Мета гри "Талант шоу" виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; закріплювати назви кольорів, їхню характеристику; види мистецтв та техніки, познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення; активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію,
Гра
«Талант - шоу»
7 клас
Мета: виховувати інтерес до образотворчого мистецтва; закріплювати назви кольорів, їхню характеристику; види мистецтв та техніки, познайомити з життям та творчістю видатних художників; розвивати образне мислення; активізувати творчу ініціативу, увагу, фантазію,
Обладнання: кросворд, репродукції картин, дитячі роботи.
(Клас прибраний дитячими роботами, різнокольоровими кульками,
звучить музика)
Хід заняття
Ведучий.
Доброго дня, шановні добродії!
Сьогодні ми зібралися на турнір найрозумніших, найкмітливіших, найдопитливіших і творчих особистостей. Я з радістю запрошую всіх учасників на мистецьку гру «Талант шоу», у якій беруть участь команди…
(знайомство з командами, вихід, привітання)
Ведуча.
Увага! Зараз я вас познайомлю з правилами гри. Вас чекає брейн-ринг, зоряний час, таємничі питання зі скриньки, калейдоскоп творців мистецтва та швидкісна естафета навздогін за лідером. За кожну правильну відповідь матимете жетон. Команда, яка набере найбільшу кількість жетонів, стане переможцем і претендентом до нагородження премією «Мистецтвознавець»
Ведучий.
Відповіді наших команд оцінюватиме «Рада найталановитіших», з членами якої ми зараз вас познайомимо (представлення «Ради найталановитіших»)
Ведуча.
Розпочинаємо нашу програму. Увага, Таланти , брейн-ринг!
Питання брейн-рингу
Кожній команді задається запитання. Правильна відповідь – 1 бал.
(кольори веселки)
(книжкова графіка)
(міцність, краса, користь)
(акварель, гуаш, олія)
Ведучий.
Другий тур нашого шоу має назву «Зоряний час». Перед кожним учасником ручка і паперові картки. А «зоряним часом» для вас будуть дві хвилини, протягом яких ви повинні відгадати кросворд. Якщо відповіді будуть вірні, то зверху вниз можна буде прочитати прізвище відомої української художниці.
1 |
ф |
а |
р |
Б |
а |
|||||||||
2 |
к |
о |
л |
І |
р |
|||||||||
3 |
Л |
і |
н |
і |
я |
|||||||||
4 |
н |
а |
т |
ю |
р |
м |
О |
р |
т |
|
||||
5 |
д |
е |
К |
о |
р |
а |
ц |
і |
я |
|||||
6 |
н |
а |
т |
У |
р |
а |
|
|||||||
7 |
е |
Р |
м |
і |
т |
а |
ж |
|||||||
Ведуча.
З давніх-давен людину приваблюють таємниці. І кожен з нас, у глибині душі, вірить, що фортуна має всміхнутися саме йому. Третій тур «Талант-шоу» - «Питання зі скриньки».
Ведучий.
Зараз наші капітани мають по-черзі витягнути зі скриньки номери своїх завдань, далі одержати самі завдання і після 5-ти хвилинного обдумування представити свої відповіді на суд «Ради найталановитіших». За правильну відповідь на запитання зі скриньки учасник одержує відразу 3 жетони.
Ведуча. (звертається до залу):
Слово «муза» грецького походження і перекладається як джерело творчого натхнення.
Також цим словом у древньогрецькій міфології позначалась кожна з богинь, покровительок поезії, мистецтв і наук. - А скільки всього богинь-муз?
Уранія - покровителька астрономії.
Калліопса - покровителька епосу.
Кліо - кровителька історії.
Мельпомена - покровителька трагедії.
Полігінія - покровителька гімнів, пантоміми.
Талія - покровителька комедії.
Ерато - покровителька поезії, кохання.
Терпсіхора - покровителька танців і хороводного співу.
Евтерпа - покровителька ліричної поезії і музики.
Ведучий.
А зараз учасники «Талант-шоу» будуть зачитувати свої завдання і давати відповіді.
Питання зі скриньки
Відповідь: образотворче мистецтво; це: малярство, графіка, скульптура, архітектура і декоративно-прикладне мистецтво.
Відповідь: ескіз, який повинен давати чітке уявлення про основний ідейний образний зміст задуманого митцем твору.
Відповідь: гризайль. Виконується відтінками одного кольору (зазвичай сірого)
Відповідь: дизайн. Художнє проектування предметів.
Відповідь: Іван Костянтинович Айвазовський. Заснував у Феодосії картинну галерею, яку заповів місту.
Відповідь: Рєпін Ілля Юхимович. Картина "Запорожці пишуть листа турецькому султанові".
Ведучий.
Четвертий тур «Талант-шоу» «Калейдоскоп творців мистецтва». Перед учасниками лежать репродукції картин. Щоб отримати 1 бал — назвіть жанр картини, 2 бали — згадайте її назву‚ 3 бали — назвіть прізвище автора.
1. Леонардо да Вінчі. «Джоконда». (Портрет)
2. В.Патик. «Соняшники». (Натюрморт.)
3.Айвазовський. «Дев’ятий вал. (Пейзаж.)
4. А.Лосенко. «Прощання Гектора з Андромахою». (Міфологічний.)
5. Андрій Рубльов. «Трійця». (Іконописний.)
6. В.Суриков. «Ранок стрілецької страти». (Історичний.)
7. П.Федотов. «Сватання майора». (Побутовий.)
8. О.Дейнека. «Оборона Севастополя». (Батальний.)
9. Рембрандт. «Відпочиваючий лев». (Анімалістичний.)
Ведуча.
П'ятий і завершальний тур нашого «Талант-шоу» - швидкісна естафета «Навздогін за лідером». Учасники будуть по черзі підходити до мікрофону, а ведуча буде швидко читати питання, якщо він не знає відповіді, то говорить: «Пас». Завдання учасників - дати якомога більше правильних відповідей, щоб завоювати якомога більше балів для команди. (Після закінчення 5-го туру журі підводить підсумки, а в цей час виконуються номери художньої самодіяльності).
Ведучий.
Настав час передати мікрофон голові шановної «Ради найталановитіших» для оголошення підсумків «Талант-шоу».
Визначення переможців, вручення нагород
1