Виховний захід. Родинне свято. День сім'ї

Про матеріал
Розробка сценарій проведення сімейного свята у 1 класі. У святі беруть участь учні та їх сім'ї. Цікаві конкурси та повчальні висновки мають позитивний вплив на формування особистості підростаючого покоління.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід

на тему:
«День сім’ї»

 

 

 

 

Підготувала
вчитель початкових класів
Філонець Катерина Леонідівна
 

 

 

 

 

 

Варварівка 2019

ХІД ЗАХОДУ

ФОН 001.

1.Розповідь вчителя про сім’ю.

- Добрий вечір, шановні гості! Ми запросили вас сьогодні на родинне свято, адже родина, сім'я – це найдорожче для кожної людини. Народна мудрість каже: «З родини піде життя людини». Із сім’ї ми робимо свої перші кроки, звідси ідемо у широкий світ. У сім’ї ми навчаємося любити, поважати, шанувати, працювати. У народі кажуть: «Без сім'ї немає щастя на землі».

У нас у гостях присутні родини. Давайте познайомимось з ними.

2.Презентація сімей.

- У класі намальовані малюнки. Кожну рдину зображено і підписано учнями. Малюнки розміщені на партах. Кожна родина займає те місце за партою, де малюнок, відповідає їй. Зайнявши місця за партами, родини виконують завдання на аркушах.

ПРЕДСТАВЛЕЯННЯ. І оголошують результат своєї роботи. Місця розприділяться згідно того, як команди виконають завдання.

ФОН 002.

3. КОНКУРСИ.

- А зараз ми з вами позмагаємось.

Нагадайте мені, що важливо для того, щоб перемогти, якщо справа йде про командну гру? (відповіді)

* КОНКУРС 1

«РОЗПІЗНІЙ СЕБЕ У ОПИСІ»

Характеристики у відео. Батьки прослуховують і впізнають себе. Той, хто відгадав отримує бали на шкалу балів, що на дошці.

*КОНКУРС 2

ФОН 003

« РОЗПІЗНАЙ СВОЮ МАТУСЮ ІЗ ЗАКРИТИМИ ОЧИМА»

Конкурс для дітей. Зав’язують очі дитині. З зав’язаними очима дитині необхідно впізнати свою маму. Місця розподіляться в залежності від того, як виконається завдання.

*КОНКУРС 3

«ЯК Я ЧУЮ СВОЇХ БАТЬКІВ?»

ФОН 004

Треба зібрати овочевий набір. Овочі розміщені на полотнах. Батьки керують учнями, куди їм йти, що брати. Виграє та команда, що закінчить першою. Місця розподіляться в тій послідовності, в якій буде виконано завдання.

*КОНКУРС 4

«КОНКУРС МАМ»

ВПІЗНАЙ СЕБЕ В МАЛЮНКУ.

На дошці малюнки мам. Мамам треба підійти обрати той малюнок, який відповідає їм, на їхню думку, і обґрунтувати свою думку. Місця розподіляться згідно того, як виконують завдання.

*КОНКУРС 5

«ХТО ПЕРШИЙ ДОСТАНЕТЬСЯ ДО ФІНІШУ»

Діти з батьками на старті. Діти зав’язують очі батькам. І необхідно дістатися до шафки дитини, виконуючи команди дітей. Місця розподіляться згідно того, в якій послідовності команди виконають завдання конкурсу.

*КОНКУРС 6

«ЯК ДОБРЕ Я ЗНАЮ СВОЮ ДИТИНУ»

Вчитель читає твердження, батькам необхідно відгадати, про чию дитину йде річ. За кожну правильну відповідь 1 фішка. Вкінці підраховуються фішки та розподіляються місця.

- Ця дитина з гордістю вдягає піджак, бо хоче стати президентом.

-Ця дитина не любить молочну кашу.

- Ця дитина любить драконів та динозаврів, сліхає із захопленням розповіді про них.

- Ця дитина не любить українських вареників, ніколи не згоджується їх їсти ні за якої умови.
- Ця дитина мріє стати комбайнером, ну або «начальником над комбайнами».

- Ця дитина буде гонщиком.

- Ця дитина дуже любить, коли на уроці граються і завжди про це говорить.

- Ця дитина складає конструктор  швидше за всіх, із задоволенням допомагає решті.

 

4. СЛОВО ВЧИТЕЛЯ.

ФОН 005

- Діти, чи сподобалося вам ось так у стінах закладу освіти проводити час зі своїми рідними? Які у вас емоції та почуття були протягом всього свята? (відповіді дітей)

Шановні батьки! Я думаю, що вам також було сьогодні, можливо трішки незвично, незручно, але весело і цікаво. Наші дітки дуже старалися і чекали того для, коли ви сядете з ними за парту, нехай навіть для розваги. Які у вас виникли емоції після свята? Як думаєте, чи потрібні посиденьки такого типу і чому?(відповіді батьків)

5. ПІСНЯ ВІД ДІТЕЙ.

(дітки виконують пісеньку, вчитель підраховує бали)

ФОН 006

6. НАГОРОДЖЕННЯ.

- Прийшов час до завершення свята. Ми не можемо обійтися без нагороджень!

1)Нагородження грамотами (кожна родина).

2)Нагородження медалями (кожна родина)

ФОН 007

Вчитель:

- Є країна доти, доки є родина. Бажаю нашим родинам жити в мирі та любові. В розумінні одне з одним. Життя бурхливе. В когось як море, в іншого як океан. Але всі ці незгоди, негаразди здадуться вам легкими та швидкоминучими, якщо будете єдині. І знаєте, нехай у вас буде якомога більше часу для того, щоб проводити його разом! Натхнення вам, дорослі малята, на подальше навчання! Вам, батьки, витримки та розуміння до ваших дітей. Нехай щира посмішка сяє на вашому обличчі! І кожен день, кожна мить, будуть наповнені щастям!

Дякуємо за чудовий час, що ми провели разом! До наступних, цікавих та змістовних зустрічей!

docx
Додано
17 березня 2019
Переглядів
1130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку