої гри з наявністю героїки і військової бойової романтики, яка б цілковито розкривала сутність назви команди. Завдання суперників – вгадати назву команди. Відбувається презентація таких команд: Козачата, Січові стрільці, Бандерівці, Кіборги. Також, представляються емблеми і проголошуються гасла.

 

Керівник гуртка. Настав час перейти до командної гри. Це буде гра-випробування військово – прикладного мистецтва.  Команди повинні намагатися зберегти свій кількісний склад без втрат.

Гра припиняється на етапі, коли якась одна з  команд  вийде з гри у повному складі, а інші понесуть втрати у кількості членів.

Учитель фізичної культури. Називає гру чи естафету, пояснює правила.

Гра «Снайпери»

У зазначеному місці ставляться три кеглі на відстані 15-20 см одна від одної. З відстані 5-6 м необхідно так покотити м’яч , щоб збити якомога більше кеглів. Дається три спроби. Після кожної спроби кеглі знову ставляться на місце. Гравець, який показав найгірший результат, вибуває з гри.

Естафета із переповзанням по –пластунськи і метанням тенісного м’яча в ціль.

За сигналом двоє гравців повзуть по – пластунськи 5-6 м. У руках у кожного по 2 тенісні м’ячі. З положення лежачи потрібно влучити з двох спроб у мішень. Потім встати і швидко перетнути фінішну пряму (там, де стартували). Секундоміром фіксується час кожного учасника. За промах під час метання додаються штрафні по 0,5 с. Учасник, який показав найгірший результат, вибуває з гри.

Гра «Переправа»

За сигналом двоє гравців біжать по гімнастичній лаві, перевернутій до верху,потім перестрибують рів 1,5 – 2м, оббігають орієнтир і повертаються назад. Дистанція 8-9 м.Результат кожного з гравців фіксується. Гравець з гіршим результатом залишає гру.

Естафета « Втеча з полону»

За сигналом двоє гравців біжать, перестрибують два бар’єри, пролазять тунель( використовуються зшиті мішки без дна довжиною 3 м), оббігають орієнтир і повертаються назад без перешкод, Дистанція 8-9 м. Результат кожного гравця фіксується. Гравець з гіршим результатом вибуває з гри.

Гра « Шукачі мін»

Використовуємо два поля баскетбольного майданчика. Посередині кожного кола стоїть стілець. По колу розкладають 5 дерев’яних кружечків, діаметром 10-15 см. Виходять два гравці, які фіксують розміщення кружечків, а потім їм зав’язують очі темною пов’язкою. За командою вчителя вони повинні класти по одному кружечку на стілець, поки всі 5 кружечків не будуть на стільці . Гравець з гіршим результатом виходить із гри.

Гра « Доставка снарядів»

 На старт виходять два гравці. У кожного в руках мішок з трьома  набивними м’ячами. За сигналом гравці тягнуть мішки по підлозі, біля першого орієнтиру витягають один м’яч , потім біля другого ще один м’яч , а з третім оббігають третій орієнтир і повертаються назад, по дорозі забирають у мішок набивні м’ячі. Гравець з гіршим результатом залишає гру.

Гра «Взяття висоти»

У грі беруть участь 4 учасники, які одночасно починають гру на чотирьох доріжках. За сигналом вони біжать, перестрибують через гімнастичні козли, гімнастичний кінь, потім 5-6 м переповзають по – пластунськи, пролазять під гімнастичними лавами, повертаються назад, переступаючи лавочки і вистрибують на гімнастичний козел. Хто це зробить останнім, той вибуває з гри. Відстань до повороту 10-12 м.

Підведення підсумків гри – випробування. Слово для відзначення кращої команди та рекомендаціями для всіх членів змагань  має запрошений гість – учасник АТО.

Керівник гуртка.  Більш як піввіку мовчала зґвалтована історія, мовчали люди, а коли називали імена героїв, то говорили з острахом, пошепки. Нині до нас повертаються пласти правди, а з ними імена борців за національну незалежність, за право життя, свободу і віру у свою державу.

Тож настав час згадати імена героїв, які в різні часи історії піднялися на захист своєї Вітчизни.

(Демонстрація презентації « Видатні борці за Незалежність»)

Староста гуртка.  Героям – слава

                                  У серці тривога, навколо руїни,

                                  І кров’ю жертв захлинулась держава,

                                  Героям, що впали за честь України,-

                                   Слава!

Оголошується хвилина мовчання.

Бліц – опитування для учнів, які визначилися з своєю  патріотичною позицією і виявили  бажання носити почесне для школяра звання « юний патріот України», а значить стати гуртківцем.

  1. Як ви розумієте термін «відданість Батьківщині»?
  2. Як людина може виявляти відданість Батьківщині? Як учень може виявити відданість Батьківщині?
  3. Чи потрібна така якість в наш час? Кому вона потрібна?
  4. Якщо люди будуть виявляти відданість Батьківщині, як це може вплинути на життя суспільства України?
  5. Якщо учні виявлятимуть відданість Батьківщині, чи вплине це на їхніх батьків?
  6. Чи матиме діяльність учня, спрямована на вияв відданості Батьківщині, вплив на його однолітків? У чому це проявлятиметься?
  7. Що, на вашу думку, відчуває учень, який здійснив вчинок, що презентує його відданість Батьківщині?
  8. Як у наш час оцінюється відданість іншими людьми?
  9. Яка якість протилежна відданості Батьківщині?
  10. Чому людина може виявляти таку якість?Що може бути причиною такої поведінки? Як можна цього уникнути?
  11. Чи знаєте ви людей, відданих Батьківщині? Чи знаєте ви учнів, відданих Батьківщині?
  12. Хто може назвати себе відданим Батьківщині? Які ваші вчинки свідчать про це?
  13. Пригадайте, якими були ваші почуття, коли ви здійснили цей вчинок?
  14. Хто бачив чи чув про ваш вчинок? Як відгукнувся про вас? Як відреагували на ваш вчинок вчителі, батьки, друзі?
  15. Чи відчували ви в цей момент повагу до себе? Що ще ви відчували?
  16. Чи цікаво було б вам познайомитися, заприятилювати з однолітками, які виявляють відданість Батьківщині?
  17. Чи хотіли б ви ще виявити відданість Батьківщині?
  18. Що ви готові для цього зробити?

 

Керівник гуртка. Зараз Україна переживає важкі часи. Не стихають вистріли на східному фронті.

 Майже кожного дня гинуть наші славні захисники. Невідомо скільки ще пройде часу, коли , нарешті скінчиться ця безглузда бійня, ворог заспокоїться і залишить свої агресивні наміри.  Та якби там не було, ваше молоде покоління повинно гартувати свій вишкіл, силу волі, бажання захистити рідну землю. Україні потрібні справжні патріоти. В нашому навчальному закладі склалася добра традиція, вже чотири роки поспіль ми проводимо прийом учнів до лав « юних патріотів України». Ось і сьогодні у нас відбудеться ця урочиста подія. Здійснити цю місію ми запросили полковника козацької Карабилівсько - Боківської сотні Гриценка Василя Павловича.

Урочиста посвята учнів в «юних патріотів України» 

Козацький полковник.    ХV століття – важкий час для українського народу. Скрутно жилося людям під пануванням чужих володарів, бо скрізь в Україні було заведено панщину. Селяни працювали на панській землі, вся земля перебувала у власності великих панів – вельмож. Багатостраждальна земля чекала героїв. Деякі чоловіки відгукнулися на заклик рідної землі й стали на ії захист. Це були козаки, сила, спритність і мужність яких змінила світ. Тож,беріть собі за приклад, унаслідуйте козацьку відданість і відвагу. Кожен козак – патріот мав знати і виконувати заповіді козаків. Ану – мо, юні патріоти, повторюйте за мною заповіді!

Учні приймають заповіді « юного патріота України»

  1. Своїм якісним навчанням доводити відданість українській нації:
  2. За мету свого життя вважати людяність і милосердя;
  3. Україна для мене є такою величиною, такою святинею, що ії варто любити;
  4. Я хочу і буду жити у вільній державі;
  5. Я вірю, що немає сили здатної побороти мій народ:
  6. Я готовий з гідністю пережити скрутні часи моєї країни;
  7. Я буду завжди пишатися, що є українцем;

 

 

Керівник гуртка. Отож пам’ятайте, діти, що ви є нащадками славних українських козаків, тому любіть Україну й шануйте ії народ, Хай кожен із вас своїми власними вчинками доведе, що «Україна понад все!»

( Подається команда до спуску Державного прапора України. Гуртківці виходять із місця проведення змагань.)

 

 

          

 

docx
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку