Виховний захід "Україно моя, Україно! Я для тебе на світі живу!".

Про матеріал
Матеріал виховного заходу надає поняття про незалежність і волю держави та значення цього факту для народу України, поглиблює знання учнів про Україну, формує почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій; розвиває критичне мислення, вміння одержувати інформацію; виховує любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.
Перегляд файлу

Україно моя, Україно! Я для тебе на світі живу.

МЕТА: розширити поняття про незалежність і волю держави та значення цього факту для народу України, поглибити знання учнів про Україну, формувати почуття належності до своєї країни, до її історії та традицій;                                розвивати критичне мислення, вміння одержувати інформацію;                                                                                            виховувати любов до рідного краю, дбайливе ставлення до скарбів Батьківщини.

Хід уроку:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Вступне слово вчителів.

Учитель. Добрий день, мої милі діти, ви підросли і змужніли у нас. Будемо вчитись, дружити, радіти й називатись  9 клас.

Я сьогодні всіх щиро вітаю

в нашій школі, у дружній сім’ї,

і міцного здоров’я бажаю

й щастя-радості, любі мої.

 ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК

Учитель1 .  Увага! Увага! Скінчилося літо! А скільки пригод неймовірних прожито! Поїздки до моря, веселі походи, ігри та сонце, дарунки природи. Учитель. Доброго ранку, діти! Ми запрошуємо всіх вас на перший урок у цьому навчальному році. Сьогодні ми поведемо розмову про найдорожче для серця кожної людини – рідну землю.

Учитель2 . Чому ж ми сьогодні зібрались на свято?

І з чим на лінійці нас всіх привітали?

Учитель1 . Цей день незвичайний приходить до нас,

і всім до навчання ставати вже час.

Зібрались ми разом знання вшанувати,

бо трішки набридло вже відпочивати.

Учитель2 . Що ж, Перше вересня – чарівний день, це перша пісня із шкільних пісень,  що буде цілий рік дзвеніти .

Учитель1. Тема цього уроку – "Україно, моя Україно! Я для тебе на світі живу!”.

Рідний край, Україна, Батьківщина – які це прості і разом з тим прекрасні слова. Велика і священна любов до України жила, живе і житиме в усіх чесних і щирих серцях.

Учитель2. Діти, чому саме цього року ми з особливою теплотою і ніжністю говоримо про свою Батьківщину?

(Діти відповідають про 28-річчя Незалежності).

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ.

Учитель1. Сьогодні у класі дуже багато квітів. Вони додають усім святкового настрою. І на дошці у нас теж була чарівна квітка – семицвітка – КВІТКА ПІЗНАННЯ. Та поки ми були на лінійці, вітерець-пустунець розвіяв усі пелюсточки. Щоб повернути їх, треба виконати різні завдання. Діти, допоможемо квітці-семицвітці? Тож до роботи. Ось перша пелюстка.

1 пелюстка. Тему уроку прочитати поспішіть і пропущене слово допишіть. Отже, діти, сьогодні у нас на уроці піде мова про країну, в якій ми живемо, і про вас, малих школяриків, які зростають у державі Україна. Що ж ви вже знаєте про Україну, - про це на завданнях наступних пелюсток.

2 пелюстка. Великих і славних міст багато, а ми будемо свою Україну вивчати. Україна — одна з найбiльших держав Європи. Оскiльки це велика країна, то живуть у нiй люди рiзних нацiональностей. Поряд з українцями в Українi живуть росiяни, бiлоруси, поляки, чехи, молдовани, болгари, євреї, поляки, греки. Усi вони в нашій державі мають однакові права.

3 пелюстка. Треба гарно працювати, щоб ці назви відгадати:

Яка найбільша річка України?

Які гори є в Україні?

Які моря є на півдні нашої країни

4 пелюстка. Щоб патріотом-українцем зростати, треба багато про рідний край знати. Яку назву має наше рідне селище ?

Скільки років йому виповнюється у цьому місяці?

Щоб виконати наступні завдання, я запрошую усіх діток стати у наше дружне коло.

2.ГРА «МІКРОФОН» - діти повідомляють, у яких куточках України вони побували.

5пелюстка. А тепер повідомляємо, як рідний край ми любимо та знаємо.

2. «Мікрофон» Продовжити речення 

«Ми – діти держави Україна». 

1.У всьому світі – кожен зна:

Є Батьківщина лиш одна.

2. І в нас вона одна-єдина - це наша славна Україна.

3. Не забувай Шевченка слів про горду славу козаків.

4. Не забувай, що ти дитина землі, що зветься Україна.

Учитель.. Але завжди будем вірні нашій матері – Вкраїні.

Ми всі діти українські, український славний рід.

Дбаймо, щоб про нас, маленьких,

добра слава йшла у світ.

Свої здібності і сили розвиваймо раз у раз.

Щоб народу була втіха,

і щоб користь була з нас.

Все, що рідне, хай нам буде

найдорожче і святе.

Мої рідні, рідна мова,

рідний край наш над усе.

Щоб про це ми не забули

ні на хвилю, ні на мить,

Хай Господь святий із неба

нас, малих, благословить.

Учитель2. (Виходить  із запаленою свічкою в руках, читає молитву за Україну).

Діво Пресвятая –

Матір Матерів,

Пригорни до серця

Всіх своїх синів.

Освіти їх душі

Світом золотим,

Виповни Любов’ю

Неспокійний дім.

Научи, як землю

Вберегти від зла

Розумом, діянням

І крилом тепла,

Зоря – зоряниця,

Сонце доброти

Землю України

Щастям освіти!

Учитель.:   

Народився я в Україні

(батько й мати – українці)

Щиро вдячний долі – зірці.

Народився я в Україні,

Де течуть Дніпрові води.

Тут живу я і донині,

Тут коріння мого роду.

Народився я в Україні,

І дзвінкім степу козацькім,

Наді мною в небі синім

Сонце радісно сміється.

Народився я в Україні,

Україна - моє свято.

Україна – берегиня,

Україна – рідна мати.

Учитель1. 24 серпня 1991 року позачергова сесія Верховної ради України розглянула одне, але надзвичайно важливе для долі народу питання: про політичну ситуацію в республіці. Головним історичним наслідком роботи сесії було проголошення Акту незалежності України:

-         виходячи з смертельної небезпеки, яка нависла над Україною в зв’язку з державним переворотом в СРСР 19 серпня 1991 року;

-         продовжуючи тисячолітню традицію державотворення в Україні;

-         виходячи з права на самовизначення, передбаченого Статутом ООН та міжнародно-правовими документами;

-         здійснюючи Декларацію про державний суверенітет України, Верховна Рада Української Соціалістичної Республіки урочисто проголошує незалежність України та створення самостійної української держави – України. Територія України є неподільною і недоторканою. Віднині на території України мають чинність виключно Конституція і закони України.

Учитель1. Діти, згадаємо історію нашого народу. У минулого української держави було неповторне і легендарне явище – Запорізька Січ.

Учитель2. Скільки подвигів, скільки прекрасних, могутніх велетнів породила вона за свої сторіччя:Назвіть імена цих відомих козаків?

Учитель1. А скільки безіменних героїв-лицарів, які відстоюючи південні рубежі Батьківщини, визволяючи полонених з рабства, примушували здригатись татарських ханів, спопеляли фортеці султанів, громили відбірні полки польсько-шляхетних загарбників.Ніхто на всьому світі не відчував так глибоко волі, рівності й братерства, як запорізькі козаки. Наш народ завжди пам’ятатиме цю героїчну сторінку української історії, а хлопці наслідуватимуть козаків.Шануйте славні традиції, звичаї нашого народу, пам’ятайте завжди і скрізь, що ви – діти козацького роду, онуки славних пращурів великих, що не корились ні кривавому мечу, ні кулеметному вогню, а свято вірили у світле майбутнє своєї держави.

Учитель2. Які за роки незалежності наша держава здобула символи? (Діти відповідають про Гімн, Герб, Прапор).

Допоміжні питання:

-         Який вигляд має герб?

-         Чому Прапор синьо-жовтий.

-         Хто є автором гімну?

Учитель1. І ось уже 24 роки ми живемо, діти, у вільній і незалежній державі. Важка доля українського народу – в минулому.

3. Робота в групах

Вчитель: Давайте попрацюємо в групах.

Треба доповнити вірш, вставляючи останнє слово:

Ми дуже любим весь наш край,

І любим У_______ (Україну),

Її лани, зелений гай,

В саду рясну _______ (калину).

Там соловейко навесні

Співає між _______ (гілками),

Та й ми співаємо _______ (пісні) –

Змагається він з нами!            М.Познанська

(Перевірка роботи в групах)

Учитель. Живи, Україно, живи,

Єднай Чорне море й Карпати!

І свій переболений край

Не дай ворогам розламати.

Живи, Україно, живи,

Дай познак, ясніший від грому,

Що ти не рабиня Москви

Й рабою не будеш нікому.

 

 

doc
До підручника
Історія України (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням історії) 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
28 лютого 2020
Переглядів
268
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку