Виховний захід "Свято першого десятка"

Про матеріал
Свято "Першого десятка" розвиває допитливість, зацікавленість предметом математика. Активізує і стимулює пізнавальну діяльнісь ,розвиває увагу, мислення, пам’ять, самостійність при виконанні завдань; виховує пізнавальні інтереси.
Перегляд файлу

 

1 клас

Тема:День любителів математики

Мета. Викликати інтерес до математики як навчального предмету. Розвивати кмітливість, швидкість мислення, правильність і точність обчислень, показати учням практичне застосування математичних знань у житті. Виховувати любов до точних наук, почуття колективізму.

 

 

Ведучий. 

Любі, діти! Не вагайтесь, 

В нашій залі всі збирайтесь.

Бо чекає тут якраз

Математика на вас.

Ведучий. Сьогодні, в 1 класі  День Математики , ми пропонуємо подивитися чого ви навчилися , що ми вміємо і як ми любимо математику і  де вона нам знадобиться.

 

Математика. 

Я – наука дуже точна.

Вчу дітей завжди охоче

І не тільки рахувати,

Додавати й віднімати.

Розвиваю я уміння,

Мисленню навчу, терпінню.

Мій секрет – скоріш порада,

Поділитися ним рада:

Щоб успішність вам підняти,

Треба добре працювати.

Самостійність виявляти,

Та ще й творчість проявляти.

І тоді, кінець кінцем,

Кожен буде молодцем.

 

Вчитель. 

Важко навіть уявити,

як могли б без них ми жити:

рахувати б не уміли,

без роботи всі б сиділи,

бо не знали б як узнати, 

де чого і скільки брати, 

і куди це все дівати…

Ось такі важливі братики

із країни Математики.

 

 

 

Ведучий.  Отже, познайомимося  з веселими жителями країни Математики.

Вірші про цифри.

 

  1. Буква О і цифра нуль

     Рідні дві сестриці.

Щоб позначить звук, число –

Кожна знадобиться.

 

2.Подивіться – ось вона
Одиничка чарівна.
Хоч і ніжку одну має,
Вправно ряд розпочинає.
 

3.Подивіться – ось і два,
Цифра дуже чепурна.
Шийку «гусачком» згинає,
Хвостик хвилькою здіймає.

4.Цифра три – то чарівниця,
Невеличка й круглолиця.
Яку казку не візьмеш,
Цифру три завжди знайдеш.

5.Познайомтесь – це чотири,
З нею в дружбі усі звірі,
Бо чотири лапки мають,
Вправно ними чеберяють.

6.Ось п’ятірка жартівлива,
Діток всіх розвеселила.
Як на хвостик повернеться,
В цифру два враз обернеться.

 

7.Цифра шість, як бегемотик,
Має кругленький животик.
Ну, а шийка, як дуга,
Вліво зігнута вона.

8.Цифра сім – потішна дуже,
Ти помітив її, друже?
Вправно ніжку виставляє,
У таночок поспішає.

9.Два кружечки поряд стали.
- Що за дивні окуляри? -
У маляток запитали.
- Це ми вісім написали!

10.Цифра дев’ять, як годиться,
Має кругленьке обличчя,
Заокруглений бочок
Та ще й хвостик, як гачок.

11.Ну а десять, ну а десять
Так писати доведеться:
Стовпчик, нулик доєднати –
Ось і все, що треба знати!

 

Пісня про математику

 

Вчитель. 

Хто зуміє без вагання

Розв’язати такі питання:

Скільки ніг у карася?

Скільки крил у поросят?

Скільки лап у індика?

Скільки рук у їжака?

 

А зараз ми проведемо  «Веселу лічбу»

 

Настав добрий ранок.

Мама на кухні готувала сніданок.

6 млинців приготувала -

Киця  Мура 1 вкрала.

Порахуйте ті млинці,

Що потраплять зранку

   дітям до сніданку (п’ять)

***

Киця Мурка на всі ніжки

Взула шовкові панчішки.

Та одну якось згубила.

Скільки їх ще залишилось?  (Три)

***

Шість малят-дошкільнят

Стали струнко в один ряд.

Підійшов до них Панас.

Скільки зараз стало нас?  (Сім)

Їжачок по лісу йшов,

На обід гриби знайшов:

Під березою – один,

Вісім – під дубочком.

Скільки всього в їжачка

В кошику грибочків? (Дев’ять)

***

По дорозі їжак біг,

Ніс сім яблук на пиріг.

Одне впало, покотилось

Скільки яблук залишилось?  (Шість)

***

На травичці біля хати 

Метушаться цуценята.

Двоє білих, наче сніг,

Троє чорних. Скільки всіх?  (П’ять)

***

Сорока-ворона кашку варила

Діток кормила.

П‘ять діток мала,

Одного наказала.

Він нічого не робив і обід не заслужив.

Мама кашку насипала.

То скількох нагодувала? (чотири)

***

П’ять дерев в саду ростуть.

Три із них уже цвітуть.

А скільки ще не розцвіли?

Ну, як би ви  відповіли.  (Два)

 

 

Вчитель. 

Знають усі – без лічби не прожити,

Жодної справи не можна зробити.

Нема без лічби в розрахунках порядку.

Не зробить спортсмен без лічби фіззарядку.

Що ви завітали до нас - це вже вдача,

Тепер не страшить нас найважча задача.

 

«ГРА З М’ЯЧЕМ» усний рахунок.

 

Вчитель . Молодці! Бачимо, що ви вже дуже гарно навчилися рахувати і можете сміливо вирушати в мандри по країні Математики.

 

 Вчитель. З чого утворюються міста. Допоможемо Алісі побудувати замок.( картка)

 

 Вчитель. Зараз ми з вами побудуємо  маленьке математичне містечко. Пригадайте склад чисел і заселіть цифрами  будиночки, що лежать у вас на партах.

Разом ми побудуємо красиве місто.

 

Вчитель .В нашому містечку похмуро і невесело. Що дає нам світло і тепло?(сонечко)Отже,  Сонечко зробить гарний настрій в нашому містечку. Але сонечку необхідно допомогти засвітитися яскравіше. Заповніть промені цифрами по порядку від1 до 20 і прикріпимо їх до сонця.

 

Вчитель. Що ще може прикрасити наше містечко?

Звичайно це квіти, розв’яжіть приклади на квіточках і прикрасимо ними Математичне  місто

 

 Вчитель.А зараз допоможемо зайчику зібрати яблучка.( картки)

 

Ми з вами добре попрацювали. В країні математики ми багато ще чого дізнаємося цікавого. Я бажаю вам успіхів в навчанні і  завжди гарного настрою. На пам’ять про це урок дарую вам усмішки- смайлики.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
10 грудня 2021
Переглядів
704
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку