Виховний захід у 1 класі на тему «В гостях у Сонечка на галявині Здоров’я»

Про матеріал

Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя; розширити поняття про те, що від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє.

Перегляд файлу

 

ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА РАДА

НОВОВОЛИНСЬКА  СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА №9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід  у 1 класі на тему :

«В гостях у Сонечка на галявині Здоров’я»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                            Підготувала:

вчитель початкових класів

Чайко Л.Ф.

 


Мета. Створити умови для закріплення знань учнів з питань здорового способу життя;  розширити поняття про те, що від здоров’я дітей залежить здоров’я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє.

Розвивати бажання вести активний спосіб життя, дбати про свій фізичний і духовний стан.                   Виховувати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я, прищеплювати інтерес до занять фізкультурою і спортом. Дати дітям корисні поради щодо збереження і зміцнення здоров’я.

Хід  заходу

Учитель.-  Доброго здоров’я, діти, доброго вам дня.

Хай вам ясно сонце світить у вікно щодня.

Хай сміється мирне небо і дивує світ.

А Земля нехай дарує вам барвистий цвіт.

Бо здоров’я, любі діти, в світі головне.

А здоровий і веселий — щастя не мине!

— Діти, а чому я привіталася з вами, побажавши доброго здоров’я?

Учитель. Всім відомо, що приємно бути здоровим. Міцне здоров’я — це найдорожчий скарб.

 Хто здоровий, той сміється,

Все йому в житті вдається,

Радість б’ється в нім щоднини

Це ж чудово для людини!

Хто здоровий, той не плаче,

Жде його в житті удача.

Він уміє працювати,

Вчитись і відпочивати.

Хто здоровий — не сумує,

Над загадками мудрує,

Він сміливо в світ іде

Й за собою всіх веде.

Бо здоров’я — це прекрасно,

Здорово, чудово, ясно!

І доступні для людини

Всі дороги і стежини!

Учитель. У народі кажуть: «Немає щастя без здоров’я».

Отже, щоб бути щасливим, потрібно дбати про своє здоров’я. А для чого
людині здоров’я? (Відповіді дітей).

А що треба робити, щоб бути і почувати себе щасливим і радісним, тобто,
як же берегти своє здоров’я? (Відповіді дітей).

  • Правильно ви, діти, сказали, щоб бути здоровими, треба вести здоровий і активний спосіб життя.

 

 

Учитель.Вправа »Чарівні віконця».

  •  У нас у класі є чарівні віконця, за ними — найцінніший скарб планети Земля. Хто з вас хоче його побачити, може подивитися в це віконечко, але не розповідати, кого він там побачив, аж доти всі найцікавіші й найсміливіші не зазирнуть в нього. (Діти заглядають у віконця).

Учитель.

  • То кого ви побачили в чарівному віконці? (Відповіді дітей).
  • Так, ви побачили в чарівному вікні-дзеркалі кожен себе — найцінніший скарб.
  •  Кожен з вас — неповторна особистість, людина, яка живе сьогодні, і саме такої більше на землі немає і не буде ніколи. Отже, найцінніший скарб планети — це людина, а найцінніший скарб людини — це здоров’я.
  • Я хочу, щоб ви, мої любі друзі, були, насамперед, здоровими. І тому ми помандруємо сьогодні стежками здоров’я, поведемо мову про те, як потрібно берегти і зміцнювати своє здоров’я.

Пісня «Чарівний вагон».

1. Чарівний вагон біжить, хитається,

Швидкий потяг набирає хід.

Подорож вже наша починається,

Раді ми зустріти тут усіх.

Приспів.

Стрічкою, стрічкою наша путь стелиться

Бути здоровими хочемо завжди.

Кожному, кожному в кращеє віриться,

Про здоров’я дбатимем і нема біди.

2. Щоб міцним здоров’я зберегти своє

Чистоти дотримуватись слід,

Сонце, і повітря, і водичка є.

Загартовуватися ти звик.

Приспів.

Учитель.

  •  Придивіться до сонечка, яке на дошці, чого немає у нього?
  • Так, промінців. Якщо ми зберемо всі промінці, то наше сонечко буде радісним, усміхненим, веселим, здоровим, а галявина засяє всіма сонячними барвами.
  • Девізом нашого заняття будуть слова:

«Щоб міцне здоров’я мати, Треба промінці зібрати».

  • Народна мудрість говорить, що здоров’я прибуває краплинами, а зникає пудами. Ці краплини здоров’я прибувають завдяки використанню цілого ряду умов.Що ж це за умови, ми сьогодні з вами і дізнаємося.

1.Перший промінчик «Режим дня».

-   Діти, для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня.

Гра «Плутанина» (Діти повинні розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в певній послідовності.)

- Молодці! Сонечко має перший промінчик.

2.Другий промінчик « Поряди лікаря».

Здоров’я ви маєте берегти самі, а лікар вам дає такі поради.

Поради шкільного лікаря.

Розкажу вам зараз, діти,

Дуже правила прості:

Як за партою сидіти —

Це потрібно у житті.

Спинку рівною тримайте,

Рук на книжку не кладіть,

Голову не нахиляйте,

Як окличний знак сидіть!

Будуть в вас здорові очі,

Швидко будете рости.

Хто здоровим бути хоче —

Вмій здоров’я берегти.

Вчитель.

  •  Проведемо зараз хвилинку здоров’я. Гра «Набираємося сили»

Нахилилися вперед,

Нахилилися назад.

Повернулись вправо, вліво,

Щоб нічого не боліло.

До товариша всміхнулись.

Всі присіли, потягнулись

І на місце повернулись.

Вчитель.

  • Після навчання найкращим відпочинком для вас буде заняття спортом, рухливі ігри, плавання, катання на велосипеді, самокаті,роликових ковзанах, взимку — на санчатах, лижах, ковзанах, фізична праця на свіжому повітрі.

Рух — це життя.

Він зміцнює здоров’я.

Клітинку кожну

Він зігріває кров’ю.

Без руху швидко

Стане кволим тіло.

Тож, склавши руки,

Не сиди без діла!

О спорт! О спорт!

Це просто клас!

Дружіть із ним завжди,

Здоров’я, юність силу дасть

І творчої снаги!

3. Третій промінчик «Чистота — запорука здоров’я».

- Діти, ми  отримали посилку від Королеви  Чистоти.

- Що в ній ?

-  Я вам пропоную відгадати  загадки,вибираючи відгадки із  посилки. (Діти підходять до посилки, дістають предмети  гігієни і розповідають для чого вони потрібні).
1. Він по зачісках мастак,
    Вас причеше гарно так.
    Розчесав моє волосся,
    Так давно вже повелося,
    Що охайний молодець, 
    Той, хто має...(гребінець)
2. Чим більше миється, тим менше стає. (мило)
3. Ліг в кишеню і вартую
    Плаксі, реві та бруднулі
    Витру вранці струмки сліз,
    Не забуду і про ніс. ( носовичок)
4. Хто завжди правду каже?
    Який є, таким покаже,
    І без слів про розкаже.
    На нього дивишся, а себе бачиш.(дзеркало)

5.Коли миюсь, чи вмиваюсь,
   Потім ним я витираюсь.
   Витирати сухо звик
   Мій м’якесенький...(рушник)

6.Будуть зубки здоровенькі -
   Я почищу їх гарненько.
   Візьму в руки зубну щітку,
   Густу і пухнасту.
   Що крім цього треба дітки?
   Ще й і зубну...(пасту)
7. Речовина для миття волосся. (Шампунь)

Вчитель. Якщо будете користуватись цими засобами гігієни, то будете здоровими.

Бережіть здоров’я власне,

Поки є на це ще час,

Бо життя таке прекрасне

І воно одне у нас.

4. Четвертий промінчик «Їжа — джерело росту і здоров’я».

Вчитель.Щоб мати здоров’я, слід правильно їсти,

               Вживати поживне і тільки корисне.

               Не їсти надміру, не шкодити тілу

               І пам’ятати про вітаміни.

Учитель. Перегляд відеоролик  « Корисні підказки. Смачні та корисні. »

Учитель. Їжа за кількістю і якістю має відповідати вашому вікові, бути смачною і поживною, відновлювати витрачену розумову і фізичну енергію.

5. П’ятий промінчик «Природа»

Оскільки людина — це частина природи, то здоров’я людини, зокрема і ваше, залежить від здоров’я природи.

Вчитель.

Помандруйте в поле, в гай-

Трав і квітів там розмай.

І у цьому розмаїтті

Ви знайдете безліч ліків.

Як зустрінуться вам, друзі,

Запашні ромашки в лузі,

Не забудьте їм вклонитись,

Й пелюсток росою вмитись,

Бо ромашкові відвари —

То найкращі ліки-чари.

Сценка. Видра змучилась до краю:

— Зуби! Зуби! Помираю!

— Та зарадити не важко,

Зуби полощи ромашкою.

Коли хтось упав раптово,

Чи поранив руку, ногу —

Подорожник — всім дружок,

Прикладіть його листок.

З кропиви борщі й салати

Добрі можна зготувати.

Хоч жалюча кропива,

Та жаліє всіх вона.

Від застуди і від кашлю

Випийте мікстуру краще:

З мати-й-мачухи відвар

Допоможе, друзі, вам.

Сценка. — Дятле, друже, виручай,

Не засну ніяк — і край!

— Добре, Дрозде, небораку,

Дам тобі настою маку.

Валер’янки слізки-краплі

Заспокоять серце ваше.

А заварите лопух —

Вже волосся — мовби пух.

Скрізь:і в лісі, і у лузі —

Знайдете надійних друзів.

Пам’ятайте, любі діти!

Час травичку пожаліти!

Роси зберете медові —

Будете усі здорові.

  • Як навколишнє середовище змінюється під впливом діяльності людей?
  • Чому треба берегти природу?
  • А що можуть робити діти для збереження природи від забруднення?
  • Учні.

Висаджувати дерева і кущі, бо рослини допомагають очищати повітря від шкідливих речовин.

Економити воду, тепло та електроенергію. Щоб у домі була вода й тепло, потрібно спалити багато вугілля, газу чи мазуту. А чим більше спалюється, тим більше забруднюється природа. Викидати менше сміття. Адже для його переробки працює багато заводів,які теж забруднюють природу.

 Гра  «10 правил». Це ті правила, які  ви маєте виконувати щодня.
Учитель читає віршовані речення , а учні повинні їх закінчити, називаючи потрібне слово.
1. Як прокинувся — вставай,

Ліні волі … (не давай).

І під музику бадьору ти зарядку…. (починай).

Щоб здоровим довго жити,

Воду слід усім…(любити),

Мило, пасту, гребінець — будеш справжній…(молодець).

2. Зуби добре вичищай,

Милом руки…(вимивай).

Пам’ятай про основне,

Що здоров’я…(головне).

3. Але ти не поспішай, подивись спочатку,

Чи нічого не забув, чи усе в … (порядку).

І дивись, не барись,

В школу швидко, швидко … (мчись).

В школі, в класі не брудни,

Сміття бачиш … (підніми).

4. Не носи в кишені жуйки,

Крейду, яблука і булки,

Кнопки, цвяхи, сірники,

А носи … (носовички).

5. Будьте всі здорові, діти,

З усмішкою в світ …(ідіть).

Хай вам щиро сонце світить,

Всі здоровими …(ростіть).

6. Щоб тобою всі пишались,

Перехожі оглядались,

Так роби, щоб люди звикли —

Ти у всьому завжди … (приклад).

7. Щоб міцне здоров’я мати,

Треба добре…(пам’ятати)

Дітям правила прості,

А за змістом — …(золоті).

Шостий  промінчик «Корисно - шкідливо».

 Гра «Корисно-шкідливо»

-  Я буду говорити фрази, а ви – відповідати «корисно» і плескати долоні, або «шкідливо» і тупотіти ногами. Тільки не помиліться!
– Робити зарядку.
– Умиватися й чистити зуби.
– Смоктати пальці.
– Гризти нігті.
– Мити руки з милом.
– Сутулитися за столом.
– Човгати ногами.
– Провітрювати приміщення.

- Вживати овочі і фрукти.
– Молодці, діти!

- Так, здоров’я треба берегти, бо його важко відновити. А ви все робите,щоб зберегти здоров’я?

Учитель. На партах у вас є долоньки  здоров’я. Прикріплюючи  ці  долоньки на дошку, ви називаєте дії , які виконуєте для збереження свого здоров’я.

Ось у нас утворилася  кольорова галявина Здоров’я.

Ми знайшли з вами всі промінчики. Тепер наше сонечко тепле, ласкаве,веселе.

Пам’ятайте:

Здоров’я — найбільше багатство!

Будьте здоровими,

Будьте щасливими,

Будьте розумними,

Будьте красивими!

Учитель. Сьогодні ми з вами багато чого пригадали, дещо дізналися нове , над чимось задумалися.

  • Ростіть здоровими, діти, щоб раділи ви світові, а світ радів вам!

Швидко спливають хвилини —

От і прощатись пора.

Я на прощання вам зичу

Щастя, здоров’я, добра.

Усі разом.

Здоров’я — це сила!

Здоров’я — це клас!

Хай буде здоров’я

У вас і у нас!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ДОДАТОК

 

 

C:\Users\user\Desktop\Центр медицинской профилактики » Как подготовить ребенка к школе_files\режим-дня.jpg

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
2331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку