Тема. Урок гідності. Виховний захід для учнів молодших класів. 3 клас
Мета: дати уявлення молодшим школярам про такі цінності для людини, як «гідність», «честь» та «свобода»;
розвивати бажання бути людиною честі, прагнути плекати в собі лише людські чесноти;
виховувати любов до Батьківщини, до історії свого народу.
Хід уроку
І.Організаційний момент
На інтерактивній дошці – перший слайд - Державні Символи України.
Ми – українці, ми – нащадки
Славетних гетьманів і вільних козаків!
Бороли й боремо ворожії нападки,
Та знищити ніхто нас не зумів!
ІІ. Вступне слово вчителя
Ви вже знаєте, що слово «козак» означає - «вільна людина», а наш Державний Герб України містить в собі зашифроване послання до усіх нащадків – слово «ВОЛЯ».
ІІІ. Робота над матеріалом уроку
Прошу вас об’єднатися у групи за фішками на стільцях.(Діти групуються, отримують перший QR – код із завданням).
І команда - (Вітаю!Ваше перше завдання сховалося на одному із вікон. Шукайте! Хай щастить!)
ІІ команда –(Вітаю!Ваше перше завдання сховалося десь у шафі. Шукайте! Хай щастить!)
Завдання №1
Розгадайте ребус. Відповідь запишіть до свого маршрутного листа .
Завдання №1
Розгадайте ребус. Відповідь запишіть до свого маршрутного листа .
Завдання №2 для І команди:
ЗАВДАННЯ №2 Знайдіть комп’ютер із кольором вашої групи , відкрийте на ньому посилання та запишіть визначення слова у вашому маршрутному листі.
Гі́дність — це поняття моральної свідомості, яке виражає уявлення про цінність всякої людини, як моральної особистості, а також категорія етики, що означає особливе моральне ставлення людини до самої себе і ставлення до неї з боку суспільства, в якому визнається цінність особистості. Поняття гідності вживається у законодавствах численних країн та у міжнародному праві.[1]
Завдання на картці для ІІ комади:
ЗАВДАННЯ №2 Знайдіть комп’ютер із кольором вашої групи , відкрийте на ньому посилання та запишіть визначення слова у вашому маршрутному листі.
Честь (староукр. слава[1]) — поняття моральної свідомості й категорія етики, що включає в себе моменти усвідомлення індивідом свого суспільного значення й визнання цього значення з боку суспільства.
(Хто виконав завдання – отримує наступний QR – код із завданням)
(Молодці! Ось ви і на фінішній прямій!Останнє завдання сховане під однією із парт, де стоять комп'ютери. Бажаю успіху!)
(Молодці! Ось ви і на фінішній прямій!Останнє завдання сховане під однією із парт. Бажаю успіху!)
ХМАРИНКА СЛІВ. ГІДНІСТЬ ЗАВДАННЯ №3 Виберіть і випишіть слова, які на вашу думку, асоціюються із словом ГІДНІСТЬ.
ХМАРИНКА СЛІВ. ЧЕСТЬ ЗАВДАННЯ №3 Виберіть і випишіть слова, які на вашу думку, асоціюються із словом ЧЕСТЬ.
Діти виписують слова у свої картки. Останній QR – код отримує лише команда , яка лідирує.
(Ви – справжні розумнички та розумники!Пишаюся вами! Ви заслуговуєте на приз! Він схований у столі під вчительським комп’ютером.Вперед!)
Команда – лідер отримує символ наших гетьманів – гетьманську булаву.
-Діти, а хто дасть відповідь на запитання :Що вона значила для гетьманів та козаків?(Відповіді учнів)
-Так, це символ гетьманської влади, символ честі, гідності та волі.
Діти, часи козацтва давно у минулому, але наш народ донині відстоює свою честь, свободу та гідність. Доказом того була Революція Гідності.
Погляньте на дошку. (Відео та інформація про Революцію Гідності)
В УКРАЇНІ ВІДЗНАЧАЮТЬ ШОСТУ РІЧНИЦЮ РЕВОЛЮЦІЇ ГІДНОСТІ
Революція Гідності. Згадаймо головне
ІV.Підсумок уроку
Події сумні, трагічні, але люди відстояли своє право обирати, право на честь, гідність та свободу! Тож, шануймося і шануймо свої героїв!
-Слава Україні!
-Героям слава!