ВИХОВНий захід "СМАКуй ЖИТТЯ"
Мета:
• ознайомити учнів зі складовими компонентами їжі, з поняттям про корисну їжу і її позитивний вплив на збереження і зміцнення здоров’я дорослих і дітей, з основами культури харчування, з традиціями харчування;
• викликати інтерес до традиційного харчування українців та прагнення вживати національні страви як засіб збереження і зміцнення здоров’я;
• розвивати гнучке самостійне мислення, спонукати бачити незвичайне у звичайному;
• виховувати естетичний смак, дбайливе ставлення до здоров’я.
(Лунає музика, на сцену виходять ведучі.)Трек №1
1 вед. Доброго дня!
2 вед.Усім привіт!
3 вед. Ми дуже раді вас вітати!
1 вед. Дозвольте зустріч розпочати!
2 вед.Сьогодні свято всіх зустріне,
Сьогодні гості наші тут.
3 вед. Нехай в цій залі радість лине,
Бо незабутні враження всіх ждуть!
1 вед.Нам до снаги всіх звершень висота.
2 вед.Це знають всі, це істина проста.
Разом:Якщо здоров’я є, тоді і щастя є,
3 вед.Ми пам’ятаєм КРЕДО це своє!
1 вед.І ми, шкільна родина,
2 вед.Міцне здоров’я будем гідно берегти,
3 вед.Бо ми – майбутнє України!
УченьТому й задумайся ти
Який собі шлях у житті обереш,
Як житимеш поміж людьми ,
Як дбатимеш про здоров'я своє?
Трек №2 Показ відео.(Актуальне інтерв’ю.)
Репортер:
Здорове харчування — це не просто тренд, це- спосіб життя.
Сьогодні ми завітали до шкільної родини Голопристанської загальноосвітньої школи №4.Дізнаємося у них, чи дотримуються вони здорового харчування , та що для них є шкідлива їжа; чи вживають вони її у своєму раціоні;що готують із натуральних продуктів?
Питання1. Що ви вважаєте корисною їжею?
Як на мене, вважаю корисною їжею м’ясо, овочі та фрукти у будь-якому вигляді.
М’ясо - це білок, основа зростаючого тіла та організму в цілому; фрукти та овочі – це джерело необхідних вітамінів, хоча, на жаль, не всі вітаміни засвоюються нашим організмом. Додам :вуглеводи - каші,корисні саме вранці та надають енергії.
Питання 2.Ти любиш чіпси, сухарики, шоколадні батончики ?
Подібна їжа цікавила мене своїми невідомими смаковими якостями. Батьки з дитинства не частували мене такими стравами, тому вперше я спробував сухарики та чіпси десь у 2-му класі, але мама з татом завжди вели бесіди зі мною, що така їжа не є корисною, а особливо для дитячого організму. Тому любов до цих продуктів у мене відсутня.
Питання 3.Наскільки в колі твоїх знайомих популярна тема здорового харчуван-ня? Ти сама дотримуєшся такого способу життя?
На мій погляд,тема здорового харчування зараз є дуже популярною у світі, не є ви-йнятком Україна,у моїй сім’ї про нього дбають також, як і мої знайомі. Я побу-вала у Великобританії і на власні очі побачила вплив фастфудів на здоров’я та самопочуття людей. Вони «великі». В той же час я помітила колосальну різницю між якістю і стилем харчування більш свідомих людей!
Питання 4. Корисне меню для школяра … Які продукти повинні до нього входи -ти?
Раціон школяра має бути переважно рослинно-молочним. Завдяки рослинній їжі організм дитини отримує вітаміни, клітковину, мінерали. Молочні продукти, ра-зом із м'ясом, є чудовим джерелом білків.
Питання 5. Яким повинен бути сніданок школяра?
День будь-якої людини, навіть маленької, починається зі сніданку. На сніданок школяреві рекомендується готувати цільнозернові каші, які сприяють кращій роботі мозку. Гречану, вівсяну, перлову, рисову, пшеничну та інші каші можна запарювати з вечора, заливши їх у термосі окропом.
Репортер:
Наостанок ми порадимо нашим глядачам,як і що можна приготувати із натуральних продуктів, щоб замінити ними наші улюблені ковбаси, пельмені, солодощі та напої.
Уч.1.Купуймо овочі та фрукти , вирощені в екологічно чистих умовах.
Уч.2.Готуємо овочеві рагу та салати. Фруктові салати – це теж смачно.
Уч.3.Компоти повинні замінити газовані напої.
Уч.1.Купуймо м’ясо та рибу.
Уч.2.З них можна готувати величезну кількість страв, не гірші за магазинні делікатеси.
Уч.3.Згайте трохи часу – наліпіть пельменів. Вони будуть справді з м’ясом, а не з невідомою сірою речовиною всередині.
Р.Репортаж підготувала … .
Будьте здорові !
1вед.Що за звуки чути тут ? Мабуть гості до нас йдуть ?
Трек №3
Вихід КОЗАКА з україночками . Практикум
Щоб здоров’я гарне мати, буду їжу прославляти.
Ой, смачна пшоняна каша! Де, шановні, ложка ваша?
Хочте, їжте з огірочком, ну, а можна і з медочком,
І запийте все кваском, затанцюйте гопаком!
Мелодія «Гопака»
Трек №4 (Козак виконує декілька рухів.)
Ніжні з борошна галушки у макітрі на столі.
З часником смачні пампушки і великі, і малі!
А картопелька варена у прикуску із сальцем –
Цекозацька їжа денна з чорним печеним хлібцем.
Соковитініжніфрукти!!! Асолодкі, як нектар.
Покуштуйте, люди добрі, для здоров’я щедрий дар!!!
Трек №5 (відео - родина)
1вед.Що треба для повного щастя людині?
2.Свобода і мир та ранкова роса.
1. А ще небеса мирні, райдужні, сині.
2.І неповторна краса.
1. А ще треба радість і сонце в зеніті.
2.Здоров’ я і сили, багато тепла.
1.Ще -тато і мама найкращі у світі.
2.І пісня чарівна щоб завжди була.
Трек № 6 Лунає пісня «Де така ще є земля»
Ведучі:
1.Із-за гір, з-за океанів,
І у різний, звісно, час,
Овочі найвищих санів
Телеграм наслали нам.
2.Полюбилась їм нівроку
Українськая землиця.
Й поселилися без строку,
Стали жити і плодиться.
1.Людям нашим підсобляти
І в достатку, і біді,
2.Навіть стали лікувати…
До них з серцем лиш прийди!!!
1.А ось є вже телеграми мешканців чужих планет,
2.Ці - обачливі із нами, бо гортають інтернет.
Сценка (за тематикою)
Козак. Хочу ще раз я сказати,
Що здоров' я краще мати,
А ніж хворому ходити
Й світ чарівний не любити.
Репортер.Бо любов, здоров' я, сила
Нам дають чарівні крила.
Ще дають саме життя
І несуть у майбуття.
Уч. Нам долать нові вершини,
Ми - майбутнєУкраїни!
Щоб творити і дерзати,
То здоров’ я треба мати!
Уч. То чому ж не порадіти?
Ми ростемо, наче квіти,
В колі дружної родини.
Разом:Ми – майбутнєУкраїни!
Трек № 7 Пісня «Будьте здорові »
Промінь сонця золотавий.
Голос пісні солов'я,
Будить вранці всіх до справи,
Прокидається земля.
Тож берись і ти до діла,
Марно часу ти не гай,
Загартовуй дух і тіло,
Про здоров’я, друже, дбай.(2)
Приспів:
Будьте красиві, будьте здорові,
Білі, русяві і чорноброві,
Будьте веселі, будьте багаті
В кожній оселі і в кожній хаті!
Трек № 8 Шкільне відео
Заключні слова